Oud 27-07-2008, 20:30
Verwijderd
Reizen & Vakantie is een forum dat niet heel hard loopt, waarschijnlijk omdat veel mensen maar één à twee keer per jaar reizen. Omdat het erg rustig is post ik mijn reisverhalen meestal ook liever op Onzin Nu zat ik net toch eens te posten op reizen & vakantie en ik vraag me af waarom er twee subfora zijn. Er staan niet veel topics dus volgens mij wordt het niet opeens onoverzichtelijk als die topics gewoon allemaal bij elkaar staan. Ik heb het idee dat het juist mensen belemmert om actief te zijn op het reizen en vakantie forum omdat mensen erg lui zijn en zodoende niet doorklikken naar andere subfora Bij vraag & aanbod en muziek snap ik het nut nog wel, maar op reizen & vakantie niet. Kan dit veranderd worden of kan iemand me uitleggen waarom het beter is?

groetjes zopje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2008, 22:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het leek ons destijds wel handig, maar de precieze details ervan kan ik me niet meer herinneren, geloof dat het nog een idee van Simon was dus erg lang geleden.

Verder heb ik de laatste tijd ook al met het idee rond gelopen om het af te schaffen en er weer 1 forum van te maken, precies om de redenen die jij noemt. Maar door drukte van mijn kant was ik er nog niet aan toe gekomen om het met mijn collega te overleggen. Ik geloof dat ze nu met vakantie is, maar ik zal haar pmmen en dan kan het, als men het ermee eens is, wat mij betreft worden afgeschaft.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 16:52
Verwijderd
Helemaal geen weerstand! Ik dacht dat ik er nog over zou moeten discussieren, maar dit gaat wel heel soepel
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 20:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Heb je zin in een heftige discussie dan? Ik vind het er veel te warm voor en bovendien had ik al hetzelfde idee om de subforums af te schaffen dus zo is het wat mij betreft ook wel goed
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 21:24
Verwijderd
nee grapje
Met citaat reageren
Oud 09-08-2008, 17:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Nu de subforums inderdaad weg zijn is het misschien ook wel handig om even de mededeling aan te passen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Zon, zee, & strand vakantie voor jongeren van 17-18 jaar
Durian
8 08-12-2015 22:37
Algemene schoolzaken Debat: Wintersport & Milieu
Verwijderd
2 27-03-2006 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.