Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2019, 20:45
anoniempje2
anoniempje2 is offline
Ik heb een genant vraagje

ik kwam onlangs in een onenightstand terecht, en had problemen met een condoom aan te krijgen. Ik kreek hem maar iets verder dan mijn eikel, zeker niet over de volledige lengte. Ik heb dit voorheen nog al gehad overigens. Maar nu is hij als gevolg daarvan ook losgekomen en achtergebleven in haar lichaam (ondertussen is hij daar wel uit natuurlijk ).

Nu vraag ik me af wat hier de meest waarschijnlijke reden voor is:
-is mijn penis de dik voor de standaardmaat? Ik heb ooit wel eens mijn omtrek gemeten en gezien dat die een eindje boven het 'gemiddelde' zou zitten, maar het zou me niet verbazen als ik gewoon heb gemeten wat ik wilde meten.
-of was mijn penis misschien niet hard genoeg? Ik had wel een erectie, maar niet zo hard als staal ofzo, hij zou nog een paar procent harder moeten hebben gekunnen. Daardoor kon ik ook niet heel veel kracht zetten voor het afrollen.

wat denken jullie?

Het condoom was trouwens zo een dat gratis wordt uitgedeeld op festivals, mijn seksleven is niet zo boeiend dat ik er zelf in de winkel moet gaan kopen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2019, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Liever een keer condooms kopen en een condoom passen dan door dit soort geklungel een SOA oplopen of een meisje zwanger maken. Neem je verantwoordelijkheid en probeer wat verschillende maten condooms uit, zodat het geen probleem meer is als je een condoom moet gebruiken.

Een condoom die je ooit op een festival hebt gehad en die vervolgens een tijd in je portemonnee heeft gezeten is trouwens ook niet 100% safe. Grote kans dat zo'n condoom beschadigd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-03-2019, 21:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja dat kan allebei wel. Het is knap lastig om een condoom om een halfslappe penis te krijgen, maar het klinkt niet alsof dat bij jou het geval was. HIj zou redelijk makkelijk moeten afrollen.
Het zou inderdaad ook de verkeerde diktemaat kunnen zijn, hiervoor kun je op proef eens andere condooms bestellen op internet (bijvoorbeeld condoom-anoniem, maar bol.com verkoopt ook wel condooms), desnoods laat je het dan bezorgen bij een pakketpunt in de buurt als je het wil verstoppen voor huisgenoten.

Probeer het dan thuis wel een keertje uit als je alleen bent om te controleren of de andere maat wel goed zit. Te groot is ook niet goed, die glijden ook af namelijk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-03-2019, 17:52
Dudetje
Avatar van Dudetje
Dudetje is offline
Probeer inderdaad condooms die gematcht zijn aan je penisomtrek.
Ook verschilt het per condoom merk en condoom soort hoe goed het om je penis heen zit.

Je kan eventueel je omtrek zelf meten of via een hulp meetlat: https://www.condoom.nl/mysize/meter_mysize.pdf

En gewoon lekker anoniem online bestellen en het ophalen bij een afhaalpunt van PostNL, of je haalt het in de winkel
Met citaat reageren
Oud 28-03-2019, 19:25
jaap11
jaap11 is offline
Ik ben nig maar 12 maar ja iedere sukkel weet dat die dingen bij een festival niet te vertrouwen zijn. Zoek op www naar een juiste maat. 😉👍
Met citaat reageren
Oud 28-03-2019, 20:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik ben nig maar 12 maar ja iedere sukkel weet dat die dingen bij een festival niet te vertrouwen zijn. Zoek op www naar een juiste maat. 😉👍
Niks mis met festival condooms als je een gemiddelde penis hebt. Ze mogen in Nederland niet worden verkocht als ze niet veilig zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2019, 22:47
anoniempje2
anoniempje2 is offline
Bedankt voor jullie tips. Ik heb nog eens gecheckt, en zit van dikte wel degelijk een eindje boven het gemiddelde. Kan je zo'n speciale maten enkel online in webshops bestellen of hebben ze die ook in sommige winkels?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 09:53
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Gewoon kopen en oefenen. Action heeft er lidl ook
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Erectie stoornis of 'condoom-angst'?
mikey0146
9 07-06-2010 14:45
Seksualiteit Probleem met condoom/sex
Nikneem
4 21-06-2007 23:06
Seksualiteit (serieus) Probleempje met condooms
FebianJ
41 13-04-2006 20:37
Seksualiteit probleem met condooms omdoen
pietjansen50
23 03-06-2004 02:31
Seksualiteit Probleem met condooms
charly_&_theo_fan
6 30-06-2003 18:20
Seksualiteit condoom gaat niet om
priet
56 10-11-2002 10:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.