Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2008, 21:32
goreth
goreth is offline
Tja... het zit dus zo: Ik (een jonge van 15) vind een meisje leuk bij mij op school, zij zit op vwo en ik op havo dus we zien elkaar nooit tijdens de les, echter in de pauze staan we met wat andere mensen bij elkaar. Ik vermoed (weet echter niet zeker) dat zij niets voor mij voelt.

Ondanks dat wil ik haar eigenlijk toch vertellen dat ik haar leuk vind want ja je weet maar nooit. Ik weet echter niet goed hoe ik dat moet doen, ik heb in mijn vorige relaties nog nooit iemand verkering gevraagt, ik ben alleen gevraagt. Ik vind het dus heel moeilijk om mezelf er toe te zetten het aan haar te vragen, ook weet ik niet goed hoe ik het haar moet laten weten.

Zij heeft, naar haar zeggen, nog nooit een vriendje gehad. Zij is erg sociaal. De vriendengroep waar zij en ik bij staan zou door vele als "raar" beschreven worden. Het is niet de gemiddelde veel uitgaande scholier om het zo maar te zeggen, er staan van elk type bijna wel mensen bij, van gothic tot hippie en tot wat gewoner.

Anyways heeft iemand tips over hoe ik haar zou kunnen benaderen? en wat daar een goed moment voor zou kunnen zijn. Ik heb over 2 weken kerstgala, daar gaat zij ook heen maar ik weet niet zeker of ik haar daar makkelijk alleen kan krijgen. Ik heb namelijk liever niet dat iedereen het weet (vooral als zij nee zecht)

Alvast bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2008, 21:45
Noddy
Noddy is offline
Misschien kan je vragen of zij samen met jou naar het kerstgala wilt gaan?
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 21:48
goreth
goreth is offline
dat gaat er een beetje raar uit komen: want zij en ik gaan allebij al, dat weten we ook wel van elkaar dus ik denk dat dat er een beetje als een rare vraag uit gaat komen. Plus het is ook in de pauze lastig om haar alleen te krijgen zonder dat het nogal opvalt...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 21:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou het inderdaad doen op een moment dat je haar alleen treft. Niet alleen omdat het dan voor jou minder vervelend is als ze nee zegt, maar ook omdat het voor haar prettiger is.

Je kan haar gewoon zeggen dat je haar wel een erg leuk meisje vindt en dat je benieuwd bent of zij jou ook leuk vindt. Mocht dat niet zo zijn, is het ook nog eens een hele makkelijke manier voor haar om jou op een aardige manier te vertellen dat ze je niet meer dan 'gewoon aardig' vindt.
Je zou haar ook mee uit kunnen vragen. Ergens wat samen gaan drinken, of haar mee vragen naar het kerstgala. Als ze wat terughoudend is kun je daar ook al heel wat uit afleiden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 21:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dat gaat er een beetje raar uit komen: want zij en ik gaan allebij al, dat weten we ook wel van elkaar dus ik denk dat dat er een beetje als een rare vraag uit gaat komen. Plus het is ook in de pauze lastig om haar alleen te krijgen zonder dat het nogal opvalt...
Hé <naam>,
- loop je even met mij mee om <iets uit de kantine> te kopen?
- wil je even meelopen naar de kluisjes?

Of als ze in de gang loopt naar jullie vaste plek in de kantine, kan je haar ook al aanspreken of ze even met je mee loopt.


En ook al gaan jullie allebei al naar het gala, dan nog kun je vragen of ze mét jou wil..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 21:57
goreth
goreth is offline
Citaat:
Hé <naam>,
- loop je even met mij mee om <iets uit de kantine> te kopen?
- wil je even meelopen naar de kluisjes?
Dit lijkt mij een beetje een raar idee, het is namelijk zo niet ik. Het in de gang aanspreken op weg naar onze vaste plek is een beter idee volgens mij.
Ik weet alleen niet of het goed is om het zo "out of the blue" te vragen. (hiermee wil ik niet zeggen dat het niet goed is maar dat ik ook niet weet of het wel goed is) maar goed ik heb ook niet echt ervaring hiermee dus ik weet niet of dat echt op prijs gesteld word.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 23:11
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik zou wel even aankondigen dat je iets wilt vragen. Niet dat het zo gaat: hee, hoe was wiskunke? - mwa saai, - ok, ik ben verliefd op je .
Ik denk dat het een beter idee is om te vragen of ze iets mee wil gaan drinken. Maar als jullie altijd met de hele groep uit gaan kan dat ook weer op die manier overkomen als je niet duidelijk genoeg bent. Bedenk iets waar jij je fijn en 'jou' bij voelt. Bovendien, als het goede vrienden zijn zullen ze je heus niet afkraken als uitkomt dat jij haar leuk vindt.
of wacht tot het gala en probeer dan wat intiemer met haar te worden en uiteindelijk met haar te dansen of zoenen.

zoveel opties
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 23:37
Verwijderd
Je zegt zelf in je probleemstelling dat jij altijd voor verkering werd gevraagd. Bedenk dan wat volgens jou die mensen die aan jou verkering vroegen fout deden en probeer die in ieder geval niet te maken. Vraag of ze een keer meegaat naar de plaatselijke kroeg ofzo. Als je jullie daar beiden nog nooit zijn geweest, kun je het een keer samen proberen. Je weet dan wel zeker dat je met haar alleen bent in de kroeg.

Maar pas op dat je geen blauwtje oploopt in de louge kroeg.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 06:18
goreth
goreth is offline
@luchtballon: hmm tja aankondigen kan inderdaad zo'n raar senario voorkomen
Ik verwacht overigens ook niet dat mn vrienden mij afkraken, het is gewoon het gevoel dat het ontiegelijk moeilijk is om het te vragen en ik bang ben dat ik iets stoms zeg ofzo.
Intiemer worden, dansen en dan zoenen... wou dat dat kon maar ik heb zo het gevoel dat het haar nog al zou overdonderen, want zoals ik al eerder zei, ze heeft nog nooit een vriendje gehad.

@commando: handige tip van het niet de fout maken die andere deden. En over het naar de plaatselijke kroeg gaan. tja zoals ik al eerder zei ik ga niet echt veel uit, en zei volgens mij al helemaal niet.

denk dat ik zoals balance zei haar in de pauze even apart neem als ze op weg is naar onze vaste staplek. Dat is dan als ik de moed kan verzamelen...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 09:53
Verwijderd
Je weet het zelf al gezien de laatste post: het belangrijkste is de moed verzamelen om haar aan te spreken. Vraag of ze zin heeft een keer samen iets te gaan doen. Desnoods die lokale kroeg. Dat jullie allebei niet uitgaan, heeft er toch weinig mee te maken? Gaat erom dat je gezellig met een drankje ergens kunt zitten, dat hoeft niet meteen "uitgaan" te zijn!

Op dinsdag zijn de hotwings in de aanbieding! Komt allen kopen!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 11:44
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je schrijft dat je haar alleen tijdens de pauzes ziet. Ga je buiten schooltijd ook met haar om? Spreek eerst af om iets leuks te gaan doen, voordat je aan haar vraagt of ze verkering met je wil. Een meisje dat jou nog niet zo goed kent zegt niet spontaan ja, als je haar verkering vraagt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 14:08
goreth
goreth is offline
Nee buiten schooltijd zie ik haar niet, echter vind ik het nog veel moeilijker om te vragen om iets te gaan doen dan om gewoon mijn gevoelens te bekennen, ondanks dat ik denk dat die gevoelens maar eenzijdig zijn. Ik ben namelijk iemand die nogal moeilijk goede vrienden maakt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 16:12
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
je schrijft dat je denkt dat ze niks voor je voelt, waarom zou je haar dan verkering vragen. kan je er eerst beter wat subtieler achterkomen of ze je leuk vindt, bijvoorbeeld op dat kerstgala.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 16:46
goreth
goreth is offline
het is eigenlijk niet zo zeer verkering vragen maar meer mijn liefde bekennen. Ik weet niet warom maar ik wil het haar gewoon vertellen. ondanks dat zij mij waarschijnlijk als gewoon een vriend ziet.
Soms weet ik het zelf ook niet meer. Ik weet dat ik haar leuk vind. maar voor de rest weet ik niet of ik haar moet vragen om buiten school iets de doen, wat volgens mij raar over zal komen, of ik kan haar gewoon mijn liefde verklaren en als laatste kan ik het voorbij laten varen, maar dit wil ik liever niet doen. Het probleem is dat alles behalve de laatste optie ongelovelijk moeilijk is om te vragen, zoiets heb ik namelijk nog nooit aan iemand gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 16:46
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Nee buiten schooltijd zie ik haar niet, echter vind ik het nog veel moeilijker om te vragen om iets te gaan doen dan om gewoon mijn gevoelens te bekennen, ondanks dat ik denk dat die gevoelens maar eenzijdig zijn. Ik ben namelijk iemand die nogal moeilijk goede vrienden maakt.
Ten eerste je moet wel wat meer zelfvertrouwen hebben en uitstralen. Niets is onaantrekkelijker voor een meisje dan een jongen die onzeker is. Als je denkt dat de gevoelens niet wederzijds zijn, moet je meer tijd steken in het creeren van wederzijds vertrouwen. Misschien leert ze je ook beter kennen. Laat jezelf van je beste kant zien en steek tijd in haar. Je hebt echt geen verkering op de één op de andere dag, tenzij het liefde op het eerste gezicht is. Je kunt tijdens de pauzes aanspreken en complimentjes geven. Het tonen van interesse kan al voldoende zijn om te weten of ze jou eventueel een leuke jongen vindt. Het heeft echt geen zin om af te wachten tot zij initiatief neemt. Onderneem zelf actie, maar niet door meteen op de man (vrouw) af te vragen of ze verkering wil. Dat slaat nergens op. Verman jezelf, wees een stoere man en als haar paar keer gesproken hebt dan gaat de rest waarschijnlijk vanzelf. Dan kun je haar misschien mee uitvragen voor het gala, maar ik zou met het vragen van verkering even wachten. Vragen om verkering is trouwens een beetje kinderachtig. Probeer op het einde van de avond waarop het gala is haar te zoenen ofzo. Het gaat je vast wel lukken. Succes
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 16:53
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
het is eigenlijk niet zo zeer verkering vragen maar meer mijn liefde bekennen. Ik weet niet warom maar ik wil het haar gewoon vertellen. ondanks dat zij mij waarschijnlijk als gewoon een vriend ziet.
Soms weet ik het zelf ook niet meer. Ik weet dat ik haar leuk vind. maar voor de rest weet ik niet of ik haar moet vragen om buiten school iets de doen, wat volgens mij raar over zal komen, of ik kan haar gewoon mijn liefde verklaren en als laatste kan ik het voorbij laten varen, maar dit wil ik liever niet doen. Het probleem is dat alles behalve de laatste optie ongelovelijk moeilijk is om te vragen, zoiets heb ik namelijk nog nooit aan iemand gevraagd.
ehh tis raarder om haar zo uit het niks de liefde te verklaren dan te vragen of ze een keer iets leuks wil doen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 17:33
goreth
goreth is offline
ik bedoelde niet allebij maar een van de 2, er staat of tussen soort van... ik snap ook wel dat dat nogal heel raar is. Maar goed van de liefde verklaren en haar mee vragen buiten school iets leuks te doen vind ik dat eerste makkelijker (nogsteeds heel moeilijk echter)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 22:32
crazycat
crazycat is offline
via msn is het altijd makkelijker om het te vragen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2008, 05:32
JustADreamer
JustADreamer is offline
Sowieso, op je 15e is het écht not done om nog ´verkering´ te vragen. Vraag haar gewoon om wat leuks te gaan doen samen, en dan merk je vanzelf wel of ze jou ook leuk vindt.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 07:19
goreth
goreth is offline
ja ok ik snap dat de zin: "Wil je verkering met me?" kinderachgig is. maar hoe zit het dan met: "Ik wil je laten weten dat ik je leuk vind" oid?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 08:18
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Wat niet is kan komen, dus zorg ervoor dat jullie elkaar wat vaker spreken, en naar de bios/stad gaan om iets leuks te doen. Dan kan je altijd nog kijken hoe het gaat,en zal ze je miss wel leuk gaan vinden.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 13:42
goreth
goreth is offline
zucht dat word dus moed opbrengen om haar een keer ergins mee te vragen... hopen dat dat gaat lukken voor ik school verlaat.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 16:03
blablatje
blablatje is offline
Kijk, jullie spreken elkaar alleen op school. Nu vindt ze jou waarschijnlijk "een aardige klasgenoot". Dus als je dan zegt dat je verliefd bent,denkt zij: "ik vind hem alleen maar aardig dus hij heeft pech gehad". Als je daarentegen zegt dat je graag een keer met haar iets leuks gaat doen (zeg het niet zo vaag, bedenk eerst wat voor leuks je wil doen), dan is er een goede kans dat ze denkt: "ja ik vind hem ook wel aardig dus waarom niet?".
Dus wat wil je nou. Dat je veilig in je hol mag blijven of dat het iets wordt tussen jullie?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 22:29
Verwijderd
1. Nooit aan een meisje laten weten dat je haar leuk vindt voor de buit binnen is.
2. Op jouw leeftijd vraag je geen verkering meer.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, op je 15e is het écht not done om nog ´verkering´ te vragen. Vraag haar gewoon om wat leuks te gaan doen samen, en dan merk je vanzelf wel of ze jou ook leuk vindt.
Hoe moet je het dan uitdrukken?

'Ik vind jou zo'n lekker geil wijf ik wil je kut wel eens onder handen nemen en je in je reet neuken, en voor de rest al jouw gaatjes vullen.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Hoe moet je het dan uitdrukken?

'Ik vind jou zo'n lekker geil wijf ik wil je kut wel eens onder handen nemen en je in je reet neuken, en voor de rest al jouw gaatjes vullen.'
Wat dacht je van: "zin om eens af te spreken"?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 23:01
Verwijderd
"Zin om eens af te spreken" is nogal iets anders dan "wil je verkering met mij?"

*schouderophaal* Wij vroegen op ons 16e ook nog gewoon of iemand ons vriend(innet)je wilde zijn... alsof je op die leeftijd al zo volwassen bent. Zelfs als je ouder bent vraag je in sommige situaties toch nog wel of je nu wat hebt of niet?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 01:00
Shirley
Shirley is offline
Grow some balls boy, niet geschoten is altijd mis. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat ze nee zegt en je uitlacht? Mocht ze dit doen dan is ze een triest wijf, niet jij .
"Wie niet waagt blijft maagd."

Laatst gewijzigd op 06-12-2008 om 18:26. Reden: nvt
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 00:04
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Citaat:
Hoe moet je het dan uitdrukken?

'Ik vind jou zo'n lekker geil wijf ik wil je kut wel eens onder handen nemen en je in je reet neuken, en voor de rest al jouw gaatjes vullen.'
Die noteer ik.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 14:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
"Zin om eens af te spreken" is nogal iets anders dan "wil je verkering met mij?"

*schouderophaal* Wij vroegen op ons 16e ook nog gewoon of iemand ons vriend(innet)je wilde zijn... alsof je op die leeftijd al zo volwassen bent. Zelfs als je ouder bent vraag je in sommige situaties toch nog wel of je nu wat hebt of niet?
Maar toch. "zin om eens een keer wat af te spreken" is wel het begin. Het lijkt me vreemd als iemand helemaal out of the blue komt met iets in de zin van "ik ben verliefd op je" of "wil je verkering met me". Ok ik zou het zelf kunnen waarderen als iemand out of the blue daarmee bij mij zou aankomen, maar het is de vraag of ik het gelijk serieus zou kunnen nemen... Maar bijna iedereen vind het leuk om een avondje iets leuks te gaan doen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 20:52
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
je kunt haar ook subtiel 'je liefde verklaren', niet door het ronduit te zeggen maar door kleine dingetjes te doen of te zeggen, in een periode dat je haar beter aan het leren kennen bent.

dus: met haar afspreken, met haar kletsen, en om te zorgen dat ze dus niet alleen een goede vriendin van je wordt laten merken dat je haar leuk vind alleen niet zo heel expliciet. Oefen je versierskills zegmaar. Niet dat ik er verstand van heb, maar officieel ouderwets hoeft dat niet want ik ben een meisje, gnagna En er lopen hier zat mensen rond die wel verstand van versieren hebben denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 20:56
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
oh en als ze gevoelig is voor romantiek kun je dat uitbuiten natuurlijk. Ik kreeg pas een gedichtje van iemand en daardoor vroeg ik me even af of ik niet echt een mogelijkheid tot verliefd worden op die persoon zag omdat ik het gedichtje zo tof vond.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 07:52
goreth
goreth is offline
hmm ik neem al die tips mee, nogmaals bedankt voor al't commentaar. Morgen is het gala dus ik ben benieuwd...
En ondanks als je rationeel denkt is het helemaal niet erg om een blauwtje te lopen, het is alleen zo moeilijk om me ertoe te zetten. niet zozeer omdat ik bang ben afgewezen te worden maar vooral omdat ik me een beetje beschaamd voel om zo iets te vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
"Zin om eens af te spreken" is nogal iets anders dan "wil je verkering met mij?"

*schouderophaal* Wij vroegen op ons 16e ook nog gewoon of iemand ons vriend(innet)je wilde zijn... alsof je op die leeftijd al zo volwassen bent. Zelfs als je ouder bent vraag je in sommige situaties toch nog wel of je nu wat hebt of niet?
Maar dan hoef je het niet meer expliciet te vragen of iemand je vriendje/vriendinnetje wil zijn. Dan gaat het vanzelf en dan zeg je op een gegeven moment eens:
hey, hebben we nou eigenlijk echt wat nu?
- mja, eigenlijk wel he?
jah, deze datum dan maar doen als officiële datum?
- sgoed
oke. koekje?

En als je gewoon eens casual vraagt of ze zin heeft om wat af te spreken, kun je veel beter peilen of ze überhaupt geinteresseerd is en dan bouw je vanzelf wel iets van 'verkering' op. Dus Kazet heeft wel een punt daar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 00:31
Verwijderd
Citaat:
hmm ik neem al die tips mee, nogmaals bedankt voor al't commentaar. Morgen is het gala dus ik ben benieuwd...
En ondanks als je rationeel denkt is het helemaal niet erg om een blauwtje te lopen, het is alleen zo moeilijk om me ertoe te zetten. niet zozeer omdat ik bang ben afgewezen te worden maar vooral omdat ik me een beetje beschaamd voel om zo iets te vragen.
Je kunt beter een BLAUWTJE lopen dan een GROENTJE blijven! Veel succes.

Het blijft een gok, want het gaat wel of niet verkeerd, maar je bereikt niets als je niets investeerd.
Er is altijd wel iemand die de moeite waard is en je moet het laten weten voor het weer te laat is.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 21:48
KennyDD
KennyDD is offline
Hey, ik heb eigenlijk ongeveer hetzelfde Probleem,
Ik ben 14, en vind een meisje bij mij in de klas erg leuk, alleen het probleem bij mij is dat ik niet bepaald populair ben, ik ben niet lelijk ofzo, maar ik ben nogal onzeker en gedraag me dus niet altijd even gepast. daarbij komt ook nog eens dat ik haast niet omga met meiden. dus als ik bijvoorbeeld in de pauze al zou vragen of ze mee liep zou al raar zijn, en ik weet niet eens hoe ik een gesprek zou moeten beginnen tegen een meid. tevens woon ik ook nog in een dorpje, dus wij hebben hier geen bios. ik zit hier dan ook meteen ontzettend groot probleem, want het laatste wat ik wil is uitgelachen worden omdat zij nee zegt.

Alvast Bedankt, Kenny
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2008, 15:28
Verwijderd
schrijf een liedje voor haar
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 15:29
Verwijderd
oowh en voordragen in de pauze natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2009, 09:44
KennyDD
KennyDD is offline
Citaat:
oowh en voordragen in de pauze natuurlijk!
zal niet werken, kan niet zingen, maar wel gitaar spelen.
tevens hiermee sta ik zkr voor schut
Met citaat reageren
Oud 03-01-2009, 10:06
Verwijderd
Hij is dan ook niet serieus...

Hoe denkt zij over jou? Als je gegronde reden hebt om aan te nemen dat ze je leuk vindt, kun je niet zo veel fout doen. Als dat niet zo is, kun je het wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 20:55
KennyDD
KennyDD is offline
Citaat:
Hij is dan ook niet serieus...

Hoe denkt zij over jou? Als je gegronde reden hebt om aan te nemen dat ze je leuk vindt, kun je niet zo veel fout doen. Als dat niet zo is, kun je het wel vergeten.

ik heb geen idee
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 15:46
Nero
Avatar van Nero
Nero is offline
Citaat:
hmm ik neem al die tips mee, nogmaals bedankt voor al't commentaar. Morgen is het gala dus ik ben benieuwd...
En ondanks als je rationeel denkt is het helemaal niet erg om een blauwtje te lopen, het is alleen zo moeilijk om me ertoe te zetten. niet zozeer omdat ik bang ben afgewezen te worden maar vooral omdat ik me een beetje beschaamd voel om zo iets te vragen.
Hoe is het nou afgelopen?

Of ben je de hele vakantie druk met haar in de weer geweest?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:41
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Je kunt haar ook altijd nog een briefje schrijven en dat in haar jaszak stoppen
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 21:10
Verwijderd
nu ben ik ook wel benieuwd hoe het is afgelopen :$!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 21:47
KennyDD
KennyDD is offline
Citaat:
Je kunt haar ook altijd nog een briefje schrijven en dat in haar jaszak stoppen
dat is zeker een goed idee als je niet wilt dat de rest het weet. maar ik zoek eigenlijk meer een manier om erachter te komen of zij mij ook leuk zonder dat het overduidelijk is dat ik met haar wil.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 21:51
KennyDD
KennyDD is offline
Citaat:
Hij is dan ook niet serieus...

Hoe denkt zij over jou? Als je gegronde reden hebt om aan te nemen dat ze je leuk vindt, kun je niet zo veel fout doen. Als dat niet zo is, kun je het wel vergeten.
Nou ja ik ben er intussen al wel achter dat ze me wel mag, in hoever geen idee. zou gewoon lichtjes kunnen zijn maarja... hopelijk heeft iemand een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 14:49
Nero
Avatar van Nero
Nero is offline
Citaat:
dat is zeker een goed idee als je niet wilt dat de rest het weet. maar ik zoek eigenlijk meer een manier om erachter te komen of zij mij ook leuk zonder dat het overduidelijk is dat ik met haar wil.
Waarom zou je haar niet willen laten merken dat je iets met haar wilt? Dat is toch de hele bedoeling van "het leuk vinden", of zie ik dat verkeerd?

Citaat:
Nou ja ik ben er intussen al wel achter dat ze me wel mag, in hoever geen idee. zou gewoon lichtjes kunnen zijn maarja... hopelijk heeft iemand een goed idee.
Gewoon vragen in hoeverre ze je mag. Of probeer erachter te komen door eens wat af te spreken met d'r.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verkering vragen aan een meisje
Herbi
8 27-08-2014 17:48
Liefde & Relatie iemand verkering vragen, hoe pak je dat aan?
AntonDOSie
8 21-04-2014 21:22
Liefde & Relatie Hoe vraag ik een meisje? Tips graag!
Anoniemeninja
36 15-10-2013 23:53
Liefde & Relatie Hoe moet je verkering vragen
Mr_bart
4 05-03-2013 15:27
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.