Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 16:29
Rio
Rio is offline
Ik heb dus een NL-opdracht gekregen... en ik vroeg me af of jullie er even naar wilden kijken...

Opdracht = vertel een speech...

(het is de bedoeling dat men zich in gaat beelden dat men een speech vertelt aan wat voor publiek, in wat voor omgeving, of bij wat voor gelegenheid, dan ook dat maakt niet uit)

VB. je beeld je dus bijvoorbeeld in dat je op een bruiloft bent en een speech houdt voor het bruidspaar.

BV. je bent een advocaat die een slotpleidooi houd om je cliënt vrij te pleiten. Het maakt dus niet uit hoe je het doet als er maar een speecht komt.

Ik weet alleen nix te bedenken en ik hoopte dat jullie dit een leuke opdracht vonden en misschien dat jullie ideetjes hebben.....
In ieder geval alvast dankjewel voor de moeite om dit bericht te lezen en voor evtuele tips.....

Kus Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 18:41
VIP
VIP is offline
Je moet eerst een onderwerp hebben wat je leuk vindt.

Dan moet je eens bedenken wat er eigelijk in zou moeten en proberen wat voorbeelden te vinden of iets dergelijks informatie opvragen bij internetsites

Dan moet je alles bij elkaar voegen en een verhaaltje van maken wat wel een beetje professioneel klinkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.