Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 22:25
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
hmz.. jammer dat ik hier geen poll kan openen maar goed...


Koosnaampjes voor je vriend of vriendin is leuk... totdat het uitgaat.. en je een nieuw vriendje/vriendinnetje krijgt.
wat moet je dan met de oude namen ? wegstoppen in een hoekje of opnieuw gebruiken bij je huidige vriend(in).

(ik bedoel nu koosnaampjes die niet zijn uitgekomen uit naamspelingen en ook niet over de woorden "schat" en "lieverd" maar over wat specialere namen, get it ? )

De stelling: Koosnaampjes kun je hergebruiken bij je huidige vriend(in)
-eens, waarom niet ?!
-oneens, dat is lullig voor je huidige vriend(in).
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 22:29
Pletterprater
Pletterprater is offline
vergeet je niet de optie erbij te vermelden

Oneens, zoniet eerste reden, waarom dan volgens jou
of,
- ligt sterk aan de situatie en de gedachtengang op die momenten tussen mij, mijn vriendin en mijn ex en of ik nog om ga met die ex, blablabla, zoiets
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:31
Fly-girl
Fly-girl is offline
ik denk dat het niet zo heel veel kwaad kan als het voor degene die recycled verder neits betekent. ik neem aan dat de huidige vriend(in) niet alle troetelnaampjes die jij gebruikt(e) kent.
ik kan eigenlijk niet even niet met een voorbeeld komen maar als ik eerlijk ben zou ik het zelf niet leuk vinden als mijn vriend allerlei dezelfde dingen zou zeggen tegen mij.
btw, de meeste troetelnaampjes komen voort uit een (gekke) situatie die dus uniek is voor jou en je vriend(in), dit is natuurlijk niet meer zo bij een nieuwe vriend(in) en daarmee zul je dan wel weer nieuwe troetelnaampjes verzinnen
__________________
The world moves fast and it would rather pass by.Then to stop and see what makes one cry...(2pac)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:19
Verwijderd
Wat dacht je van de stelling: koosnaampjes zuigen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:33
poesiefox
poesiefox is offline
Als mijn vriend ddodgaat ofzo, en ik krijg een nieuwe, dan zal ik die best lieverd en schat noemen, maar nooit of te nimmer koekie. En hij mag mij ook geen koekie noemen. Dat is van ons.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:35
Verwijderd
Ik had geen bijnamen voor m'n vorige vriend. wat op zich wel raar is omdat iedereen toen een bijnaam van me kreeg.
Ik heb 'm ook nooit lieverd genoemd ofzo. Dat vond ik niet bij 'm passen.

M'n huidige vriend heeft dus allemaal nieuwe koosnaampjes.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 08:14
Thomas
Thomas is offline
Wat een klef gedoe allemaal.

Koosnaampjes moet je natuurlijk niet hergebruiken, stel je eens voor dat je huidige vriendin erachter komt. Nee, maar ik vind het sowieso niet verantwoord om dat soort woordjes nogmaals te gebruiken, omdat de betekenis er dan als het ware vanaf gaat. Waarom verzin je niet gewoon nieuwe, als je toch bezig wilt zijn met koosnaampjes.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-06-2003 @ 23:19:
Wat dacht je van de stelling: koosnaampjes zuigen
, Oh suikerhartje! *kotst* Lievie is tot daar aan toe. maar die kleffe dingen, brrrr.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:36
Verwijderd
Ik verzin altijd hele vage bijnamen voor jongens.. ze zijn meestal nog niet eens superklef.. maar gewoon raar

Maar ik zal zo'n bijnaam echt niet voor een andere jongen gebruiken. Soms gebeurt het weleens, als ik de bijnaam iets verander ofzo (ik noem maar geen voorbeeld, ).

En verder zeg ik heel vaak "kleintje" tegen jongens.. dat vind ik op de 1 of andere manier leuk, ookal is hij 25 cm groter dan ik.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 06-06-2003 @ 09:36:
En verder zeg ik heel vaak "kleintje" tegen jongens.. dat vind ik op de 1 of andere manier leuk, ookal is hij 25 cm groter dan ik.
Ik zeg tegen die van mij nog wel es ukkie ofzo, hijs een heel stuk langer, maar jonger he. Dan mag dat
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:56
Verwijderd
alleen lieffie blijf ik bij iedereen gebruiken, de andere naampjes ofzo, die gaan met die gene mee, die gebruik ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:03
Verwijderd
Hmm.. nou je het zegt.. "lieffie" gebruikte ik altijd bij m'n ex en dat zeg ik nu eigenlijk helemaal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:29
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
lieffie of sgat kan wel gewoon, maar als je echt een eigen woordje hebt -mn vriend noemt me klungeltje - dan is dat raar als je dat bij je 'volgende' vriend(in) weer gebruikt.

t is iets van jou en je ex in dat geval. t hoorde bij jullie en niet bij jouw en je nieuwe vlam.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:12
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
gebruik bekende woordjes wel bij elk vriendje, maar bepaalde namen die we samen hadden bed8 echt niet! das dan beetje oud zeer ofzow. khad ook laatst een collega die mijn naam uitsprak op de manier zoals een ex vriendje dat altijd dee, en toen moest ik ook ff slikken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 16:04
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-06-2003 @ 10:28:
, Oh suikerhartje! *kotst* Lievie is tot daar aan toe. maar die kleffe dingen, brrrr.
Ow mijn prinsesje *neemt teiltje*
Mijn dolfijntje *kotst teiltje vol*
Eekhoorntje (NOG EEN EMMER, NOG EEN EMMER!)

Als ik in een plaagbui ben houd ik het wel bij "schatje", "liefie" of in het extreme plaaggevoel "Poepie"
Maar serieus zou ik sowieso geen verklein woord gebruiken.
Schat of lieverd is goed genoeg
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 16:08
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik neem aan dat je hier doelt op echjt persoonlijke koosnaampjes die met diegene als persoon te maken hebben... die kun je dan toch niet recyclen, dan slaat het toch nergens meer op
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 16:59
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
weinig creatief ben je als je dat doet mi.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:03
dieselken
Avatar van dieselken
dieselken is offline
ik zou da weer gebruike zo'n koosnaampje, ma nooit of te nimmer als mn vriend doodga of ... ma niemand me bosbeske of poeske noeme want da zijn zijn bijnaampjes voor mij! god, kzie die gast wa supergraag
__________________
I'm soooo in love !!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-06-2003 @ 10:28:
, Oh suikerhartje! *kotst* Lievie is tot daar aan toe. maar die kleffe dingen, brrrr.
Ja of, "Ohh, poepie van me!" Ik ga me dan altijd afvragen waarom ze elkaar niet gewoon "schijthoop" noemen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:21
The0
The0 is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-06-2003 @ 00:19:
Wat dacht je van de stelling: koosnaampjes zuigen
I like your style. Altijd een uitgesproken mening, ben het er niet altijd mee eens, maar dat geeft niet

Ontopic: Waarom koosnaampjes? Je liefste vriend(innetje) heeft toch van zijn/haar mamapapa een mooie naam gehad? Gebruik die dan, of gewoon lieverd of schat, hoef je ook geen stellingen te gaan posten hier.

__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:55
Verwijderd
Geen koosnaampjes gebruiken, gewoon je nieuwe vriend(in) bij de naam van je ex noemen .

Dit komt me trouwens bekend voor
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:20
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
jij:
ja, ja, ja, JA, JAH, JAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
ow... wat hou ik toch veel van je Suzan!

zij:
ik heet Chantal!







maar goed, ik kan nu dus al zien dat de meerderheid het stom vind om koosnaampjes te hergebuiken

en de andere helft vind koosnaampjes stom
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:41
Genela
Genela is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-06-2003 @ 18:21:
Ja of, "Ohh, poepie van me!" Ik ga me dan altijd afvragen waarom ze elkaar niet gewoon "schijthoop" noemen ofzo.

__________________
En de boom stond op de berg...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 19:21
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
agh, ik weet niet eens meer wat ik tegen mn ex zei. is alweer te lang geleden. maar mn vriend noem ik vaak beertje en ik ben zijn prinsesje. (jaja, cliche)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 19:38
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
sas_andrea schreef op 06-06-2003 @ 20:21:
agh, ik weet niet eens meer wat ik tegen mn ex zei. is alweer te lang geleden. maar mn vriend noem ik vaak beertje en ik ben zijn prinsesje. (jaja, cliche)
ach vind het juist wel lief klinken zo

Ik doe eigenlijk niet echt aan koosnaampjes. tenminste zo zou ik het niet noemen.. zo noemde ik mijn ex vaak flup.. maarja of je dat nou een koosnaam wil noemen
Nu zegt mijn vriend gewoon vaak lief meisje tegen mij.. hehe wel schattig.. Maar ze moeten idd niet aankomen van ooh poepie... *kots*.. dan ga ik echt even zo denken van.. ueh doe ff normaal ofzo!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 19:39
Verwijderd
knuffel beertje :')
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 06-06-2003 @ 16:04:
Ow mijn prinsesje *neemt teiltje*
Mijn dolfijntje *kotst teiltje vol*
Eekhoorntje (NOG EEN EMMER, NOG EEN EMMER!)
Kijkt naar zak sjips... ik heb geen zin meer!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 02:28
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-06-2003 @ 21:10:
Kijkt naar zak sjips... ik heb geen zin meer!
hmmm... Qimm, mijn CHIPPIE!!!
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 10:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-06-2003 @ 21:10:
Kijkt naar zak sjips... ik heb geen zin meer!
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:15
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
eekhoorntje vind ik best grappig eigenlijk.

"staat een soldaat in houding in een ere wacht op het vliegveld om één of andere belangrijke ambasadeur op te wachten. Komt er opeens een eekhoorntje over de loper aanhollen die zijn rechter broekspijp ik glipt. De soldaat geeft geen krimp. Komt er nog een eekhoorntje aan hollen, en na 5 min begint de soldaat toch te zweten en hij valt flauw.
De volgende dag moet hij bij een woedende admiraal komen om verhaal te doen.
"hoe durf je zomaar flauw te vallen?!", scheld de admiraal.
"er zaten twee eekhoorntjes in mijn broek meneer..", stamelde de soldaat.
"dus?!", reageerde de admiraal nog bozer.
"nou ik hoorde ze tegen elkaar praten meneer..".
"en daar val je flauw van", zei de rood aanlopende admiraal.
"nou meneer, de één vroeg aan de ander of ze de noten zouden kraken of mee nemen".
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 14:28
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 07-06-2003 @ 03:28:
hmmm... Qimm, mijn CHIPPIE!!!
Ik ken dus iemand die werkelijk chippie als koosnaampje had voor iemand (was een geintje tussen hun 2)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:31
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-06-2003 @ 18:21:
Ja of, "Ohh, poepie van me!" Ik ga me dan altijd afvragen waarom ze elkaar niet gewoon "schijthoop" noemen ofzo.
whaa LOL
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:37
DIsASteR-GUy
Avatar van DIsASteR-GUy
DIsASteR-GUy is offline
ik zou het niet doen, omdat ik dan alsnog aan die ander moet denken, ik zou dan dus iets nieuws verzinnen...
daarbij, een koosnaam zegt bij mij iets over de persoon, een speciale eigenschap ofzo, dus dan zouden die eigenschappen wel overeen moeten komen, en dat doen ze nooit...

kuzzle
zus Disaster-Guy
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 02:57
Verwijderd
koosnaampjes? ZOals "hun" en "babe" enzo ? Of van die dingen zoals "snoezepoezerig lekker ding" om maar even te overdrijven... recyclen wrom niej... maar iedereen is anders en ongetwijfeld bij elke jongen/meid met wie je iets hebt/krijg/gehad hebt zijn er andere geintjes, onderonsjes, namen etc.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:23
djew
djew is offline
hij is m'n aapje
en ik ben z'n schoonheid.
als hij iemand anders op tv schoonheid zou noemen, zou ik raar opkijken, want het is iets speciaals.
ik daarentegen noem m'n hele omgeving standaard baviaan, chimpansee of bonobo. maar hij is de enige Aap.

kots tot de macht 10
__________________
laten we het voorspel beperken tot een simpele blblblblbl......
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:17
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind dat je dat best kunt doen, maar uit mezelf zou ik het niet doen.. Dan zou ik toch weer aan die ex ook denken, denk ik..
Ik zou gewoon een heel ander koosnaampje bedenken voor die nieuwe vriend, ieder persoon is weer anders en verdient dan ook wel een beetje een ander koosnaampje
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2003, 16:21
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Simpel: ik heb alleen koosnaampjes voor mijn vriend. Verder heb ik die nooit gehad.
Want waarom zou ik een vent, van wie ik weet dat het over 2 weken toch uit is, gaan vereren met een 'poepiefloepiemoppie'?
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 18:14
pudding met vel
Avatar van pudding met vel
pudding met vel is offline
poepie is echt erg.

ik noem hem opa. dont ask

ik ben meestal schoonheid, prinses of bella. lekker afgezaagd

ontopic: opa voor mn volgende vriend? nah
__________________
(\__/)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:19
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ik denk dat ze niet zo begrepen zullen worden eigenlijk... (diarreedruppeltje, ettergezwelletje van me.)
maar die gebruiken we meer als geintje.
koosnaampjes zuigen over 't algemeen best flink.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 07:43
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
tsja....wat zal ik zeggen...
sooooooooooorry hooooooor!!!!!!! en trouwes, je had er eigenlijk beter bij kunnen vermelden dat jij geen koosnaampjes hergebruikt, maar dat ik dat met 1tje deed...en mensen, begrijp me goed, het heeft nix met mijn ex te maken, maar het komt vooral door een eigenschap die je hebt..en daardoor vond ik juist dat een leuk koosnaampje wat goed bij m'n vriend past. mja...ik geloof niet dat iedereen het hier helemaal met mij eens is...
maar in ieder geval hou ik wel heeeel veel van m'n liefûrd...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 10-06-2003 @ 20:19:
ik denk dat ze niet zo begrepen zullen worden eigenlijk... (diarreedruppeltje, ettergezwelletje van me.)
maar die gebruiken we meer als geintje.
koosnaampjes zuigen over 't algemeen best flink.
Mijn liefste steenpuistje
(omg, deze thread is echt geweldig )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:12
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
hey, weetje....
ik zal geen gebruikte koosnaampjes meer geven aan jou, maar dat koosnaampje voor mij van jou slaat ook nergens op xanatos!
wie noemt zijn vriendin nou SPEENVARKENTE?!!!! tss.... enne...om dan ook nog zo'n vreemd verhaal erbij te vertellen is wel heeeel raar.....tsjoh, pervers gassie....
hier, dit is toch vaag:
"dan ben je mijn speenvarkentje aan het spit en dan laat ik je lekker heet worden om vervolgens heerlijk van je te genieten..."
nou eh....dank je
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:16
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
zootjuh schreef op 11-06-2003 @ 23:12:
hey, weetje....
ik zal geen gebruikte koosnaampjes meer geven aan jou, maar dat koosnaampje voor mij van jou slaat ook nergens op xanatos!
wie noemt zijn vriendin nou SPEENVARKENTE?!!!! tss.... enne...om dan ook nog zo'n vreemd verhaal erbij te vertellen is wel heeeel raar.....tsjoh, pervers gassie....
hier, dit is toch vaag:
"dan ben je mijn speenvarkentje aan het spit en dan laat ik je lekker heet worden om vervolgens heerlijk van je te genieten..."
nou eh....dank je
ach... verder is ze wel liefug hoor!


maar goed, heeft iemand anders hier ook dat als ie lacht dat hij/zij ook "knorrende geluiden" gaat maken ?

maar ontopic zo dus zijn: Hoe zou jij het vinden als ik mijn volgende vriendin ook speenvarkentje zou noemen?
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:19
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-06-2003 @ 10:15:
Mijn liefste steenpuistje
(omg, deze thread is echt geweldig )

__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:44
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
ha, en hier loopt het vast he! niemand meer die reageert!!!!!
tsjoh....
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:54
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 11-06-2003 @ 23:16:
maar goed, heeft iemand anders hier ook dat als ie lacht dat hij/zij ook "knorrende geluiden" gaat maken ?

mijn moeder doet dat soms

ontopic: ik vind koosnaampjes vaak ook te persoonlijk om te recycelen. maar als iemand vindt dat het koosnaampje ook geweldig bij zijn/haar nieuwe liefde past moeten ze het zelf weten. Ik zou alleen als ik het gebruikte steeds aan de oorspronkelijke eigenaar van het koosnaampje moeten denken
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:47
sk8er
sk8er is offline
KOOS-naampjes zijn toch veel leuker om opnieuw te bedenken dan gewoon ff OOS erachter te zetten tja zootjuh tis tijd om is ff een nieuwe te bedenken! en zo langzaam is Xanatos nie hoor
__________________
:D SKATER ROELEERD EN REGEERD :D
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 15:31
Verwijderd
koosnaampjes zijn toch meer gebaseerd op namen, dus ik zou (logischerwjis) de namen van een ex niet gebruiken voor iemand anders
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:16
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
Citaat:
sk8er schreef op 15-06-2003 @ 14:47:
KOOS-naampjes zijn toch veel leuker om opnieuw te bedenken dan gewoon ff OOS erachter te zetten tja zootjuh tis tijd om is ff een nieuwe te bedenken! en zo langzaam is Xanatos nie hoor
hmm....dit is dus echt al een heeeel oud verhaal hè.....
en hijs idd helemaaal niet sloom! integendeel...die gast kan hartstikke snel rennen! maar dat was voor wat anders....en eigluk heb ik het niet zo op koosnaampjes....sinds ik gedoopt ben tot speenvarkentje hou ik mijn mond wel weer nouhou....snif snif....... lol............KOOSJE, I LAF YA!!!!! je bent het liefste en lekkerste jochie van de heeeeeeeluh wereld!!!!!!!!!! en ik zou het echt nooooooit uit willen maken joh!!!!! (en ik hoop jij ook niet ) kusjes.......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.