Oud 12-11-2003, 15:27
Verwijderd
Hallo

Ik wil morgen mijn vriendinnetje verwennen met een goeie uitgebreide massage. IK was net even wezen googlen maar ik kon niet zoveel plaatjes vinden. Ik had ook al iets gelezen over strijken, wrijven en nog iets maar hoe je dat precies doet?

IK heb al wel massage olie en natuurlijk wat leuke kaarjes maar hebben jullie nog tips, het liefst met plaatjes.

ps: erotische massage tips zijn ook welkom
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik ben dit jaar gestart met het keuzevak sportmassage bij ons op school, maar in tegenstelling met wat veel mensen denken is Masseren ontzettend moeilijk en zwaar. Dat kan ik je zo niet leren.

Eerst moet je beginnen met het op temperatuur brengen van de huid met verschillende wrijftechnieken. Daarbij gebruik je de olie. Daarna beginnen de knedingen, dan moet de huid vetvrij zijn.
Naderhand heb je nog wat andere dingen die je moet doen.

Nee een echte massage gaat het niet worden. Maar alleen wrijven wordt door de meeste mensen al fijn gevonden.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 12-11-2003 @ 17:22:
Ik ben dit jaar gestart met het keuzevak sportmassage bij ons op school, maar in tegenstelling met wat veel mensen denken is Masseren ontzettend moeilijk en zwaar. Dat kan ik je zo niet leren.

Eerst moet je beginnen met het op temperatuur brengen van de huid met verschillende wrijftechnieken. Daarbij gebruik je de olie. Daarna beginnen de knedingen, dan moet de huid vetvrij zijn.
Naderhand heb je nog wat andere dingen die je moet doen.

Nee een echte massage gaat het niet worden. Maar alleen wrijven wordt door de meeste mensen al fijn gevonden.
Het gaat ook alleen om de bedoeling
Maar als ik goed mijn best doe en veel uitprobeer is er dan een mogelijkheid dat ze wel heel ontspannen wordt en dat er wat stress weg gaat? Jij weet zeker niks van een erotische massage?
Want het verschil lijkt mij niet zo groot, bij een erotische massage masseer je volgens mij alleen meer de erogene zones..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 07:30
@pie
@pie is offline
Improviseer. Als je het met liefde en aandacht doet zal ze het sowiezo wel op prijs stellen..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 08:32
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Syphon schreef op 12-11-2003 @ 16:27:
Hallo

Ik wil morgen mijn vriendinnetje verwennen met een goeie uitgebreide massage. IK was net even wezen googlen maar ik kon niet zoveel plaatjes vinden. Ik had ook al iets gelezen over strijken, wrijven en nog iets maar hoe je dat precies doet?

IK heb al wel massage olie en natuurlijk wat leuke kaarjes maar hebben jullie nog tips, het liefst met plaatjes.

ps: erotische massage tips zijn ook welkom
hmm ja ik weet wel een paar technieken .. maat ik weet niet of ik ze zo goed kan beschrijven .. ik zal 't proberen ..

begin gewoon met d'r schouders draai beweging met je duim en met de muis van je hand en dan ga je naar de rug toe wrijven met je handen... daarna kun je d'r vel/spieren .. met je duim naar boven en naar je wijsvinger laten rollen ( olie gebruiken !!)
links en rechts afwisselen ... en vergeet d'r zijkant niet !
tip: leg d'r armen om d'r hoofd.. ( alsof ze ligt te zonnen )
.. Billen kun je ook masseren door van opzij met 2 handen een duw en draai beweging te maken naarbinnen en omhoog..
benen doe je het zelfde als armen en nek ..

ja kan ook nog de muis van je hand net boven d'r stuitje zetten
andere hand er op en dan zachtjes duwen en draaien ..


nog meer ??
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 13-11-2003 @ 09:32:

nog meer ??
Ja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:58
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Syphon schreef op 13-11-2003 @ 09:58:
Ja
die massage gaat toch vanavond plaatsvinde ? Is het goed gegaan ?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 13-11-2003 @ 16:58:
die massage gaat toch vanavond plaatsvinde ? Is het goed gegaan ?
Best maanmeisje

Als jij in de middag vraagt hoe iets gegaan is op de avond op dezelfde dag dan kan ik dat natuurlijk niet beantwoorden maar bedankt voor de interesse
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 17:41
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Nou luister beste jonge man...
ik dacht,, de kans is groot dat jij dit pas leest vanavond laat of morgen. dus dan had je antwoord kunnen geve
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 18:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 13-11-2003 @ 18:41:
Nou luister beste jonge man...
ik dacht,, de kans is groot dat jij dit pas leest vanavond laat of morgen. dus dan had je antwoord kunnen geve
Hey hey, nou geen ruzie gaan maken he?!

@topicstarter: gewoon doen wat goed voelt. (met olie!)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:07
LiedekeR
LiedekeR is offline
De overgang van massage tot sexuele handeling moet heel geleidelijk zijn. Zo geleidelijk dat ze het niet merkt. Anders schreeuwt ze ineens: "EEEEHJJ ga weg jij viezerik, jij wil alleen maar sex met me"

(mocht dit gebeuren, zeg dan: "ja, ik zit toch niet voor jan lul te masseren")
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 08:02
Verwijderd
Citaat:
LiedekeR schreef op 16-11-2003 @ 23:07:
De overgang van massage tot sexuele handeling moet heel geleidelijk zijn. Zo geleidelijk dat ze het niet merkt. Anders schreeuwt ze ineens: "EEEEHJJ ga weg jij viezerik, jij wil alleen maar sex met me"

(mocht dit gebeuren, zeg dan: "ja, ik zit toch niet voor jan lul te masseren")
Lekkere vriendin ben je dan als je dat zegt. Dat zou mijn lieverd dus nooit zeggen....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 12:03
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
uhh oke
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin van maat maakt avances naar mij
Armoed
46 07-02-2008 11:35
Seksualiteit Tips voor leuke massage?
phi
4 12-06-2005 17:37
Werk, Geld & Recht iemand een tip??? voor geld, baantje???
devilzsangel
11 24-01-2005 06:24
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Lichaam & Gezondheid massage
fanatickje
3 14-03-2003 20:34
Lichaam & Gezondheid MaSsAgE
chatfreak2002
3 28-03-2002 02:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.