Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 14:54
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hey allemaal,

ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is..zo ja, sorry dan!

Ok, ik heb laatst een nogal rare stopweek gehad..ik was gestopt, toen toch weer doorgegaan, en toen weer gestopt met mijn pil. Ik dacht namelijk dat ik een kleine vakantie zou hebben in die tijd, en wilde dan niet ongesteld zijn, omdat ik zou gaan zwemmen en dat soort dingetjes..maar op het laatste moment ging dat dus niet door.

In die tijd heb ik seks gehad met mijn vriend, zonder condoom..toen ik stopte met de pil, bedacht ik me dus dat dat niet zo slim was (nog zwak uitgedrukt)..dus ik heb meteen mijn huisarts gebeld, en de hele situatie uitgelegd..en de dokter zei dat de kans miniem was dat ik zwanger zou kunnen raken, maar dat ik voor de zekerheid toch maar de morning after pil moest slikken. Die moet je slikken binnen 72 uur, ik heb hem binnen 36 uur geslikt. Ik ben er niet ziek van geworden verder. Ik ben toen ook gestopt met de pilstrip, omdat die toch niet meer veilig zou zijn volgens de dokter. Maar nu word ik dus niet ongesteld..

Het duurt bij mij altijd 4 hele dagen na het stoppen met de pil, om ongesteld te worden. Nu heb ik vorige donderdag de laatste pil gehad (gisteren, dinsdag zou ik dus ongesteld moeten worden), en vrijdag en zaterdag heb ik de morning after pil gehad. Ik weet dus niet hoe ik moet tellen nu...moet ik 4 dagen ná de morning after pil wachten totdat ik ongesteld word..?

Weten jullie er toevallig iets van af, of heeft iemand er ervaring mee..? Ik zit er echt zo mee, en ben zo bang..volgens de bijsluiter van de morning after pil, is de inhoud van een morning after pil een hele maand normale pillen slikken..dus ik heb nogal wat hormonen binnen gehad..mijn vriend denkt dat mijn cyclus en mijn lichaam daarvan van slag zijn en dat het daarom even duurt..

Ik heb nog nooit eerder de morning after gehad, dus ik weet niet of het normaal is dat mijn ongesteldheid zo lang uitblijft? Ik heb wel alle 'symptonen' ervan, die ik normaal ook heb..

Please help me..alvast heel erg bedankt dan..

Liefs
Oud 04-02-2004, 15:37
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
het grote piltopic
__________________
■■ fuzzy logic
Oud 04-02-2004, 15:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
snarl schreef op 04-02-2004 @ 16:37:
het grote piltopic
Ja. Voortaan beter opletten graag.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #17
Konijn
500 06-04-2007 19:03
Lichaam & Gezondheid eiersprong... zwanger?
DreamQueen
15 29-11-2004 19:08
Lichaam & Gezondheid Morning after pil nodig of niet?
Verwijderd
39 07-11-2004 12:07
Lichaam & Gezondheid Even een vraagje voor een goede vriendin.
Mira Dos Santos
26 26-04-2004 22:35
Lichaam & Gezondheid wanneer werd je ongesteld na de morning after pil?
devilcat
1 21-07-2003 13:06
Lichaam & Gezondheid 3 dagen vruchtbaar he ???
Verwijderd
32 12-04-2002 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.