Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 15:37
Smurf
Smurf is offline
Ik wil mijn vriend verrassen met een erotische massage... Ik weet dat hij dol is op massages en dat hij het idee van een erotische massage fantastisch vind.
MAAR ik heb nog nooit een erotische massage gegeven en ik wil wat adviezen! Hebben jullie nog ideetjes voor me?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:39
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Smurf schreef:
Ik wil mijn vriend verrassen met een erotische massage... Ik weet dat hij dol is op massages en dat hij het idee van een erotische massage fantastisch vind.
MAAR ik heb nog nooit een erotische massage gegeven en ik wil wat adviezen! Hebben jullie nog ideetjes voor me?
vraag het aan die smurf met de rode kleertjes
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:41
Smurf
Smurf is offline
Citaat:
tja...? schreef:
vraag het aan die smurf met de rode kleertjes
Daar heb ik wat aan hehehe
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:54
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Smurf schreef:
Ik wil mijn vriend verrassen met een erotische massage... Ik weet dat hij dol is op massages en dat hij het idee van een erotische massage fantastisch vind.
MAAR ik heb nog nooit een erotische massage gegeven en ik wil wat adviezen! Hebben jullie nog ideetjes voor me?
sleutelwoord is geduld ... wrijf hem waar je maar wilt op een rustige zwoele manier maar ontwijk de sensuele plekjes, bijvoorbeeld (even van mijzelf uitgaande) de oorlellen, de navel, de lul en ballen ... eerst kom je er totaal niet in de buurt maar langzamerhand kom je steeds dichterbij maar toch raak je hem daar niet aan!
je zal zien dat hij dat zo enorm opwindend vind ... hij wil namelijk op den duur niets anders dan dat jij hem juist wel daar aanraakt!

en pas maar op als je hem wel goed aanraakt ... even trekt ofzo ...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 01:14
Verwijderd
LOL.. het zal we aan mij liggen maar het lijkt mij toe dat heel veel jongens/mannen erg gevoelig zijn rond de navel en die oorlelletjes dus... klopt dat?

Enfin.. maar ik vroeg me dit dus ook af.. nog meer tips?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:02
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
het is net als een normale massage, denk dat je ook het beste met een normale massage kunt beginnen...

masseer zijn rug( voel aan waar zijn spieren zitten: achter de ribben, schouderblad... doe niet te voorzichtig, hij zal echt niet breken!!

denk dat je na 10 minuten ongeveer naar beneden moet masseren, zijn ASS dus... (ga nie tege ze anus dingese (want ik zou dan keihard wegrenne) en dan tussen zijn benen door naar de voorkant en steeds plagen...(zoals youriw al zei: plagen is belangrijk, hij zal ssteeds meer willen dat je hem ook echt op DE plekjes aanraakt....

je voelt het zelf het beste aan wanneer je het moet vragen maar vraag hem op een gegeven moment om te draaien en ga zo verder, bij een erotische massage is het belangrijk om het plagen heel geleidelijk over te laten gaan in bevredigen..

suc-6

(ohja nu ik erover denk: denk da als ik ooit zon massage zou krijge van n meiske...zou t oppergeil vinden als ze masseert met der borsten...mar das net waar je zin in hebt...)
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!

Laatst gewijzigd op 31-05-2002 om 08:06.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:04
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
iemand heeft dr wel veel verstand van
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:42
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
iemand heeft dr wel veel verstand van
ach, je doet het goed volgens mij ... misschien moet je zijn anus eens beroeren tijdens zo'n masseersessie
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 10:56
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Hoe kan je eigenlijk iemand goed masseren als die op de rug ligt. De buik masseren lijkt me nogal vreemd, en de borst kan je niet echt veel kracht op zetten, lijkt me nogal irritant aanvoelen.
Oh en als je de benen masseert dan gaat het toch meer om de langere bewegingen, ook wel een beetje kneden in de grootte spieren?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:05
Smurf
Smurf is offline
Sommige van deze dingen wist ik wel, maar ben er anyway wel wat wijzer van geworden... Misschien nog tips voor dingen die je met de omgeving waarin het gebeurd kunt doen... of moet ik hem zijn ogen dicht laten houden...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:22
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Smurf schreef:
Sommige van deze dingen wist ik wel, maar ben er anyway wel wat wijzer van geworden... Misschien nog tips voor dingen die je met de omgeving waarin het gebeurd kunt doen... of moet ik hem zijn ogen dicht laten houden...
geloof mij, als je het goed doet maakt het heem geen fluit uit waar je het doet en zal hij vanzelf zjn ogen wel dicht doen!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:52
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
youriw schreef:


ach, je doet het goed volgens mij ... misschien moet je zijn anus eens beroeren tijdens zo'n masseersessie
volgens mij had ze t over mij, als ze me anus gaat beroere gaak over de rooie, en da weet ze...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 14:00
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
volgens mij had ze t over mij, als ze me anus gaat beroere gaak over de rooie, en da weet ze...
dat was ook als grap
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.