Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2010, 19:20
Verwijderd
Hallo

Mijn crush is onlangs vragen-moderator op een forum geworden en is daar super trots op. Eigenlijk weet ik niet veel van die functie af of waarom hij daar zo trots op is? Kunnen jullie me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2010, 19:25
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
volgens mij hetzelfde als een forumbaas hier
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 19:27
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
voor sommigen mensen is moderator zijn een hele eer.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 19:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat betekent enkel dat diegene (je crush) verkozen is tot een beetje meer Macht (bijvoorbeeld berichten van anderen verwijderen en topics sluiten) dan de gewone leden. Meestal worden hier geen stoute of gemene of domme leden voor gekozen alhoewel... nee oké :') het is gewoon 'n eer dat net jíj gekozen wordt van al die leden. 't Hangt van het forum af wat een moderator precies mag doen. Misschien kun je het aan hem vragen? Als hij er zo trots op is... En hey, gesprekjes met je crush is natuurlijk véél leuker dan kale lettertjes van iemand die je verder niet kent. (:
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 07:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Moderator is ook een term die op het Internet gebruikt wordt voor een gebruiker met bepaalde privileges.

Vaak hebben moderatoren als taak om een forum, mailinglijst of website netjes te houden of een discussie te leiden. Om deze taak te volbrengen hebben moderatoren vaak rechten om berichten van gebruikers aan te passen of te verwijderen en om gebruikers te corrigeren.

Hoewel moderatoren geacht worden zich aan bepaalde regels te houden en er op toe moeten zien dat gewone gebruikers zich ook aan deze regels houden, komt het ook voor dat een moderator zijn boekje te buiten gaat. Veel fora of mailinglijsten hebben in zo'n geval nog een sysop of netwerkbeheerder waar geklaagd kan worden.

Op bulletin board systems werden moderatoren aangesteld om niet-relevante berichten snel te kunnen verwijderen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 16:04
Verwijderd
Dank je wel allemaal, en ik denk dat ik eens al mijn moed ga bijeenrapen en het aan hem ga vragen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Moderators gezocht
joey10076
4 19-11-2012 16:04
Beleidszaken Flipper als moderator !
Flippher
2 13-05-2006 19:56
Lifestyle Waar moet een Lifestyle-moderator aan voldoen?
Verwijderd
17 04-04-2004 22:36
De Kantine moderators
EoB_SonOfKronos
22 12-03-2004 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.