Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2019, 13:31
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Wat is het verschil in nuchtere en niet nuchtere toestand? Ik ken dus een meisje, vroeger ook een relatie meegehad (was wel basischool). Ze doet normaal tegen mij zonder alcohol en kijkt stiekem naar mij, dit zie ik in mijn ooghoeken. Kijk ik haar aan kijkt ze weg. Als ze nuchter is doet ze wel afstandelijk. Heeft ze gedronken, komt ze wel naar mij toe, hand om mij heen slaan, dansen etc. Als we dansen mag ik er overal wel aanraken (wel op een nette manier natuurlijk). Wat is dit voor situatie? Wilt ze niet toegeven, is dat het? Geef mij jou mening!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2019, 15:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoe is jullie band nu? Zijn jullie vrienden? Vage kennissen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2019, 16:05
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Gwn vrienden, maar niet dat we elkaar elke week zien.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2019, 16:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als ze vaak naar je kijkt en jij betrapt haar en ze kijkt de andere kant op. Dan geeft het een non verbaal signaal aan dat ze verliefd op je is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2019, 16:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Door alcohol raak je een stukje controle kwijt, het lijkt of je meer lef hebt, sneller iets durft, en je je minder bewust bent van je eigen grenzen. Iedereen is op een andere manier dronken, sommige mensen worden heel emotioneel, anderen heel klef en weer anderen juist agressief.

Zorg dat je leuk contact met haar hebt als ze nuchter is. Daar heb je een stuk meer aan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-03-2019, 17:09
Verwijderd
Nou, het lijkt dus niet alsof je meer lef hebt, je hebt meer lef als je gedronken hebt. Het lijkt niet alsof je sneller iets durft, je durft het sneller. Alcohol verlegt deze limieten. Maar niet alleen hier, ook je pijngrens schuift op.

Dit is echt een heel erg cruciaal en zeer belangrijk verschil. Het is niet ALSOF je meer lef hebt, maar je hebt het daadwerkelijk. Het is gewoon liquid courage.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2019, 17:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou, het lijkt dus niet alsof je meer lef hebt, je hebt meer lef als je gedronken hebt. Het lijkt niet alsof je sneller iets durft, je durft het sneller. Alcohol verlegt deze limieten. Maar niet alleen hier, ook je pijngrens schuift op.

Dit is echt een heel erg cruciaal en zeer belangrijk verschil. Het is niet ALSOF je meer lef hebt, maar je hebt het daadwerkelijk. Het is gewoon liquid courage.
Excuses, slechte woordkeus. Ik zei "lijkt" omdat het effect tijdelijk is, als je weer nuchter bent is het effect ook weer weg. Wat deadlock zegt is duidelijker
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2019, 11:18
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik kan dus niet met haar praten via telefoon, ze negeert me en vindt social media niks. Maar in het echt komt ze steeds naar mij toe, als we uit gaan of iets dergelijks en ik kom haar tegen bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC'
coopergirl
7 03-04-2007 15:11
Drugs & Alcohol All the pleasures of alcohol, with no downsides
Verwijderd
4 12-04-2006 16:43
Algemene schoolzaken Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren
Foxy_oud
72 09-07-2004 17:08
Drugs & Alcohol enquete (ja weer) over Alcohol
ikbenschipper1
50 19-03-2003 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.