Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2008, 00:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Je kan ook bij heel veel andere dingen zitten, maar dan krijg je volgens mij niet langer stufi
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Oud 29-06-2008, 00:03
Verwijderd
wij hadden ooit een klant die kwam vragen om dadels. en op dat moment hadden we die echt niet in ons assortiment zitten. werd ze helemaal boos "ja, en dat kan toch niet en ik haal ze hier altijd en blabla"
dus op een gegeven moment werd ze dat zat en ging ze weg. komt ze na 10 minuten terug, zwaait met een blikje "haha, zie je wel dat jullie ze hebben. jij weet ook niets hè!"
ik vraag me nog steeds af of ze nou gewoon een random blikje heeft gepakt en bijdehand wilde zijn, of ze van huis al dadels bij zich had om bijdehand te zijn, of dat ze al jaren ingeblikte pruimen koopt en denkt dat dat dadels zijn.
Oud 29-06-2008, 00:04
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Slaap lekker Allure en Ford nogwat
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 29-06-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb anders nog nooit een niet-hersenloze aardappel gezien hoor. Dus eigenlijk is dat een nutteloze toevoeging.

Waarom? Als je fulltime in het bestuur van een vereniging zit.. Dat is opzich een hele goede ervaring. En daarbij doe je dat meestal een heel jaar, dus schiet je er alsnog een half jaar bij in.
poepargument.
Oud 29-06-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Als je fulltime in het bestuur van een vereniging zit.. Dat is opzich een hele goede ervaring. En daarbij doe je dat meestal een heel jaar, dus schiet je er alsnog een half jaar bij in.
Omdat het een hobby is aangezien de meeste verenigingen nul komma nul zinvolle activiteiten ontplooien. Is toch te absurd dat je daar dan geld voor kunt vangen.
Oud 29-06-2008, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb anders nog nooit een niet-hersenloze aardappel gezien hoor. Dus eigenlijk is dat een nutteloze toevoeging.

Waarom? Als je fulltime in het bestuur van een vereniging zit.. Dat is opzich een hele goede ervaring. En daarbij doe je dat meestal een heel jaar, dus schiet je er alsnog een half jaar bij in.
Tss.


Omdat veruit de meeste verenigingen draaien om feestjes en reisjes en alles organiseren, vooral veel drinken enzovoorts. Dat is leuk en alles maar op de eerste plaats komt je studie en dan kijk je hoe je het nog kunt opvullen. Ik vind het dus geldverspilling en erg dubbelop dat ze dat gaan 'vergoeden'.
Oud 29-06-2008, 00:06
Verwijderd
voor een vrijwillige stage krijg je ook geen extra tijd, terwijl dat veel nuttiger is.
Oud 29-06-2008, 00:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wij hadden ooit een klant die kwam vragen om dadels. en op dat moment hadden we die echt niet in ons assortiment zitten. werd ze helemaal boos "ja, en dat kan toch niet en ik haal ze hier altijd en blabla"
dus op een gegeven moment werd ze dat zat en ging ze weg. komt ze na 10 minuten terug, zwaait met een blikje "haha, zie je wel dat jullie ze hebben. jij weet ook niets hè!"
ik vraag me nog steeds af of ze nou gewoon een random blikje heeft gepakt en bijdehand wilde zijn, of ze van huis al dadels bij zich had om bijdehand te zijn, of dat ze al jaren ingeblikte pruimen koopt en denkt dat dat dadels zijn.


Ik heb sowieso een tyfushekel aan mensen die gaan zitten zeiken op medewerkers, omdat product X er niet is. Alsof wij daar wat aan kunnen doen

Laatst iemand, die wilde breakers, maar die waren er niet. Goed, ik voorraad op 0 gezet. Maar, de man wilde gewoon elke week meerdere kunnen kopen en zoveel werd niet besteld en bla. Goed, prima, geen teamleider te bekennen want die waren allemaal in vergadering, alleen ik kan onmogelijk de standaard bestelling omhoog gooien, maar die man eiste actie van me. Dus nouja, toen maar in één keer 12 extra breakers besteld. Oh well. ;/
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 00:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
poepargument.
Selluf.

Citaat:
Omdat het een hobby is aangezien de meeste verenigingen nul komma nul zinvolle activiteiten ontplooien. Is toch te absurd dat je daar dan geld voor kunt vangen.
Het gaat toch niet om de activiteiten van die vereniging. Het gaat er toch om dat je die vereniging bestuurt. Met alle bijkomstige problemen enzo. Daar leer je heel veel van en dat vindt het bedrijfsleven fijn.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:


Ik heb sowieso een tyfushekel aan mensen die gaan zitten zeiken op medewerkers, omdat product X er niet is. Alsof wij daar wat aan kunnen doen

Laatst iemand, die wilde breakers, maar die waren er niet. Goed, ik voorraad op 0 gezet. Maar, de man wilde gewoon elke week meerdere kunnen kopen en zoveel werd niet besteld en bla. Goed, prima, geen teamleider te bekennen want die waren allemaal in vergadering, alleen ik kan onmogelijk de standaard bestelling omhoog gooien, maar die man eiste actie van me. Dus nouja, toen maar in één keer 12 extra breakers besteld. Oh well. ;/
Wat zijn breakers? ;\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:08
Verwijderd
Dan kunnen ze beter inderdaad onkostenvergoeding geven voor allerlei andere vrijwilligers.
Oud 29-06-2008, 00:08
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
hmm nu snap ik de verwarring. OV-kaart is kennelijk wel voor alle jaren een gift als je je diploma haalt binnen 10 jaar.

Wat een bureaucratie ook weer
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 29-06-2008, 00:09
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Dan kunnen ze beter inderdaad onkostenvergoeding geven voor allerlei andere vrijwilligers.
qft, dan krijg ik tenminste ook nog eens wat
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 29-06-2008, 00:10
Verwijderd
Citaat:
hmm nu snap ik de verwarring. OV-kaart is kennelijk wel voor alle jaren een gift als je je diploma haalt binnen 10 jaar.

Wat een bureaucratie ook weer
PINGPINGPING

wat zei ik net
Oud 29-06-2008, 00:10
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
hmm nu snap ik de verwarring. OV-kaart is kennelijk wel voor alle jaren een gift als je je diploma haalt binnen 10 jaar.

Wat een bureaucratie ook weer
OV-kaart is toch een gift voor de duur van jouw studie (4/5 jaar) + nog 3 jaar als je een nullening hebt.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 29-06-2008, 00:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat zijn breakers? ;\
Die yoghurtmetvruchtjes knijpdingen, 'het tussendoortje dat altijd tussendoor kan'

of spel ik het weer fout? hm.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 00:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Die yoghurtmetvruchtjes knijpdingen, 'het tussendoortje dat altijd tussendoor kan'

of spel ik het weer fout? hm.
Ah. En daar bestelde je er maar 12 van? Is dat niet wat weinig? Of snap ik het niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ah. En daar bestelde je er maar 12 van? Is dat niet wat weinig? Of snap ik het niet
12 extra eh
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 00:13
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
OV-kaart is toch een gift voor de duur van jouw studie (4/5 jaar) + nog 3 jaar als je een nullening hebt.
Maar ze zeggen dus dat het ook onder de prestatienorm valt en die is dus kennelijk alleen tijdens de jaren die voor je studie staan geldig.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 29-06-2008, 00:13
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Die 12 zijn speciaal voor die zeurende man. De andere breakerdingen zitten in de standaardbestelling
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 29-06-2008, 00:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ah
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ah. En daar bestelde je er maar 12 van? Is dat niet wat weinig? Of snap ik het niet
Misschien een bepaald funky smaakje
Oud 29-06-2008, 00:14
Verwijderd
Goedenacht mensen! Mooie film was het
Oud 29-06-2008, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Het gaat toch niet om de activiteiten van die vereniging. Het gaat er toch om dat je die vereniging bestuurt. Met alle bijkomstige problemen enzo. Daar leer je heel veel van en dat vindt het bedrijfsleven fijn.
Het besturen van een vereniging bestaat juist uit het regelen van die activiteiten. Verder komt er vrij weinig bij kijken als men de wettelijke verplichtingen er even op naslaat.
Oud 29-06-2008, 00:17
Verwijderd
momo ftw
Oud 29-06-2008, 00:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het besturen van een vereniging bestaat juist uit het regelen van die activiteiten. Verder komt er vrij weinig bij kijken als men de wettelijke verplichtingen er even op naslaat.
Ik heb geen zin om hierover te discussieren
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:18
Verwijderd
momo?
Oud 29-06-2008, 00:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Goedenacht mensen! Mooie film was het
Hoi Manon!

Ik ben vergeten welke film je ging kijken.

Maar leuk dat ie goed was
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:19
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Het besturen van een vereniging bestaat juist uit het regelen van die activiteiten. Verder komt er vrij weinig bij kijken als men de wettelijke verplichtingen er even op naslaat.
Activiteiten doet meestal de activiteiten-, feest- en/of ontspanningscommissie regelen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 29-06-2008, 00:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
momo?
AH bestel prog.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 00:19
Verwijderd
Edit he kut te laat stomme langzame replyer lisa
Oud 29-06-2008, 00:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
AH bestel prog.
Lisa is laat
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 00:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
momo klinkt homo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst een aflevering gezien waarin ze in een of ander opvangding zitten ofzo voor een storm ofzo want ze zitten allemaal met campingbedjes in een sporthal en dan vertelt die kleine dat ie wees is om geld te krijgen en dan gaat zijn vader geld voor hem inzamelen want hij hoort erover
uit schuldgevoel want die brand komt ook nog doordat die pa een bankstel op 't spoor heeft laten liggen
Oud 29-06-2008, 00:21
Verwijderd
Wel binnen 2 minuten.
Oud 29-06-2008, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Hoi Manon!

Ik ben vergeten welke film je ging kijken.

Maar leuk dat ie goed was
pan's labyrinth!!!
Oud 29-06-2008, 00:21
Verwijderd
Citaat:
uit schuldgevoel want die brand komt ook nog doordat die pa een bankstel op 't spoor heeft laten liggen
Jaaa zoiets was het en uiteindelijk mocht de hele familie niet meer binnen behalve malcolm, ja he? Ik zette m op toen ie al begonnen was.
Oud 29-06-2008, 00:22
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Pan's Labyrinth. <3 Die monsters. <33
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 29-06-2008, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Jaaa zoiets was het en uiteindelijk mocht de hele familie niet meer binnen behalve malcolm, ja he? Ik zette m op toen ie al begonnen was.
Zoiets inderdaad! Dus uiteindelijk was hij juist de enige zonder huisarrest
Oud 29-06-2008, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Pan's Labyrinth. <3 Die monsters. <33
Netenmooi
Oud 29-06-2008, 00:23
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Netenmooi
Ik was echt overdonderd toen ik het zag.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 29-06-2008, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin om hierover te discussieren
Makkelijk vanaf maken heet dat. Gewoon even erdoorheen prikken en kijken wat die lui echt doen, en dan sla je er stijl van achterover dat je daarvoor nog een beloning kunt ontvangen.
Oud 29-06-2008, 00:25
Verwijderd
Ja allemachies. Vooral die kindereter vond ik gaaf. Zulk ziek spul zou ik wel willen tekenen
Oud 29-06-2008, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Zoiets inderdaad! Dus uiteindelijk was hij juist de enige zonder huisarrest
Wat had ie in de eerste plaats eigenlijk gedaan dat ie op het bedje moest blijven zitten>?
Oud 29-06-2008, 00:26
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ja allemachies. Vooral die kindereter vond ik gaaf. Zulk ziek spul zou ik wel willen tekenen
Kan jij dat?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 29-06-2008, 00:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
pan's labyrinth!!!
Die heb ik niet gezien
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2008, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Wat had ie in de eerste plaats eigenlijk gedaan dat ie op het bedje moest blijven zitten>?
Hij had zijn vrienden geholpen met huiswerk, in plaats van samen met zijn vader de bank te verplaatsen.
Oud 29-06-2008, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Kan jij dat?
Dat zou ik willen!
Oud 29-06-2008, 00:28
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat zou ik willen!
Ik ook wel.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 29-06-2008, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Hij had zijn vrienden geholpen met huiswerk, in plaats van samen met zijn vader de bank te verplaatsen.
ook echt he.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.