Oud 23-12-2004, 10:58
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Ik heb zo'n gevoel dat dit een heel lang verhaal gaat worden, maar ik hoop toch dat jullie de moeite willen nemen het te lezen.

Ik zal eerst even een korte inleiding geven.
Ik had meer dan een jaar een relatie, mijn ex was heel jaloers, ik zat eigenlijk altijd thuis als ik niet met hem was omdat hij bang was dat ik anders vreemd ging.
Nouja.. ik denk dat veel vaste forummers wel ongeveer een beetje weten wat er allemaal tussen ons speelde want ik heb er wel eens eerder topics over gehad.

Vorige week was zeg maar een beetje de druppel en heb ik echt heel duidelijk gezegd dat ik niet zo verder wilde en dat ik wel weer eens gewoon mijn vriendinnen op wilde zoeken enzo. Toen was er vorige week zaterdag een groot feest hier in de stad waar al mijn vriendinnen en ook al zijn vrienden heen gingen.
Hij kwam met het idee dat we ieder apart daarheen zouden gaan, en elkaar daar zouden zien hij zou wel bij mij blijven slapen. Dit was echt voor het eerst in onze relatie dat ik ergens naartoe zou gaan zonder hem. Ik had dus echt de indruk dat er vooruitgang was geboekt.
Eenmaal op dat feest aangekomen was meneer nergens te bekennen en nam hij zijn telefoon niet op.(de vriend waarmee hij die avond was was er wel ik zal hem K noemen).
K. vertelde dat hij met mijn vriend was en dat mijn vriend achter hem aan reed op weg naar dat feest maar mijn vriend nam een verkeerde afslag en verder was er niets meer van hem vernomen. Na 2 uur was hij er nog steeds niet en ik stond daar met tranen in mijn ogen, ben naar de wc gelopen om ze te drogen, heb nog een uur gewacht en ben toen toch maar alleen naar huis gegaan. Mijn avond was alsnog verpest.
Ik had mijn vriend beloofd om niet met jongens te praten en heb dat ook niet gedaan (al zijn vrienden waren er om mij in de gaten te houden) Ik had alleen met K gesproken om naar hem te vragen.
De volgende dag nam hij pas om 4 uur smiddags zijn telefoon op, ik zat echt al vanaf die avond er voor te stressen. Toen ik hem s’avonds zag was hij helemaal over de rooie.
Ik had volgens hem op dat feest gehuild om aandacht van jongens en ik liep naar de wc zodat zij mij achterna konden komen voor sex
Hij heeft mij aan mijn haren getrokken en de hele auto doorgeschud terwijl hij juist degene was die mij liet stikken!
Daarna was het wel weer een beetje goed, hebben we sex gehad en begon hij weer over dat feest wat ik volgens hem allemaal had uitgespookt enzo.
Hij zei daarover letterlijk: Jij denkt dat je mij gefuckt heb, maar ik heb jou nog veel harder gefuckt. Toen liet hij mij een sms lezen wat hij van een meisje had gekregen.
Wat er op dat moment door mij heen ging... WOOW echt waar ik ben voor de verandering hem eens aangevlogen heb hem echt voor alles uitgemaakt wat lelijk is. Nog nooit heb ik mij zo gebruikt gevoelt.
Nouja.. einde relatie.

De dag er op heb ik K opgebelt omdat ik meer wilde weten over dat meisje, hij wist er niets van. Ik heb daarna nog vaker contact met K gehad en dat verliep wel allemaal super leuk en als ik met hem sprak dacht ik even niet aan mijn ex. Nu ben ik dus ook met K uitgeweest en heb met hem gekust. Dat was afgelopen weekend.
Belt maandag mijn ex ineens en hij kon niet slapen en beseft nu pas dat hij me mist
Enz. enz. hij praat eigenlijk echt ALLES goed en hij heeft mij helemaal door de war gemaakt. Hij wilde dus ook afspreken toen heb ik hem een email gestuurd waarin ik heb verteld dat ik deze week ALLES heb gedaan wat hij nooit goed vond en dus ook over K. enzo en ik dacht dat het daarmee gewoon afgesloten was tussen ons. Het probleem is dus nu dat hij totaal anders reageerde dan dat ik had verwacht.
Hij was niet boos en doet nog steeds moeite om mij terug te winnen en heel lief enzo.
Ik twijfel me echt helemaal gek en weet echt niet meer wat ik moet doen.
Je zou denken dat ik een luxeprobleem heb, keuze uit 2 (in mijn ogen) leuke jongens, maar ik moet dus echt een keuze maken want ik wil K ook niet aan het lijntje houden.
Wordt er echt gek van.
Thanks als iemand mijn veeeeeeeeeel te lange verhaal heeft gelezen en ik hoop op wat nuttige tips.

Liefs

Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 11:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 11:07
Verwijderd
Meisje, lees je verhaal eens door. Hij geeft jou de schuld van dingen die er niet zijn, terwijl hij zelf niet komt opdagen en dus zorgt dat je zo vreselijk ongerust bent. Dan doet ie weet ik nog wat in de auto. Dat is echt niet normaal hoor! Normaal al niet! Laat staan in een relatie! Die jongen verdient jou niet!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:08
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Laat hem voor wat hij is
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:20
Verwijderd
In ieder geval niks meer met je ex beginnen, dat lijkt me niet goed voor je. Of je wat met K. moet beginnen weet ik niet, doe dat alleen als je ook echt iets voor 'm voelt en gebruik 'm niet als vervanging. Maar misschien is een tijdje vrijgezel zijn ook wel beter voor je.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:25
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Die jongen is hartstikke slecht voor je, negeer hem gewoon alsjeblieft.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:32
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Die jongen moet met een sneeuwschep neergemept worden

Hij spoort niet, en jij spoort ook niet als je je zo laat intimideren en je leven laat beheersen door een dergelijke lapzwans.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Die ex van je heeft dingen gedaan die zeker niet kunnen.
Ik heb sommige stukken met ene open mond van verbazing gelezen... Ik hoop dat je verstandig bent en niet naar hem teruggaat, want zoals hij je behandeld heeft kan echt niet door de beugel. Waarom zou je niet met jongens mogen praten?. Als iemand zoiets zegt, dan legt hij je een supergrote berperking op en als je steeds die dingen blijft doen, raak je in een isolement. Zometeen mag je met niemand meer praten en wat dan? Iemand dit soort beperkingen opleggen in een relatie is een teken dat hij je onder de duim wil houden en de baas over je wil zijn. De eerste keer is het iets kleins en het wordt steeds groter totdat hij volledige controle heeft, terwijl je dat niet eens meer beseft.
En jou in de gaten laten houden is toch ook niet nodig als je elkaar vertrouwt. Hij heeft dus vrienden rondlopen die constant je in de gaten houden dat je neits doet. Een lekker gevoel lijkt me dat, dat elke stap die je doet opgemerkt wordt en 'gerapporteerd' kan worden aan je vriend....
Die valse beschuldigingen en dat door de auto schudden is ook iets wat ik met grote verbazing las. Zoiets doe je toch niet, NOOIT! en bij niemand!

Ik weet neit wat je met die andere jongen aanmoet, maar ik hoop toch echt dat je goed nadenkt wat je gaat doen...

Stertke
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:42
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-12-2004 @ 11:40 :
Die ex van je heeft dingen gedaan die zeker niet kunnen.
Ik heb sommige stukken met ene open mond van verbazing gelezen... Ik hoop dat je verstandig bent en niet naar hem teruggaat, want zoals hij je behandeld heeft kan echt niet door de beugel. Waarom zou je niet met jongens mogen praten?. Als iemand zoiets zegt, dan legt hij je een supergrote berperking op en als je steeds die dingen blijft doen, raak je in een isolement. Zometeen mag je met niemand meer praten en wat dan? Iemand dit soort beperkingen opleggen in een relatie is een teken dat hij je onder de duim wil houden en de baas over je wil zijn. De eerste keer is het iets kleins en het wordt steeds groter totdat hij volledige controle heeft, terwijl je dat niet eens meer beseft.
En jou in de gaten laten houden is toch ook niet nodig als je elkaar vertrouwt. Hij heeft dus vrienden rondlopen die constant je in de gaten houden dat je neits doet. Een lekker gevoel lijkt me dat, dat elke stap die je doet opgemerkt wordt en 'gerapporteerd' kan worden aan je vriend....
Die valse beschuldigingen en dat door de auto schudden is ook iets wat ik met grote verbazing las. Zoiets doe je toch niet, NOOIT! en bij niemand!

Ik weet neit wat je met die andere jongen aanmoet, maar ik hoop toch echt dat je goed nadenkt wat je gaat doen...

Stertke
Kijk hij drukt zich tenminste genuanceerd uit, maar zo voel ik het dus ook
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 23-12-2004 @ 10:58 :
Het probleem is dus nu dat hij totaal anders reageerde dan dat ik had verwacht.
Hij was niet boos en doet nog steeds moeite om mij terug te winnen en heel lief enzo.
Trouwens, het is logisch dat hij nu zo doet. Hij heeft door dat hij je kwijt is en hij wil je terug. Maar als je dan weer bij hem bent en hij merkt na een tijdje dat hij je weer helemaal heeft, dan komen al die oude gedragingen van hem waarschijnlijk weer terug.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:47
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-12-2004 @ 11:45 :
Trouwens, het is logisch dat hij nu zo doet. Hij heeft door dat hij je kwijt is en hij wil je terug. Maar als je dan weer bij hem bent en hij merkt na een tijdje dat hij je weer helemaal heeft, dan komen al die oude gedragingen van hem waarschijnlijk weer terug.
Sterker nog, ik denk dat hij je terugwil zodat je niks met 1 van zijn vrienden krijgt en vervolgens laat hij je vallen en heb je helemaal niks. Het is gewoon een spelletje voor die gozer.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-12-2004 @ 11:45 :
Trouwens, het is logisch dat hij nu zo doet. Hij heeft door dat hij je kwijt is en hij wil je terug. Maar als je dan weer bij hem bent en hij merkt na een tijdje dat hij je weer helemaal heeft, dan komen al die oude gedragingen van hem waarschijnlijk weer terug.
Dat is idd het stuk dat ik in mijn antwoord vergten was ja..
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:02
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Neem hem terug en snij dan z'n ballen eraf. Daarna doe je hetzelfde bij zijn waarschijnlijk ook niet al te intelligente vriendjes.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:31
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
oh mijn god zeg...
kzou hem idd iets lekkers lulligs aandoen of gwoon laten rotten.. dus of, aanmaken en onder zijn neus zoenen met K ofsow... heel uitgebreid etc... of je wijst hem gewoon nog een keer keihard af....


wat een lul...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 23-12-2004 @ 10:58 :
Daarna was het wel weer een beetje goed, hebben we sex gehad en begon hij weer over dat feest wat ik volgens hem allemaal had uitgespookt enzo.
My god. Wat sommige mensen tolereren van anderen is echt niet te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:26
Verwijderd
Wanneer haal je die plaat voor je kop es weg? Als je je eigen verhaal zo leest he, zie je dan niet wat voor 'vriend' het wel niet is...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:50
Sithan
Sithan is offline
Dit is voorbij de term 'lul', hoe erg je ook twijfelt, je zal waarschijnlijk de enige zijn die na het lezen van zo'n verhaal dat uberhaupt nog zou kunnen...

Echt laat m oprotten...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-12-2004 @ 11:20 :
In ieder geval niks meer met je ex beginnen, dat lijkt me niet goed voor je. Of je wat met K. moet beginnen weet ik niet, doe dat alleen als je ook echt iets voor 'm voelt en gebruik 'm niet als vervanging. Maar misschien is een tijdje vrijgezel zijn ook wel beter voor je.
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-12-2004 @ 11:45 :
Trouwens, het is logisch dat hij nu zo doet. Hij heeft door dat hij je kwijt is en hij wil je terug. Maar als je dan weer bij hem bent en hij merkt na een tijdje dat hij je weer helemaal heeft, dan komen al die oude gedragingen van hem waarschijnlijk weer terug.
Hier ben ik het echt helemaal mee eens ja.
Pfft.. ik zou die ex van je echt laten schieten. Mss dat hij je nu mist, maar het is een gek persoon, daar moet je niet weer iets mee aanpappen omdat hij nu (even) lief doet. En zowiezo, dat hij je altijd wil controleren enzo vind ik echt niet normaal.
Verder of het verstandig is om iets met K te beginnen weet ik niet hoor. Het is wel erg snel allemaal, en daarnaast is het een vriend van je exvriend. Het lijkt me niet echt een ideale situatie. Maar ja uiteindelijk ben je zelf volwassen genoeg om daarover te beslissen.

Ik zou het iig even rustig aan doen, en een tijdje wachten met alles.
Sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:19
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Die gast van je is gewoon een klootzak. Heb je in mn PM tijdje geleden al laten blijken wat ik dr van vond, dus kga t nie herhalen (t verhaal is zo al lang genoeg) Maar hij is gewoon ronduitn een klootzak!!! Ik denk dat er bij die jongen ergens een steekje heel erg los zit. Niets met je ex nemen, niets laat hem stikken!!! Haat hem, Slaan! Hij ontnam je al je vrijheid, hij kon zich niet beheersen toen je niets had gedaan. Hij rukte aan je haren en sleurde je door de auto. En deze keer had je niets gedaan... stel zijn reactie eens voor als hij je met een jongen ziet praten, of mischien wel veel erger dansen(!) Denk je dan dat hij het er zomaar bij laat zitten? Zijn reactie zal veel woester zijn en ik ben bang dat je dan echt een groot gevaar loopt. Deze persoon beschouwt jou kennelijk als zijn eigendom aan wie hij alles kan opleggen. Hij kan als je niet gehoorzaamt je dus ook straffen... echt meisje geen contact met hem meer. Ik ben serieus bang dat je dan gevaar gaat lopen en die gast steeds een stapje verder zal gaan tot je int ziekenhuis belandt. En die andere jongen, k zou het niet doen. Hij is ws loyaal aan zijn getikte vriend en kweet niet wat voor invloed die enge ex van je op K heeft. Serieus denk aan je veiligheid!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2004, 14:20
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
En oh ja, JIJ hebt er geen puinhoop van gemaakt. Dat was die lekkere ex van klootzak.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:22
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
dReZ schreef op 23-12-2004 @ 11:25 :
Die jongen is hartstikke slecht voor je, negeer hem gewoon alsjeblieft.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:22
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-12-2004 @ 12:37 :
My god. Wat sommige mensen tolereren van anderen is echt niet te begrijpen.
Liefde maakt (heel erg) blind?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:37
Verwijderd
Je topic onderwerp ook: ik heb er een puinhoop van gemaakt. Jij hebt nergens ook maar een puinhoop van gemaakt, het is ZIJN schuld. Hij is zo idioot jaloers dat hij je leven verknalt, en dan ga je hem ook nog eens in bescherming nemen. Ben je gek geworden? Laat hem lekker zielig zijn, pak je eigen leven voordat je hem kende weer op, en wordt nu eindelijk eens een keer gelukkig. Want ik kan je op een briefje geven: als je wéér bij hem teruggaat, wordt je nooit gelukkig. Hij is het echt niet waard. Dus haal dat bord voor je kop weg en doe wat...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:49
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
mijn vriend is ook heel jaloers en achterdochtig, kweet ook niet meer wat ik ermee moet jaloezie kan je leven echt tot een hel maken. nja sterkte meid, het is niet jouw schuld, geen jongen heeft het recht je gevangen te houden en in de gaten te houden. Je bent een vrij mens en niemand mag je zo je vrijheid afnemen..
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sade schreef op 23-12-2004 @ 14:22 :
Liefde maakt (heel erg) blind?
Kennelijk is "liefde maakt achterlijk" dichter bij de waarheid.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DNMB schreef op 23-12-2004 @ 14:49 :
jaloezie kan je leven echt tot een hel maken.
Nee hoor, dat doe je zelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 15:15
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
ik snap niet dat je er nog over twijfelt...schrap hem uit je geheugen, alsjeblieft, dat je er iets mee had is al verspilling genoeg geweest toch?...wat n klojo om jou zo te behandelen...je kan echt wel beter krijgen
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:19
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Zulke verhalen hoor ik wel vaker, en dan vraag je je echt af waarom zo'n persoon toch bij zo'n klootzak blijft. Volgens mij heb je dan echt een soort van plaat voor je kop. Want dit kan geen liefde zijn. Tenminste niet van zijn kant, dat moet toch nou wel duidelijk zijn. Het zou achterlijk zijn als je naar zo'n dweil terug gaat. Uit je verhaal blijkt wel duidelijk dat je bar weinig mag. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat normaal vind.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:31
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
Citaat:
Sade schreef op 23-12-2004 @ 01:22 :
Liefde maakt (heel erg) blind?
__________________
lieverd ik hou van je!!! respecteer en accepteer iedereen zoals hij is!!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:32
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
haha jah ik denk als ik dit lees sommige mense eg stekeblind zijn
__________________
lieverd ik hou van je!!! respecteer en accepteer iedereen zoals hij is!!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:01
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
<duivel's advocaat>
tsja, het kan natuurlijk zijn dat dit meisje heel erg overdrijft, of dattie dronken was
</duivel's advocaat>

maar waarschijnlijk niet. Dumpen en nooit meer terug zien.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:36
meisje
meisje is offline
Ik vind het wel ernstig dat je geen eigen leven mag hebben. Ben je verschrikkelijk wanhopig ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:06
Dís
Avatar van Dís
Dís is offline
[QUOTE]Kaneelstok schreef op 23-12-2004 @ 11:32 :
[B]Die jongen moet met een sneeuwschep neergemept worden

that's the spirit
__________________
Ice ice baby
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kaneelstok schreef op 23-12-2004 @ 11:32 :
Die jongen moet met een sneeuwschep neergemept worden

Hij spoort niet, en jij spoort ook niet als je je zo laat intimideren en je leven laat beheersen door een dergelijke lapzwans.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:26
waves
Avatar van waves
waves is offline
begin iig niet meer met je ex, hij verdient je niet.
of je iets met K moet beginnen... doe dat alleen als je helemaal zeker bent dat het niet is om over je ex heen te komen.

succes!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:52
Verwijderd
Je ex voelt zichzelf waarschijnlijk heel onzeker en probeert jou op zo'n manier onder de duim te houden dat je niet bij hem weggaat. En dan ook nog het contact met anderen verbieden. Dat wijst er allemaal wel op dat hij ernstige psychische problemen heeft. Laat hem dit topic eens lezen, misschien ziet hij dan de algemene mening in. Hij heeft echt professionele hulp nodig.

Wat jullie relatie betreft, niet meer aan beginnen. Hij is niet in staat om een geestelijk gezonde relatie aan te gaan op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:56
Verwijderd
Die vent is gewoon gek
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2004, 20:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
die jongen heeft je gewoon gebruikt!! als je niet met je vriendinnen meer af mag spreken, zou ik al snel weg zijn. ik zou gewoon lekker gaan daten met die vriend van hem en laat hem maar stikken. dat heeft hij immers ook bij jou gedaan
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:20
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
maar uhm, ervanuitgaande dat je deze adviezen hebt gelezen, wat ga je doen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:23
blupp
blupp is offline
TEEEEEERING
Dit verhaal is echt gestoord ziek
Zo nu dat eruit is...man lees je verhaal even zelf door. En wtf..heb JIJ t verpest? Jij bent echt wanhopig ofzo als je naar die dingen luistert en jij hebt ook hulp nodig..ooit zat ik ooit in een soortgelijke situatie die er erg op lijkt, alleen was dat meer over msn en het was een meid dus die kon me niet verrot meppen ofzo
Ik weet bijna 100% zeker dat je die K. niet echt leuk vind maar hem meer ziet als een vervanging, als je heel eerlijk bent tegen jezelf.
De rest is bijna allemaal al gezegd, adviezen die iedereen hier geeft, mensen met gezond verstand Ik zou maar wat met die adviezen doen want zo beland je wel heel erg laag als je met die gestoorde idioot doorgaat, ik kan dat type precies. En het is geen jaloezie waar hij last van heeft maar BEZITTERIGHEID.
Als we in de middeleeuwen leefden nu was jij een slaafje van hem, dat je met niemand mag praten en dat er een hele dienst is opgesteld die je om de 5 minuten scant voor handafdrukken van een menselijk wezen, laat je niet behandelen als een hoopje stront, ook al voel je je zo, doe wat aan je zelfvertrouwen..owja en reageer even op al deze reacties

Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 21:01
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Meid.

Dit is niet het eerste verhaal wat ik van je lees, en serieus: dit is geen gezonde relatie. Natuurlijk doet hij nu lief, maar mocht je het in je botte hoofd halen om hem terug te nemen, straks is 'ie toch weer hetzelfde en moet jij je weer verantwoorden voor elke scheet die je laat. Denk alsjeblieft na en kies voor jezelf.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 21:20
Verwijderd
* agrees with all of the above *


(vooral dat gedeelte van die sneeuwschep )
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 21:48
Soullar
Soullar is offline
Shovels rulen.


Ontopic.

Bouw je eigen leven en leer niet afhankelijk zijn van jongens. Wordt eerst zelf gelukkig, bind je daarna pas weer. Dan zal je zien dat a: de keuze uit jongens vele malen groter zal zijn en b: je geen sneeuwschep meer nodig zal hebben.

Succes.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 22:23
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Hai mensen,
Thanks voor jullie reacties, ik voel me er wel een beetje sterker door
En waarschijnlijk heb ik ook een plaat voor mijn kop
Ik twijfel nog steeds aan alles
En alles wat ik nu doe voelt gewoon raar,
als ik bijvoorbeel een avondje met vriendinnen ben, en het voelt gewoon niet goed.
En diep van binnen weet ik ook wel dat ik een domme fout maak als ik bij hem terug ga..
Het is echt moeilijk en ik ben een beetje in de war ofzo.
Hmz.. hij belde me net 2 seconden geleden terwijl ik dit aan het typen was en hing ineens op zonder iets te zeggen.
Ik ga er in iedergeval nog een nachtje over slapen gewoon ff lekker alleen zijn en rustig nadenken.

Liefs
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 22:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 23-12-2004 @ 22:23 :
Hai mensen,
Thanks voor jullie reacties, ik voel me er wel een beetje sterker door
En waarschijnlijk heb ik ook een plaat voor mijn kop
Ik twijfel nog steeds aan alles
En alles wat ik nu doe voelt gewoon raar,
als ik bijvoorbeel een avondje met vriendinnen ben, en het voelt gewoon niet goed.
En diep van binnen weet ik ook wel dat ik een domme fout maak als ik bij hem terug ga..
Het is echt moeilijk en ik ben een beetje in de war ofzo.
Hmz.. hij belde me net 2 seconden geleden terwijl ik dit aan het typen was en hing ineens op zonder iets te zeggen.
Ik ga er in iedergeval nog een nachtje over slapen gewoon ff lekker alleen zijn en rustig nadenken.

Liefs
Mag ik vragen waar je precies over na gaat denken?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 01:08
blupp
blupp is offline
Als je gaat nadenken of je hem terug wilt praat ik niet meer met je en de rest hier ook niet
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 02:58
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 24-12-2004 @ 01:08 :
Als je gaat nadenken of je hem terug wilt praat ik niet meer met je en de rest hier ook niet
Het is niet verstandig, nee.
-bambi-, pas nou op jezelf meisje je weet (en zegt zelf) ook wel dat het niks meer wordt. Nu niet, nooit niet.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 09:06
Verwijderd
Meid, begin niets meer met hem, lees je verhaal door en je zal zien dat hij jou erger behandeld dan dat ik mijn ergste vijand zou behandelen.

Begin niets met hem.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 24-12-2004 @ 01:08 :
Als je gaat nadenken of je hem terug wilt praat ik niet meer met je en de rest hier ook niet
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:28
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
blupp schreef op 24-12-2004 @ 01:08 :
Als je gaat nadenken of je hem terug wilt praat ik niet meer met je en de rest hier ook niet
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 10:48
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 24-12-2004 @ 10:28 :
Nee echt, je hebt alle reacties gelezen, je wéét dat hij slecht voor je is, alsjeblieft zeg.

edit: typo
__________________
Jusqu´ici tout va bien...

Laatst gewijzigd op 24-12-2004 om 11:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap bankiers boeten voor hun eigen hebzucht
Hockeygirl$
22 04-08-2010 19:39
Liefde & Relatie grote probleem begonnen bij zoiets kleins...
jekentmetogniet
29 03-04-2010 19:53
Muziek [Bands/Artiesten gezocht] Tribute CD
Verwijderd
131 17-09-2005 21:11
Liefde & Relatie bedrogen
Verwijderd
51 03-01-2005 17:16
Psychologie Dit is wie ik ben.
Ayilin Mérèl
12 13-04-2004 22:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.