Oud 02-09-2004, 23:17
herby
Avatar van herby
herby is offline
Zou het nu wel eens willen weten, heb eventueel een fotoboek ter inzage.

Ik ben verdomde verlegen als ik met meisjes begin te praten. Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2004, 23:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het kan erger, ik zoende voor het eerst pas op mijn 20e (dit jaar februari)

Mja, waar het aan ligt. Ik baseer het gewoon op hoe ik ben. Ook heel introvert en verlegen. Dan schiet het niet op wat contacten zoeken betreft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:19
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-09-2004 @ 23:18 :
Het kan erger, ik zoende voor het eerst pas op mijn 20e (dit jaar februari)

Mja, waar het aan ligt. Ik baseer het gewoon op hoe ik ben. Ook heel introvert en verlegen. Dan schiet het niet op wat contacten zoeken betreft.
Maar wat kan ik er aan doen? (Jij hebt dus voor het eerst gezoend op je 20e, hoe heb je dat toen voor elkaar gekregen?)
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:19
Hagel
Hagel is offline
tsja, dat heet nou lelijk zijn
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:20
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Hagel schreef op 02-09-2004 @ 23:19 :
tsja, dat heet nou lelijk zijn
dus wel Iedereen zegt altijd uit vriendelijkheid dat dat meevalt...
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
hoe moet ik dat nou weten?:/
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:38
***
*** is offline
Citaat:
Hagel schreef op 02-09-2004 @ 23:19 :
tsja, dat heet nou lelijk zijn
Misschien dat jij 'm lelijk vindt, maar hij is niet lelijk.
Maar waar 't aan ligt tja, kan zoveel zijn. Iig ga je tig replies krijgen dat 't komt doordat je wanhopig bent/overkomt. En daar kan best een kern van waarheid inzitten. Uitstraling doet wonderen. Ik zat afgelopen jaar ook beter in m'n vel dan 't jaar daarvoor en ik merkte 't meteen aan de aandacht die ik kreeg.
Geduld is een schone zaak, d'r hebben er meer gepost zoals jij nu en ook daar is 't goed mee gekomen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:38
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Nja, mag ik even verwijzen naar dit:



dus uiterlijk maakt niet uit

ligt aan uitstraling
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik was bijna 21, so? Heb ook nog geen vriendin gehad. So?


Erom gaan zitten janken helpt echt niet hoor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:45
snuvvel
Avatar van snuvvel
snuvvel is offline
denk niet dat het iets is wat je fout doet.. denk dat het een kwestie is van vooral niet wanhopig op zoek gaan maar wachten op degene waarbij jij je goed voelt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:59
blote bosmens
blote bosmens is offline
Het probleem is dat je je teveel deze vraag stelt en er te weinig aan doet. Okee, je hoeft geen lekker ding te versieren op een fuif, maar waarschijnlijk ben je wel teveel bezig in jezelf als je je deze vraag zo erg stelt. Ik zou het proberen van me af te zetten en wat weggaan met vrienden. Zet een stapje in de wereld en laat je leiden door je gevoel. Vroeg of laat ontstaat er wel een gesprek met een of ander meisje dat je misschien ontmoet onder de gekste omstandigheden en dan komt (wie weet) alles wel eens goed. Zo gebeurt het toch voor mij altijd. En lelijk zijn...stoor je daar niet aan man, er bestaan ergere dingen (zoals een slet zijn bvb)...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
tsja, dat heet nou lelijk zijn
Vind dit beetje trieste opmerking....
En persoon die dit schreef -> als jij zo naar uiterlijk kijkt, hoop ik maar voor je dat je nooit met je kop onder de tram komt!

ZO!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:21
Verwijderd
Allereerst ben je niet al negentien jaar single, want je bent nog maar hooguit een jaar of vijf op de markt.
Probeer mogelijke vriendinnen te vinden bij dingen die jij leuk vindt, als je graag danst, ga dan bv vaak uit. Als je graag leest, ga dan bij een lees-clubje oid. Verwacht niet binnen 1 of 2 dagen iemand te vinden, maak vrienden... dan komt het allemaal vanzelf wel.

Er is meer in het leven dan niet-single zijn, en om niet-single te worden moet je dat eens gaan proeven.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:27
blote bosmens
blote bosmens is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 03-09-2004 @ 00:21 :
Er is meer in het leven dan niet-single zijn, en om niet-single te worden moet je dat eens gaan proeven.
Ze heeft gelijk maat, als je dan eenmaal een lief hebt begint dat ook vroeg of laat tegen te steken. Er is nog een heel leven naast relaties, maar dit zal je waarschijnlijk nu niet interesseren. Neem het gewoon van me aan: de wereld wordt breder als je een lief hebt, en dan verlang je weer naar iets anders (meer vrijheid bvb of meer vrije tijd om es met je vrienden weg te gaan, tijd voor jezelf, enz...)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:32
Verwijderd
Damn waar maak je je druk over. Oke iedereen heeft wel eens dipje enzo maar waar maak je je druk om? Moet je per se een vriendin hebben om gelukkig te zijn? beetje jammer... volgens mij heb je nu ook medelijden met jezelf?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:34
Verwijderd
En in een topic op het neukdeelforum vraag je wat je allemaal moet onthouden omdat je binnenkort gaat palen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...ight=Vrijgezel

Bij mij is het een half jaar na plaatsing van het topic goedgekomen. Nou jij nog.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:35
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:20 :
dus wel Iedereen zegt altijd uit vriendelijkheid dat dat meevalt...
dat heet nou humor... neem het niet allemaal zo serieus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2004, 00:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alex schreef op 03-09-2004 @ 00:35 :
dat heet nou humor... neem het niet allemaal zo serieus
Nou, als je dat humor vond...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2004 @ 00:34 :
En in een topic op het neukdeelforum vraag je wat je allemaal moet onthouden omdat je binnenkort gaat palen.
dan kan je nog steeds single zijn
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:42
***
*** is offline
Citaat:
Alex schreef op 03-09-2004 @ 00:35 :
dat heet nou humor... neem het niet allemaal zo serieus
ben ik 't niet mee eens, 't kwam gewoon bot over, mede omdat hij zelf al over een fotoboek begon. Als ze nou geen foto's had kunnen zien, had die opmerking in de catagorie humor kunnen vallen, maar nu niet echt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:02
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
*** schreef op 03-09-2004 @ 00:42 :
ben ik 't niet mee eens, 't kwam gewoon bot over, mede omdat hij zelf al over een fotoboek begon. Als ze nou geen foto's had kunnen zien, had die opmerking in de catagorie humor kunnen vallen, maar nu niet echt.
haha Ik maakte de opmerking zelfs voor dat ik naar zijn foto keek, niet zeuren mens
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:05
***
*** is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-09-2004 @ 01:02 :
haha Ik maakte de opmerking zelfs voor dat ik naar zijn foto keek, niet zeuren mens
Hoe moet hij dat nou ruiken? Hij geeft zelfs al aan dat ie onzeker en dan doe jij d'r nog een schepje bovenop. Als je er nou een smiley achteraan had geplakt...
Niet dat ie er niet tegen moet kunnen...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:10
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
haha Ik maakte de opmerking zelfs voor dat ik naar zijn foto keek, niet zeuren mens
Ik geloof je direct. Maar waarom zou je zo'n opmerking maken? Je doet mensen er - misschien - pijn mee. En het is niet terzake doend. Dus.... NIET DOEN!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2004 @ 01:37 :
[afbeelding]
LOL
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:52
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline



Het is trouwens gewoon een kwestie van uitstraling en ietsje meer zelfvertrouwen. Alleen jammer dat je dat moeilijk ff snel verandert, maar het is zeker mogelijk

Sowieso de knop omzetten en over dat wanhopige gedoe heenstappen 0_o
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:56
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2004 @ 01:37 :
[afbeelding]
het blijft toch een leuk plaatje
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:21
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Ik ben verdomde verlegen als ik met meisjes begin te praten. Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
Omdat je zo verlegen bent? :/

Hapkido is
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:51
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Je moet zeggen:
















































































WHO'S YA DADDY, BITCH?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:18
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
vrouwen zijn niks. begin er niet aan.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:25
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
Ingoes schreef op 02-09-2004 @ 23:45 :
denk niet dat het iets is wat je fout doet.. denk dat het een kwestie is van vooral niet wanhopig op zoek gaan maar wachten op degene waarbij jij je goed voelt
Ben ik het mee eens. En je bent niet lelijk zover ik je foto´s heb gezien (en dat zeg ik niet uit vriendelijkheid want als het zo was, dan zou ik er gewoon niets over zeggen) maar misschien moet je werken aan je houding en uitstraling.

Je kan nu gaan kniezen omdat je single bent maar je kan ook zoiets hebben van ´ook al ben ik single, ik voel me prima! En mijn tijd komt vanzelf wel´ Beetje vertrouwen in jezelf en je toekomstige liefdesleven en dan komt het vanzelf wel goed.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:27
Appelmoesmaffia
Avatar van Appelmoesmaffia
Appelmoesmaffia is offline
vrouwen...je ken beter bier brouwen
__________________
Heropvoedingskampen voor yu-gi-oh-kindertjes 4 life!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
19 jaar single. Wat doe ik fout?
niks

Ik was 19 toen ik mijn eerste zoen/vriendje kreeg, maar het kan nog wel veel later. Maak je niet te veel druk. Het komt als het komt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:33
mrducky
Avatar van mrducky
mrducky is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-09-2004 @ 10:29 :
niks

Ik was 19 toen ik mijn eerste zoen/vriendje kreeg, maar het kan nog wel veel later. Maak je niet te veel druk. Het komt als het komt.
miss omdat je gewoon KANSLOOS BENT?
__________________
mijn schatje op de foto..Sooo Sweet :) (K)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:42
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Laten we het vriendelijk houden....
Wacht gewoon rustig af, hoe moeilijk het ook is, en vanzelf komt er iemand bij je..Er zijn waarschijnlijk ook vrouwen die hetzelfde denken, en daar loopt er vast eentje voor je tussen..nu dus gewoon wachten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2004, 11:06
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 03-09-2004 @ 00:03 :
Vind dit beetje trieste opmerking....
En persoon die dit schreef -> als jij zo naar uiterlijk kijkt, hoop ik maar voor je dat je nooit met je kop onder de tram komt!

ZO!
en mensen die niet naar uiterlijk kijken, voor hun hoop je dat ze wel met hun kop onder de tram komen?!
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
Wat is nou 19? Zelf ben ik 24 en heb hetzelfde. 19 is volgens mij nog niet echt een leeftijd om je zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:45
*RooSs*
*RooSs* is offline
Aan je uiterlijk ligt het volgens mij echt niet hoor..Je bent echt niet lelijk.

Misschien ben je te erg opzoek?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:57
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Zou het nu wel eens willen weten, heb eventueel een fotoboek ter inzage.

Ik ben verdomde verlegen als ik met meisjes begin te praten. Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
Begin je tegenover meisjes ook altijd over het feit dat je al 19 jaar single bent? Als dat zo is, dan knappen ze daar waarschijnlijk op af. Zou ik wel doen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:38
Verwijderd
Uiterlijk speelt sowieso nauwelijks een rol bij de eerste zoen, alleen drank.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-09-2004 @ 12:38 :
Uiterlijk speelt sowieso nauwelijks een rol bij de eerste zoen, alleen drank.
Say hello to your new best friend:

__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:18
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Werk eerst wat aan je zelfbeeld, zoals veel mensen hier al hebben gezegd, het is vaak een kwestie van uitstraling.
Probeer daarna aan je verlegenheid te werken, je zal nooit echt een prater worden neem ik aan, maar je kan toch proberen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 02-09-2004 @ 23:17 :
Zou het nu wel eens willen weten, heb eventueel een fotoboek ter inzage.

Ik ben verdomde verlegen als ik met meisjes begin te praten. Maar waarom ben ik reeds 19 jaar single en heb ik nooit gezoend enzo?
omdat de wanhopigheid van je afstraalt? meisjes vallen op stoere jongens... niet op doetjes die op hun 19e nog nooit gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:22
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-09-2004 @ 14:08 :
omdat de wanhopigheid van je afstraalt? meisjes vallen op stoere jongens... niet op doetjes die op hun 19e nog nooit gezoend hebben
vooral het feit dat ie er zo mee te koop loopt
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:33
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
misschien ligt het aan de "klik hier voor gratis sex....*" thread van gisteren, dat kwam angstaanjagend serieus over
ontopic: je moet niet té graag willen, niet té gefocust erop zijn, dat werkt niet in je voordeel
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 03-09-2004 @ 11:57 :
Begin je tegenover meisjes ook altijd over het feit dat je al 19 jaar single bent? Als dat zo is, dan knappen ze daar waarschijnlijk op af. Zou ik wel doen.
Ja idd.. dat moet je nóóit doen, ga nooit wanhopig doen tegen meisjes! Daar knappen ze echt op af, ik wel iig.. Als ik het idee krijg dat een jongen wanhopig is en hij loopt achter me aan, dan geloof ik vaak nog niet eens dat hij me écht leuk vindt. Dan denk ik "ach, hij kan gewoon niemand krijgen, dus komt ie maar achter mij aan."

En natuurlijk mag je wel gevoelens hebben van "shit, dit is vervelend, ik wil ook een keer een meisje!" Dat is alleen maar logisch. Maar loop er niet mee te koop, ga niet gefrustreerd doen oid. Ik zeg ook helemaal niet dat je dat doet ofzo, want ik ken je natuurlijk niet. Sommigen gaan er al meteen vanuit dat je zo doet, maar misschien is dat niet zo.

Maar zo'n wederzijdse liefde komt ineens als je het totaal niet meer verwacht. Als je er eens een tijdje niet mee bezig bent en niet meer aan denkt.. en dan ineens..

Zorg iig dat je jezelf niet voor de gek houdt als er een meisje komt die jou leuk vindt. Ga jezelf niet wijs maken dat je verliefd op haar bent, alleen maar omdat je gewoon graag een vriendin wil.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 03-09-2004 @ 10:18 :
vrouwen zijn niks. begin er niet aan.


Mannen dan?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:19
The0
The0 is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 03-09-2004 @ 09:51 :
Je moet zeggen:







WHO'S YA DADDY, BITCH?
Meesterlijk NEe serieus, het komt allemaal goed, gewoon zoeken en niet uitstralen dat je wanhopig op zoek bent.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:24
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Hagel schreef op 02-09-2004 @ 23:19 :
tsja, dat heet nou lelijk zijn
Jezus doe niet zo kinderachtig... dit vind ik echt een trieste opmerking, heb je jezelf wel eens gezien!

Zoenen kan met fysieke aantrekkingskracht te maken hebben maar hoeft niet altijd. Ik ben zelf ook niet de knapste en was er schijnbaar al vroeg bij. Het gaat er voornamelijk om hoe je jezelf presenteert. Stel dat je heel knap bent maar gruwelijk vervelend dan zal niemand met je willen zoenen, omdat je een rotjoch bent. Stel dat je gewoon iets minder goed bedeeld bent door god maar je hebt veel humor en je kletst lekker weg dan is de kans op zoenen een stuk groter.
Het maakt niet uit of je wel of niet hebt gezoend, er zijn genoeg die het nog niet hebben gedaan. Zolang je het idee houdt dat je MOET zoenen zullen de dames dat zien. (hoe dat kan weet ik niet maar ze zien het). Op het moment dat je denkt dat het eigenlijk niets uitmaakt en dat het wel komt straal je een soort nonchalance uit wat schijnbaar dan weer wel aantrekkelijk is.

Ik snap dat je het ziet als een probleem maar dat is het niet, je tijd komt wel. Probeer anders wat adremmer en grappiger te worden, kijk naar mensen die wel gezoend worden die niet direct heel knap zijn, beetje de kunst afkijken.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken korte enquete jongerenmarketing
poetic_tragedy
8 05-01-2007 20:33
Liefde & Relatie Slecht in Mannen(en relaties) :$
DO EE.B
33 23-05-2005 23:48
Liefde & Relatie 15 en niets
met_stom
23 29-09-2004 23:57
Liefde & Relatie doe ik iets fout?
iced
18 11-09-2004 23:27
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.