Oud 31-03-2019, 20:37
Verwijderd
Hoihoi,
Nu vandaag ging ik naar m'n gf toe zoals normaal wel enzo.
We deden weer vanalles en ook dingen die we normaal ook doen. Normaal/vorige keren vond ze het heel leuk en ook erna op app nogsteeds met veel love vanalles chatten dat ze het heel leuk vond en niet te erg, nu vandaag vond ze het nogsteeds tijdens dat we bij elkaar waren heeeell leuk niks anders aan haar of mij te zien maar nu in een keer er na op app zeggen dat het toch te erg was terwijl ze vorige keren het niet te erg vond. Nu heb ik echt geen flaaauuuw idee wat te doen en waarom ze het nu in een keer wel erg vond, dus het is idd onmogelijk om meiden te begrijpen

(niet denken dat we altijd hetzelfde doen we doen ook zeker andere dingen dan alleen bij elkaar in huis)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 20:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat bedoelt ze met te erg?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 20:39
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik snap er niets van
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 20:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat bedoelt ze met te erg?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 20:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik snap er niets van
Ik ook.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 20:49
anoniem010
anoniem010 is offline
Ff iets duidelijker. Heb je t over sex of eat bedoel je precies?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het kan best dat ze van gedachten verandert. Probeer haar grenzen te respecteren. Dat iemand de ene keer iets wel wil, betekent niet dat diegene dat altijd wil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ff iets duidelijker. Heb je t over sex of eat bedoel je precies?
Hehehe gewoon ietssss je hoooeeeft nieeeee te weten wat
Ik heb al veeeel te veel aan dit forum dat mijn leven is besteed.

Citaat:
Wat bedoelt ze met te erg?
quote van de chat:'Dit kan toch eigenlijk niet als 13 jarige' terwijl ze nog wel fking geil loopt te appen ook.. I AM CONFUSION

Citaat:
Het kan best dat ze van gedachten verandert. Probeer haar grenzen te respecteren. Dat iemand de ene keer iets wel wil, betekent niet dat diegene dat altijd wil.
Ja maar na dit ehh paarrr keertjes te hebben gedaan en er zelfs vandaag nog leuk vond en dan 2 minuten erna in eeen keer van hele andere mening en shit gaat appen(we wonen 2 minuten fietsen van elkaar af)


maarrr ik neem aan dat ze het volgende keer geheid toch weer wil dus ja
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 21:19
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Slotje.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 21:20
Loner
Loner is offline
Jij komt thuis de nodige aandacht tekort ofniet?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Jij komt thuis de nodige aandacht tekort ofniet?
Neej? ik wil gewoon weten wat nu te doen whahaha
Met citaat reageren
Oud 31-03-2019, 22:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:


Ja maar na dit ehh paarrr keertjes te hebben gedaan en er zelfs vandaag nog leuk vond en dan 2 minuten erna in eeen keer van hele andere mening en shit gaat appen(we wonen 2 minuten fietsen van elkaar af)


maarrr ik neem aan dat ze het volgende keer geheid toch weer wil dus ja
Nee is nee. Ook als het vorige keer wel ja was. Zelfs als het vijf minuten geleden nog oké was, en ze nu ineens niet meer wil. Respecteer dat.

Dwing haar nergens toe. Als ze niet meer wil, dan gebeurt het niet, dat lijkt me duidelijk. Zorg dat je haar de ruimte geeft om nee te zeggen en haar grenzen aan te geven. Zelfs als dat soms wat inconsequent is. Liever te voorzichtig zijn en een keer extra vragen of dit echt "oké" is, dan een aanrander worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2019, 06:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Om aan te vullen bij Elin3, als je haar toch blijft dingen tot dit soort dingen, dan zal ze uiteindelijk bij je weggaan omdat je haar geen ruimte geeft. En dan moet je naar iemand anders op zoek die ook dit soort dingen zou willen, en daar zijn er volgens mij vrij weinig van
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2019, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Nee is nee. Ook als het vorige keer wel ja was. Zelfs als het vijf minuten geleden nog oké was, en ze nu ineens niet meer wil. Respecteer dat.

Dwing haar nergens toe. Als ze niet meer wil, dan gebeurt het niet, dat lijkt me duidelijk. Zorg dat je haar de ruimte geeft om nee te zeggen en haar grenzen aan te geven. Zelfs als dat soms wat inconsequent is. Liever te voorzichtig zijn en een keer extra vragen of dit echt "oké" is, dan een aanrander worden.
Neenee zeker dwing ik haar nooit en never. Ik ding haar er ook niet op ofzo. Is gewoon dat ik het niet begrijp. In het echte leven vind ze het altijd leuk en begint ze er zelf ook mee maar op app dan steeds weer niet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2019, 08:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
"steeds weer niet"? Is dit vaker voorgekomen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2019, 09:31
Verwijderd
Citaat:
"steeds weer niet"? Is dit vaker voorgekomen?
Yes, 4de keer dat we doen en 3de keer(1ste keer zei ze gwn dat het echt leuk niks ergs aan was) erna zeggen dat het eig niet kan als 13 en 14 jarige maar daarna als we elkaar zien begon ze er zelf wel alweer mee
Met citaat reageren
Oud 01-04-2019, 10:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vlak voor je gaat beginnen met je leuke activiteit, zou ik dan eerst nog 1 x vragen of het echt 100% ok is. Als het antwoord ja is, dan kan je gerust doorgaan. Is het nee of twijfel dan stop je op dat moment ermee.

Als ze dan later zegt dat het weer te ver is gegaan, dan moet je aan haar vragen hoe het zit, want dan kan jij er niks aan doen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2019, 10:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Meisjes van 13 kunnen ook wel heel wispelturig zijn. Misschien vindt ze het ook wel heel leuk dat ze iets doet waarvan ze eigenlijk vindt dat het niet kan.

Maar als jij het irritant vindt kun je haar natuurlijk best zeggen dat jij er een rotgevoel van krijgt zo omdat je niet weet wat ze nou wil
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te Snel?
Br0kenwingsx
9 31-01-2010 14:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie ŕ reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Psychologie Vinden jullie t oke wat ik gedaan heb?
Yamyam
18 28-09-2002 13:36
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.