Oud 15-07-2005, 15:24
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Wie doet daar wel eens aan?
Hoe gaat het in zijn werk?
En wat vind je ervan?


Ben wel benieuwd heb er wel positieve dingen over gehoord maar verder ken ik het helemaal niet.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 15:25
Vejji
Avatar van Vejji
Vejji is offline
was ook een open beta mmorpg

maaruh das toch kamasutra iets?
ff goegele en je hebt je antwoord
__________________
Woei!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 15:45
euh..
euh.. is offline
was dat
__________________
Xx.... Xx...Xx....
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 16:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
euh.. schreef op 15-07-2005 @ 16:45 :
was dat
Tantra was een bepaalde manier van seks en meditatie of iets, zodat je orgasme heel erg hevig en lang duurt.


Meen ik toch
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 16:44
Verwijderd
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik het uit zou moeten voeren.
Het effect lijkt me wel super, ook voor mn vriendin..
Maar hoe je het in godsnaam moet proberen?

Hm, ik ben benieuwd naar de reacties hier..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 17:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
En we blijven ontopic.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 18:27
Wandering
Wandering is offline
Een aflevering van "open en bloot" (Vlaams) ging een keertje over tantra. Ik vond het maar raar en het leek me best moeilijk om te doen. Daar werd er vooral gemasseerd en met energie gewerkt, de basis dus eigenlijk. Vanuit bepaalde punten op je lichaam werd dan energie gehaald en over het lichaam gestuurd. Bv. vanuit de onderrug (hier klopte men met de vuist op, om de energie los te krijgen...) en zo uitgewreven naar de schouders, benen...
Meer herinner ik me er eigenlijk niet van.
__________________
*** Just another lonely soul ***
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 23:36
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Hier moet je érg in geloven wilt het werken, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 10:20
cam-boy18
cam-boy18 is offline
2 Woorden '' stifler's moeder '' hahaha


Milf Milf !!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 16-07-2005 @ 00:36 :
Hier moet je érg in geloven wilt het werken, maar dat is mijn en Erturs mening.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 12:04
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
misschien dat dit helpt

qlique
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 12:55
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Dit wordt een slotje, ik voel het
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 13:36
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-07-2005 @ 13:55 :
Dit wordt een slotje, ik voel het
hoezo dan ??

wat is er mis mee ?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 13:55
Verwijderd
ja, niet meteen maar om een slotje gaan roepen omdat het jou niet aanstaat..
tis een apart onderwerp, dat wel, dus misschien daardoor de minder relevante reacties, maar toch is wat info hierover misschien best handig
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 15:44
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
het lijkt me voorlopig nog iets te ingewikkeld..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 19:44
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
me vriend is daar te nuchter voor en ik te ongeduldig... maar proberen... tjah... proberen wil ik 't misschien ooit nog eens. Maar k'heb geen zin om me er in te verdiepen.

Ik kan je geen geweldige ervaringen of tips geven dus
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 20:15
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 16-07-2005 @ 14:36 :
hoezo dan ??

wat is er mis mee ?
Alles, zelfs jouw naam al
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 14:28
Moebie
Avatar van Moebie
Moebie is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 16-07-2005 @ 11:20 :
2 Woorden '' stifler's moeder '' hahaha
Whahaah jaah idd
__________________
C-c-c-cinnamon lips and candy kisses on my tongue..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 15:21
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Tantra...

Volgens mij complete bullshit, maar goed
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 15:23
Verwijderd
Nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:49
Denkie
Denkie is offline
Tantra is een levensvisie, gebaseerd op Oosterse en Westerse technieken, met als doel seksuele energie te gebruiken voor persoonlijke en spirituele groei en zelfrealisatie. Kortom: een soort van spirituele seks beleven door middel van lichaamsaanrakingen, ademhalingen en gerichte aandacht.

Tantra wordt al duizenden jaren beoefend door yogi's en yogini's in India als spiritueel pad. Seks is een essentieel onderdeel van dit spirituele pad. Tantra biedt de mogelijkheid om, door middel van ademhalingstechnieken en een intens gerichte aandacht, seksuele energie om te zetten in een soort van "goddelijke" energie. De belangrijkste missie van tantra is dat we complete mensen worden door onze sensuele spiritualiteit te erkennen en te stimuleren. Het middel daarvoor is het bereiken van extase.

Een erotische ervaring kan plaatsvinden op drie niveau's. Tantra valt onder seksualiteit van het derde niveau:
(1e) het genitale niveau. Er vindt een seksuele ontlading plaats op het niveau van de genitalieen. Vluggertjes en 'even vrijen voor het slapen' gaan vallen onder deze categorie.
(2e) Het hartsniveau. Er vindt een hartsconnectie plaats met de partner. De energie heeft de tijd om zich van de genitalieen te verplaatsen naar het hartscentrum. Kenmerkend voor dit stadium is het voelen van een diep gevoel van liefde voor de partner.
(3e) Het kosmische niveau. Kenmerkend voor dit niveau zijn verbondenheid met het kosmische, extase, een worden met de levenskracht, inspiratie, het ervaren van kleuren en tal van andere sensaties.

Veel mensen benutten maar een deel van hun orgastisch potentieel. Seks blijft vaak steken in routine. Wil je volledig kunnen genieten van tantra, dan zijn de volgende punten van belang.
1 = Open communicatie
Tantra heeft alles met open communicatie te maken. Wees eerlijk naar je partner toe en vertel hem/haar wat je lekker vindt en wat je niet fijn vindt.
2 = Tantra is lef
Bij tantra draait het om durven genieten van ons lichaam, zowel emotioneel, geestelijk als fysiek. Vooral in onze westerse samenleving en de christelijke cultuur hebben we regels opgelegd gekregen dat seks taboe is en eigenwaarde niet te groot mag worden. Met tantra kan iemand maximaal van het leven genieten door zelf opgelegde of cultureel bepaalde beperkingen, zoals schuld of schaamte, te doorbreken.
3 = Ga op ontdekkingsreis
Seksualiteit is een rijk terrein waarop veel valt te ontdekken. Ga op ontdekkingsreis. Als je een fantasie hebt, breng die dan in praktijk. Uiteraard heeft je partner het recht om nee te zeggen. Als dat gebeurt dan is het belangrijk om dat op een liefdevolle manier te accepteren. Die fantasie hoeft zeker niet altijd zacht, lief of 'spiritueel' te zijn. Onze geest omvat alles: het lagere en het hogere, het lichte en het donkere. Spiritualiteit betekent alles van jezelf te onderkennen en te omarmen. En onthoudt: Alles wat jij en je partner lekker vinden is goed.

Hoe het allemaal werkt en hoe de bepaalde "rituele" en "oefeningen" zijn moet je vooral zelf ervaren. Bij elke bibliotheek hebben ze wel een boek over deze vorm van seksuele spiritualiteit die vooral verbondenheid uitstraalt en zonder penetratie een orgasme kan veroorzaken. Zoek eens in de bibliotheek naar wat boeken én dan zullen er ongetwijffeld wel oefeningen in staan.
Een voorbeeld van een heel goed boek over tantranistische seksualiteit is: Tantra, een weg naar intimiteit en extase : een handleiding tot een intense en totale seksuele ervaring van o.a. Margo Anand e.a.


Onzin is het overigens niet als je het goed doet en er de tijd voor neemt. Geloven hoef je niet te doen, je moet alleen letten op jij en je partner. Zoals eerder geschreven met kloppen op de schouders hoeft allemaal niet per se, er zijn wat standaard dingen die je kunnen leren om een gevoel te krijgen, maar dat zijn oefeningen, je kunt volledig je eigen ding doen... het gaat ook om de eigen ervaring, het is net als sport: je wordt alleen beter als je je eigen trainingsplan volgt.
Tevens wordt het snel als iets onzinnigs gezien omdat het vooral betrekking heeft op spiritualiteit (en heel veel mensen denken dus op een of andere godheid ofzo), maar juist deze vorm van seks is ongedwongen en niet gericht op het orgasme maar meer op de vorm van lustbeleving, mannen zonder verstand, passie en romantiek zullen dus vooral zeggen dat het onzin is, omdat deze meer uit zijn op gewoon maar wat neuken en hun kwakje doen en niet op het genieten, iets wat bij vrouwen juist voorop staat en dan is dit juist de ideale vorm waarmee je als man zijnde je vrouw kunt tegemoet komen.

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb me er niet heel erg in verdiept maar als ik uit ga van wat ik erover gehoord heb, kan ik rustig zeggen dat het niets voor mij is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 21:57
flupkeflup
flupkeflup is offline
Pft, lijkt me helemaal niets. In de meest onmogelijke posities seks hebben om zo te mikken op een orgasme van een half uur? Mij niet gezien.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Seksualiteit tantra sex
Verwijderd
17 02-08-2007 09:36
ARTistiek Tekening Tantra (Naakt, dus 18+)
Dwarrelend Blad
26 20-05-2006 10:31
Seksualiteit Spiritualiteit en seks
Thee Muts
28 10-11-2004 00:18
Seksualiteit Hoe lang hou jij het vol?
Deliveran©e
40 31-10-2002 10:39
Seksualiteit Tantra
Boer_kameeL
11 04-08-2002 12:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.