Oud 07-12-2017, 19:21
Cindy1997
Cindy1997 is offline
Hoi, ben nieuw hier. Ik heb een beetje rare wens. Ik droom al maandenlang ervan om zwanger te worden. Het lijkt me zo fijn maar ben pas 20, studeer nog en heb geen vaste vriend maar ik ben al gestopt met de pil. Als een jongen me zonder condoom zou willen neuken dan zou ik het toelaten alleen al om zwanger te worden.

Weet niet of het slim is maar ik wil het zo graag dat ik alles opzij zou zetten om zwanger te worden. Ik weet eigenlijk niet wat ik nu wil zeggen maar moet het gewoon kwijt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En dan ben je zwanger en dan? Je moet studeren om een diploma te kunnen halen om een goede baan met een stabiel inkomen te hebben wat wel belangrijk is om jezelf en een kind te kunnen onderhouden. Waar ga je je kind in die tijd laten? Veel hulp van de vader zou ik niet verwachten als je op deze manier zwanger wordt en kinderopvang is niet gratis. Woon je nog thuis of op kamers? Waar ga je een stabiele omgeving creëren voor een kind om op te groeien. Nu heb je misschien een bijbaantje maar ga je daar dan nog tijd en energie voor hebben? Denk je niet dat je veel meer plezier hebt van een zwangerschap en een kind als je een stabielere omgeving en thuissituatie hebt? Wat heb je een kind nu te bieden?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 20:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik zou het uitstellen totdat je in ieder geval je studie afgerond hebt. Ik snap dat je een baby wilt -ik zou het ook graag willen- maar als je echt goed wilt moederen over je babytje dan moet je je kind wel iets kunnen bieden: een warm thuis bijv (niet een studentenhuis of een kindonvriendelijk kraakpand omdat je gewn geld hebt) en moet je er voldoende tijd voor hebben (hoe wil je het moeder zijn combineren met je studie of met voldoende werkuren om jezelf en je kind te kunnen verzorgen). Als je nu zwanger bent betekent dat dat je kunt gaan stoppen met je studie of flink studievertraging oploopt: voor studenten bestaat er geen zwangerschapsverlof. Tenzij je een hele lieve leuke omgeving hebt die je kind en jou gaan onderhouden word het nogal lastig om nu te gaan moederen. En als je die lieve leuke ongeving hebt, dan denk ik niet dat ze er blij van worden als je verteld dat je bent gestopt met de pil om mogelijk onveilige seks te hebben met een willekeurige jongen in de hoop dat je zwanger wordt.

Het lijkt me verstandig om je wens nog even uit te stellen. Wat vind je zelf?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 22:52
Cindy1997
Cindy1997 is offline
Ik snap wat jullie zeggen en ben het er ook al wel mee eens (of het meeste dan) maar het gaat me om het idee om zwanger te worden, de daad zelf, hoe dat in mijn lijf gaat, buikje krijgen, leven in je. Dat soort dingen. Vind het superfijn om voor babietjes en kinderen te zorgen. Maar inderdaad, ik kan het nu niet betalen.

Weet wel zeker dat mijn ouders me van voor tot achter zouden helpen maar denk niet dat ik het doe hoor, blijft dan een mooie droom 😀
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 22:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Beetje lullig ook tegenover een nietsvermoedende jongen, dan heeft hij ineens een kind waarvan hij van het bestaan niet af weet.

En ook niet heel verstandig, jij kent hem amper, hebt geen idee wat voor persoon hij is of welke genen je doorgeeft aan je kind.

Eerst zorgen dat je voor jezelf kunt zorgen, daarna pas aan kinderen beginnen. Dan zie je tegen die tijd wel of dat met je partner is of bijvoorbeeld met een zaaddonor.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 23:02
Cindy1997
Cindy1997 is offline
Snap ik, maar heeft dan niemand het gevoel dat een babietje maken zo fijn zou moeten zijn. Ik droom ervan dat je een jongen met me vrijt met de bedoeling een kindje te maken. Dat moet toch de meest intense ervaring zijn die je je kunt bedenken. Ben zo nieuwsgierig naar dat gevoel, dat iemand jouw kindje met je is aan het maken...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 23:05
Darrell
Darrell is offline
Het zit tussen je oren, het is nog steeds gewoon seks... al zit een deel daarvan ook tussen je oren, fair enough
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 23:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Snap ik, maar heeft dan niemand het gevoel dat een babietje maken zo fijn zou moeten zijn. Ik droom ervan dat je een jongen met me vrijt met de bedoeling een kindje te maken. Dat moet toch de meest intense ervaring zijn die je je kunt bedenken. Ben zo nieuwsgierig naar dat gevoel, dat iemand jouw kindje met je is aan het maken...
Misschien moet je op zoek naar een oudere vriend De meeste jongens van onze leeftijd moeten daar echt nog even niet aan denken.

Ik heb een paar vriendinnen van rond de 20 met een kindje en wat ik zo zie is dat ook gewoon heel pittig. Je bent eigenlijk jezelf nog volop aan het ontwikkelen, maar met een kleintje moet je alles opzij zetten. Slaapjes, voeden. Niet meer onbezorgd met vriendinnen op stap, niet zo even een weekendje weg, weinig geld voor leuke dingen voor jezelf - een baby is hartstikke duur. En als je een moeilijke baby hebt krijg je het helemaal zwaar (ik wilde als baby niet eten, toen ik twee was, was mijn moeder zwaar overspannen).

Hoeveel seksuele ervaring heb je al? En waarom denk je dat juist dat kindje maken zo veel fijner is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 23:17
Cindy1997
Cindy1997 is offline
Het gaat mij niet zo om de sex. Meer het idee dat iemand me zwanger maakt en alles daarna. Ik ben geen slet vind ik maar ben sexueel wel actief, vanaf mijn 14e. Verschillende vriendjes maar nooit vreemdgegaan.

Anyway. Ik snap jullie en zal me beheersen. Maar de droom blijft
Met citaat reageren
Oud 08-12-2017, 01:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het gaat mij niet zo om de sex. Meer het idee dat iemand me zwanger maakt en alles daarna. Ik ben geen slet vind ik maar ben sexueel wel actief, vanaf mijn 14e. Verschillende vriendjes maar nooit vreemdgegaan.

Anyway. Ik snap jullie en zal me beheersen. Maar de droom blijft
Goed van je dat je je zwangerschapswens nog een tijdje uitstelt. Overigens snap ik je (deels) wel hoor: het lijkt mij geweldig om uiteindelijk met mijn toekomstige partner ervoor te kiezen om zwanger te proberen te worden - alhoewel seks me gewoon seks lijkt; dat lijk me niet bijzonderder als je zwanger wilt worden. Eerder frustrerend als je er samen voor kiest en je weet niet wanneer je daadwerkelijk zwanger wordt of het zwanger proberen te worden is lange tijd succesloos. Het lijkt me wel heel bijzonder dat er een mini mensje in je groeit en dat je weet dat het echt van jou is en dat je het voelt groeien tijdens de zwangerschap enzo. En dat als het kind er dan is dat het dan echt ons kind is enzo. Alhoewel zwangerschap natuurlijk ook nadelen heeft en een baby poept en huilt en je in het begin regelmatig uit je slaap zal houden.

Voor mij is het wel echt een bewuste keus om mijn kinderwens uit te stellen. Los van het feit dat ik nog studeer en een kind momenteel weinig te bieden zou hebben, zou ik ook niet zomaar van iemand een kind willen. Het lijkt me juist zo mooi om het echt samen met degene met wie ik ook verder door het leven wil gaan een kind te krijgen. Een kind krijgen van een vreemde, iemand die ik nog maar kort ken of uit een one night stand lijkt me helemaal niets
Met citaat reageren
Oud 08-12-2017, 09:36
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Dit is niet vreemd. Ken meer mensen die breeding intresant vinden
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 00:48
Klok
Klok is offline
Wacht maar tot de baby eruit moet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 12:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wacht maar tot de baby eruit moet
Dat gebeurt vanzelf. Wacht maar op de slapeloze nachten en het gehuil erna.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 22:39
Royke
Royke is offline
Je bent 20 jaar. Als je een stabiele relatie is een kinderwens toch niet erg! Heb ik zelf ook wel
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 22:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je bent 20 jaar. Als je een stabiele relatie is een kinderwens toch niet erg! Heb ik zelf ook wel
Dit meisje had op het moment dat ze dit topic opende geen relatie, maar (volgens mij) wel onveilige seks met verschillende jongens.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 22:49
Royke
Royke is offline
Dan is het wat anders dan na een half jaar er voor gaan in een relatie inderdaad
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 23:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan is het wat anders dan na een half jaar er voor gaan in een relatie inderdaad
Na een half jaar vind ik ook nog vrij snel om al samen aan kinderen/ een kind te beginnen. Ik heb met mijn ex een huis verbouwd en ingericht toen we anderhalf jaar samen waren, we hadden al trouwplannen, maar na twee jaar kwamen we er achter dat de relatie totaal niet meer werkte. We zijn allebei een stuk gelukkiger zonder elkaar. Samen een kind hebben maakt zo'n break up wel een stuk lastiger!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 23:24
Verwijderd
Fitematrulle naamzoek misschien?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 17:05
Verwijderd
Ik ben op dit moment zwanger en laat me je wel vertellen, zo magisch als dat het soms in de media wordt voor gedaan, is het echt niet. Bekkeninstabiliteit, last van je rug, kotsmisselijk, elke dag weer wachten hoe ik me dan zal voelen, niet meer van je lijf op aan kunnen, geen fatsoenlijke bh's kunnen vinden die niet doen denken aan bunkers, hormonen waar het huis te klein voor is. En dat staat inderdaad nog los van de slapeloze nachten die nog van komen. Wacht alsjeblieft tot je een stabiele omgeving hebt en je zelf een beetje uit ontwikkeld bent, het is zwart genoeg.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2018, 10:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Die zwangerschap is een dingetje, maar de tijd erna is niet persee makkelijker. Ik heb nu een baby van bijna 6 maanden en ben zo blij dat we het samen kunnen doen in een stabiele relatie. Groot respect voor alleenstaande moeders, maar als het even kan zou ik toch proberen dat te voorkomen. Ouders zijn is heel erg mooi, maar ook pittig. De gebroken nachten, tandjes, sprongetjes, virusjes. Verder zit je enorm vast, je kan niks even zo doen. Niet even boodschappen, tandarts, koken etc. Het is zoveel makkelijker met z’n 2en en ook zoveel leuker. De momentjes delen, de ander met de baby zien etc.
Het is een hele aanslag op je relatie, tijd voor elkaar staat ook onder druk, een baby om een relatie te redden gaat vrijwel nooit werken.
Je hebt de tijd, neem die ook om de condities goed te maken. Dat maakt het leven voor jou als een baby zoveel beter.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2018, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op dit moment zwanger en laat me je wel vertellen, zo magisch als dat het soms in de media wordt voor gedaan, is het echt niet. Bekkeninstabiliteit, last van je rug, kotsmisselijk, elke dag weer wachten hoe ik me dan zal voelen, niet meer van je lijf op aan kunnen, geen fatsoenlijke bh's kunnen vinden die niet doen denken aan bunkers, hormonen waar het huis te klein voor is. En dat staat inderdaad nog los van de slapeloze nachten die nog van komen. Wacht alsjeblieft tot je een stabiele omgeving hebt en je zelf een beetje uit ontwikkeld bent, het is zwart genoeg.
En daarom noemen we de Hunkermöller de Hunkerbunker.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2018, 17:07
Verwijderd
Citaat:
En daarom noemen we de Hunkermöller de Hunkerbunker.
Dat weet ik dan weer niet, ik kom al vijftien jaar niet meer in die winkels. Grote boobs eb Hunkermöller is geen combinatie.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2018, 20:34
Verwijderd
Evolution kan je daarmee helpen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2018, 21:55
Verwijderd
Wie?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 00:54
Lucaaah
Lucaaah is offline
wil je nogsteeds zwanger worden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 08:09
Verwijderd
Citaat:
wil je nogsteeds zwanger worden
geile puber detected
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 16:47
Lucaaah
Lucaaah is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 03-05-2018, 16:54
Verwijderd
Citaat:
nee
Dank voor je uitgebreide en inhoudelijke reactie. Waarom vroeg je het dan?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 00:33
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Dank voor je uitgebreide en inhoudelijke reactie. Waarom vroeg je het dan?
Was andere persoon...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 09:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb het topic net opgeschoond bikinigek. Graag ontopic verder allemaal
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2018, 22:40
Denise_2002
Denise_2002 is offline
ik zou dus echt niet zwanger willen worden, weet je hoeveel werk dat is, een baby. Kan je nooit meer uitgaan en met vrienden afspreken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 08:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik heb het topic net opgeschoond bikinigek. Graag ontopic verder allemaal
Ts is denk ik met de noorderzon vertrokken?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 23:26
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 22:04
Seksualiteit Kan ze zwanger worden?
knuffelbeer1
4 22-06-2007 10:51
Lichaam & Gezondheid zwanger worden
iLaySha_007
18 02-10-2005 19:51
Psychologie Ik wil een kindje.
)Vampje(
150 07-08-2003 14:00
Liefde & Relatie soms...heel soms....zou ik willen dat ik zwanger was
Optima
28 25-09-2002 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.