Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2021, 19:33
Verwijderd
Citaat:
JIJ ZELF ANDERS WEL MUTS
<3
Advertentie
Oud 03-03-2021, 23:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
JIJ ZELF ANDERS WEL MUTS
Ja weet ik ook wel, maar heel vaak gaat het echt onbewust. Ik heb een tijdje zo’n harnas te leen gehad (mijn fysio wilde ervaringen weten en vond mij als sloucher de aangewezen persoon) en die werkte wel, alleen is het net alsof je met een rugzak om zit en die banden zitten echt super kut onder je oksels. Maar daardoor merkte ik wel hoe vaak ik in een verkeerde houding zat.
Citaat:
Ah top, nou alleen nog iets tegen de -geur
Hou je bek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-03-2021, 23:49
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb plannen om ergens in mei/juni (als corona het toelaat) een paar dagen naar Zwitserland te gaan. Heeft iemand tips voor mooie natuurgebieden of steden?
Oud 04-03-2021, 07:29
Verwijderd
Zwitserland is saai as fuck, ga naar Oostenrijk. Zelfde rijkdom aan mooie bergen, mensen zijn leuker, steden "echter".

Ik begrijp het volkomen als je niets met deze tip doet.
Oud 04-03-2021, 08:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Random vraagje, waar is Tunahan Kuzu eigenlijk gebleven?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-03-2021, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Zwitserland is saai as fuck, ga naar Oostenrijk. Zelfde rijkdom aan mooie bergen, mensen zijn leuker, steden "echter".

Ik begrijp het volkomen als je niets met deze tip doet.
En voor de prijs van één kop koffie in Basel of Zürich kan je lunchen in Linz, Salzburg en Graz...
Oud 04-03-2021, 10:10
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Zwitserland is saai as fuck, ga naar Oostenrijk. Zelfde rijkdom aan mooie bergen, mensen zijn leuker, steden "echter".

Ik begrijp het volkomen als je niets met deze tip doet.
Based.
Oud 04-03-2021, 11:45
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ja weet ik ook wel, maar heel vaak gaat het echt onbewust. Ik heb een tijdje zo’n harnas te leen gehad (mijn fysio wilde ervaringen weten en vond mij als sloucher de aangewezen persoon) en die werkte wel, alleen is het net alsof je met een rugzak om zit en die banden zitten echt super kut onder je oksels. Maar daardoor merkte ik wel hoe vaak ik in een verkeerde houding zat.


Hou je bek
Zad*
__________________
Forumdownie
Oud 04-03-2021, 12:00
Verwijderd
<3
Oud 04-03-2021, 12:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik had net een bezichtiging voor een huissie. Het is in een stad waar ik nog nooit echt ben geweest (alleen bij vrienden thuis, in een buitenwijk), maar het ligt zowat naast het station. En het huis is zwart en heeft een gekke, maar Coole vorm. En het is betaalbaar!
Er waren nog 5 anderen, dus fingers crossed.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-03-2021, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oe, *duimt voor HO*

Waar is het dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-03-2021, 15:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoop dat de fysio me straks weer even opnieuw in elkaar kan zetten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-03-2021, 18:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oe, *duimt voor HO*

Waar is het dan?
De Kaasstad, (ipv de Maasstad). Is maar 18 minuutjes met de trein, dus dikke prima opzich.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-03-2021, 18:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh ik dacht, de kaasstad is toch verder weg, maar je bedoelt die andere kaasstad.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-03-2021, 18:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
De Kaasstad, (ipv de Maasstad). Is maar 18 minuutjes met de trein, dus dikke prima opzich.
Ah dat leek me Best gezellig! Heb ik ook gekeken voor een huis, en daarom een dagje daar rondgehangen. Leek een leuk stadje!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 04-03-2021, 19:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ohja dat is nog best prima denk ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-03-2021, 21:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja weet ik ook wel, maar heel vaak gaat het echt onbewust. Ik heb een tijdje zo’n harnas te leen gehad (mijn fysio wilde ervaringen weten en vond mij als sloucher de aangewezen persoon) en die werkte wel, alleen is het net alsof je met een rugzak om zit en die banden zitten echt super kut onder je oksels. Maar daardoor merkte ik wel hoe vaak ik in een verkeerde houding zat.
Oefeningen doen, stretchen en jezelf de juiste houding aanleren en attent op maken kan ook nog gewoon he
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-03-2021, 22:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hahahahaha, geen gekke dingen zeggen hoor Belg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-03-2021, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Oefeningen doen, stretchen en jezelf de juiste houding aanleren en attent op maken kan ook nog gewoon he
Dit werkt wel echt om flexibiliteit te creëren. Blijven oefenen. Is echt.
Oud 04-03-2021, 22:09
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Oefeningen doen, stretchen en jezelf de juiste houding aanleren en attent op maken kan ook nog gewoon he
¿Porque no los dos?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 05-03-2021, 13:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oefeningen doen, stretchen en jezelf de juiste houding aanleren en attent op maken kan ook nog gewoon he
Het is net of ik tegen mijn eigen fysio zit te lullen

Ik doe wel eens oefeningen voor mijn trapezium spier! Maar er is ook andere shit dat er weer invloed op heeft waar ik geen controle over heb. Nog niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-03-2021, 13:58
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
macrador hoeveel procent van jouw patiënten volgt netjes al je instructies over thuis regelmatig oefeningen doen op denk je? gewoon nieuwsgierig
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 05-03-2021, 14:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
macrador hoeveel procent van jouw patiënten volgt netjes al je instructies over thuis regelmatig oefeningen doen op denk je? gewoon nieuwsgierig
Hahahahahaha :')
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-03-2021, 14:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb een paar die heel therapietrouw zijn omdat ze het verschil merken. Het merendeel niet denk ik. Meer dan 3 oefeningen is ook al ambitieus.

Ik probeer er wel een punt van te maken dat een half uurtje bij mij veel minder kan verbeteren dan dagelijks meerdere keren zelf actief bezig zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-03-2021, 15:52
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik kwam ook bij de fysio, maar nu al een jaar niet meer. Terwijl ik er wel wekelijks zou moeten komen.
Ben gestopt vanwege corona, maar merk geen verschil. Wat ws geheel aan mezelf toe te schrijven is.

Ik zag elke week zo intenst op tegen naar de fysio gaan
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 05-03-2021, 15:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind fysio fijn omdat ik me daarna echt beter voel.

Ik mis het echt om daar in de zaal te mogen sporten. Ik ben echt wel gedisciplineerd maar maandenlang zelf thuis je oefeningen doen is wel echt lastig, dat onderkende mijn fysio ook wel maar ik ga toch weer mijn best doen.

Het is niet alleen de fysio die iets bedenkt wat je moet doen, de tandarts zegt dat je moet flossen en zo zegt iedereen wel iets.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-03-2021, 16:12
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ja flossen inderdaad ook zoiets, al is dat wel korter, dus makkelijker op te pakken.
Maar oefeningen.. Ik let btw wel op mijn houding tijdens werk, gewoon rug tegen de stoelleuning houden. Maar dat is denk ik ook het enige dat ik doe..
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 05-03-2021, 17:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hoi, ik had net een bezichtiging voor een huissie. Het is in een stad waar ik nog nooit echt ben geweest (alleen bij vrienden thuis, in een buitenwijk), maar het ligt zowat naast het station. En het huis is zwart en heeft een gekke, maar Coole vorm. En het is betaalbaar!
Er waren nog 5 anderen, dus fingers crossed.
oh leuk! Centrumzijde of achterkant van het station? Ik vind het (relatief) nieuwe stadhuis daar zo mooi blijkbaar was de inspiratie een stroopwafel.
heb er ook gewoond 100 jaar terug (mijn jong is daar geboren) en ik kwam er tot vorig jaar ook regelmatig voor werk. Leuk stadje!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-03-2021, 19:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
oh leuk! Centrumzijde of achterkant van het station? Ik vind het (relatief) nieuwe stadhuis daar zo mooi blijkbaar was de inspiratie een stroopwafel.
heb er ook gewoond 100 jaar terug (mijn jong is daar geboren) en ik kwam er tot vorig jaar ook regelmatig voor werk. Leuk stadje!
Oh joh, dat wist ik niet van jou!
Maar ik kreeg vandaag een mail dat de verhuurder toch voor iemand anders is gegaan. Je kan nog zo enthousiast zijn, als je inkomen te laag is heb je mooi pech. 🤷🏻
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-03-2021, 07:50
Verwijderd
Misschien werd je om andere redenen niet gekozen?
Oud 06-03-2021, 17:41
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oh joh, dat wist ik niet van jou!
Maar ik kreeg vandaag een mail dat de verhuurder toch voor iemand anders is gegaan. Je kan nog zo enthousiast zijn, als je inkomen te laag is heb je mooi pech. 🤷🏻
oh, bummer
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-03-2021, 22:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Misschien werd je om andere redenen niet gekozen?
Watvoor reden dan? Ik ben kapotleuk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-03-2021, 08:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik geloof je
__________________
Forumdownie
Oud 12-03-2021, 21:43
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Goh, Esther Ouwehand heeft een exquise muzieksmaak. Cool.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 13-03-2021, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Watvoor reden dan? Ik ben kapotleuk.
Tja, ik zou er niet vanuit gaan dat je met een hoog inkomen ineens wel gekozen zou worden, beetje verstoord wereldbeeld heb je dan mijns inziens
Oud 13-03-2021, 21:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Tja, ik zou er niet vanuit gaan dat je met een hoog inkomen ineens wel gekozen zou worden, beetje verstoord wereldbeeld heb je dan mijns inziens
Nou er werd me letterlijk verteld dat ze me erg leuk vonden maar dat mijn inkomen niet hoog genoeg is, dus stfu over mijn wereldbeeld. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2021, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Nou er werd me letterlijk verteld dat ze me erg leuk vonden maar dat mijn inkomen niet hoog genoeg is, dus stfu over mijn wereldbeeld. :')
Nou dan had je toch op mijn eerste vraag kunnen antwoorden in de trant van... "nee, want dat was daadwerkelijk de reden " ofzo. Pff.
Oud 14-03-2021, 13:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat had gekund, maar dat heb ik niet gedaan. Kutleven.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2021, 15:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-03-2021, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Dat had gekund, maar dat heb ik niet gedaan. Kutleven.
Jup, het inkomen zal de doorslag zijn geweest bij de keuze
Oud 14-03-2021, 16:10
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Hoe gaat met jullie, dames & heren.
Oud 14-03-2021, 17:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Best redelijk
Oud 14-03-2021, 17:10
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ah, naisu. Met mij gaat het wel goed.
Oud 14-03-2021, 19:36
Verwijderd
Goed! Ik heb ongeveer het hele weekend gekookt en daar werd ik blij van
Oud 14-03-2021, 20:00
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Goed! Ik heb ongeveer het hele weekend gekookt en daar werd ik blij van
Nice! Wat heb je gekookt?
Oud 14-03-2021, 20:06
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
F
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2021, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Nice! Wat heb je gekookt?
Zaterdag tofoe gehaktballetjes met korma en gisteren geroosterde knolselderij met ingelegde knolselderij en dressing
Oud 15-03-2021, 12:46
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Zaterdag tofoe gehaktballetjes met korma en gisteren geroosterde knolselderij met ingelegde knolselderij en dressing
Oud 15-03-2021, 15:05
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
haha ik zag op tv laats een gast die shoarma maakt van knolselderij, voor op festivals. Kwam een klant naar hem toe: is dit lam of rund? Hij: het is knol. Gast tegen vrienden: Het is paard jongens!

__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-03-2021, 16:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.