Oud 17-05-2019, 22:32
NotSoSadGirlx
NotSoSadGirlx is offline
Laatst heb ik het gedaan met een jongen die ik zelf heel leuk vond en hij zei eerst dat hij mij ook leuk vond dus we hadden een paar weken geleden afgesproken kwam ik bij hem over de vloer en hadden we gelijk al seks, wat er daarna op aankwam toen we zeg maar klaar waren zei hij: “ja ga maar gewoon naar huis ik ben moe en voel me misselijk” ik was natuurlijk heel teleurgesteld waarop ik niet reageerde en toen begon hij me wat vragen te stellen zoals wat doe je in je vrije tijd Enz en daarna ben ik wel naar huis gegaan snel, dus toen ik thuis aankwam zei hij tegen mij dat hij zou nadenken over onze relatie en als het toch niks zou worden dat we altijd vrienden kunnen blijven omdat hij me toch niet leuk vond zoals hij eerder wel zei, waarop ik dus boos werd en daarna zei hij: “je mag teminste blij zijn dat je seks met me heb gehad” opdat moment verbrak ik het contact en hij zit dus bij mij op school dus sinds ik dat heb gedaan is hij best gemeen tegen mij Enz maar hij blijft wel veel oogcontact met mij houden Enz en eerder zei hij ook dat ik een mooi lichaam had en Ik snap het niet?
Hebben jullie goede adviezen voor mij? Want ik kan hem niet uit mijn hoofd houden Ookal is het verkeerd
Ps: Srry voor het lange verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2019, 22:38
Verwijderd
Ja daaaag die kan het even ergens steken waar de zon niet schijnt zeg. "je mag blij zijn dat je seks met me hebt gehad..." overal vertellen dat hijneen klein piemeltje heeft, veel te snel klaar kwam en daarna moest huilen.

Oke maar echt - ver uit de buurt blijven. Hoe leuk je hem ook vindt, dit is dus echt een hondenlul eerste klas.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2019, 22:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dit is echt een lul. Niet heel veel meer woorden over hem dan dat.

Verder: "we kunnen altijd vrienden blijven, en ik vind je toch niet leuk" had hij veel eerder moeten bedenken. Ik zou hem gewoon negeren, blijkbaar is het voor hem gewoon een onenightstand.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 00:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ja daaaag die kan het even ergens steken waar de zon niet schijnt zeg. "je mag blij zijn dat je seks met me hebt gehad..." overal vertellen dat hijneen klein piemeltje heeft, veel te snel klaar kwam en daarna moest huilen.

Oke maar echt - ver uit de buurt blijven. Hoe leuk je hem ook vindt, dit is dus echt een hondenlul eerste klas.
Dit omschrijft het wel zo ongeveer. Vergeten en wellicht bij een volgende keer minder snel de benen spreiden. Het is heus niet erg om seks te hebben. En het is jammer dat het zo is gelopen. Maar laat hem lekker gaan. En je treft vast wel eens iemand die wel goed voor jou is.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 13:35
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja daaaag die kan het even ergens steken waar de zon niet schijnt zeg. "je mag blij zijn dat je seks met me hebt gehad..." overal vertellen dat hijneen klein piemeltje heeft, veel te snel klaar kwam en daarna moest huilen.

Oke maar echt - ver uit de buurt blijven. Hoe leuk je hem ook vindt, dit is dus echt een hondenlul eerste klas.
Dit dus!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 13:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja daaaag die kan het even ergens steken waar de zon niet schijnt zeg. "je mag blij zijn dat je seks met me hebt gehad..." overal vertellen dat hijneen klein piemeltje heeft, veel te snel klaar kwam en daarna moest huilen.

Oke maar echt - ver uit de buurt blijven. Hoe leuk je hem ook vindt, dit is dus echt een hondenlul eerste klas.
Ik sluit me ook hier bij aan. Wat een schoft.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Dit omschrijft het wel zo ongeveer. Vergeten en wellicht bij een volgende keer minder snel de benen spreiden. Het is heus niet erg om seks te hebben. En het is jammer dat het zo is gelopen. Maar laat hem lekker gaan. En je treft vast wel eens iemand die wel goed voor jou is.
Volgende keer minder snel de benen spreiden? Wat is dit nu weer voor een domme opmerking. Alsof het niet gebeurd was als ze later seks met hem zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 17:21
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Je bent gebruikt. Dit type jongens doet dat vaker. Veilig gedaan? Anders ook soa test doen. Je mag een jongen handig een tijd laten wachten om de rotten eieren eruit te vissen. Alles wat hij gezegt heeft was om je in bed te lullen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2019, 17:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Volgende keer minder snel de benen spreiden? Wat is dit nu weer voor een domme opmerking. Alsof het niet gebeurd was als ze later seks met hem zou hebben.
Nope zeg je dat je nog geen seks wil eerste jaar was die zo weg ik ken het type
Met citaat reageren
Oud 19-05-2019, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Nope zeg je dat je nog geen seks wil eerste jaar was die zo weg ik ken het type
Geen idee wat je hier nu precies zegt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 22:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Geen idee wat je hier nu precies zegt.
Als je zegt dat je de eerste tijd geen seks wil. Omdat je er niet klaar voor bent. Dan haken foute jongens vaak al snel af. Te veel moeite. Ze zoeken makkelijke meisjes met laag zelf beeld.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2019, 23:14
Verwijderd
Ja oké, maar niet dat er nu gezegd wordt dat het per se "slecht" is om meteen seks te hebben, het kan namelijk ook gewoon wél goed gaan daarna. Uiteindelijk is hij gewoon een domme lul en ligt het niet aan haar dat hij een domme lul is.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2019, 09:34
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja oké, maar niet dat er nu gezegd wordt dat het per se "slecht" is om meteen seks te hebben, het kan namelijk ook gewoon wél goed gaan daarna. Uiteindelijk is hij gewoon een domme lul en ligt het niet aan haar dat hij een domme lul is.
Klopt maar 9 van 10 jongens is wel zo. En duidelijk zag ze meer in een relatie dan 1x seks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #8
Dekaloog
493 03-08-2018 23:59
Seksualiteit Ben ik Oversekst
James1002
6 23-01-2018 15:34
Liefde & Relatie Ik ben lelijk
Meisjuhh14
7 13-05-2017 14:35
De Kantine Ze Opende Een Nieuw Saaitopic En Je Zal Niet Geloven Wat Er Gebeurde. Amazing...#1949
Fitematrulle
500 05-04-2016 23:04
Verhalen & Gedichten zweefjurken
osc
3 19-02-2003 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.