Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 19:26
NaSgIrL
NaSgIrL is offline
ik zit met een groot probleem, vandaag ging ik op kazaa liedjes downloaden toen kon ik ofzo een nieuwere downloaden van kazaa nou dat deed ik en toen ging het even goed heb ik wat liedjes gedownload en toen vanmiddag wilde ik weer ff op m'n msn en toen kon ik niet meer m'n bestanden openen van foto's enzo ik dacht dat het misschien wat te maken had met dat downloaden van kazaa maar ik weet het niet het is iniedergeval heel shit want de comp loopt ook vast enzo en comp is niet eens van mij van m'n ouders en die vinden dat niet leuk denk ik als ik ga vertellen dat die comp zo verkloot is dus als iemand heel misschien weet wat het is help me dan ajbbbbbbbbb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 19:46
Verwijderd
Tip: Blijf met je tengels van computers in het algemeen af. Ga eerst eens wat basiskennis opdoen d.m.v. een boek lezen over Windows ofzo. Pak dan gelijk een cursusje fatsoenlijk Nederlands erbij, want iets zinnigs uit je verhaal opmaken is al een hele klus.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 20:51
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
ja nu heb je echt een probleem want oehh het is dikke shit en dit klint niesow goed en ik zouw eerst maar s in je registry kijken en dan in je bios en dan ook nog ff je pram, vram en (sd)ram zappen en dan de magische spreuk uitspreken...

Oftewel: probeer Nederlandse zinnen te maken, dan heb je meer kans op een goeie reply (zoals Dobberman ook al zei).
Het zou kunnen dat je een virus hebt opgelopen, dat is een programmaatje wat je computer nogal door de war maakt. Ik zou er nu niet meer aankomen, maar er iemand bijhalen die wat meer verstand (héél wat meer) van computers heeft. Laat hem er eens naar kijken, en als hij 'm ook niet aan de praat krijgt, breng 'm dan naar een copmuterwinkel ofso.
PS: misschien beoordelen we je wel verkeerd, maar met je post wek je niet echt vertrouwen...
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:31
Verwijderd
Ik denk niet da ut wa tuh makun heb met de nieuwere versie van KaZaa je zou misschien idd een virus op hebben gelopen met het downloaden van die liedjes ben je toevallig zo dom geweest iets van shakira te downloaden want daar is ook een virus van dat niet opgemerkt wordt door mensen die niet met computers om kunnen gaan ik zou zeggen gooi er eens een virusscan doorheen zodat het eventuel aanweziguh virus opgespoort kan worden en je het kan vernietigen als je geen virusscanner hebt kun je er een downloaden op mcafee.com want dat is een goede

Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 02:23
bloffan
bloffan is offline
kazaa volledig uninstallen en er weer op zetten. Je liedjes blijven als het goed is staan dacht ik. Anders kan je die ook bewaren door je my shared files folder te kopieren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Software] iTunes veroorzaakt problemen
IEMOW-KOR
0 08-09-2004 15:02
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.