Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2017, 11:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heeft wel of niet kunnen identificeren als man of vrouw ook niet heel veel te maken met het beeld wat de maatschappij schept van wat een man en vrouw is of zou moeten zijn?
Absoluut.
Citaat:
Je bedoelt ff het EK winnen versus niet meedoen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2017, 11:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dus je verwacht dat we nu opeens persoonlijke anecdotes gaan toestaan in discussies?
Ik vind persoonlijke anekdotes prima in discussies, zo lang niemand ze verkoopt als geldige argumenten. En al doet iemand dat wel, lekker zelf weten of je dom discussiëert.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 12:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind persoonlijke anekdotes wel leuker om te lezen dan dingen over voetbal
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 16:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind persoonlijke anekdotes wel leuker om te lezen dan dingen over voetbal
sst
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 16:30
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Citaat:
Heeft wel of niet kunnen identificeren als man of vrouw ook niet heel veel te maken met het beeld wat de maatschappij schept van wat een man en vrouw is of zou moeten zijn?
Hoe noem je zoiets, dat op z'on manier ontstaat, is daar een woord voor ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 00:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, ze probeerden een systeem uit. Vandaar.
Bij het ontwikkelen van een tactiek speelt men inderdaad minder goed, en bij voortdurend spelers wisselen ook. Niet dat het een goede score was. Maar goed, mijn punt was, dit bericht werd heel vaak gebracht om aan te tonen dat vrouwen nu eenmaal tot minder in staat zijn dan mannen als het op sport aankomt - en hoewel dat voor de meeste sporten klopt, is deze wedstrijd daarvan geen bewijs.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 01:54
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Bij het ontwikkelen van een tactiek speelt men inderdaad minder goed, en bij voortdurend spelers wisselen ook. Niet dat het een goede score was. Maar goed, mijn punt was, dit bericht werd heel vaak gebracht om aan te tonen dat vrouwen nu eenmaal tot minder in staat zijn dan mannen als het op sport aankomt - en hoewel dat voor de meeste sporten klopt, is deze wedstrijd daarvan geen bewijs.
je moest wel ver graven voor deze
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 11:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
je moest wel ver graven voor deze
Nee, toevallig had ik die kennis paraat omdat ik onlangs een youtubevideo zag waarin dit hele ding besproken werd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 12:42
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Nee, toevallig had ik die kennis paraat omdat ik onlangs een youtubevideo zag waarin dit hele ding besproken werd.
Nee ik bedoel dat je toegeeft dat er verschillen tussen mannen en vrouwen zijn, maar met zoveel tegenzin dat je een voorbeeld ervan alsnog per se moet ontkrachten op het feit dat ze slechts verloren vanwege bepaalde omstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 13:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik ben weleens uit een club gegooid omdat ik water dronk op het mannentoilet (er stond geen bordje op de deur omdat ze verbouwden). Toen de beveiliger zei 'uh wat doe je hier' zei ik 'uh water drinken' en toen zei hij 'JE bEnT HiEr NiEt wELkOm' en gooide me eruit. Toen ik half buiten was ervoer ik dat het om een mannentoilet ging, al had ik niet anders gehandeld als ik het wel had geweten want jezus hee, ik was niet eens in een ruimte met urinoirs, er waren alleen wastafels.
Het is inderdaad niet geaccepteerd en je gaat mij niet vertellen dat vrouwen zich er prettig bij voelen als mannen naar het vrouwentoilet gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 13:42
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Citaat:
Het is inderdaad niet geaccepteerd en je gaat mij niet vertellen dat vrouwen zich er prettig bij voelen als mannen naar het vrouwentoilet gaan.
mansplaining!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad niet geaccepteerd en je gaat mij niet vertellen dat vrouwen zich er prettig bij voelen als mannen naar het vrouwentoilet gaan.
Ik heb met het omgekeerde echt helemaal nul issues. Ik sta toch ook tegen een boom te pissen terwijl vrienden en vriendinnen 10 meter verderop bij een kampvuur zitten? In wat voor wereld woon jij godsnaam dat dit soort denkbeelden legitimeert
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 14:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee ik bedoel dat je toegeeft dat er verschillen tussen mannen en vrouwen zijn, maar met zoveel tegenzin dat je een voorbeeld ervan alsnog per se moet ontkrachten op het feit dat ze slechts verloren vanwege bepaalde omstandigheden.
"Toegeeft"? Ik zou wel ver heen moeten zijn om dat te ontkennen. Het feit dat professionele vrouwenteams vaak oefenen tegen het jeugdelftal van andere clubs zegt toch al genoeg? Dat is sterker bewijs van het feit dat vrouwen minder goed zijn in voetbal dan één uitslag.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad niet geaccepteerd en je gaat mij niet vertellen dat vrouwen zich er prettig bij voelen als mannen naar het vrouwentoilet gaan.
Ik ben de hele discussie aan het volgen maar reageer niet maar hier dus wel even op want het zal mij echt mijn reet roesten wie waar gaat pissen. Whatever. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Laatste keer dat ik keek, was ik toch echt een vrouw en volgens jou betekent dat dat ik geen mannen op het damestoilet wil. Enlighten me, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 14:59
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Citaat:
Ik ben de hele discussie aan het volgen maar reageer niet maar hier dus wel even op want het zal mij echt mijn reet roesten wie waar gaat pissen. Whatever. Waarom zou ik dat vervelend vinden? Laatste keer dat ik keek, was ik toch echt een vrouw en volgens jou betekent dat dat ik geen mannen op het damestoilet wil. Enlighten me, waarom niet?
Wss bedoelt hij dat de meeste vrouwen het niet prettig vinden, de meeste meiden die ik ken willen dat ook niet, Ik vind het zelf ook niet fijn als ik in een urinoir aan het pissen ben en een man in het hokje daarnaast aan het pissen is, maar iedereen zijn eigen mening.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Wss bedoelt hij dat de meeste vrouwen het niet prettig vinden,
Ik denk oprecht dat de meeste vrouwen die ik ken echt geen care zouden hebben. En anders dan lijkt me dat iets wat moet veranderen.


Citaat:
de meeste meiden die ik ken willen dat ook niet, Ik vind het zelf ook niet fijn als ik in een urinoir aan het pissen ben en een man in het hokje daarnaast aan het pissen is, maar iedereen zijn eigen mening.
GA DAN NIET NAAR EEN OPENBAAR TOILET FFS
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 15:11
frats
Avatar van frats
frats is offline
Ik ben een vrouw en het boeit mij ook niet. Echt helemaal niet. Wel gezellig toch? Thuis pis ik ook waar mannen plassen. Ook bezoek of mensen die ik niet ken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 15:23
Verwijderd
In veel cafés waar ik kom, op festivals maar ook inclusief plattelandsseizoensfeesten (SCHOOLFEEST GOOR WOOHOO!) en zelfs op carnaval in Venray en Oldenzaal, bestonden de openbare toiletten uit een grote goot waar je allemaal naast elkaar staat te pissen. Dan zie je ook worst. En op Lowlands staan ze elkaar soms zelfs lachend te swaffelen in het openbaar.

Het is godverdomme maar een geslachtsdeel, net als een vinger alleen plezieriger. Toverstaven/genotsgrotten
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 15:34
Verwijderd
Met de vierdaagse poging die ik heb gedaan, heb ik wel eens zitten pissen in een kringetje met allemaal mensen. Mannen en vrouwen naast elkaar en het was best gezellig. Mijn moeder zegt op dat soort momenten altijd "er zijn maar twee soorten mensen - dikke en dunne" en stiekem hou ik heel veel van die uitspraak

Overigens ken ik geen enkele vrouwen die dat vervelend vinden. Meeste vrouwen die ik ken, schieten zelf.het herentoilet in, gaan in een open veld zitten plassen en zijn daar gewoon echt heel makkelijk in.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 15:59
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Citaat:
In veel cafés waar ik kom, op festivals maar ook inclusief plattelandsseizoensfeesten (SCHOOLFEEST GOOR WOOHOO!) en zelfs op carnaval in Venray en Oldenzaal, bestonden de openbare toiletten uit een grote goot waar je allemaal naast elkaar staat te pissen. Dan zie je ook worst. En op Lowlands staan ze elkaar soms zelfs lachend te swaffelen in het openbaar.

Het is godverdomme maar een geslachtsdeel, net als een vinger alleen plezieriger. Toverstaven/genotsgrotten
Ja lekker leuk dat jij zoveel van pis houdt maar niet iedereen denkt zo en dat hoeft niet te veranderen, pis is niet hygenisch en als je in een grote goot staat de pissen en een anders pis op jou spettert mag jij misschien lekker leuk vinden, maar het is niet normaal en zeker niet hygenisch, dat jij het niet vies vindt betekent niet dat het niet vies is, je moet ook niet verwachten dat iedereen het normaal gaat vinden en je moet een vinger niet vergelijken met een geslachtsdeel, want er komt geen pis uit een vinger en het stinkt niet zo erg als een geslachtsdeel als je het niet wast.
Je mag ook wat schaamte hebben hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 16:30
Verwijderd
Jezus kun jij niet gewoon beter je mond houden?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 16:42
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Citaat:
Jezus kun jij niet gewoon beter je mond houden?
Kan jij hem niet beter openhouden zodat je vrienden in je bek kunnen pissen inplaats van in het wild, aangezien je het toch zo gezellig vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:01
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ja lekker leuk dat jij zoveel van pis houdt
Gast, serieus? Doe even normaal joh.

Citaat:
maar niet iedereen denkt zo en dat hoeft niet te veranderen, pis is niet hygenisch en als je in een grote goot staat de pissen en een anders pis op jou spettert mag jij misschien lekker leuk vinden, maar het is niet normaal
Urine is helemaal niet zo onhygiënisch. Ik ben er geen fan van maar in ontlasting zitten dingen waar je, als je die oraal binnenkrijgt, last van kan krijgen. De reden dat je je handen moet wassen na het plassen is vooral omdat de omgeving van je geslachtsdelen nogal vatbaar is voor veel warmte en hoge vochtigheid waardoor bacteriën die normaliter niet zo makkelijk op de ietwat zurige mensenheid zouden overleven, zich opeens in een paradijsje bevinden.

Citaat:
en zeker niet hygenisch, dat jij het niet vies vindt betekent niet dat het niet vies is, je moet ook niet verwachten dat iedereen het normaal gaat vinden en je moet een vinger niet vergelijken met een geslachtsdeel, want er komt geen pis uit een vinger en het stinkt niet zo erg als een geslachtsdeel als je het niet wast.
Je mag ook wat schaamte hebben hoor.
Het heeft niets te maken met hygiëne man, sukkel. Het gaat erom of je zou gaan staan pissen waar iemand van het andere geslacht IN EEN AFGESLOTEN HOKJE zit te urineren. En zelfs als het geen afgesloten hok zou zijn wat dan nog. Het is een van de weinige absolute gemeenschappelijke delers die we hebben, het afvoeren van afvalstoffen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:11
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Kan jij hem niet beter openhouden zodat je vrienden in je bek kunnen pissen inplaats van in het wild, aangezien je het toch zo gezellig vindt.
Holy moly wat ben jij een ontzettende oetlul. Eentje waar plas uitkomt en die heel erg stinkt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:15
Verwijderd
gewoon alle toiletten genderneutraal vanaf nu, maar wel MET urinoirs. Toen ik in Zweden woonde moest ik vaak 20 minuten wachten om te pissen omdat ze dan alleen zit-wc's hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
gewoon alle toiletten genderneutraal vanaf nu, maar wel MET urinoirs. Toen ik in Zweden woonde moest ik vaak 20 minuten wachten om te pissen omdat ze dan alleen zit-wc's hebben.
Nou nou poe poe, zwaar leven!

Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Nou nou poe poe, zwaar leven!

20 minuten je pis inhouden is niet fijn
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:19
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
20 minuten je pis inhouden is niet fijn
Vertel mij wat.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja lekker leuk dat jij zoveel van pis houdt maar niet iedereen denkt zo en dat hoeft niet te veranderen, pis is niet hygenisch en als je in een grote goot staat de pissen en een anders pis op jou spettert mag jij misschien lekker leuk vinden, maar het is niet normaal en zeker niet hygenisch, dat jij het niet vies vindt betekent niet dat het niet vies is, je moet ook niet verwachten dat iedereen het normaal gaat vinden en je moet een vinger niet vergelijken met een geslachtsdeel, want er komt geen pis uit een vinger en het stinkt niet zo erg als een geslachtsdeel als je het niet wast.
Je mag ook wat schaamte hebben hoor.
Wat heeft dit te maken met gescheiden seksen-wc's?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:24
Verwijderd
Er zijn gelegenheden waar van ik weet dat er een hele.lange rij staat, dus dan ga ik.in de rij staan bij de toiletten als ik een beetje moet. Dan ben ik aan de beurt als ik bijna in mijn broek pis.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:31
Verwijderd
Ik heb verder niks meer te zeggen dat iets toevoegt aam dit topic, maar ik ben nog steeds heel.benieuwd naar een uitleg hier van:

Citaat:
Het is inderdaad niet geaccepteerd en je gaat mij niet vertellen dat vrouwen zich er prettig bij voelen als mannen naar het vrouwentoilet gaan.
Die beter is dan het onterechte en irrelevante "pis is ranzig."
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:31
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Citaat:
Gast, serieus? Doe even normaal joh.


Urine is helemaal niet zo onhygiënisch. Ik ben er geen fan van maar in ontlasting zitten dingen waar je, als je die oraal binnenkrijgt, last van kan krijgen. De reden dat je je handen moet wassen na het plassen is vooral omdat de omgeving van je geslachtsdelen nogal vatbaar is voor veel warmte en hoge vochtigheid waardoor bacteriën die normaliter niet zo makkelijk op de ietwat zurige mensenheid zouden overleven, zich opeens in een paradijsje bevinden.


Het heeft niets te maken met hygiëne man, sukkel. Het gaat erom of je zou gaan staan pissen waar iemand van het andere geslacht IN EEN AFGESLOTEN HOKJE zit te urineren. En zelfs als het geen afgesloten hok zou zijn wat dan nog. Het is een van de weinige absolute gemeenschappelijke delers die we hebben, het afvoeren van afvalstoffen.
Poepen hoort toch ook bij een van die weinige absolute gemeenschappelijke delers, maar dat doen we toch ook niet samen met andere, ik heb echt geen last van gender neutrale toiletten, ik vind vrouwen over het algemeen schoner dan mannen, misschien is dat niet zo maar dat vind ik wel.
Je mag lekker samen plassen met je vrienden, jouw leven, mijn vrienden doen het ook, ik heb daar geen last van.
Ik doe er zelf gewoon niet aan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:32
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Citaat:
Wat heeft dit te maken met gescheiden seksen-wc's?
Dit was een reactie op wat deadlock zei
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Nou nou poe poe, zwaar leven!

Als je ook urinoirs of een pisbak hebt dan maak je de rij voor de dames dus ook substantieel korter. Win-win-situatie.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:47
SkurtSkurt
SkurtSkurt is offline
Wat vinden jullie dan van gender neutrale omkleedkamers.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:51
Verwijderd
Geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:55
frats
Avatar van frats
frats is offline
Zou mij niet interesseren. Prima. Ik heb bijvoorbeeld ook geen probleem met in de sauna rondlopen tussen mannen en vrouwen.
Maar je ziet steeds meer individuele hokjes overal, genderloos, ook prima. Ofja, misschien hebben die hokjes zelf wel een gender, dat weet ik dan weer niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 18:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nee lijkt me niets. Ik ga voornamelijk met mannelijke vrienden naar de sportschool, en als ik ze hoor praten over het vrouwelijk schoon in de sportschool neem ik aan dat meer mannen zo denken, en hell to the freaking no dat ik me daar tussen zou omkleden/douchen na het sporten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Nee lijkt me niets. Ik ga voornamelijk met mannelijke vrienden naar de sportschool, en als ik ze hoor praten over het vrouwelijk schoon in de sportschool neem ik aan dat meer mannen zo denken, en hell to the freaking no dat ik me daar tussen zou omkleden/douchen na het sporten.
Oh dat lijkt me juist het grootste voordeel!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat je weet hoe ze denken is een voordeel? Of iets anders? Ik zie niet wat een voordeel is/kan zijn in deze.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:15
Verwijderd
Haha ik vind van die kleedkamertalk juist heerlijk, jammer dat mannen zich daarin inhouden als wij erbij zijn. Ik zou het wel willen weten, hou wel van eerlijke feedback.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:19
Verwijderd
Nou jah, eerlijk. Beetje opgepompt is het allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Nee lijkt me niets. Ik ga voornamelijk met mannelijke vrienden naar de sportschool, en als ik ze hoor praten over het vrouwelijk schoon in de sportschool neem ik aan dat meer mannen zo denken, en hell to the freaking no dat ik me daar tussen zou omkleden/douchen na het sporten.
want jij fantaseert zeker niet over de lul van een man die je aantrekkelijk vindt
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
want jij fantaseert zeker niet over de lul van een man die je aantrekkelijk vindt
nee ik fantaseer niet over piemels, uiteraard wel over aantrekkelijke mannen, maar dan nog. Als ik wel over piemels van mannen in de sportschool zou fantaseren, wat doet dat dan af aan het feit dat ik me in een setting waarin ik naakt ga ik liever niet als seksueel lustobject gezien zou willen worden, en me intens oncomfortabel zou voelen?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Nou jah, eerlijk. Beetje opgepompt is het allemaal wel.
Ja oke daar moet je nog wel even doorheen prikken
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 19:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Vrijwel alle kleedkamerpraat die ik op mijn sportschool hoor, gaat over hoe het sporten was of over werk. En er is één gast die het altijd over beesten heeft, neushoorns enzo, want daar weet ie iets vanaf.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 20:07
Verwijderd
Ja oke maar in de sportschool sta je ook grotendeels tussen vreemden, dat is natuurlijk weer anders dan een vrienden-voetbalelftal of zo
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 20:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Extreem typisch weer dat er zo seksistisch wordt gedacht over mannen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.