Oud 24-08-2017, 18:07
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Hi!

Onlangs ging ik naar een bordeel. Ik ben single en ja ik had zin. Maar ik moest nog ergens zijn. Ik was haastig en best paniekerig ook.

Ik ging in een bordeel binnen. de dame was jong, als in begin de 20. Ik befte haar en dan bereed zij me. En hoe ze ook haar best deed, ik kwam niet klaar. Wel zijn 5 keer van standje veranderd.

Enig idee wat ik fout deed en wat beter kan?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2017, 18:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Wat doe je normaal en waarom ga je als je haast hebt..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2017, 19:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Paniek en klaarkomen gaan niet zo goed samen. Net als super erg focussen op het moeten klaarkomen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2017, 21:06
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Wat doe je normaal en waarom ga je als je haast hebt..
Wel het begint dus met ik die haar bevredig. Dan bereidt ze me. Maar ze gaat zo hard op en neer dat het pijn doet aan mijn kroonjuwelen. Ik penetreer haar als ze op haar rug ligt en er komt nog niks en dan handjob en dat was het.

En mja ik moest thuis zijn. Ik was al verdacht lang weg vonden ouders. Misschien in het vervolg er niet aan beginnen als ik merk dat ik zeuachtig/paranoia ben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2017, 22:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wel het begint dus met ik die haar bevredig. Dan bereidt ze me. Maar ze gaat zo hard op en neer dat het pijn doet aan mijn kroonjuwelen. Ik penetreer haar als ze op haar rug ligt en er komt nog niks en dan handjob en dat was het.

En mja ik moest thuis zijn. Ik was al verdacht lang weg vonden ouders. Misschien in het vervolg er niet aan beginnen als ik merk dat ik zeuachtig/paranoia ben.
Bij seks is communicatie heel belangrijk! Doet ze je pijn, geef dat dan aan. Zorg dat je er de tijd voor kunt nemen en probeer er samen een fijne ervaring van te maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 07:28
Darrell
Darrell is offline
Ja waarom zou je naar een bordeel gaan als je geen tijd hebt... zou verwachten dat als je er voor wil betalen je ook je tijd goed wil besteden daar.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 11:13
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja waarom zou je naar een bordeel gaan als je geen tijd hebt... zou verwachten dat als je er voor wil betalen je ook je tijd goed wil besteden daar.
Dat had ik ook in gedachte. En verder zul je met der moeten praten wat je fijn vind.

Ontspan de volgende keer en neem de tijd.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 11:58
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Dat had ik ook in gedachte. En verder zul je met der moeten praten wat je fijn vind.

Ontspan de volgende keer en neem de tijd.
Oké, ik zal proberen te communiceren. Het lag ook beetje aan eerste indruk. Ik bendoel, ik zag er zo paranoia uit dat het voor die andere person akward en grappig tegelijk was.

En ja misschien het geoon zo laten alsik geen tijd heb. Enkel als ik rustig ben, is anders verspilling van geld en tijd.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 12:00
Gerardfd
Gerardfd is offline
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar naar een bordeel gaan kost best wel geld. Volgens mij zijn er best een hoop meisjes die geschikt voor je zijn. Zoek een leuke relatie en bouw het op, dan komt de rest vanzelf. Tot die tijd lekker masturberen, is ook lekker. Desnoods met hulpmiddel. Als je dan geld wilt uitgeven, ga dan naar amateurvrouwen. Die vragen niet zoveel en kunnen nog genieten!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 12:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar naar een bordeel gaan kost best wel geld. Volgens mij zijn er best een hoop meisjes die geschikt voor je zijn. Zoek een leuke relatie en bouw het op, dan komt de rest vanzelf.
Als het je puur om de seks gaat is het beter om een friend-with-benefits relatie te hebben, of naar een bordeel te gaan, dan om een romantische relatie aan te gaan puur omdat je seks wil - dat is namelijk niet fair tegenover je partner.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 13:11
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar naar een bordeel gaan kost best wel geld. Volgens mij zijn er best een hoop meisjes die geschikt voor je zijn. Zoek een leuke relatie en bouw het op, dan komt de rest vanzelf. Tot die tijd lekker masturberen, is ook lekker. Desnoods met hulpmiddel. Als je dan geld wilt uitgeven, ga dan naar amateurvrouwen. Die vragen niet zoveel en kunnen nog genieten!
En dan heb je wel kans op mensen met andere plannen.. Kans zeg ik. Niks mis met bordeel. Maar haasten is nooit goed voor je ontspanning ook niet bij amateur 😉
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 21:58
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Als het je puur om de seks gaat is het beter om een friend-with-benefits relatie te hebben, of naar een bordeel te gaan, dan om een romantische relatie aan te gaan puur omdat je seks wil - dat is namelijk niet fair tegenover je partner.
Ik begrijp jou punt. Maar dat is het juist. Friends with benefits is niet weggelegd voor mij. Ik het een lichte beperking. En dat heft een diepgaande inpakt op mijn seksleven.

FWB of onenightstands ik weet niet of het weggelegd is voor mij. Maar ik ben 23 jaar. Ik wou mijn maagdelijkheid verliezen. Dit is gelukt, Alleen kan het veel beter.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 22:04
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar naar een bordeel gaan kost best wel geld. Volgens mij zijn er best een hoop meisjes die geschikt voor je zijn. Zoek een leuke relatie en bouw het op, dan komt de rest vanzelf. Tot die tijd lekker masturberen, is ook lekker. Desnoods met hulpmiddel. Als je dan geld wilt uitgeven, ga dan naar amateurvrouwen. Die vragen niet zoveel en kunnen nog genieten!
Ik ben 23 sinds vorige week. En ik wil niet de zeurpiet uithangen maar mja hoe zeg ik dit hmmmm

Luister, ik ben een man die soms de muren oploopt. Je zit dan bij de reunie van je klas en je hoort mensen vertellen over hun seksleven en ik hang tegen het plafond. Als ik cuppido ga volgen dan is het beter dan niks maar daarmee is echt alles gezegd.

En inderdaad prostitutie is best duur, heb nog schatkistje met communiegeld. Maar verkrachting is ook al niet oké.

Ik weet dat sommigen boos zullen reageren op mijn topic. Maar mja, ik weet soms van geen geld pijlen maken. Soms ben ik echt extreme down. Een leven draait niet alleen om seks. Maar wees eerlijk seks doet toch enorm deugd? Ik ben ook maar een mens!

(ben niet boos by the way, ook al klink ik zo)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.