Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 07:32
Verwijderd
Deel 4
Deel 5

Zelf dreads maken

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 07:35.
Advertentie
Oud 09-01-2004, 07:35
Verwijderd
Wie hebben er nu eigenlijk allemaal dreads hier, en hoelang hebben ze die dan?
Oud 09-01-2004, 08:04
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Ik heb dreads. En ik heb ze sinds augustus. En ze bevallen heel goed.
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 09-01-2004, 08:07
Verwijderd
Citaat:
punxnotdead schreef op 09-01-2004 @ 09:04:
Ik heb dreads. En ik heb ze sinds augustus. En ze bevallen heel goed.
Hoe kom jij in zo'n korte tijd aan zulke dikke dreads?
Oud 09-01-2004, 08:37
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb dreads, nu al 3,5 week
ze pluizen alleen erg, en er zitten veel haartjes los
ik overweeg naar een kapper te gaan om ze te fatsoeneren
of iemand die dat hier kan???
Oud 09-01-2004, 09:04
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
ik heb ze nu ruim een maand, 58 stuks, en ben er erg blij mee.
'fatsoeneren' doe ik zelf, met hulp van mijn zusje
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Oud 09-01-2004, 09:07
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb ze nu weer een half jaar ofzo. het zijn er geloof ik 50 .
ze groeien alleen niet snel genoeg
Oud 09-01-2004, 09:53
Verwijderd
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel dreads ik eigenlijk heb,
Maar mijn vriendin knoopt ze regelmatig opnieuw (niou ja, bijknopen dan), en dan zien ze er een stuk minder pluizig uit
Oud 09-01-2004, 12:38
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ik heb er een stuk of 40 (was begonnen met 46 geloof ik =, maar er zijn er een stel samengegroeid), en ik heb ze nu 3,5 jaar.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 09-01-2004, 15:40
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Heb al ong. 5 maanden. Om precies te zijn 81. Heb ze al bijna 3 weken niet gewassen, dus dat werd weer eens tijd
Oud 09-01-2004, 18:03
cornershop
cornershop is offline
ik heb ze sinds eind april en ze bevallen wel goed heb er geloof ik 66 maar er groeien er ook een paar aan elkaar
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Oud 09-01-2004, 20:44
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
ik heb ze sinds juni 2003, heb er 107 en dus is het wel logies dat ik bij werken niet zo leuk vind hehe,
Maar zo nu en dan moet het gewoon omdat het een en al pluis is.
En ik ben er trouwens achter gekomen dat dreads verven leuk is haha
Oud 10-01-2004, 07:10
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Whahaaa!Heb gisteren mn dreadiejs eruit gekamd. Nou ja, voor zover dat mogelijk was Grapje, er zit alleen nog lijm in en dat moet er nog uit. Maar ik ben er wel weer superblij mee!! Ik kan mijn haar nu weer lekker met aaaaaallleeeeeeee shampoo van de hele wereld wassen en het ruikt ook weer super!En ik heb geen vieze prut meer op mijn hoofd, wat wil ik nog meer!!

En trouwens. Ik heb het gewoon 5/7 centimeter boven mijn hoofd eraf geknipt en het is perfect! Ik was ook niet van plan om naar de kapper te gaan want het is lekker piekerig. kortom, ik heb er geen spijt van!
Oud 10-01-2004, 16:52
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik heb dreads, sinds eind oktober. Het zijn er maar 27 dus lekker makkelijk bijwerken.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-01-2004, 22:25
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik heb ook dreads. Ze zitten er nu 2,5 jaar in en het zijn er 75.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Oud 11-01-2004, 12:19
artboy
artboy is offline
'heb even een vraagje: ik heb redelijk dik golvend haar, en wil hier een paar dreadlocks in. een stuk of 5 ofzo. en dan de rest gewoon mn eigen normale haar. heb iemand gezien met zulk haar en was echt heel gaaf.
een vriendinnetje van me kan ze wel maken enzo, maar ik moet natuurlijk wel de rest van mn haar om de dag wassen, en wil niet dat de dreads eruit gaan. help, wat denken jullie, en hoe doe ik dat?
__________________
there's no I in team
Oud 11-01-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
artboy schreef op 11-01-2004 @ 13:19:
'heb even een vraagje: ik heb redelijk dik golvend haar, en wil hier een paar dreadlocks in. een stuk of 5 ofzo. en dan de rest gewoon mn eigen normale haar. heb iemand gezien met zulk haar en was echt heel gaaf.
een vriendinnetje van me kan ze wel maken enzo, maar ik moet natuurlijk wel de rest van mn haar om de dag wassen, en wil niet dat de dreads eruit gaan. help, wat denken jullie, en hoe doe ik dat?
nepdreads lijken me dan t handigste, de nepdreads die ik maak lijken erg op echte, en die kun je gemakkelijk wassen met je normale haar
Oud 11-01-2004, 18:31
artboy
artboy is offline
dat meisje had van haar eigen haar, maar nepdreads is wel een optie! hoe maak jij die dan? want die in de winkel (de dewi dreads) vind ik altijd erg lelijk!
__________________
there's no I in team
Ads door Google
Oud 11-01-2004, 18:39
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Je kunt ook je hele haar gewoon met dreadshampoo wassen. Als ik mn dreads was, voelt mn uitgroei niet stug ofzo, maar gewoon schoon en glad, net als dat je gewoon haar wast. Mn dreads blijven echter wel gewoon gedread.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-01-2004, 09:04
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
********** schreef op 09-01-2004 @ 09:07:
Hoe kom jij in zo'n korte tijd aan zulke dikke dreads?
veel haar
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 12-01-2004, 09:05
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Ik wil dreads, maar mn haar wordt na 2-3 dagen(niet wassen) best wel vet.. Is dat erg belemmerend als de dreads gezet worden? Gaan ze sneller eruit, dread het minder snel of maakt het niet zo veel uit?
Oud 12-01-2004, 09:54
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
tandenborstel schreef op 12-01-2004 @ 10:05:
Ik wil dreads, maar mn haar wordt na 2-3 dagen(niet wassen) best wel vet.. Is dat erg belemmerend als de dreads gezet worden? Gaan ze sneller eruit, dread het minder snel of maakt het niet zo veel uit?
nee, dat valt mee.
ik dacht dat dat bij mij ook zo zou zijn maar omdat je je haar niet kamt verspreidt het vet zich ook niet
Oud 12-01-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
tandenborstel schreef op 12-01-2004 @ 10:05:
Ik wil dreads, maar mn haar wordt na 2-3 dagen(niet wassen) best wel vet.. Is dat erg belemmerend als de dreads gezet worden? Gaan ze sneller eruit, dread het minder snel of maakt het niet zo veel uit?
Mijn haar word binnen een dag weer vet, op zich niet zo'n prolbeem, alleen het verdreaden duurt wat langer...
Oud 12-01-2004, 18:58
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
kben (al maanden ) bezig mn dreads eruit te kammen...want ze waren echt té slordig en hakerig en te verschillend qua dikte... dus nu moet ik er nog zon 60 uithalen (khad er 80, ongeveer) mja ik denk wel dat ik, als mn haar langer is, wel weer nieuwe wil, maar dan mooj want ik wordt nog steeds verliefd op een bos heeeele mooje dreads
en khad ze...anderhalf jaar denkik (kep best dun haar en twas redelijk kort toen ik ze erin zette)
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 12-01-2004, 20:02
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
dReZ schreef op 12-01-2004 @ 19:58:
kben (al maanden ) bezig mn dreads eruit te kammen...want ze waren echt té slordig en hakerig en te verschillend qua dikte... dus nu moet ik er nog zon 60 uithalen (khad er 80, ongeveer) mja ik denk wel dat ik, als mn haar langer is, wel weer nieuwe wil, maar dan mooj want ik wordt nog steeds verliefd op een bos heeeele mooje dreads
en khad ze...anderhalf jaar denkik (kep best dun haar en twas redelijk kort toen ik ze erin zette)
Zijn jouw dreads veel gegroeid in die anderhalf jaar? Mijne zijn nl. best wel kort en ik kan niet wachten tot ze lang genoeg zijn om in een staart te kunnen. Ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren.
Mijne zijn ook heel erg verschillend qua dikte maar dat vind ik juist wel leuk.
Mijn punten breken trouwens af! Ik probeer er zo min mogelijk aan te zitten want dan breken ze nog sneller, maar zelfs dan nog breekt mn haar af. Er is echt al een heel stuk afgebroken bij de meeste dreads, dus ik ben bang dat ze zo nooit lang worden
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
Oud 12-01-2004, 20:12
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 12-01-2004 @ 21:02:
bla
nou, ze zijn wel zon 15 cm gegroeid denkik...maar het leek veel minder, eigenlijk zie ik pas nu ik ze eruit kam hoelang mn haar is...maargoed. mijn puntjes, das een heel ander verhaal, die krullen zegmaar naar boven en dan klitten ze vast, dus ik krijg automatisch ronde uiteinden haha. dat vind ik opzich wel grappig, kdacht dat je daar veel moeite voor moest doen ofzo maar het gaat dus vanzelf na anderhalf jaar tis wel erg moeilijk uitkammen
nog ff over de dikte, ik had echt een paar dreads die ..nouja.. 3mm dik waren ongeveer en dan ook die meer dan anderhalvecentimeter zijn, en dat verschil vind ik toch wel wat veel.
maargoed je moet gewoon geduld hebben met het groeien, het gaat nou eenmaal wat langzamer, en anders kun je er neppe bij in doen, had ik ook gedaan en ik werd helemaal blij ervan, hele dikke en lange staart mortischa maakt ze gloof ik
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 12-01-2004, 20:22
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
dReZ schreef op 12-01-2004 @ 21:12:
bla
Wow 15 cm! Maar het gaat er wel om dat je het ziet met dreads erin, nadat ik mn eerste dreads eruit had gekamd was mn haar idd ook een stuk langer dan met dreads.
Helaas krullen mijn puntjes niet naar boven, na het wassen liggen ze meestal een beetje uit elkaar, vandaar dat ik er weer aan ga zitten waardoor ze dus weer afbreken *blaat*
Bij mij is dat dikteverschil ook zoiets maarja, ieder zn smaak.
Neppe zie ik niet zo zitten, ten eerste weet ik niet eens hoe je die dingen erin zet en ten tweede zie je bij mij denk ik heel erg het verschil tussen de echte en neppe. en ik hou niet zo van nep.
Dus ik ga maar gewoon geduld hebben is ten slotte het hele idee achter dreads hebben.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-01-2004, 20:43
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
die neppe van mortischa zijn net echt, heel veel mensen zeiden: goh wat groeit je haar snel! en dat soort sjit en er zit een elastiekje in die je dan om je dread doet mja anders moet je gewoon ff wachten ja
ehm die 15cm was met dreads dan hoor ... gwoon haar is nog langer
ennn mijn puntjes deden het eerst ook..niet, daar moet je gewoon geduld mee hebben en niet aanzitten nee
trouwens zou jij nog een foto kunnen posten van je dreads?want ik kan ze nergens zien (doen het niet ofzo bij mij) tenx!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 13-01-2004, 12:52
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
dReZ schreef op 12-01-2004 @ 21:43:
die neppe van mortischa zijn net echt, heel veel mensen zeiden: goh wat groeit je haar snel! en dat soort sjit en er zit een elastiekje in die je dan om je dread doet mja anders moet je gewoon ff wachten ja
ehm die 15cm was met dreads dan hoor ... gwoon haar is nog langer
ennn mijn puntjes deden het eerst ook..niet, daar moet je gewoon geduld mee hebben en niet aanzitten nee
trouwens zou jij nog een foto kunnen posten van je dreads?want ik kan ze nergens zien (doen het niet ofzo bij mij) tenx!
Ik heb niet echt foto's waar mn dreads duidelijk op te zien zijn Heb ook geen digicam of webcam ofzo. Maar ik zal wel es een gewone foto van mn dreads maken en hopen dat die lukt. Tegen de tijd dat dat rolletje ontwikkeld is zal ik die er wel opzetten
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 13-01-2004, 16:26
*Special:K*
Avatar van *Special:K*
*Special:K* is offline
ik wil heel graag dreads , maar k weet bijna ceker dat het me niet staat .
Oud 13-01-2004, 16:37
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ja ik ben ook aan t twijffellen.. maarja ik kijk gewoon.. als je ene staart mooi staat.. staan dreads ook wel.
__________________
Oud 13-01-2004, 16:42
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
*Special:K* schreef op 13-01-2004 @ 17:26:
ik wil heel graag dreads , maar k weet bijna ceker dat het me niet staat .
anders maak je gewoon ff dreads-voor-een-dag, staat ook wel ergens, hoe je die maakt
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 14-01-2004, 15:12
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
dReZ schreef op 13-01-2004 @ 17:42:
anders maak je gewoon ff dreads-voor-een-dag, staat ook wel ergens, hoe je die maakt
anders steel je ff niet mijn nick!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 14-01-2004, 16:25
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 14-01-2004 @ 16:12:
anders steel je ff niet mijn nick!
anders kijk je ff niet hoelang iemand al lid is
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 14-01-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 14-01-2004 @ 17:25:
anders kijk je ff niet hoelang iemand al lid is
Haha, LOL
Oud 14-01-2004, 18:34
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 14-01-2004 @ 17:25:
anders kijk je ff niet hoelang iemand al lid is
drezzz.com geregistreerd op 14-11-2002!

SUE EM ALL!

__________________
www.doubledtattoo.nl
Ads door Google
Oud 14-01-2004, 19:07
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 14-01-2004 @ 19:34:
drezzz.com geregistreerd op 14-11-2002!

SUE EM ALL!

__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 15-01-2004, 13:19
EspumaX
EspumaX is offline
Brr.. dreads vink eg super niet leuk

Bij sommige mensen, die eg zo'n stijltje hebben enzo en waar het eg bij past is het wel leuk,
maar bij mij in mn woonplaatsje zijn er keiveel breezahsletjes die óf hun haar blond kleuren en permanenten,
of ze gaan nep dreads in doen..
g-r-u-w-e-l-i-j-k..
Oud 15-01-2004, 14:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 15-01-2004 @ 14:58:
Er zit ook een heel verschil tussen echte dreads, mooie nepdreads en van die slutty nepdreads
Daarbij lijken nepdreads niet eens op echte dreads, maar ik weet nog steeds geen goede naam

En ik vind nepdreads wel heel erg mooi!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-01-2004, 15:54
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Weet iemand trouwens waar je zo'n certificaat kan halen dat je nepdreads kan zetten? Want ik wil dat graag doen, maar dan wil ik het wel goed kunnen.
Oud 15-01-2004, 15:55
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
jah.. tuurlijk sinds Idols loopt opeens mijn halve school met nepdreads...
__________________
Oud 15-01-2004, 17:47
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 15-01-2004 @ 16:54:
Weet iemand trouwens waar je zo'n certificaat kan halen dat je nepdreads kan zetten? Want ik wil dat graag doen, maar dan wil ik het wel goed kunnen.
Bestaat dat dan?

Ja, euh The Hairpolice heeft dat soort cursussen wel, maar dat is dmv pinchbraiding en die werken niet met pre-fab dreads.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-01-2004, 19:28
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
lelijk.. sorry.. maat t is zow NEP..
__________________
Oud 15-01-2004, 19:51
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
BizZz schreef op 15-01-2004 @ 20:28:
lelijk.. sorry.. maat t is zow NEP..
goeie logica
Oud 16-01-2004, 08:01
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
BizZz schreef op 15-01-2004 @ 20:28:
lelijk.. sorry.. maat t is zow NEP..
Gek he, aangezien het van een niet natuurlijk materiaal gemaakt is
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-01-2004, 09:43
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
drezzz schreef op 14-01-2004 @ 19:34:
drezzz.com geregistreerd op 14-11-2002!

SUE EM ALL!

ik ben lid sinds 09-11-2002
muhahaha
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 16-01-2004, 19:14
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
echt interresant..
__________________
Oud 16-01-2004, 22:41
Lies
Avatar van Lies
Lies is offline
Ik ze sinds zaterdag K ben dr echt heel blij mee!
Alleen begint het nu al een btje te jeuken, en bij mijn hoodhuid beginnen ze te krullen. Kan dat krullen komen door het natte weer ofzo?
Ik kreeg eerst ook altijd lichte krulletjes met nat weer, maar nu is het erger,lijkt het... Iemand een idee waardoor het komt en wat ik eraan kan (laten) doen?!
Ik heb trouwens altijd mn muts op als het regent, want k weet dat het de eerste weken niet echt goed voor mn dreads is.
__________________
achja.
Oud 16-01-2004, 23:25
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Li3s schreef op 16-01-2004 @ 23:41:
Ik ze sinds zaterdag K ben dr echt heel blij mee!
Alleen begint het nu al een btje te jeuken, en bij mijn hoodhuid beginnen ze te krullen. Kan dat krullen komen door het natte weer ofzo?
Ik kreeg eerst ook altijd lichte krulletjes met nat weer, maar nu is het erger,lijkt het... Iemand een idee waardoor het komt en wat ik eraan kan (laten) doen?!
Ik heb trouwens altijd mn muts op als het regent, want k weet dat het de eerste weken niet echt goed voor mn dreads is.
Krullen doet ge niks aan, gaat vanzelf wel weg. Bij mij krulden ze in het begin ook een beetje maar dat was na een paar weekjes al weg, toen waren ze helemaal steil. Maar is bij iedereen anders, bij sommigen duurt het een jaar tot de krul weg is. Misschien komt het idd door de regen dat ze wat meer krullen. Als je ze waxt worden ze sowieso een beetje steiler.
En die jeuk, tja..
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 18-01-2004, 11:20
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik vind die krulletjes op t begin dr wel een beetje sjattig uitzien.. mqar het is natuurlijk mooier als het stijl is.. maar ik vind het niet verkeerd!!
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof jij niet?
Magican2
500 24-07-2009 12:39
Lifestyle Algemeen Dread Topic #10
Verwijderd
4 13-07-2004 23:32
Lifestyle Algemeen Dreads-topic deel 7
Ramble On
478 14-05-2004 08:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.