Oud 29-08-2017, 16:13
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Hey hey,

Ik zit ergens mee,

Ik was gister bij me vriend thuis en we zaten gezellig tegen elkaar op de bank enz. Gegeven moment probeerde hij met zijn vingers in mijn broek te komen en raakte hij ook mijn kruis aan terwijl ik me broek nog aan had, ik had wat ervan gezegd dat hij ermee moest stoppen. Toen zei hij " wil je dat niet meer dan?" Hij zei dat omdat ik vorige week sex met hem had elkaar masturberen enzo terwijl ik het goed vond. Maar gisteren zaten voor de lol broek uit te trekken bij elkaar ( geen slechte bedoelingen) we zaten in ons ondergoed en ik raakte opgewonden en ik ging op zijn schoot zitten en maakte schuivende bewegingen zodat ik klaar kwam.

De volgende dag voelde ik me echt zo ontzettend klote vanwege dat hij me grens
Niet heeft gerespecteerd ( met handen in broek) en ergerde aan mezelf waarom ik seksistische bewegingen had gemaakt. Ik ben ook een beetje boos op hem ( weet hij nog niet).

Hoe zal ik dit het beste oplossen zonder ruzie te maken? Me vriend is nogal handtastelijk.

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 16:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vervelend dat je vriend zo handtastelijk is. Dat jij op moment A seks met hem wil hebben, betekent niet dat hij jou op moment B ook zomaar intiem mag aanraken. Goed dat je je grenzen aangegeven hebt. Wees wel consequent, of geef duidelijk aan dat je van gedachten veranderd bent.

Probeer dit bespreekbaar te maken. Leg hem uit waarom je soms bepaalde dingen niet wil die je op andere momenten wel wil doen. Het is belangrijk dat hij jouw grenzen respecteert, en begrip kan dat makkelijker maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 17:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Jah mensen nemen dan aan dat je de volgende keer weer wil gewoon duidelijk zeggen NEE
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 17:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Misschien lees ik het niet goed maar de ts schrijft 2 tegenstrijdigheden:
1:Ik was gister bij me vriend thuis en we zaten gezellig tegen elkaar op de bank enz. Gegeven moment probeerde hij met zijn vingers in mijn broek te komen en raakte hij ook mijn kruis aan terwijl ik me broek nog aan had.
En dan staat er
2: Maar gisteren zaten voor de lol broek uit te trekken bij elkaar ( geen slechte bedoelingen) we zaten in ons ondergoed en ik raakte opgewonden en ik ging op zijn schoot zitten en maakte schuivende bewegingen zodat ik klaar kwam.

???
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 12:10
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Ik geloof ts niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 15:37
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Uit jouw verhaal begrijp ik dat je op dezelfde dag niet wilde en later opeens wel? Heb je toen duidelijk aangegeven dat je van gedachten was veranderd? En zat er veel tijd tussen die twee momenten?
Het kan zijn dat als je van het ene op het andere moment vam gedachten verandert, en dat gebeurt vaker, dat hij jouw niet meer gelooft. Omdat je 'toch wel wil'
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 10:06
Gerardfd
Gerardfd is offline
Ik vind dat meisjes en jongens altijd moeten kunnen zeggen dat ze geen zin hebben of niet in de stemming zijn. Nooit sex als ander geen zin heeft!! Als je ouder bent kan je het wel spelen of een soort van dwingen dat heet SM.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 10:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je ouder bent kan je het wel spelen of een soort van dwingen dat heet SM.
Dan nog moeten grenzen gerespecteerd worden, en is het handig om bijvoorbeeld een codewoord af te spreken - wat aangeeft dat je "stop" of "nee" geen onderdeel van het spel is, maar oprecht nee betekent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 10:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 10:52
Gerardfd
Gerardfd is offline
Elin3 je hebt gelijk, maar dan ben je al met SM bezig!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 12:20
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als je ouder bent kan je het wel spelen of een soort van dwingen dat heet SM.
NEE is NEE ook in bdsm. Daar zijn zelfs meer regeltjes. Zoals keer spelen betekend niet automatisch dat je de volgende keer weer wil spelen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken vuurwerk artikelen
kevinkuyer
0 05-01-2010 10:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Sterven was voor klimmer geen optie -> Klimmer amputeert eigen arm
ekki
19 19-05-2003 18:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Moslima's dupe van te veel tolerantie'
Fellaci
49 18-03-2003 14:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hirsi Ali noemt Mohammed een perverse tiran
ThaFox
118 26-01-2003 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.