Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 14:54
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Bestaat a-seksueel?
Wanneer ben je het?
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als je homo, bi noch hetero bent. Dus seksueel in niks geintereseerd bent. Schijnt bij gecastreerde jongens wel 'es voor te komen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:58
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Dus als je niet geintresseerd in sex bent, maar wel verliefd op iemand word, ben je het dan niet?
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:26
In_flames
In_flames is offline
Ik kan me er op zich niks bij voorstellen, maar ik neem aan dat als je verliefd op iemand kan worden dat je dan ook wel een keer geiterreseerd wordt in sex. Het heeft allemaal met elkaar te maken dus.....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 17:27
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Als je D@mien heet...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 18:49
In_flames
In_flames is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Als je D@mien heet...
?????

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 22:24
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Als je D@mien heet...
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 23:09
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Als je D@mien heet...
Sorry maar waar slaat dit antwoord op?
Voor onzin moet je naar een ander forum....

De andere thanks voor jullie reactie
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 23:13
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Chimera schreef:
seksueel in niks geintereseerd bent. Schijnt bij gecastreerde jongens wel 'es voor te komen.

ik ben niet gecastreerd


jah ik ben anti-sex
ik vind het gewoon smerig, niet het voorspel, wel "het" zelf.

sex is voor kinderen krijgen vind ik.
de grootste fout van de menselijke natuurlijkheid is wel lustgevoel.
zonder lust geen verkrachtingen en ongewenste zwangerschap!
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 23:27
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
jah ik ben anti-sex
ik vind het gewoon smerig, niet het voorspel, wel "het" zelf.

sex is voor kinderen krijgen vind ik.
de grootste fout van de menselijke natuurlijkheid is wel lustgevoel.
zonder lust geen verkrachtingen en ongewenste zwangerschap!
Omg
Als ik ooit een vriendin zou krijgen en ze zou dat tegen me zeggen zou ik LETTERLIJK gillend wegrennen.

Nog even een vraag naar aanleiding van je stelling. Stel dat de mens geen lustgevoelens had gekend, hoe had de man dan ooit een erectie kunnen krijgen?
En denk jij dat lust naar seks de drijfveer voor verkrachtingen is? Volgen psychologen gaat verkrachting om macht, niet om lust.
En ongewenste zwangerschappen hebben niets met lust te maken maar met een gebrek aan voorlichting en het gebruik van voorbehoedsmiddelen.
(ik haat zwart/wit en kortzichtige standpunten )


[Dit bericht is aangepast door Whuzz (14-01-2002).]
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 01:29
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Omg
Als ik ooit een vriendin zou krijgen en ze zou dat tegen me zeggen zou ik LETTERLIJK gillend wegrennen.
Mijn vriendin doet dat iig niet.

Citaat:

Nog even een vraag naar aanleiding van je stelling. Stel dat de mens geen lustgevoelens had gekend, hoe had de man dan ooit een erectie kunnen krijgen?
de meeste dieren hebben ook geen gevoel van lust maar toch krijgen zij door reacties van hun lichaam op toch een erectie

Citaat:

En denk jij dat lust naar seks de drijfveer voor verkrachtingen is? Volgen psychologen gaat verkrachting om macht, niet om lust.
Macht kan je op vele verschillende manieren uitoefenen, maar toch kiest een groot deel voor sexueel misbruik omdat ze hun gevoel van lust kwijt moeten.

Citaat:

En ongewenste zwangerschappen hebben niets met lust te maken maar met een gebrek aan voorlichting en het gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Vele gebruiken oversexte lust als excuus om hun vergeetachtigheid die middelen toe te passen. "te geil om te wachten" ofzow.
of mogen ze die dingen vanwege geloof niet gebruiken (paus en volgelingen zijn voorbeeld)
check de 3e wereld

Citaat:

(ik haat zwart/wit en kortzichtige standpunten )
ik vind het vaag.
als je spreek over bijv: Zelfmoord, of Drugs, of een ander dagelijks onderwerp zijn er altijd mensen voor en mensen tegen.
en daar respecteren ze mekaar ook in ook.
maar ooooww zodra iemand een topic opend over sex hoort iedereen het gelijk maar lekker te vinden simpel omdat alle mensen dat vinden. (denken ze) a-sexualiteit is niet geaccepteerd in de maatschappij!!
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 06:27
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Mijn vriendin doet dat iig niet.
Dan ben ik blij voor je dat je iemand hebt gevonden met dezelfde instelling, op zich denk ik vrij opzienbarend feit.

Citaat:
de meeste dieren hebben ook geen gevoel van lust maar toch krijgen zij door reacties van hun lichaam op toch een erectie
Heb jij geen biologie gehad? Dieren geen gevoel van lust??? Heb je wel eens een hond in de buurt van een loops teefje gezien? Of een merry die drachtig is? Onderzoek heeft aangetoont dat daarbij dezelfde stoffen vrijkomen als bij een mens (onder andere endorfine en adrenaline en een aantal hormonen). Ze vertonen het zelfde soort gedrag en worden er opgewonden van. Natuurlijk is dit lust. Zo'n beest wil paren. Dat heet lust. De natuur heeft het hele concept lust ontwikkeld om een soort tot paren aan te zetten. Een beest kent geen rationele voortplantingsdrang omdat het niet op die manier kan nadenken. Dus moet het een primitieve emotie hebben om het tot paren aan te zetten: lust. Sla er willekeurig welk biologieboek over dit onderwerp over na en je zult het zelfde lezen.

Citaat:
Macht kan je op vele verschillende manieren uitoefenen, maar toch kiest een groot deel voor sexueel misbruik omdat ze hun gevoel van lust kwijt moeten.
Het gaat dus juist om mensen die GEEN andere vormen van macht tot hun beschikking hebben en waarvoor iemand simpelweg in elkaar slaan geen voldoening geeft. Ze willen het ultieme gevoel van macht en wat geeft dat beter dan een aan seks onderworpen vrouw? (Klinkt alsof ik er een voorstander ben ofzo, dat is dus niet het geval.)

Citaat:
Vele gebruiken oversexte lust als excuus om hun vergeetachtigheid die middelen toe te passen. "te geil om te wachten" ofzow.
En is dat dan een probleem met lust, of een probleem met verantwoordelijkheid? Als iemand goed is opgevoed begrijpt hij/zij dat seks meer is dan simpelweg lust en dat het een hoop verantwoordelijkheid met zich meedraagt.

Citaat:
of mogen ze die dingen vanwege geloof niet gebruiken (paus en volgelingen zijn voorbeeld) check de 3e wereld
Wat heeft dat met lustgevoel te maken? Dat een religie zo achterlijk is dat ze haar ogen sluit voor overbevolking (nee, niet de schuld van lust, maar van een gebrek aan natuurlijke vijanden en een uit de hand gelopen intelligentie) en dodelijke ziekten heeft niets met lust te maken, maar met macht. De kerk doet op die manier een laatste wanhoopspoging om de macht die ze in bepaalde werelddelen nog heeft te doen laten gelden.

Citaat:
ik vind het vaag.
als je spreek over bijv: Zelfmoord, of Drugs, of een ander dagelijks onderwerp zijn er altijd mensen voor en mensen tegen.
en daar respecteren ze mekaar ook in ook.
maar ooooww zodra iemand een topic opend over sex hoort iedereen het gelijk maar lekker te vinden simpel omdat alle mensen dat vinden. (denken ze) a-sexualiteit is niet geaccepteerd in de maatschappij!!
Als ik geen respect had voor je mening was ik nooit een discussie met je aangegaan. Ik vindt alleen je argumenten slap en kan me niet aan de indruk onttrekken dat er eigenlijk iets anders achterzit. Ik ben geen psycholoog en ik ga me ook niet voordoen als een, maar ik vindt je argumenten gewoon niet echt overtuigend.



[Dit bericht is aangepast door Whuzz (14-01-2002).]
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 08:17
Vraag
Vraag is offline
WHOOOOOOOO! Heerlijke discussie!!

Ik denk ergens ook dat er misschien meer schuilt in het 'gewoon smerig vinden van sex',misschien slechte jeugdervaringen...

Maar aan de andere kant, dat a-seksuele hoeft er niet mee te maken te hebben. Het kan maar zo dat je geen of extreem weinig lustgevoelens hebt....
Maar dat is meestal maar een bepaalde periode het geval.

Die vriendin, denk zij hetzelfde als jij, of is ze zo langzamerhand seksueel gefrustreerd?
__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:22
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Heb jij geen biologie gehad? Dieren geen gevoel van lust??? Heb je wel eens een hond in de buurt van een loops teefje gezien? Of een merry die drachtig is? Onderzoek heeft aangetoont dat daarbij dezelfde stoffen vrijkomen als bij een mens (onder andere endorfine en adrenaline en een aantal hormonen). Ze vertonen het zelfde soort gedrag en worden er opgewonden van. Natuurlijk is dit lust. Zo'n beest wil paren. Dat heet lust. De natuur heeft het hele concept lust ontwikkeld om een soort tot paren aan te zetten. Een beest kent geen rationele voortplantingsdrang omdat het niet op die manier kan nadenken. Dus moet het een primitieve emotie hebben om het tot paren aan te zetten: lust. Sla er willekeurig welk biologieboek over dit onderwerp over na en je zult het zelfde lezen.
Ik heb ook gehoord dat het paren voor de katten een kwelling is. maar dat ze het vanwege instinct toch moeten doen.
het is de mens die sex uitoefend zonder daarbij de gedachte te hebben zich voort te willen planten. dus de mens heeft het natuurlijke lustgevoel verknipt in een "menselijke" lust.
dieren zullen niet zo makkelijk verkrachten als de mens dat doet (met uitzonderingen dan)

en ja, ik heb biologie gehad. ik ken de hele sex in theorie

Citaat:

Het gaat dus juist om mensen die GEEN andere vormen van macht tot hun beschikking hebben en waarvoor iemand simpelweg in elkaar slaan geen voldoening geeft. Ze willen het ultieme gevoel van macht en wat geeft dat beter dan een aan seks onderworpen vrouw? (Klinkt alsof ik er een voorstander ben ofzo, dat is dus niet het geval.)
dus zijn die mensen zwaar ziek dat ze dat doen. en horen ze dus eigenlijk geen gevoel voor lust en macht meer te mogen hebben.
na mijn idee is het nog altijd de beste methode om verkrachters van de onschuldigen het recht en de mogelijkheden te ontnemen van het herhalen van wat ze doen. en dus het lamleggen van de sexgevoelens.

enne, gisteren op een meeting nog over gehad.
waarom is een man niet geloofwaardig als hij zegt te zijn verkracht? moeten alle mannen dan lichamelijk sterken zijn dan elke vrouw?

Citaat:

En is dat dan een probleem met lust, of een probleem met verantwoordelijkheid? Als iemand goed is opgevoed begrijpt hij/zij dat seks meer is dan simpelweg lust en dat het een hoop verantwoordelijkheid met zich meedraagt.
de natuur zegt toch dat sex is bedoeld voor voortplanting. de mens is de enige diersoort die sex heeft puur om de sex zelf. (verknipt lustgevoel)
en ik hoor ook tal ven verhalen van mensen die zeggen dat ze wel de verantwooding hebben ervoor maar simpel zo'n middel niet gebruiken omdat het 80 a 90% van hun gevoel wegneemt.

Citaat:

Wat heeft dat met lustgevoel te maken? Dat een religie zo achterlijk is dat ze haar ogen sluit voor overbevolking (nee, niet de schuld van lust, maar van een gebrek aan natuurlijke vijanden en een uit de hand gelopen intelligentie) en dodelijke ziekten heeft niets met lust te maken, maar met macht. De kerk doet op die manier een laatste wanhoopspoging om de macht die ze in bepaalde werelddelen nog heeft te doen laten gelden.
oke, hun bedoeling is dan wel geen lust.
maar ze brengen het wel over op hun volgelingen als "zonde"
ze zien ook de menstruatie van een vrouw als "vloek van bloed"
en de dienaren van hun god mogen geen sex hebben officieel omdat men dan toegeeft aan de "vleeselijke lust"
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:46
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
De mens doet duizender dingen die de natuur nooit bedoeld heeft. Jij draagt kleding? Kijkt televisie, gebruikt computers? Je eet producten die je niet in je natuurlijke leefomgeving kunt vinden?

Ik geloof niet in dat hele 'terug naar de natuur' verhaal. De mens heeft zich nu eenmaal op een bepaalde ontwikkeld en zich daarbij gedistantieert van de natuur. Het gebruiken van seks voor meer dan voortplanting alleen (voor het uiten van liefde en helaas soms ook voor het uitoeffenen van macht) is slechts 1 van de aspecten daarvan. Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn. Als het je zo zeer om het onnatuurlijke ervan gaat, dan zou je gewoon weer in een grot moeten gaan leven en eens proberen met je blote handen een konijn te vangen. Zo hoort het in de natuur.

De mens is niet meer natuurlijk, en ook haar sexueel gedrag niet.
Wederom, ik heb zo mijn twijfels bij de redenen van ja anti-seks ideeen. Ik blijf de argumenten raar en een beetje hypocriet vinden. No offence meant.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 12:04
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
De mens doet duizender dingen die de natuur nooit bedoeld heeft. Jij draagt kleding? Kijkt televisie, gebruikt computers? Je eet producten die je niet in je natuurlijke leefomgeving kunt vinden?
maar waarom zou elke mens daaraan mee moeten doen
geen mens is hetzelfde. de 1 draagt een stropdas en de andere loopt in vodden, de 1 weet alles van computers en de ander snapt er geen reet van en is ook niet geintreseert, de 1 kijkt het nieuws en de ander kijkt de soaps.
wat maakt sex dan zo mooi dat we het allemaal maar lekker moeten vinden?

Citaat:

Ik geloof niet in dat hele 'terug naar de natuur' verhaal. De mens heeft zich nu eenmaal op een bepaalde ontwikkeld en zich daarbij gedistantieert van de natuur. Het gebruiken van seks voor meer dan voortplanting alleen (voor het uiten van liefde en helaas soms ook voor het uitoeffenen van macht) is slechts 1 van de aspecten daarvan. Ik zie niet in wat daar mis mee zou zijn. Als het je zo zeer om het onnatuurlijke ervan gaat, dan zou je gewoon weer in een grot moeten gaan leven en eens proberen met je blote handen een konijn te vangen. Zo hoort het in de natuur.
Liefde komt in vele vormen. er hoeft geen sex bij te zijn tenslotte.
naar mijn mening kan sex zonder liefde niet, maar liefde zonder sex wel.

als ik zo natuurlijk was ingesteld had ik ook nog wel alle instincten ervan overgehouden. maar "helaas" dat is weer niet zo.
ik heb geen gevoel van lust, ik wordt niet opgewonden van een vrouw die naakt voor me staat te proberen mij een stijve te laten krijgen. ik doe ook niet aan zelfbevrediging omdat ik er het nut niet van inzie. dus eigenlijk sta ik verder van de natuur af.

ik zeg ook niet dat sex verkeerd is. dat het een "zonde" is ofzow.
maar het lijkt me echt niet zo lekker.
ik zou me echt niet voor kunnen stellen wat er nou zo lekker is aan het pompen van een mannelijke worst in een vagina. al het tedere voorspel enzo lijkt me allemaal prima alleen is het het "harde" stuk van de sex dat me niet aanstaat.

Citaat:

De mens is niet meer natuurlijk, en ook haar sexueel gedrag niet.
Wederom, ik heb zo mijn twijfels bij de redenen van ja anti-seks ideeen. Ik blijf de argumenten raar en een beetje hypocriet vinden. No offence meant.
je kan niet alle mensen in 1 hok zetten.
niet alle mensen vinden alles even lekker.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 12:13
Verwijderd
awn oftewel... GAAAAP) wel leuke discussie ... alleen veel tekst. Maar tot nu toe vind ik dat Whuzz aan 't winnen is
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 13:08
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
ik zeg ook niet dat sex verkeerd is. dat het een "zonde" is ofzow.
Nee, maar ondertussen veroordeel je het wel door middel van wat en hoe je het zegt. Uit alles wat je zegt blijkt dat je liever niet hebt dat het waar dan ook gebeurt. Even een paar van je eigen quotes:

Citaat:
"de grootste fout van de menselijke natuurlijkheid is wel lustgevoel."
"het pompen van een mannelijke worst in een vagina."
Je hebt je mond vol (no pun) van mensen in hun waarde laten en hun mening respecteren, maar de manier waarop jij over seks spreekt is ronduit denigrerend. Komt nog bij dat ik het onverstandig vindt om dat soort dingen op een forum te zeggen dat er voornamelijk op is gericht jonge mensen te leren over seks. Vrijheid van meningsuiting is tot daar aan toe, maar soms kun je een bepaalde mening beter niet op een bepaalde plaats delen.

Je zegt dat hele voorspel-gebeuren je wel leuk lijkt, maar het harde gedeelte niet. Dan hou je het toch bij voorspel? Als jij en je partner daar gelukkig mee zijn, wie houd je tegen. Ik betwijfel het overigens of er veel vrouwen (of mannen) zijn die dat hun hele leven zouden willen volhouden. Seks is iets menselijks (geworden). En als mijn parter alleen met mij zou willen vrijen om zwanger te raken, dan maar niet. Ik ben geen fokstier. In de natuur is paren slechts een vorm van voortplanting, en aangezien ik geen beest ben is het voor mij meer dan dat.

Maar niet alle vormen van penetratie zijn hard. Het kanhard en veel mensen vinden dat op zijn tijd erg lekker. Sommige niet. Het kan ook heel lief en rustig en dan is het eerder een voortzetting van het voorspel (stom woord, alsof het minder belangrijk zou zijn dan 'echte' seks) dan seks.

Ennuh Bazz... het leven draait niet om 'winnen'.


------------------
"Twice and twice shall he be marked, twice to live, and twice to die." -The Karaethon Cycle

[Dit bericht is aangepast door Whuzz (14-01-2002).]
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:12
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Nee, maar ondertussen veroordeel je het wel door middel van wat en hoe je het zegt. Uit alles wat je zegt blijkt dat je liever niet hebt dat het waar dan ook gebeurt.
Nee, ik ben het bui dat niet van sex houden niet kan in de maatschappij. wat boeit mij het nu dat de rest van de wereld het wel doet.
maar de grootste misdaad is nog altijd verkrachting van onschuldigen.

Citaat:
Whuzz schreef:
Je hebt je mond vol (no pun) van mensen in hun waarde laten en hun mening respecteren, maar de manier waarop jij over seks spreekt is ronduit denigrerend. Komt nog bij dat ik het onverstandig vindt om dat soort dingen op een forum te zeggen dat er voornamelijk op is gericht jonge mensen te leren over seks. Vrijheid van meningsuiting is tot daar aan toe, maar soms kun je een bepaalde mening beter niet op een bepaalde plaats delen.
is niet bedoelt voor denigatie. Ik zeg wat ik zie.
ik zie op de televisie en in bladen hoe sex vies gemaakt wordt door degene die het zelf doen.

tenslotte ken ik alleen de theorien, mijn ervaring gaat niet verder dan theorie.

alleen het beeld dat de maatschappij neerzet van sex lijkt mij gewoon botweg smerig. wil niet zeggen dat alle vormen van sex vies zijn. maar wat ze laten zien duidelijk wel in mijn ogen.

Citaat:

Je zegt dat hele voorspel-gebeuren je wel leuk lijkt, maar het harde gedeelte niet. Dan hou je het toch bij voorspel? Als jij en je partner daar gelukkig mee zijn, wie houd je tegen. Ik betwijfel het overigens of er veel vrouwen (of mannen) zijn die dat hun hele leven zouden willen volhouden. Seks is iets menselijks (geworden). En als mijn parter alleen met mij zou willen vrijen om zwanger te raken, dan maar niet. Ik ben geen fokstier. In de natuur is paren slechts een vorm van voortplanting, en aangezien ik geen beest ben is het voor mij meer dan dat.
Je kan er altijd over praten lijkt me.
enne in mijn ogen zijn vrijen en neuken 2 dingen. vrijen is het liefdevolle gedeelte en neuken het harde smerige (mening).

nog een keer biologie: de mens is nog altijd zoogdier. met het enige verschil dat de mens bewust kan denken. het lichaam blijft altijd gebonden aan de wetten van de natuur. Zelfbehoud en Soortbehoud. alleen met de gaast kan je praten.

Citaat:

Maar niet alle vormen van penetratie zijn hard. Het kanhard en veel mensen vinden dat op zijn tijd erg lekker. Sommige niet. Het kan ook heel lief en rustig en dan is het eerder een voortzetting van het voorspel (stom woord, alsof het minder belangrijk zou zijn dan 'echte' seks) dan seks.
alleen heb ik nog nooit 1 keer gezien dat het ook zacht en lief kan.
alle bladen en alle films\ en series laten een beeld zien van een vorm van hardheid in de sex.

en onvoorzichtige hardheid leid in mijn ogen tot scheuring van ongetrainde delen van een lichaam.


als ze het dan zo lekker willen brengen op Jonge mensen (waar ik ook nog steeds toehoor). laat ze dan ook alle soorten zien, en niet alleen het Harde "pompen" (om te zeggen)
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:24
Honda-Fanatic
Avatar van Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
alleen heb ik nog nooit 1 keer gezien dat het ook zacht en lief kan.
alle bladen en alle films\ en series laten een beeld zien van een vorm van hardheid in de sex.


Ik denk ook niet dat de films en bladen die jij gezien hebt erop gericht zijn om tedere liefde en sex te laten zien, men noemt het dan ook porno-grafie. Voor de mensen die hiermee aan hun trekken komen een mooi middel, maar is naar mijn mening geen voorbeeld voor tedere en zachte liefde en sex.
__________________
Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:42
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
fantastische discussie. Ga me er ff in mengen.

Lord of Mystique
Ik heb ook gehoord dat het paren voor de katten een kwelling is. maar dat ze het vanwege instinct toch moeten doen.


ik heb ook katten. En alle mannetjes zijn gecastreerd. Een vrouwtje is nog niet gesteraliseerd. En is dus ook krols. nou, al die mannetje springen er maar al te graag boven op. Nu heb je wel enigszins gelijk. voor vrouwtjes is het een enorme kwelling. Maar bij de mannetjes heeft het toch wel degelijk met lust te maken.
Dus eigenlijk is het in de vorm van de natuur een "verkrachting" te noemen wat betreft de vrouwelijke katten.

Citaat:

Lord of Mystique
en ja, ik heb biologie gehad. ik ken de hele sex in theorie


je kent de hele seks in theorie. Ik neem dus aan dat je nog nooit hèt hebt gedaan.(correct me if I'm wrong) Waar is dan je hele mening op gebaseerd?
Gebaseerd op het beeld wat de samenleving aan mij laat zien van sex.
en ja, ik ben nog steeds maagd en nog steeds groen.

Citaat:

ik wil nog even zeggen: Lord of mistique is dus niet een voorstander van seks. Omdat het over het algemeen ook een heleboel slechte dingen met zich mee brengt. Maar als jij seks met je vriendin hebt, zonder de bedoeling je voort te planten, heb je toch niet meteen de bedoeling om je macht te uiten? Niet iedereen is zo dat er extreme behoefte is naar macht. Wat ik dus bedoel te zeggen is dat verkrachting niet door het "feit" seks komt, of door lust, maar pure waanzin, zit een knopje verkeerd ofzo.
nee, sex is voor liefde te uiten. dus sex zonder liefde heeft geen nut in mijn ogen. behalve dan lust en "macht"
en oke, ik wil ook wel eens macht hebben over iets. maar geen enkel seconde denk ik maar aan het verkrachten van de onschuldigen.

verkrachters zijn zwaar ziek. en die ziekte is ook niet te genezen denk ik zo. dus opsluiten voor 20 jaar heeft geen zin.


Citaat:

ook is het gewoon zo dat een vrouw onderdanig aan een man wordt gezien. Daarom is het ook ongeloofwaardiger dat een man verkracht is, dan bij een vrouw. En dat heeft niet zozeer iets te maken met lichamelijke kracht, maar met geestelijke kracht. Als een man zo machtig word gezien, zal hij die macht sneller uiten. Nu even niet uitgaande van het begrip homo. Want een man kan natuurlijk ook door een man verkracht worden. Maar mensen spreken nogal gauw via hetero zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze denken sneller, een man verkracht een vrouw, en niet een man een man
Vrouw onderdanig aan de man
dat is ook groot bedrog. nog zo'n grote fout van de mensheid.
de bijbel is een goed voorbeeld om te laten zien hoe het niet moet.
man en vrouw zijn altijd gelijk, wederzijdse balans staat boven de mesheid en de natuur.
de man krijgt (over het algemeen) meer spiermassa. en de vrouw kan kinderen krijgen.
zonder de vrouw zou de man niet zijn en andersom ook niet.

kan een vrouw dan niet een man verkrachten??
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
ik ben niet gecastreerd
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het vooral bij gecastreerde jongens voorkomt.

Het is wel een afwijking, geestelijk danwel lichamelijk.

Maargoed. Je lult, liegt dat het gedrukt staat. Als je seks zo vies vind, vraag ik me toch heel hard af waarom je zo veel tijd op dit forum doorbrengt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:49
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Maargoed. Je lult, liegt dat het gedrukt staat. Als je seks zo vies vind, vraag ik me toch heel hard af waarom je zo veel tijd op dit forum doorbrengt.

ik lieg niet!!
dat is niet te bewijzen. jij hebt alleen een tegenovergestelde mening
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:

kan een vrouw dan niet een man verkrachten??
Wat heeft dat in hemelsnaam met het onderwerp te maken?

Jij vind seks vies. Prima. Jouw probleem. Maar wees dan ook echt "a-seksueel" en ga d'r niet steeds over lullen.

Je zit jezelf een excuus aan te lullen. Je schaamt je ervoor dat je op jouw leeftijd nog compleet groen bent, en verzint daarom een lulverhaal over seks vies vinden. Nou, iemand die niks van seks wil weten, post niet op een forum met als topic Seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
ik lieg niet!!
dat is niet te bewijzen. jij hebt alleen een tegenovergestelde mening
Je denkt neit aan seks, wat doe je dan op dit forum?

Maargoed. Hier komt toch constant hetzelfde gezeur uit. Discussie met een anti-sociaal joch met een geestelijke leeftijd rond de 14 heeft bar weinig zin IMHO.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:54
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Wat heeft dat in hemelsnaam met het onderwerp te maken?
dat was iets wat ertussen stond

Citaat:

Jij vind seks vies. Prima. Jouw probleem. Maar wees dan ook echt "a-seksueel" en ga d'r niet steeds over lullen.
Ik zeg: het LIJKT me vies. de samenleving geeft een vies beeld aan sex.

Citaat:

Je zit jezelf een excuus aan te lullen. Je schaamt je ervoor dat je op jouw leeftijd nog compleet groen bent, en verzint daarom een lulverhaal over seks vies vinden. Nou, iemand die niks van seks wil weten, post niet op een forum met als topic Seksualiteit.
Ik schaam me niet, anders zou ik wel mijn bek houden.

jij had gisteren bij die discussie moeten zijn in Utrecht dan wist je wel dat ik niet lul.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:57
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Maargoed. Hier komt toch constant hetzelfde gezeur uit. Discussie met een anti-sociaal joch met een geestelijke leeftijd rond de 14 heeft bar weinig zin IMHO.

forumgebod 5: Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, forumbazen alsmede andere leden moet respect getoond worden.

forumgeboed 14: Als je niks zinnigs toe te voegen hebt, post dan ook niks.

het was een discussie tot jij je face weer liet zien.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:59
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Jongens loop elkaar niet zo af te kraken!!!
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:07
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Alhoewel ik het meestal met Chimera eens ben vindt dat hij de discussie hier geen recht aan heeft gedaan. Probeer elkaars mening te respecteren, zelfs als die lijnrecht tegenover elkaar staat. En hoofdregel 1, wordt nooit persoonlijk op een forum.

Back on topic.
Als je het mij vraagt heeft mystique een vertekend beeld van seks. Ik begrijp niet wat er nou zo vies zou zijn aan seks? Het is zo vies als je het zelf wilt maken. Wil jij alleen zachte knuffelseks, dan kan dit. Wil je hard neuken, dan kan dat ook, zolang alle betrokkenen ermee instemmen. Seks is iets dat je helemaal zelf in de hand hebt. Wil je iets niet, doe het niet.

Het gebrabbel (sorry, zo komt het over) over verkrachtingen doet er naar mijn mening (!) niet toe. Bad stuff happens. Mensen worden vermoord, ga je daarom niet meer over straat? Soms zijn ambtenaren corrupt, ga je daarom niet meer naar het gemeentehuis?
Als je je (seks)leven door dat soort zaken laat verpesten is het einde zoek.

Ik blijf de indruk houden dat er meer achter steekt dan je wilt laten blijken. Misschien zit ik er naast...
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:21
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
waaaaaah lachen
a-sexualiteit = frigide

lijkt me meer iets voor een psych
wat een discussie ook.

sex uit lust of liefde....of beide....
ieder doet maar waar ie zin in heeft vind ik.
ieder zijn eigen.
waarde heet zoiets.
doe je het wel of niet.....het zal me jeuken

en niet iedereen krijgt bij het zien van "leuke beelden iid" een witte kerst achter de rits wat betreft de mannelijken
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Alhoewel ik het meestal met Chimera eens ben vindt dat hij de discussie hier geen recht aan heeft gedaan.
Ik zie het nut er niet van, en verder is het ook nog eens compleet off-topic IMHO. Verder kan ik erg slecht tegen mensen die constant lopen te liegen.

Maargoed. Ik hou me d'r verder wel buiten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:25
DarkCat
DarkCat is offline
LoM.. het trekt jou dus TOTAAL niet om seks te hebben met iemand..? Ook niet als het heel teder en liefdevol is..?

Ik zou jou associaties en manier van denken verwachten van iemand die als kind misbruikt is, en daardoor een scheef beeld gekregen heeft. Maar ik geloof niet dat dat het geval is..

Heb je trouwens ooit lustgevoelens gehad en direct onderdrukt, of sowieso nooit?

Een nieuwsgierig Catje
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:42
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Als je het mij vraagt heeft mystique een vertekend beeld van seks. Ik begrijp niet wat er nou zo vies zou zijn aan seks? Het is zo vies als je het zelf wilt maken. Wil jij alleen zachte knuffelseks, dan kan dit. Wil je hard neuken, dan kan dat ook, zolang alle betrokkenen ermee instemmen. Seks is iets dat je helemaal zelf in de hand hebt. Wil je iets niet, doe het niet.
Ik heb ooit een filmpje gezien met sex erin.
in dat filmpje werd zo vies gevingerd dat er een beetje veel vieze geluiden (geen gekreun ofzow) en vocht voorbijkwam.
Dat soort dingen zijn om te rillen, en ik ben er nog steeds vies van als ik er aan denk.

ik mag erg hopen dat mijn vriendin waar ik ooit nog eens mee zal vrijen niet van hard houd.

Citaat:

Het gebrabbel (sorry, zo komt het over) over verkrachtingen doet er naar mijn mening (!) niet toe. Bad stuff happens. Mensen worden vermoord, ga je daarom niet meer over straat? Soms zijn ambtenaren corrupt, ga je daarom niet meer naar het gemeentehuis?
Als je je (seks)leven door dat soort zaken laat verpesten is het einde zoek.
Geen kwestie van "bad stuff"
moorden in oorlog daar zijn de mensen zelf die dat doen. je kan wegkomen als je wil. en bovendien ben je bij moord niet geestelijk beschadigd. (zoveel verkrachte meisjes doen zelfmoordpogingen om hun pijn te laten ophouden)
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:47
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
LoM.. het trekt jou dus TOTAAL niet om seks te hebben met iemand..? Ook niet als het heel teder en liefdevol is..?
alleen het harde vieze gebonk trekt me niet.
en dat is het beeld wat ik krijg als ik kijk naar wat de samenleving voor beeld maakt.

Citaat:

Ik zou jou associaties en manier van denken verwachten van iemand die als kind misbruikt is, en daardoor een scheef beeld gekregen heeft. Maar ik geloof niet dat dat het geval is..
nee, ik ben absoluut maagd
dus ook geen vage mishandelingen kwa sex.

Citaat:

Heb je trouwens ooit lustgevoelens gehad en direct onderdrukt, of sowieso nooit?
Nooit gehad.
daarom snap ik ook niet dat het zo lekker is.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:47
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:


Tjezus zeg, waar gaaaat deze discussie over...! OVER HET ALGEMEEN wordt door 99,999999999999% van de mensen sex dus als iets normaals gezien en als jij dat toevallig niet vindt, dan sex jij lekker niet en kijk je gewoon nix op tv waar sex in voorkomt PROBLEM SOLVED
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:50
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Tjezus zeg, waar gaaaat deze discussie over...! OVER HET ALGEMEEN wordt door 99,999999999999% van de mensen sex dus als iets normaals gezien en als jij dat toevallig niet vindt, dan sex jij lekker niet en kijk je gewoon nix op tv waar sex in voorkomt PROBLEM SOLVED
Ik ben ook niet de enige hoor.
ik ken wel mensen die het ook niks vinden. (zelfs ouder dan ik)

enne, beetje vaag om niet naar sex te kijken.
dat laat de samenleving niet meer toe.
op elke straathoek staat wel wat, in elke film wordt wel 1 scene over sex gedaan.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:55
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
Ik ben ook niet de enige hoor.
ik ken wel mensen die het ook niks vinden. (zelfs ouder dan ik)

enne, beetje vaag om niet naar sex te kijken.
dat laat de samenleving niet meer toe.
op elke straathoek staat wel wat, in elke film wordt wel 1 scene over sex gedaan.

Haha, waar leef jij dan?? Religieuze anti-sex-sekte ofzo..?! Nja en als je werkelijk zo zit met al die sex op tv, bouw r n decoder in zou k zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:

enne, beetje vaag om niet naar sex te kijken.
dat laat de samenleving niet meer toe.
op elke straathoek staat wel wat, in elke film wordt wel 1 scene over sex gedaan.
Zelfs in 16+ films zie je nooit meer dan een paar borsten. Dat heftige vingerwerk wat jij beschrijft, heb je alleen maar op internet o.i.d. kunnen vinden. Zelfs in programma's als ATvE zie je dat niet. Harde porno wordt gewoon niet in dergelijke programma's uitgezonden.

Echte porno zie je alleen als je er naar op zoek gaat (internet, film huren). daar is niks mis mee, maar dan moet je niet doen alsof je dat perongeluk op TV hebt gezien. Da's bullshit.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:59
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Haha, waar leef jij dan?? Religieuze anti-sex-sekte ofzo..?! Nja en als je werkelijk zo zit met al die sex op tv, bouw r n decoder in zou k zeggen.
op straat staan ook van die plakposters enzo.
niet dat dat harde porno is ofzo, maar het is sex getint
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:01
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
*niet hele discussie doorgelezen, gaaaap*
(dus as het al gezegt is: sorry)


veel mensen zien sex as iets normaals, iets wat bij hun relati hoort, maar een relatie moet ook kunnen bestaan zonder sex natuurlijk.
sex is een uiting van liefde, het is niet iets wat je met zomaar iemand doet (mijn mening dan) en iets speciaals.
ik vind dat sex niet iets is voor alleen kinderen trouwens, hoewel ik het neuken zelf weinig aanvind, maar het voorspel en andere dingen doen veel leuker vind.


nog een vraagje voor lord of mystique:
als je dan kinderen zou willen, zou je het dan wel doen?, en wie zegt dat het dan niet uit 'lust' is??
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:02
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
op straat staan ook van die plakposters enzo.
niet dat dat harde porno is ofzo, maar het is sex getint
Ik dacht dat jij geen problemen had met het zachtaardige werk??!! ...En stél je toch eens voor....sexueel getinte plakposter op straat....rampzalig zeg...Word wakker zeg. t Is hier geen jaren30 meer! En géén lustgevoelens hebben is gewoon een lichamelijke stoornis btw....! Sex is gewoon een (belangrijk) onderdeel van 'bestaan'!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:04
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Zelfs in 16+ films zie je nooit meer dan een paar borsten. Dat heftige vingerwerk wat jij beschrijft, heb je alleen maar op internet o.i.d. kunnen vinden. Zelfs in programma's als ATvE zie je dat niet. Harde porno wordt gewoon niet in dergelijke programma's uitgezonden.
ik heb pas 2 jaar internet. en ik ben al vanaf me 16 anti sex. dus downloaden iig niet.
dat filmpje stond op een band van een kennis van mij (stond een geimporteerde mangafilm op als je wil weten)

Citaat:

Echte porno zie je alleen als je er naar op zoek gaat (internet, film huren). daar is niks mis mee, maar dan moet je niet doen alsof je dat perongeluk op TV hebt gezien. Da's bullshit.
na 12 uur heb je op sbs6, V8 E.D. reclame die voor 80% uit sexnummers bestaat.
ik kan moeilijk die late night programma's niet meer kijken puur omdat er in de reclame's sex zit


__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:10
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Ik dacht dat jij geen problemen had met het zachtaardige werk??!! ...En stél je toch eens voor....sexueel getinte plakposter op straat....rampzalig zeg...Word wakker zeg. t Is hier geen jaren30 meer! En géén lustgevoelens hebben is gewoon een lichamelijke stoornis btw....! Sex is gewoon een (belangrijk) onderdeel van 'bestaan'!!
Sex met iemand waar je van houd niet nee, daar is niks tegen.
maar waarom al die posters van al die meiden op straat? is dat dan mode ofzow?

sex is belangrijk voor voortplanting alleen.
er zijn mensen die zonder sex kunnen hoor.

tja, kan ik er wat aan doen dat ik niks voel ofzo. het is niet iets wat ik bewust "gekozen" heb.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:24
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
sex is belangrijk voor voortplanting alleen.
er zijn mensen die zonder sex kunnen hoor.
Waarde aan andermans mening hechten, weet je nog? Seks is voor JOU alleen voor de voorplanting. Je maakt een aantal mensen boos/gefrustreed hier en dat komt voornamelijk door het feit dat jij jouw mening als een voldongen feit probeert op te dringen.
Dat jij een probleem hebt met seks wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook moet hebben. 99% van alle mensen hier houd wél van seks en vindt seks, nog hun eigen geslachtsorgaan, nog het steken daarvan in andermans geslachtsorgaan vies.

Ik geloof inmiddels wel dat jij het allemaal niets vindt, al blijf ik je argumenten raar vinden, maar probeer het niet aan anderen op te dringen.
En ik weet dat je vindt dat de maatschappij haar idee óók aan jou probeert op te dringen, maar dat wil niet zeggen dat dat het goed maakt. Je hebt nu eenmaal een afwijkende mening. Op zich niks mis mee, maar de manier waarop je die verkondigd beledigd mensen.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:29
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
Geen kwestie van "bad stuff"
moorden in oorlog daar zijn de mensen zelf die dat doen.
Doe in godsnaam niet zo naïef. Denk je dat de mensen die in een oorlog vermoord worden er zelf voor kiezen? Dat de slachtoffers in concentratiekampen uit vrije wil de gaskamers zijn ingelopen?? Als ik op straat wordt neergestoken door een of andere debiel zonder reden dan heb ik zelf niets gedaan...

Citaat:
je kan wegkomen als je wil.
Ga dat eens vertellen tegen de mensen die (ook nu nog) in strafkampen worden vermoord. "Hee joh, je kan zo wegkomen hoor..."

Citaat:
en bovendien ben je bij moord niet geestelijk beschadigd.
LOL, nee daar heb je een goed punt. Ik ken geen vermoorde mensen die daar nu noch psychisch last van hebben nee. Klein detail is misschien ook wel dat de meesten van hen toch wel vrij dood zijn...

__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:48
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
Sex met iemand waar je van houd niet nee, daar is niks tegen.
maar waarom al die posters van al die meiden op straat? is dat dan mode ofzow?

sex is belangrijk voor voortplanting alleen.
er zijn mensen die zonder sex kunnen hoor.

tja, kan ik er wat aan doen dat ik niks voel ofzo. het is niet iets wat ik bewust "gekozen" heb.

Kortom: ga niet liggen zeiken dat seks abnormaal is ofzo, want JIJ bent hier degene die abnormaal is. Een normaal mens heeft namelijk sexuele gevoelens.
En nee dat is geen mode, dat is gewoon vrije van pers/meningsuiting. Wat is er meer verkeerd aan een foto van halfblote vrouw dan aan een foto van een auto?????

[Dit bericht is aangepast door sanne60 (14-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:03
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Doe in godsnaam niet zo naïef. Denk je dat de mensen die in een oorlog vermoord worden er zelf voor kiezen? Dat de slachtoffers in concentratiekampen uit vrije wil de gaskamers zijn ingelopen?? Als ik op straat wordt neergestoken door een of andere debiel zonder reden dan heb ik zelf niets gedaan...
Die vrouwen die verkracht worden ook niet.
uitdagende kleding is geen excuus daarin.


Citaat:

Ga dat eens vertellen tegen de mensen die (ook nu nog) in strafkampen worden vermoord. "Hee joh, je kan zo wegkomen hoor

LOL, nee daar heb je een goed punt. Ik ken geen vermoorde mensen die daar nu noch psychisch last van hebben nee. Klein detail is misschien ook wel dat de meesten van hen toch wel vrij dood zijn...
dat is ook net het punt. dood is verlossing van de pijn. vermoord worden is in mijn ogen lang niet zo erg als voor de rest van je leven verlamd worden.
zo is het ook met mensen die verkracht zijn.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:07
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Kortom: ga niet liggen zeiken dat seks abnormaal is ofzo, want JIJ bent hier degene die abnormaal is. Een normaal mens heeft namelijk sexuele gevoelens.
En nee dat is geen mode, dat is gewoon vrije van pers/meningsuiting. Wat is er meer verkeerd aan een foto van halfblote vrouw dan aan een foto van een auto?????
Ik zeg niet dat sex abnormaal is. ik snap alleen niet wat mensen er zo lekker aan kunnen vinden aan dat "harde" neuken.
in zachte vorm kan ik me wel vinden, maar dat harde lijkt gewoon vies.

wat is er mis? nou, niet echt mis ofzo.
maar sex hoort speciaal te zijn. de lichamelijke liefde van 2 personen.
maar zoals het vandaag de dag wordt laten zien is het alsof het helemaal niet meer speciaal is, alsof je het op alle plaatsen moet kunnen doen en dat sex in bed een beetje als "saai" wordt gezien
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:20
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Hou nou eens op met dat gezever over verkrachting. Er is hier helemaal NIEMAND die verkrachting goedkeurt. Er is (voor zover mij bekend) niemand hier die graag verkracht wil worden of iemand wil verkrachten, dus daar zijn we het allemaal over eens. Verkrachting is allemaal heel erg, maar geen reden om allemaal helemaal te stoppen met seks of ervan te walgen.

Jij hebt een bepaald beeld gekregen door de media. Je bent zelf nooit verkracht, hebt nooit seks gehad. Je enige referentiepunt is de media en eventueel ervaringen die anderen met je delen.
In de media draait allen om aandacht, het grootste deel is dus overdreven en een ander deel zelfs ronduit gelogen. Voor 50% van wat je op dit forum leest geld hetzelfde.

Je hebt dus vrijwel geen enkele objectieve referentie en toch heb je een vaststaande mening, waar je met geen argument (gebracht door mensen die wél ervaring hebben) ook maar een haar vanaf te brengen bent. Waarom ga je dan uberhaupt een discussie met anderen aan?
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:30
Lord of Mystique
Avatar van Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Je hebt dus vrijwel geen enkele objectieve referentie en toch heb je een vaststaande mening, waar je met geen argument (gebracht door mensen die wél ervaring hebben) ook maar een haar vanaf te brengen bent. Waarom ga je dan uberhaupt een discussie met anderen aan?
Weten de mensen echt of ze UFO's hebben gezien dan? dat weten ze nooit zeker. die referenties kan je ook in twijfel trekken omdat ze niet rationeel te controleren zijn.
toch discusieren mensen er vaak zat over.

Waarom zou je alles eerst meegemaakt moeten hebben om erover mee te kunnen praten?
als dat zo zou zijn kan ik altijd mijn mond wel houden. ook in gezelschap van enige andere persoon.

zolang ik geen beter beeld van sex heb dan wat ik zie kan ik ook niet afwijken van mijn mening.
__________________
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie neuqende priesters
dr chainsaw
79 07-09-2006 22:51
VWO Frans 2
Frankrijk
234 16-06-2005 11:38
Muziek Dryathon 2005
Verwijderd
500 20-02-2005 12:56
Seksualiteit Zijn er hier mensen met een fetisj?
Dreamwave
92 17-09-2003 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.