Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2013, 20:33
Verwijderd
Ik heb al een paar maanden last van een soort duizeligheid, gevoel dat ik flauw ga vallen, een beetje wegraken en op de grond vallen. Het is een beetje alsof ik te snel opsta, maar dan de hele tijd. Ook als ik een trap oploop. Het is een beetje een gevoel alsof ik hyperventileer, maar ik haal normaal adem. Ik heb hierdoor zeker de laatste dagen nogal moeite met lichamelijke inspanning (traplopen enzo).
Nou werd het alleen maar erger, en vandaag zat ik in de les en kreeg ik het terwijl ik gewoon zat. Mijn ouders hadden me gezegd dat ik mijn hartslag moest voelen, dus dat deed ik. Ik voel hem in mijn keel, omdat ik mijn pols moeilijker te voelen vind (je kan hem daar bij mij wel gewoon voelen hoor, ik vind het zelf gewoon minder praktisch), en het ging geloof ik van 'tudundududududududddddundun'. Of ja, heel snel/onregelmatig. Ik had het vaker gevoeld, en het leek me altijd wel, maar ik kon het dus niet goed voelen. Ik vroeg het aan een klasgenoot, en die schrok en zei dat mijn pols heel snel was.
Vraag: hoe erg is dit? Ik bedoel, ik ga wel gewoon naar een dokter, maar in het weekend is alles dicht, dus die bel ik maandag op. Maar, gewoon ook even om mij gerust te stellen enzo, dat ik niet in mijn slaap doodga of wat.

Kusjes!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik zou maandag idd even naar de dokter gaan. Dat op zo'n moment van duizeligheid je hart heel snel gaat is niet zo gek want het is een stress situatie.
Meestal is bij vrouwen de oorzaak van dit soort duizeligheidsklachten iets van bloedarmoede of een lage bloeddruk. Allebei dingen die je huisarts gemakkelijk kan meten. Vertel wel even van dat van je snelle pols, want als je bloedgehalte normaal is en je bloeddruk ook dan moet hij natuurlijk wel even verder kijken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:55
Verwijderd
Mijn algemene bloedwaardes zijn niet zo lang geleden nog getest, die waren in orde. Bloeddruk allang niet meer. Dank je wel, ik ga rustig slapen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:56
Verwijderd
Ik was trouwens niet in paniek, ik ben er een beetje aan gewend ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 10:45
Verwijderd
Mijn bloeddruk is laag, maar niet zo heel laag. Mijn bloedwaardes zijn in orde en uit een ECG kwam niks. Maar ik word alleen zieker.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 12:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Terug naar de dokter dan... Je voelt je nog steeds ziek, dus er is toch blijkbaar *iets* aan de hand.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Slap en misselijk
KiMZz
11 30-05-2008 14:42
Lichaam & Gezondheid Duizelig..
Choke
19 22-12-2005 10:07
Lichaam & Gezondheid Diclofenac -> spierverslappend/-ontspannend?
Verwijderd
17 21-12-2003 18:36
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Psychologie seroxat?
shy girl
15 08-10-2002 20:26
Lichaam & Gezondheid Bloedarmoede?
Verwijderd
19 02-05-2002 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.