Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 13:50
Sacrilege
Avatar van Sacrilege
Sacrilege is offline
arcsoft video impression zat bij de webcam =P
__________________
Hi Ha Hondenlul
Advertentie
Oud 03-01-2005, 13:57
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Zit daar neit zon functie in?
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 15-01-2005, 16:01
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Heb een probleempje.
Wil graag een .avi file afspelen, maar ik mis 2 codecs, volgens Gspot. Maar t probleem is nu dat ik niet weet welke...(ja Gspot zegt wel welke, maar ik snap t niet zo goed)
Dus...kan iemand me ff helpen en zeggen welke codecs ik nou moet hebben? (en evt. heel lief zijn en ff voor mij opzoeken waar ik ze kan downloaden )
ff een plaatje van wat Gspot zegt over mijn .avi file en de missende codecs:



oh...hm lekker onduidelijk
anyways er staat bij Video: div3 / divx 3 low-motion
en bij audio een vage naam: 0x0055(MP3) ID'd as MPEG-1 Layer 3
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 30-01-2005, 14:44
Verwijderd
Ik ben niet op mijn eigen computer nu, maar ik downloadde net een filmpje hier en speelde hem af (.wmv) maar het geluid is echt zwaar langzaam en klinkt super laag.

Zijn hiervoor bepaalde codecs of is gewoon die file corrupt ofzo?

EDIT: heb net de wmp codecs geupdate, nogsteeds langzaam en laa geluid net alsof het in slowmotion is maar de afspeelsnelheid staat op normaal. Verder spelen mp3's wel normaal af
Oud 30-01-2005, 14:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Waarschijnlijk lopen geluid en video niet synchroon, probeer te kijken of de voor- of achterlopen van het geluid gelijk blijft, in dit geval een paar seconden eerder of later laten beginnen om te compenseren.

Mocht de vertraging pas later komen, en loopt de audio in het begin synchroon dan moet je simpelweg een kleine versnelling aan de audio toevoegen, de meeste codeer programma's ondersteunen dit.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-01-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 30-01-2005 @ 15:54 :
Waarschijnlijk lopen geluid en video niet synchroon, probeer te kijken of de voor- of achterlopen van het geluid gelijk blijft, in dit geval een paar seconden eerder of later laten beginnen om te compenseren.

Mocht de vertraging pas later komen, en loopt de audio in het begin synchroon dan moet je simpelweg een kleine versnelling aan de audio toevoegen, de meeste codeer programma's ondersteunen dit.
Maar het is gewoon zo dat het geluid zwaar zwaar laag is en dat de stemmen wel gelijk lopen maar gewoon door het vervormde geluid langzaam klinken. (sorry als dat nogal vaag klonk)
Oud 30-01-2005, 15:53
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Vraagje...
Omdat ik pci-sloten tekort kom, ben ik van plan een externe soundadapter aan te schaffen (usb). Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt zoiets een beetje?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 06-02-2005, 18:07
Donny must die
Donny must die is offline
hoi, ik wil graag van een vcd een avi bestand maken. kan iemand mij helpen?
Oud 06-02-2005, 21:48
Verwijderd
Ik zoek een plugin voor Winamp 2.9x die me toelaat om m'n zelf te kiezen welke info ik van een mp3 zie in de playlist..

Er is er wel een, maar weet de naam niet..
Oud 06-02-2005, 22:05
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
********** schreef op 06-02-2005 @ 22:48 :
Ik zoek een plugin voor Winamp 2.9x die me toelaat om m'n zelf te kiezen welke info ik van een mp3 zie in de playlist..

Er is er wel een, maar weet de naam niet..
Er schiet me iets te binnen... WinCue?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 07-02-2005, 19:25
@Moon
@Moon is offline
Ik heb laatst een serie in avi-bestand gedownload, maar ze kunnen helaas niet worden afgespeeld. Er staat bij het bestand zelf dat de file niet bestaat of dat het geen geldige avi bestand is. Beetje vreemd. Verder ben ik ook erachter gekomen dat ik de benodigde codecs mis maar ik heb al verscheidene programma's geprobeerd zoals Universal AV, Defilerpack, The codecs maar geen van allen hielp. Dus hoe kan ik die avi bestanden nou aan de praat krijgen?
Oud 07-02-2005, 19:28
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
@Moon schreef op 07-02-2005 @ 20:25 :
Dus hoe kan ik die avi bestanden nou aan de praat krijgen?
Wat zegt GSport over je avi bestand?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 07-02-2005, 19:41
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
freyk schreef op 07-02-2005 @ 20:28 :
Wat zegt GSport over je avi bestand?
Not a valid avi file. Ook staat er niets over de codecs.
Oud 07-02-2005, 19:49
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
@Moon schreef op 07-02-2005 @ 20:41 :
Not a valid avi file. Ook staat er niets over de codecs.
Dan kan het zijn dat je een fake binnen hebt gehaald.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 07-02-2005, 20:02
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
freyk schreef op 07-02-2005 @ 20:49 :
Dan kan het zijn dat je een fake binnen hebt gehaald.
Oh no! Wat zou het anders dan nog meer kunnen zijn? Verder echt geen oplossingen er voor?
Oud 08-02-2005, 18:29
AJKwak
AJKwak is offline
Ik zoek een tooltje om wmv (video) om te zetten in audio, en er tevens een deel uit te knippen. Bestaat dit en zo ja, waar kan ik dit vinden?
Oud 08-02-2005, 19:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik ben op zoek naar een videobewerkingspakket voor Linux. Het liefst net zoiets als Pinnacle, met zo'n tijdlijn enzo. Daar kan ik namelijk nog wel mee werken . Het gaat erom dat er overgangen beschikbaar zijn, ik titels kan toevoegen en verschillende scenes kan uitzoeken.

Het hoeft niet per se gratis of open source te zijn. Maar ik zou het wel graag willen uitproberen (ik heb een amd64 systeem en daar werken closed source applicaties niet altijd. Sowieso werken niet alle applicaties).

Kent iemand zoiets?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 19-02-2005, 12:10
AJKwak
AJKwak is offline
Wordt dit forum nog wel gebruikt?

Ik zoek een tooltje om wmv (video) om te zetten in audio, en er tevens een deel uit te knippen. Bestaat dit en zo ja, waar kan ik dit vinden?
Oud 19-02-2005, 16:18
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Als je alleen het geluid wilt hebben uit dat filmpje kun je daarvoor "VirtualDub" gebruiken. Je kunt hem downloaden op: www.extradvd.nl
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 19-02-2005, 16:58
herby
Avatar van herby
herby is offline
Vergelijkbare vraag

Hoe haal ik de muziek uit een MPEG Layer-3? (Preferabel in *.mp3 formaat)
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 19-02-2005, 18:49
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
WPWW schreef op 19-02-2005 @ 17:18 :
Als je alleen het geluid wilt hebben uit dat filmpje kun je daarvoor "VirtualDub" gebruiken. Je kunt hem downloaden op: www.extradvd.nl

thx
Oud 21-02-2005, 15:35
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
herby schreef op 19-02-2005 @ 17:58 :
Vergelijkbare vraag

Hoe haal ik de muziek uit een MPEG Layer-3? (Preferabel in *.mp3 formaat)
lieverd, mp3 IS mpeg layer 3

net als een .mp2 bestand bestaat uit mpeg layer 2 geluid

mp3 is niets anders dan een filmpje zonder beeld.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 21-02-2005, 20:30
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
********** schreef op 06-02-2005 @ 22:48 :
Ik zoek een plugin voor Winamp 2.9x die me toelaat om m'n zelf te kiezen welke info ik van een mp3 zie in de playlist..

Er is er wel een, maar weet de naam niet..
Waarom stap je niet gewoon over op winamp 5? Die biedt die optie standaard. Je kunt er heel ver in gaan. Ik heb bijvoorbeeld de volgende regel voor het weergeven van titel's:
$if2([[$padcut(%artist%,20)]$if(%artist%,$if(%title%, - ,),)[$padcut(%title%,25)]],$filepart(%filename%))
Oud 21-02-2005, 22:56
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 21-02-2005 @ 16:35 :
lieverd, mp3 IS mpeg layer 3

net als een .mp2 bestand bestaat uit mpeg layer 2 geluid

mp3 is niets anders dan een filmpje zonder beeld.
ok, en hoe haal ik dan een bepaald fragment uit dat bestand en haal ik het beeld er ook uit weg?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 24-02-2005, 20:55
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
Als ik een film op mijn computer afspeel (realplayer, divx player, windows mediaplayer, winamp allemaal geprobeert), gedownload dan wel dvd heb ik vaak het probleem dat, er maar 1/4 van het beeld word getoont. Ook al zet je hem op groot scherm dan zie je gewoon 1/4 van het hele film beeld heel groot.
Ik heb al bijna alle codecs geporbeert en deze helpen niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen ?


________________
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 24-02-2005, 22:54
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 24-02-2005 @ 21:55 :
Als ik een film op mijn computer afspeel (realplayer, divx player, windows mediaplayer, winamp allemaal geprobeert), gedownload dan wel dvd heb ik vaak het probleem dat, er maar 1/4 van het beeld word getoont. Ook al zet je hem op groot scherm dan zie je gewoon 1/4 van het hele film beeld heel groot.
Ik heb al bijna alle codecs geporbeert en deze helpen niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen ?


________________
Welke videokaart + software heb je?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 26-02-2005, 13:46
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
geforce 4 ti 4200
software van videokaart gewoon nieuwste drivers dacht ik maar zal ik voor zkerheid ef downen idd.
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 26-02-2005, 20:59
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Is het op een of andere manier mogelijk om 2 avi bestanden aan elkaar te plakken als de 2 bestanden verschillende "sampling rates" hebben bij het audio gedeelte??

16271 vs 16244
Oud 27-02-2005, 10:08
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
heb nieuwe drivers geinstalleerd maar heb nog steeds hetzelfde probleem
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Oud 27-02-2005, 20:06
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kep een probleempje met BSPlayer....als ik een .mkv afspeel met embedded .ssa file, dan laat ie dat zien als een standaard sub, terwijl de subs verschillende kleurtjes hebben...en op verschillende plaatsen op het scherm staan...(bijvoorbeeld bovenaan)...BSplayer flikkert dit alles gewoon onderaan..hij zet ze niet door mekaar, maar hij wisselt et af...
Als ik het in WMP afspeel dan doet ie et prima...
ligt dit aan BSplayer(ondersteunt ie et neit), of is dit een instelling?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 27-02-2005, 21:35
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 27-02-2005 @ 11:08 :
heb nieuwe drivers geinstalleerd maar heb nog steeds hetzelfde probleem
Heb je NYKeystone geactiveerd?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 02-03-2005, 09:55
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
FF een vraagje over streaming video icm Windows Media Player

Is 't mogelijk om overlay's toe te passen terwijl je streamt?
Dus bijv. een filmpje streamen met 'daarop' een layer met je logo?
Of moet dit gewoon in 't filmpje gebakken worden?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 09-03-2005, 11:52
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik heb deze vraag eerder gesteld op het centrale filesharing topic, maar werd naar hier doorverwezen. Hopelijk kan iemand me helpen!

Eventjes 2 puntjes:

- Ik heb een film gedownload in Avi-formaat. Ik heb deze gebrand op dvd alleen kan ik die dvd alleen op mijn computer afspelen. Kan ik ervoor zorgen dat mijn dvd-speler de dvd ook herkent en hoe?

- Het zou wel handig zijn als ik ook ondertiteling aan de film kon toevoegen. Via ondertitels.nl heb ik een ondertiteling gedownload, maar de grote vraag is nu hoe ik dat onder die film krijg...

Alvast bedankt voor de uitleg, ik hoop dat ik het voor elkaar krijg
__________________
Oud 09-03-2005, 12:11
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Je dvd speler kan geen avi bestanden afspelen, je moet de film eerst omzetten van avi naar dvd. >>> www.extradvd.nl

En ja, die ondertiteling erbij zetten ben ik ook nog niet achter.....
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 09-03-2005, 17:26
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
WPWW schreef op 09-03-2005 @ 13:11 :
Je dvd speler kan geen avi bestanden afspelen, je moet de film eerst omzetten van avi naar dvd. >>> www.extradvd.nl

En ja, die ondertiteling erbij zetten ben ik ook nog niet achter.....
Bedankt! Alleen kom ik er op die site nog niet echt uit welke optie ik moet hebben. Sorry maar ik ben hier niet zo erg in thuis
__________________
Oud 09-03-2005, 19:30
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Aan de linkerkant staat: divx2dvd
Die moet je hebben, de rest staat allemaal uitgelegt.
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 13-03-2005, 01:06
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
bittrate 253,VBR Length: 3:00
bittrate 173,VBR Length: 3:45

zulke mp3`s eh, hoe krijg ik ze allemaal op 1zelfde bittrate(192kbps ofzo)?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 17-03-2005, 17:30
potraviny
potraviny is offline
Hoi allemaal,
Wij hebben voor school een kort filmpje gemaakt van ongeveer 15 minuten. Nu hebben we dat filmbestand dus op de computer staan. Maar omdat er een hoop mensen niet voldoende de nederlandse taal beheersen bij ons op school leek het ons handig om een Engelse ondertiteling erbij te zetten. Na wat speurwerk op internet is het ons alleen nog maar gelukt om de ondertitel naar .srt te zetten. Alleen hoe krijgen we heb nu op de dvd? Bijna overal moet je dan een .vob oid hebben, maar dat hebben we dus niet. Iemand een idee hoe het anders kan?

Verder kon de film niet in 1x opgenomen worden, maar bestaat hij uit 2 delen van 256mb. Maar de ondertitels uit 1 deel. Kunnen we de film op een manier eerst mergen? En ik heb zojuist met Subtitle workshop 2 de ondertitel wel synchroom gekregen met de film. Als ik die twee bestanden nu samen brand op cd staat de ondertitel er dan automatisch bij?
Oud 18-03-2005, 12:34
potraviny
potraviny is offline
iemand?
Oud 18-03-2005, 18:29
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
Als ik uit bijvoorbeeld Winamp een printscreen maak en deze opsla in bijvoorbeeld paint,en ik vervolgens Winamp afsluit,is de opgeslagen printscreen ook zwart...hoe kan ik dit voorkomen ?
__________________
I`m in a box
Oud 19-03-2005, 01:21
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 13-03-2005 @ 02:06 :
bittrate 253,VBR Length: 3:00
bittrate 173,VBR Length: 3:45

zulke mp3`s eh, hoe krijg ik ze allemaal op 1zelfde bittrate(192kbps ofzo)?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 20-03-2005, 02:42
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
nog een vraag

hoe kan ik .avi .mp(e)g enzo omzetten naar een formaat dat ik het op dvd kan branden?

dank
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 20-03-2005, 11:37
Verwijderd
MP3 omzetten naar een andere bitrate kan alleen door het uit te pakken en het in te pakken. Of daar een programma voor is weet ik niet, maar in elk geval zal frame voor frame naar het geheugen of de harddisk moeten worden uitgepakt en weer opnieuw gecodeerd moeten worden in de andere bitrate. Dat kost tijd.

AVI/MPEG/etc. kun je omzetten naar DVD-formaat met (o.a.) TMPGEnc. Je zult dan wel de nodige DiVX/audio/etc.-plugins moeten hebben, dus dat wordt zoeken. Op www.extradvd.nl staan hele goede handleidingen voor het converteren van zo ongeveer elk type video.
Oud 20-03-2005, 15:20
Engadin
Avatar van Engadin
Engadin is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2005 @ 12:37 :
MP3 omzetten naar een andere bitrate kan alleen door het uit te pakken en het in te pakken. Of daar een programma voor is weet ik niet, maar in elk geval zal frame voor frame naar het geheugen of de harddisk moeten worden uitgepakt en weer opnieuw gecodeerd moeten worden in de andere bitrate. Dat kost tijd.

AVI/MPEG/etc. kun je omzetten naar DVD-formaat met (o.a.) TMPGEnc. Je zult dan wel de nodige DiVX/audio/etc.-plugins moeten hebben, dus dat wordt zoeken. Op www.extradvd.nl staan hele goede handleidingen voor het converteren van zo ongeveer elk type video.
MP3 van bitrate veranderen kost idd tijd, maar aan lame kun je gewoon mp3s voeren.
__________________
Jongeren - Natuur: http://www.njn.nl
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Kom mee op zomerkamp: http://www.zomerkampen.njn.nl
Oud 21-03-2005, 20:25
potraviny
potraviny is offline
Hoe krijg je nu de ondertitel bij een avi bestand en deze weer op cd?
Oud 21-03-2005, 23:47
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dat zou ik nu eindelijk ook wel eens willen weten....
Maar dan van avi naar dvd trouwens
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 22-03-2005, 16:50
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Mijn pc crasht 9 van de 10 keer als ik een video bestand open. Ik heb het geprobeerd met wmp, bsplayer pro en the core media player. Bij alle 3 de programma's hetzelfde probleem het filmpje start op en in de eerste seconde blijft hij hangen en binnen no-time staat mn pc vast. Audio bestanden heb ik helemaal geen problemen mee en daar gebruik ik the core voor. Waar zou dit aan kunnen liggen en wat moeten jullie nog meer weten om mij te kunnen helpen?
Oud 22-03-2005, 16:54
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Carl Johnson schreef op 22-03-2005 @ 17:50 :
Mijn pc crasht 9 van de 10 keer als ik een video bestand open. Ik heb het geprobeerd met wmp, bsplayer pro en the core media player. Bij alle 3 de programma's hetzelfde probleem het filmpje start op en in de eerste seconde blijft hij hangen en binnen no-time staat mn pc vast. Audio bestanden heb ik helemaal geen problemen mee en daar gebruik ik the core voor. Waar zou dit aan kunnen liggen en wat moeten jullie nog meer weten om mij te kunnen helpen?
elk videobestand of elke keer dezelfde?
Oud 22-03-2005, 18:12
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 22-03-2005 @ 17:54 :
elk videobestand of elke keer dezelfde?
Elk video bestand. En heel soms loopt ie dan is niet vast bij een bestand waar t normaal wel gebeurd. beetje vreemd dus.
Oud 22-03-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Sifl schreef op 18-03-2005 @ 19:29 :
Als ik uit bijvoorbeeld Winamp een printscreen maak en deze opsla in bijvoorbeeld paint,en ik vervolgens Winamp afsluit,is de opgeslagen printscreen ook zwart...hoe kan ik dit voorkomen ?
Programma's als Gadwin Printscreen (heb ik zelf) of SnagIt (geloof ik) gebruiken, deze maken een screenshot en slaan deze meteen op. Hoe of dat met Paint kan weet ik niet, volgens mij helemaal niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Alg] Ontwerp van centrale linux topics.
freyk
14 06-07-2006 20:18
Software & Hardware [Centraal] Audio/video [2]
Manuzhai
251 09-06-2006 15:29
Beleidszaken software en multimedia: centraal topic
Al Murphy
29 10-09-2005 08:42
Software & Hardware Video-cd's maken
E Che Guevara
5 30-12-2004 23:58
Software & Hardware avi stream ripper
Woestijnpinguin
7 04-08-2004 15:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.