Oud 20-08-2008, 00:26
jeffie
jeffie is offline
Ik ben een jongen van 17 eb ga af en toe naar een discotheek hier in de buurt als er een leuk feest is. Meestal dan met wat vrienden en vriendinnen. Ik heb nou al een tijdje niet meer een vriendin gehad, en de vriendinnen die ik heb gehad zochten toenadering naar mij. Ik ben denk ik niet zo goed in het contact leggen met meisjes met de bedoeling dat het verder gaat als alleen vrienden zijn.

Bijv. dus in de discotheek. De muziek staat er zo hard dat praten in main area eigenlijk zowat onmogelijk is, alleen aan de zijkant als je hard schreeuwt.
Ik ken redelijk wat meisjes, en heb er ook redelijk goede contacten mee op het 'vrienden' niveau. Maar ik weet niet goed wat ik moet doen als ik het verder wil laten gaan dan alleen vrienden zijn.
Hoe kan ik nou goed contact zoeken met een meisje om te dansen in een discotheek bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2008, 00:36
Verwijderd
Wil je met me dansen?
Ja, zó simpel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 02:04
Verwijderd
"shake je booteh es"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 02:09
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Als het je meer gaat om het krijgen van een vriendin, kun je het ook altijd ergens anders dan in de discotheek proberen. Daar waar het wat rustiger is en je meer kunt doen dan enkel dansen.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 11:20
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik snap je vraag niet helemaal, wil je dansen met die vriendinnen die mee gaan of wil je dansen met de meisjes die je tegen komt in de discotheek? Met die vriendinnen hoef je toch geen contact meer te leggen, want dat is al gemaakt. Als je met één van die vriendinnen wilt dansen, start zelf met dansen, er is vast wel iemand die met je mee danst. En in het andere geval, als je een knap meisje tegenkomt waarmee je geen contact hebt. Flirt dan met haar, lach naar haar en als ze terug kijkt/lacht, stap op haar af, zeg dan iets leuks en ga met haar dansen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 13:57
Verwijderd
mjah, het is gewoon een kwestie van kijken, lachen, timen en een leuke opmerking.. thats all
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 15:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Kijk haar aan, lach en begin met dansen. Meer kun je niet doen in een discotheek.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 18:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
mjah, het is gewoon een kwestie van kijken, lachen, timen en een leuke opmerking.. thats all
Ja, het is eigenlijk best simpel.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 23:16
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Moet gewoon wat proberen. Als je voor lul staat, wat maakt het uit. Je kent haar niet...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 11:29
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
gewoon vragen maar ja ik heb ook geen suc6 hoor
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Moet gewoon wat proberen. Als je voor lul staat, wat maakt het uit. Je kent haar niet...
En dan nog, als je in de gaten hebt dat je voor lul staat, kun je met een rood hoofd wegrennen. Dan sta je alleen nog maar meer voor lul. Je kunt haar ook nog een keer aankijken, vriendelijk lachen en heel zelfverzekerd weglopen (ook al ga je dood van binnen). Dan sla je een minder stom figuur, want je straalt uit dat je zelfverzekerd bent. En daarnaast: oefening baart kunst!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 11:55
Verwijderd
Citaat:
En daarnaast: oefening baart kunst!
Juist, daar zit het em in.

Al deze tips werken alleen wanneer je durft. Als je het eenmaal een keer gedaan hebt zal je zien dat het de volgende keer ietsjes makkelijker gaat. Uiteindelijk wordt het een 'truukje'(let wel op dat het geen automatisme wordt) en is het allemaal niet meer zo spannend als in het begin.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 14:00
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
gewoon vragen maar ja ik heb ook geen suc6 hoor
Maar wel een mooi motto!
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 04:09
kous
Avatar van kous
kous is offline
Euhm luister, in een discotheek iemand aanspreken? Je hoeft zelf niet te spreken om iemand te versieren. all about body language. En trust me, is soms heel leuk

En ivm met vriendin/relatie... Het verschril tussen just friends en je vriendin = doodsimpel een kus
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie eenzaamheid
oelekeboeleke
94 23-09-2007 11:58
Liefde & Relatie Leeftijd
snuffel3000
23 19-01-2007 06:24
Psychologie Pddnos/adhd en contacten
LiqqY
86 19-10-2005 15:13
Liefde & Relatie Versierpogingen @ clubs..
Hijo de Puta
47 11-06-2005 22:50
Liefde & Relatie internet contacten
hanneke~13
66 04-06-2003 15:16
Liefde & Relatie Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid...
^AmArU^
111 26-04-2002 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.