Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2001, 14:50
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
ik heb een groot probleem.
ik heb als firewall norton personall firewall 2001 geinstalleerd, en ik ben er erg tevreden over.
Alleen nou wil ik graag het programmaatje multiproxy gebruiken (www.multiproxy.org) om te zorgen dat mijn dataverkeer altijd langs een snelle proxy gaat. Maar, ondanks dat ik in norton personal firewall het programma multiproxy "total access to internet on all ports", werkt mulitproxy niet als ik n.p. firewall heb aanstaan. Deze firewall geeft dan telkes security errors...
wie kan mij helpen om norton personall firewall zo in te stellen dat multiproxy gewoon functioneert???
tnx!!
grz
Duracelkonijntje
[Dit bericht is aangepast door duracelkonijntje (17-03-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2001, 19:20
tommy_nl
tommy_nl is offline
Citaat:
duracelkonijntje schreef:
ik heb een groot probleem.
ik heb als firewall norton personall firewall 2001 geinstalleerd, en ik ben er erg tevreden over.
Alleen nou wil ik graag het programmaatje multiproxy gebruiken (www.multiproxy.org) om te zorgen dat mijn dataverkeer altijd langs een snelle proxy gaat. Maar, ondanks dat ik in norton personal firewall het programma multiproxy "total access to internet on all ports", werkt mulitproxy niet als ik n.p. firewall heb aanstaan. Deze firewall geeft dan telkes security errors...
wie kan mij helpen om norton personall firewall zo in te stellen dat multiproxy gewoon functioneert???
tnx!!
grz
Duracelkonijntje
[Dit bericht is aangepast door duracelkonijntje (17-03-2001).]
ik ken beide programma's niet goed maar:
dit is meer software, niet hardware
zoiets staat vast onder faq op die site van multiproxy


====TommY=======

__________________
tommy_nl to the top :->
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.