Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2004, 20:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hoi allemaal

Ik post hier bijna nooit, en ben eigenlijk alleen nieuwsgierig. Voor de mensen hier die drugs gebruiken (soft of harddrugs doet er niet toe); Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte? Om welke reden gebruikte je? Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?). Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?) Gebruiken je vrienden ook? Wat denkt je omgeving ervan? Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

Zo, veel vragen... je hoeft niet op alles te antwoorden hoor, als je zo stoned bent dat je niet meer kan typen

xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 21:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

15

om welke reden gebruikte je?

Nieuwschierigheid en ik wou het gewoon een keer proberen.

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

Wat ik dacht weet ik niet meer. Waarschijnlijk iets in de trant van:
Hmmz ik moet nu die bal vangen zou dat nog gaan lukken...? We moesten na het blowen nog gymen en we gingen softballen ). Echt opgewonden ook niet en ik vond het ook niet eng. Wel spannend omdat ik niet wist wat er met me ging gebeuren.


Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

Ik bow meestal s'avonds met een vriend van me. Soms alleen maar alleen als ik zin heb om een beetje relaxed te gamen, een film te kijken of wat muziek wil luisteren. Ik blow niet (meer) als ik me kut voel want dan word het alleen maar erger en gaat het meestal fout .


Gebruiken je vrienden ook?

Een aantal wel en een aantal niet. De een wat meer dan de ander. Een ervan is ermee gestopt.


Wat denkt je omgeving ervan?


M'n ouders hebben allebei zoiets van: Ja ik kan het je wel gaan verbieden maar dan doe je het toch wel dus dat heeft weinig zin en zo'n groot probleem is het ook weer niet. Ze hebben er ook geen last van dus waarom zouden ze er moeilijk over doen .

M'n vrienden vinden het volgens mij niet zo'n groot probleem. Behalve m'n ex die er wel een groot probleem mee heeft.......


Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

Ik heb er nooit zo'n probleem mee gehad zolang mensen die onder invloed maar geen overlast veroorzaken. Dat was al zo voordat ik zelf blowde en dronk en dat is niet echt veranderd.

Zo, veel vragen... je hoeft niet op alles te antwoorden hoor, als je zo stoned bent dat je niet meer kan typen

Ik ben helemaal niet stoned .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:12
Verwijderd
Ik was stoned, waardoor ik begon met blowen.

Ik vond alcohol stoer, maar hedendaags vooral lekker.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:22
Verwijderd
Oud topic, maar anyways:

Harddrugs (nicotine) toen mijn moeder in de buurt stond van iemand die rookte tijdens haar zwangerschap. Het was niet echt een bewuste keuze ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 22:55
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben zooooooooo stoned dak niet meer kan typen, dus sorry
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:03
Party_P
Party_P is offline
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

18 (paddestoeltjes en paar keer blowen), naja alcohol een heel stuk eerder (ja alcohol is ook drugs!!)

om welke reden gebruikte je?

nieuwsgierig

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

joints: ik dacht er weinig over, werkte niet bij mij en roken is dirt
De paddestoeltjes waren heel apart, maffe dingen zien e.d. (maar dat heeft ook wel in andere topics gestaan, ga nu niet weer hele lap tekst typen).

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

blowen doe ik niet meer, 4x gedaan geloof ik, was meestal bij vriend

Gebruiken je vrienden ook?

Een aantal wel en een aantal niet.

Wat denkt je omgeving ervan?
blowen weten me ouders, van de paddestoeltjes niet. Veel van me vrienden weten van beide, ze vinden het neit erg, maar krijg wel eens te horen: doe je rustig aan

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?
redelijk open, maar wou er neit aan beginnen, veel mensen blowden wel, maja roken leek me erg goor, dus toen maar niet. Toen kreeg ik als tip: paddo's. Veel info over opgezocht en toen keer geprobeert, en erna ook een paar keer geblowed
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:36
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ik was 17, erg nieuwsgierig en ging toen wiet roken.
Merkte er vrij weinig van, was erg moe enzo.
Ben het later weer gaan doen en toen veel vaker en dat was wel leuk, daarom blow ik nog steeds. Niet specifik op feestje ofzo, maar gewoon als ik er zin in heb en tijd voor heb.
Meeste van mijn vrienden doen het ook. Dat krijg je he.
Verder dacht ik voorheen dat ik nooit drugs zou gebruiken, maarja, ik zie nu niet in waarom ik het niet zou doen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 02:09
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-10-2004 @ 21:47 :
hoi allemaal

Ik post hier bijna nooit, en ben eigenlijk alleen nieuwsgierig. Voor de mensen hier die drugs gebruiken (soft of harddrugs doet er niet toe); Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte? Om welke reden gebruikte je? Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?). Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?) Gebruiken je vrienden ook? Wat denkt je omgeving ervan? Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

Zo, veel vragen... je hoeft niet op alles te antwoorden hoor, als je zo stoned bent dat je niet meer kan typen

xxx
alcohol geen idee hoe oud, of wat voor gevoel en de reden dorstige nieuwschierigheid
nu drink ik bier omdat het lekker is. en er zit alcohol en zat zijn is fijn.

blowen 15 op een feestje waarom geen idee, was dronken en dacht dat het wel leuk zou zijn. Dat was dus ook zo
wanneer ik blow hangt ervanaf, laatste tijden doordeweeks nooit meer en in het weekeind eigenlijk alleen op zaterdag en zondag soms maar probeer eigenlijk dat ook nog te minderen
omgeving is ook blowende en de niet blowende, ouders ed, die vinden het wel ok zolang ik het maar in de hand hou.
ik stond er neutraal tegenover toen ik ermee begon, wilde alleen nooit gaan roken maar dat is verandert
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:30
Verwijderd
Utfs
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:36
Verwijderd
ik was 16 toen ik voor het eerst blowde, gewoon uit nieuwsgierigheid. ik blow maar heel af en toe gewoon omdat ik het relaxed vind. m'n vrienden blowen of niet, of ook af en toe.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:50
Type
Avatar van Type
Type is offline
Pfoe, voor het eerst blowen was toen ik 15 was, recht voor een politiewagen

Tja, ik had toendertijd een vriendinnetje die een halve hippie/kraker was, dus ik zat soms wel met haar bij zo'n blowend groepje goa's enzo. Ik had er al wel wat van meegekregen.
En ik wist van een paar mensen op mijn school dat ze ook wel blowden, met feestjes enzo had ik dat genoeg gezien.

En toen vroeg met het uitgaan ineens iemand aan mij of ik ook een hijs wilde. Dus ik zeg 'euhm, nou, ik weet niet' omdat ik toen nog een lief straight-edgertje was met een papa die bij de politie zit, en het niet helemaal durfde.
Uiteindelijk toch gedaan, niet veel van gemerkt, dus nog een keer gedaan, en nog een keer, en nog een keer, en na een tijdje voelde ik het wel goed en vond ik het wel relaxt, en toen heb ik 3 jaar geblowed waarvan zo'n 1,5 tot 2 jaar wel dagelijks.

Ik verwachtte denk ik wel 'het goede', dus ook het eigenlijke effect, want ik had genoeg stonede mensen om me heen te zien om een beetje te weten wat het deed. En hell, mijn vermoedens bleken nog juist te zijn ook

Maar ja. Nu ben ik gestopt.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 10:56
Verwijderd
o ja je was genaaid door je pa
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:14
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

13 (beetje vroeg he ben nu over een week 14)

om welke reden gebruikte je?

nieuwsierigheid

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

had een jiont gerookt ik voelde een soort vlaag wind over me hesene gaan

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

met viende als we aan het chille zijn voor het skate bijv.

Gebruiken je vrienden ook?

veel van hun hebben het wel is gadaan en doen et nog steeds

Wat denkt je omgeving ervan?

vriende vinde het niet erg maar me ouders wel

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

in groep 8 zie ik van noe als een keer iemand het aan bied sla ik het niet af maar ik ga er niet om vrage en heb ik ook nie gedaan
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:17
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 23-10-2004 @ 11:56 :
o ja je was genaaid door je pa
genaaid door mijn leraar, me eronderuit kunnen lullen bij mijn pa. Maar zelfde principe: te riskant om door te gaan.

Maar ik mis het niet echt ofzo... Heb er niet echt probs mee om te stoppen en gestopt te blijven. Maar dat is offtopic
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:18
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
klein stonertje schreef op 23-10-2004 @ 13:14 :
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

13 (beetje vroeg he ben nu over een week 14)

om welke reden gebruikte je?

nieuwsierigheid

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

had een jiont gerookt ik voelde een soort vlaag wind over me hesene gaan

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

met viende als we aan het chille zijn voor het skate bijv.

Gebruiken je vrienden ook?

veel van hun hebben het wel is gadaan en doen et nog steeds

Wat denkt je omgeving ervan?

vriende vinde het niet erg maar me ouders wel

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

in groep 8 zie ik van noe als een keer iemand het aan bied sla ik het niet af maar ik ga er niet om vrage en heb ik ook nie gedaan

__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:28
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
klein stonertje schreef op 23-10-2004 @ 13:14 :
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

13 (beetje vroeg he ben nu over een week 14)
Oye, dan NU stoppen en pas weer mee beginnen als je een jaar of 17/18/19 bent. Geloof me...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:29
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
zero-zero hoe ou was jij dan omdat je dit doet ik snap em nie
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:30
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
maar type ik ben sinds april gestop en had het laadsr weer gedaan 2 1/2 gr whit widow
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2004, 12:32
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
dat boeit tog niet eens in de zoveel tijd en de gast waardoor ik begon doet het vanaf ze 11de en hijs nu 14 en slikt nu ook 1 a 2 pille per dag want v8 heeft bij hem al geen werking meer
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:40
Type
Avatar van Type
Type is offline
1. er zit een edit-knop bij je berichten. Dat voorkomt het bovenstaande effect. Leer het gebruiken

2. mooi dat je gestopt was, en een keer in de heel veel tijd maakt ook niet uit, maar als je het vaker gaat doen dan kan het je schoolcarriere gewoon ongelooflijk verneuken als je niet oppast. Je merkt er niet veel van, maar het verandert je wel. Lees dit maar eens... Dat zijn natuurlijk wel 'maar' de ervaringen van een man, maar een hoop mensen daar zeggen het al te herkennen, en ik denk dat het voor het grootste deel van de mensen sowieso wel zal kloppen.

3. als die gast nu 14 is en pillen slikt dan zie ik het heel somber voor hem in, en ik hoop dat je slim genoeg bent dat niet achterna te gaan.

>>
Ik probeer trouwens nu niet El Papa te spelen oid, maar ik wil je wel even wakker schudden: weet waar je aan begint!
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:42
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
durf niet meer naar hem toe strax dout hij een pil door me strot hij is heel gevaarlijk en onvoorspel baar hij heeft ook gevaarlijke vriende
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:43
Verwijderd
Ik was geloof ik 16 toen ik voor het eerst blowde of probeerde te blowen. Ik was nieuwsgierig en wilde wel eens weten hoe het was, maar het werkte niet op mij. Bij de drie of vier keer dat ik het daarna geprobeerd heb, werkte het ook niet.

Ik weet niet of alcohol meetelt? Dan was ik namelijk... 14 toen ik voor het eerst 'echt' iets dronk, omdat ik het wel spannend vond, geloof ik. Het mocht toch eigenlijk niet.

Ik was 18 toen ik voor het eerst paddo's heb geprobeerd. Waarom? Nieuwsgierigheid, denk ik. Ik wilde weten hoe het voelde, ik wilde wel eens hallucineren. Het had ook iets spannends, iets stiekems - mijn ouders vonden het niet zo'n leuk idee. De meeste mensen leek het Heel Eng. Ik vond mezelf wel een beetje stoer, dat ik dat wel durfde. Niet dat het op zich eng was of gevaarlijk, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
klein stonertje schreef op 23-10-2004 @ 13:42 :
durf niet meer naar hem toe strax dout hij een pil door me strot hij is heel gevaarlijk en onvoorspel baar hij heeft ook gevaarlijke vriende
dan moet je hem ontwijken. op je 14e pillen slikken is niet echt gezond ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:07
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
ja doe ik ook maar heb em een jaar geledne 20 euro geven voor 4 gr maar nog steeds nie gehad kloothommel
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
klein stonertje schreef op 23-10-2004 @ 14:07 :
ja doe ik ook maar heb em een jaar geledne 20 euro geven voor 4 gr maar nog steeds nie gehad kloothommel
Hehe. Mischien volgende keer niet eerst geld geven .
[Edit]cewle avatar[/Edit]
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2004, 13:21
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
wammus waarom of wie heeft je er toe gezet het eens te proberen en wat heb jij allemaal gebruikt???
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:23
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Er is niemand die mij ooit heeft aangezet om te gaan gebruiken. Ik ben gaan gebruiken uit interesse en het beviel me wel . Ik heb alleen geblowd en 2 keer spacecake gegeten . Ik wil nog een keer paddo's gaan proberen maar meer ook niet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:28
klein stonertje
Avatar van klein stonertje
klein stonertje is offline
ben vanplan binnen kort met friends wat space cake te bakken maar we weten nie hoe het moet
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:29
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
dit recept is goed

http://www.gironet.nl/home/evildax/spacecake.html
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 13:31
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
probeer dit topic eens en anders de zoekfunctie. En dan spacecake invoeren daar kan je het vast wel vinden . Bovenstaande link is idd ook goed .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hee! niet offtopic in mijn topic
thnx voor de reacties
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:06
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

12/13

om welke reden gebruikte je?

om aan het harde leven van de straat te ontkomen

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

"FUCK, dit is echt way beter dan lijm!"


Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

ik gebruik permanent

Gebruiken je vrienden ook?

ik heb geen vrienden meer


Wat denkt je omgeving ervan?

kweet niet, ik krijg wel altijd geld van mensen als ik tegen ze praat in de trein of metro of op straat. Volgens mij vinden ze het wel ok.

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

Ik vond het stom, en nu niet meer.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
lmao
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:17
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
lach je me nou uit chaos? Hopelijk niet, anders zal ik JOUW levensloop kwa drugs hier eens gaan vertellen!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 21:23
hasj
hasj is offline
als je jong bent wil je gewoon nieuwe ervaringen op doen. ik moet zegge das helemaal niet verkeerd
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 00:04
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
[B] oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

16 blowtje 12 mijn 1e pilsje meen ik

om welke reden gebruikte je?

Nieuwschierigheid en ik wou het gewoon een keer proberen.

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

intressant


Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

feestjes ja, doodeweeks een paar biertjes, en gewoon af en toe gezellig shoppen


Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

mwaah kvond het niet erg, ieder moet het voor zich weten zolang ze maar geen mensne mee lastigvallen

en daar denk ik nogsteeds hetzelfde over
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2004, 11:21
Verwijderd
Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?
16

Om welke reden gebruikte je?
*lang verhaal*. Okee.. Ik ben/was tegen drugs, maar ik dacht: ik ga mijn vriend en verschillende vrienden van mij eens beter begrijpen: ik ga blowen. *niet zo lang verhaal eigenlijk*

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).
Ik vond t vrij spannend.. Zat de hele tijd in mn hoofd van: kga blowen ik ga blowen ik ga blowen.. En daarna had ik zoiets van: riight.. en dit is t dus.. Nou.. ja.. leuk.. ofzo..

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)
Eigenlijk nooit dus.

Gebruiken je vrienden ook?
Ja.. sommigen wel

Wat denkt je omgeving ervan?
Verschillend: mijn ouders moeten er niks van, sommige vrienden moeten er ook niks van, sommigen boeit t geen kont en weer anderen vinden het hele wous.

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte?
Eerst (toen ik 14\15 was ofzo) wilde ik maar al te graag een keertje blowen. Daarna zag ik vrienden eraan kapot gaan en toen moest ik t niet meer.

Is die mening later veranderd?
Nu op dit moment.. Tsja.. vind ik dat je t ook best zelf wel moet weten, ik ben t er niet mee eens.. Maar ja.. als jij denkt dat je t nodig hebt.. maar hou t ff binnen de perken..

Zo, veel vragen... je hoeft niet op alles te antwoorden hoor, als je zo stoned bent dat je niet meer kan typen

Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 11:33
Verwijderd
Ik was ongeveer 16 en ik wilde het eens proberen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Een goede vriendin van me kende een jongen die wel jointjes had dus die lieten we naar mijn huis brengen (luxe!). En toen gingen we in de tuin staan blowen want mijn moeder was op vakantie en mijn broertje was niet thuis. Uiteraard moest ik vreselijk hoesten want ik rook nooit zoveel en ik ben ook geen fan van roken. Toen zijn we de trap opgelopen naar mijn zolderkamer en daar heb ik een zak chipito's achter elkaar leeggegeten en hebben we Zoolander gekeken, waar we ongelofelijk veel lol om hadden uiteraard . Daarna gingen we elkaar ook nog kietelen maar om nou te zeggen dat die eerste keer echt heel erg geweldig was, nee! Later werd het veel beter maar dat is wel met meer dingen

Mijn omgeving staat er wel oke tegenover, alleen mijn vader vindt het heel erg maar het maakt me weinig uit want ik woon bij mijn moeder en die heeft er niet zoveel moeite mee. Ze zou liever zien dat ik het niet meer deed maar ik ben ook flink geminderd.
Mijn vrienden doen het ook, de meeste dan, en dan doen we het samen als we uitgaan of zo. Ik blow nooit alleen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 11:39
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
1.
18

2.
Nieuwsgierig, het was onbekend voor mij en wilde het graag eens ontdekken hoe het nou was.

3.
Was rustig was niet zenuwachtig ofzo, dat viel me alweer mee van mezelf. De eerste keer voelde ik er niets van en zag allemaal mensen om mij heen helemaal in de lach-kick schieten. Dat wilde ik ook wel een keer mee maken. Maar op dat punt ben ik nog nooit geweest.

4.
Nooit alleen, was de eerste keer op een feestje. Later ging ik met een paar vrienden ergens relaxed op een bankje zitten en lekker praten over allemaal onzin. Tegenwoordig ben ik er mee gestopt omdat ik er geen zin meer in heb en omdat ik weet dat mijn vriendin er een beetje problemen mee heeft.

5.
Ja, vrij weinig, maar wel een paar.

6.
Vrienden:
De vrienden die drugs gebruiken hebben dus een al uitgesproken mening, en mijn andere vrienden willen er niet zo veel mee te maken hebben.
Ouders:
Mijn ouders waren vroeger ook niet de liefste, maar het is niet iets wat ik ze zou vertellen. Ik denk ook dat ze er niet zo goed tegenover staan.

7.
Ik ben meestal wel in voor iets nieuws maar dat heeft ook grenzen. Soft drugs heb ik nooit echt iets tegen gehad, maar nu ik weet hoe het is en wat het met je kan doen zie ik toch liever niet dan er dierbaren mee beginnen.

8.
Mijn mening is niet echt veranderd, ik weet nu alleen de gevolgen en daardoor heb ik het liever niet. Maar ja, het is toch het leven van een ander.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 12:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 24-10-2004 @ 12:33 :
Toen zijn we de trap opgelopen naar mijn zolderkamer en daar heb ik een zak chipito's achter elkaar leeggegeten en hebben we Zoolander gekeken, waar we ongelofelijk veel lol om hadden uiteraard .
Zoolander Haaaaaaappppyyyy haaaaaaapppyyyyyy .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 13:10 :
Zoolander Haaaaaaappppyyyy haaaaaaapppyyyyyy .
Inderdaad, we hadden volgens mij geen betere keuze kunnen maken!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 13:10 :
Zoolander Haaaaaaappppyyyy haaaaaaapppyyyyyy .
Zoolander
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 13:37
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
ik was 16 toen ik voor t eerst blowde. en dat was omdat mn vrienden t ook deden en ook wel omdat ik nieuwsgierig was enzo. en ik werd toen best relaxed stoned eigenlijk, dat was wel ok

...verder vond ik wiet nooit slecht ofzo. ohw de meeste mensen in mn omgeving blowen ook natuurlijk en mn ouders vinden t niet een probleem, hebben ze ook nooit gevonden en nou is mn post wel af, andere drugs heb k geen zin om ook over te schrijven
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 24-10-2004 @ 14:37 :
ik was 16 toen ik voor t eerst blowde. en dat was omdat mn vrienden t ook deden en ook wel omdat ik nieuwsgierig was enzo. en ik werd toen best relaxed stoned eigenlijk, dat was wel ok

...verder vond ik wiet nooit slecht ofzo. ohw de meeste mensen in mn omgeving blowen ook natuurlijk en mn ouders vinden t niet een probleem, hebben ze ook nooit gevonden en nou is mn post wel af, andere drugs heb k geen zin om ook over te schrijven
Offtopic: Gefelicteerd
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 14:43
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Lilith schreef op 24-10-2004 @ 15:32 :
Offtopic: Gefelicteerd
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 14:45
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Lilith schreef op 24-10-2004 @ 15:32 :
Offtopic: Gefelicteerd
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
neem ajb mn laatste opmerking niet serieus...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 10:19
freak on a leash
freak on a leash is offline
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?
blowen (13), xtc/speed (15) paddo's (16), coke (16)

om welke reden gebruikte je?

Nieuwschierigheid en ik wou het gewoon een keer proberen.

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

van blowen wist ik nog helemaal nix, ik wist helemaal niet dat je dan een plant ging roken, ik vond het wel mooi allemaal ja

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

blowen doe ik veel te veel tegenwoordig, heb beetje moeite mee het niet te doen, paddo's doe ik nooit weer, ging me vorige week veel te raar, en pillen enz gebruik ik alleen maar op feestjes

Gebruiken je vrienden ook?

al m'n vrienden blowen met uitzondering van paar, en die doen er verder niet moeilijk over, qua rest benk wel de enige

Wat denkt je omgeving ervan?

Toen ik 13 was en me ouders kwamen erachter was ze dik pisst, nu 4 jaar later zijn ze er wel aan 'gewend' en hebben ze er meej leren leven

pillen was me moeke nie zo blij meej om te horen en rest weet ze niet

meeste van me vrienden blowen zelf ook, alleen paar vriendinne van me houden er niet zo van

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

ik wist er nooit zo veel van; pas in groep acht, eerste klas hoorde ik er es wat over, alleen van pillen wist ik wat t waren (gabber periode, vaak int nieuws enz)
__________________
Evangaliseren, mij bekeren, mij irritere, man krijg de klere! (neuk - uitlaatklep)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 14:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?

14/15 jr

om welke reden gebruikte je?

Nieuwschierigheid en de intense drang te ontsnappen aan de realiteit.

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).

Ontzettend eng, ik begon nogal te flippen. Op dat moment zei ik 'ik ga nooit meer blowen'... Een paar dagen later hing ik daarentegen met een joint uit m'n slaapkamerraam.

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)

Sinds 'n aantal maanden ben ik gestopt met de harde stuff, nu enkel nog wiet/ smart. Wanneer ik alleen ben/ last van slapeloosheid heb/.......

Wat denkt je omgeving ervan?

Ouders; Ik heb min of meer permissie om te blowen en af en toe wat van de smart te gebruiken. Harddrugs heb ik ze erg mee gepijnigd en daar zijn ze falikant tegen.

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?

Ik begreep niet waarom iemand er überhaupt aan zou beginnen, de risico's zijn immers overduidelijk.[/B]
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:37
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst drugs gebruikte?
Met blowen 14
Roken 13
Andere dingen 15
Alcohol geen idee

om welke reden gebruikte je?
Nieuwsgierigheid, en roken omdat ik dat wel stoer vond op m;n dertiende

Kan je kort omschrijven wat je dacht/voelde toen je voor het eerst ging gebruiken (was je opgewonden? vond je het spannend? misschien eng? waarom?).
De eerste keer blowen merkte ik er niks van geloof ik. Maar da's een hele tijd terug
Eerste keer roken vond ik vies, maar toen probeerde ik kretek en dat beviel me heel goed
Alcohol weet ik niet meer

Wanneer gebruik je nou drugs? (op feestjes, of juist als je alleen bent en je niet goed voelt...?)
Op feestjes, in het weekend, af en toe doordeweeks na school, soms op school als vrijwel alle lessen nutteloos zijn of ik tekenen heb.

Wat denkt je omgeving ervan?
Mijn ouders vinden het wel enigszins jammer dat ik blow/drink/rook, maar ze laten me rustig m'n gang gaan. Harddrugs zijn ze wel op tegen.

De meeste van mijn vrienden blowen en drinken, sommige roken +hd. Een paar zijn tegen roken en hd maar ze laten me wel m;n gang gaan. Oh, en ik had een irritant exvriendje dat tegen alle vier was en daarmee moet je dus niet bij mij aankomen..

Hoe stond jij tegenover drugs toen je het nog niet gebruikte? is die mening later veranderd?
Ik heb er nooit echt iets tegen gehad geloof ik, alleen toen ik heel jong was tegen roken.

Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 19:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Hoe oud was jij toen je begon met drinken?
Bananensplit
152 21-02-2010 20:58
Lichaam & Gezondheid Hoe oud word jij ingeschat?
MelFi
178 11-07-2006 21:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen frans column
frans hter
41 10-05-2004 15:05
De Kantine Hoe oud zou jij willen worden, en waarom
Frida
11 07-06-2002 17:58
Levensbeschouwing & Filosofie waarom mensen in een God geloven
WelcomeHome
14 11-03-2002 13:07
Psychologie waarom mensen in een God geloven
WelcomeHome
13 11-03-2002 11:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.