Oud 11-11-2002, 16:12
20marianne12
20marianne12 is offline
Is slechte cijfers halen een motivatie voor jou om door te gaan, (nog harder) eraan te werken, of is het juist dat je dan zoiets hebt van laat maar zitten, ik stop er wel mee??

Bij mij werkt slechte cijfers halen altijd erg demotiverend, zeker als ik er wel voor geleerd/ aan gewerkt heb...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2002, 16:34
Verwijderd
Ik heb vandaag een pw wiskunde verkloot, dus ik ben nu méér aan het leren voor het volgende pw (wel voor een heel ander vak, maar ok).
Meestal ga ik dus wel harder werken als ik voor een vak slechte cijfers heb gehaald.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 17:09
Verwijderd
Bij mij juist motiverend. Ik ga na een paar teleurstellende cijfers altijd 10 min. eerder naar bed, en ik maak een keertje netjes mijn huiswerk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:02
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
motiverend

zeer zeker
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:28
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
demotiverend, maar ik doe ook altijd goed mijn best..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:34
@Moon
@Moon is offline
bij mij werkt het motiverend. Tsja moet wel goeie cijfers halen zit eenmaal in het examenjaar, alles wat ik maakt telt nou eenmaal mee. Als ik nu allemaal goeie cijfers haal heb ik tenminste wat speling op mn centraal examen dus....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:55
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
ligt aan mijn bui, soms denk ik jaaah ok ik ga deze toetsweek goed mijn best doen en dan lukt 1 rep niet en dan geef ik het al meteen op..
Maar als je een slecht cijfer heb voor een vak dat je helemaal niet boeit dan is dat niet motiverend om betere cijfers te halen.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 22:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
motiverend, aangezien ik nogal vaak bereken wat ik moet halen voor een toets en dat na een slecht cijfer altijd hoger is dan wanneer je al heel veel goede cijfers voor een vak hebt.

Uiteindelijk leer ik ook goed, als ik goed voor een vak sta hoor, maar als ik slecht sta, leer ik nóg beter.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:34
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Well ... als ik een slechte cijfer krijg en weet waarom het zo is ( omdat ik voor de afwisseling geen flikker gedaan heb ), maakt het me eigenlijk nix uit, omdat ik weet dat ik het de volgende x gewoon wel leer en een goed cijfer zal krijgen ...

Maar als ik echt mijn best doe en dan een k*t punt terug krijd, wat niet vaak gebeurt, maar soms toch wel, dan ben ik meteen zo demotiveerd als wat en kan maar moeilijk mijn moed opbrengen.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:59
ducky
ducky is offline
motiverend, want slechte cijfers bij mij betekenen dat ik meer moet doen. (meestal... ok, zijn ook gewoon dingen die ik echt niet kan... en dan ben ik ook gewoon tevreden met een slecht cijfer)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:07
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
marlies schreef:
demotiverend,
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:48
Verwijderd
Ik leer me altijd te pletter, demotiverend dus. Tis knap lullig als je heel goed geleerd hebt en dan een slecht cijfer haalt. Als ik amper of niet geleerd hebt, dan kan het me weinig schelen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:07
Kimmmmy
Avatar van Kimmmmy
Kimmmmy is offline
Als ik slechte cijfers haal, denk ik bij mezelf; "Zie je wel dat ik 't niet kan!" en dan gaat 't de keer d'rop nog slechter, omdat ik dan slechter leer, want "HET LUKT TOCH NIET!!!!!" Best wel balen, maar ik kan mezelf er niet toe zetten het anders te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 17:54
Sommetje
Sommetje is offline
Het is al een tijdje geleden dat ik slechte cijfers heb gehaald.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:58
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik baal als een stekker en bij het ene vak denk ik dan: Kom op, je kunt het, doorzetten en haal nu wel een hoog/beter cijfer.
Terwijl ik bij een ander vak juist verder in de put zak en de instelling krijg dat ik het toch allemaal niet kan en waarom zou ik nog gaan leren ik haal het toch niet.
Ik weet dat ik niet zo moet denken maar dat verschilt dan ook per vak.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Slecht cijfer goed geleerd
scholier1234567
6 03-11-2013 22:53
Algemene schoolzaken Slechte cijfers !
Selda x
5 24-05-2012 10:17
Algemene schoolzaken Help! Slechte cijfers! Iemand tips?
Gina!
20 03-10-2011 19:48
Algemene schoolzaken Slechte cijfers.
Krekkie
7 29-09-2010 21:11
Algemene schoolzaken Help, slechte cijfers
martijnvld
3 14-11-2008 21:10
Algemene schoolzaken help, wat te doen bij slechte cijfers
djfati
25 13-12-2005 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.