Oud 16-08-2009, 12:38
Verwijderd
Citaat:
andijvie, hoe weet je dat? heb je een bron?
Je hebt gelijk, 't was fake
Ze had het op haar hyves gezet, maar dat was dus onzin. Gelukkig!
(En omdat het haar eigen hyves-pagina was nam ik aan dat het betrouwbaar was, maar kennelijk is zij dus niet zo betrouwbaar )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2009, 12:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 13:29
Verwijderd
Ik ben toch wel benieuwd hoe zij met haar eigen kind(eren) zal zijn, ik ken ook mensen die voordat ze kinderen kregen echt héél egoistisch en egocentrisch waren, maar toen er ineens een kindje was leek het wel alsof er dingen op hun plek vielen. Al die ouders (en vooral de moeders) zijn stuk voor stuk énorm veranderd (en stuk voor stuk zijn ze heel blij met die veranderingen). Ik denk dat Chantal ook wel eens verbazingwekkend zou kunnen zijn veranderd als ze wel echt zwanger was geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 21:22
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Chantal doet alles fout en doet haar best niet.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 00:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik ben toch wel benieuwd hoe zij met haar eigen kind(eren) zal zijn, ik ken ook mensen die voordat ze kinderen kregen echt héél egoistisch en egocentrisch waren, maar toen er ineens een kindje was leek het wel alsof er dingen op hun plek vielen. Al die ouders (en vooral de moeders) zijn stuk voor stuk énorm veranderd (en stuk voor stuk zijn ze heel blij met die veranderingen). Ik denk dat Chantal ook wel eens verbazingwekkend zou kunnen zijn veranderd als ze wel echt zwanger was geweest.
Ik zeg: postnatale depressie.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 07:09
Verwijderd
Ik denk dat als Raiko een normale vriendin zou hebben gehad, ik hem wat bot zou hebben gevonden. Maar omdat Chantal zo overdreven reageert valt dat nauwelijks op
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg: postnatale depressie.
Uhuh, denk ik ook elke keer aan, als ik me haar voorstel met een kind.
Citaat:
Ik denk dat als Raiko een normale vriendin zou hebben gehad, ik hem wat bot zou hebben gevonden. Maar omdat Chantal zo overdreven reageert valt dat nauwelijks op
Hij is wel wat bot ja, maar goed, vinnik niet erg. Maar ik was ook blij dat hij zn bek opendeed tegen die nany. Die kutnanny's inderdaad.

Maar Deniz ging helemaal zeggen hoe een kindje oud genoeg is om op eigen benen te staan en niks aan zn handen mankeert en dat je je kinderen toch los moet laten. Maar ondertussen doet zijn moeder alles voor hem.

Vind het trouwens niet raar dat Chantal denkt van "dit is een goeie zelfmoordplek".

@ Andijvie, wat is dr hyves? En die van de anderen?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 15:43
Verwijderd
http://chantallllie.hyves.nl

inhoud niet zichtbaar
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 18:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nah ik denk dat Chantal uiteindelijk best mee zal vallen met eigen kind.
Ze doet het helemaal niet zo fout in de omgang met de kinderen, ze doet het vooral fout in de omgang met Raiko.
Er ontstaan kleine frustraties en op dat moment kun je daar een heisa van maken, net als een puber die met deuren begint te slaan. Of je kan als een moedertje besluiten de goede vrede te bewaren en je er over heen te zetten. Zij kiest steeds maar weer voor het eerste. Als ze haar eigen kind heeft kan ik me best voorstellen dat ze wel ineens gaat begrijpen dat het ook anders kan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 19:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
http://chantallllie.hyves.nl

inhoud niet zichtbaar
Ze heeft hem op slot gegooid. Gisteren was hij voor vriendjes van vriendjes nog wel zichtbaar. Opzich wel logisch natuurlijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 00:06
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
wat is dit voor een vreemd programma? De titel dan in ieder geval. Gaat het echt over mensen die een baby huren als ze op vakantie zijn? Het moet allemaal niet veel gekker worden.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 08:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@DanielC: in het programma gaan tiener-stelletjes samenwonen en krijgen ze in een paar weken tijd een baby, peuter/kleuter, schoolgaand kind, puber (en bejaarde) te logeren om voor te zorgen. En dit seizoen speelt het zich allemaal af op vakantiepark/camping, in tegenstelling tot de vorige seizoenen, die zich in 'gewone' huizen in een straat in Rotterdam(?) afspeelden.

Citaat:
Die kutnanny's inderdaad.
Maar toch, ook zij zijn mensen en doen hun werk en proberen een evenwicht te vinden tussen het de stelletjes zelf uit laten zoeken en er voor zorgen dat er niets met het kindje gebeurt. Veiligheid van het kind staat voorop. Die nanny is ook maar een mens, en is waarschijnlijk net zo geprikkeld als dat stelletje zelf; ik neem aan dat zij bij alle ruzies en slapeloze uren aanwezig is geweest. Ze had inderdaad een andere keuze kunnen maken en/of dit op een andere manier kunnen zeggen, maar ik kan me ook wel iets voorstellen bij haar reactie.

Ik heb gisteren de bonusfilmpjes op de site gekeken en moest wel lachen om het filmpje waarin Charlotte en Mathijs op het vakantiepark een brief kregen dat ze hun kliko moesten schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 08:41
Verwijderd
Ik vond de nanny van Chantal en Raiko (toen ze ruzie hadden om de camping en dat meisje bij Charlotte en Matthijs zat) helemaal niet stom ofzo. Ja, ze greep min of meer in op een ongelukkig moment, maar na al dat gezeur en gejank vond ik dat dat ook wel eens mocht. Ze waren geen van beiden bezig met hun 'dochter', alleen maar met elkaar en het ging nérgens over. Natuurlijk is het dan vervelend als die nanny ingrijpt, maar ik vond de reactie van Raiko wel erg overdreven.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 08:46
Verwijderd
Citaat:
wat is dit voor een vreemd programma? De titel dan in ieder geval. Gaat het echt over mensen die een baby huren als ze op vakantie zijn? Het moet allemaal niet veel gekker worden.
Nee, het gaat over jonge stelletjes die van plan zijn om snel aan trouwen en kinderen te beginnen, en die om te kijken of ze daar aan toe zijn, gedurende twee weken elke drie dagen op een kind van een andere leeftijd moeten passen, terwijl ze in een vakantiehuisje of op een camping zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 08:48
Verwijderd
En ik vond Raiko's reactie ook overdreven. Bij zijn profiel op de BNN site zegt hij ook iets van dat hij door zijn moeilijke jeugd zich 'door niemand iets laat vertellen'. En zo te merken bedoelt hij dat heeeeel letterlijk, elk advies dat hij krijgt maakt hem kwaad, ook de goede adviezen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 19:40
Verwijderd
Ik vond die nanny met een attitude aan komen lopen, dus lekker puh.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 21:54
Verwijderd
Die nanny had gewoon hartstikke gelijk, en ik vond dat ze nog erg vriendelijk bleef.
Die twee wilden gewoon niet luisteren en dachten alleen maar aan zichzelf. Raiko ook.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 22:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond dat de nanny heel terecht ingreep en ook met een juiste houding.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 08:42
Verwijderd
Arrogante, ongemanierde kutnanny.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 11:07
Verwijderd

Ik vond de nanny echt super netjes doen, van mij had ze wel wat directer mogen zijn (Raiko en Chantal waren iig érg direct, ik vond het knap dat de nanny zich niet door hun reacties liet weerhouden).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren de bonusfilmpjes op de site gekeken en moest wel lachen om het filmpje waarin Charlotte en Mathijs op het vakantiepark een brief kregen dat ze hun kliko moesten schoonmaken.
''Goedenavond, ik ben van het park. Er zijn een paar klachten...''
''Klachten...?''
''Over de kliko.''
''Over de kliko?''

Wat een droogkloot.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 23:51
Verwijderd
Citaat:

Ik vond de nanny echt super netjes doen, van mij had ze wel wat directer mogen zijn (Raiko en Chantal waren iig érg direct, ik vond het knap dat de nanny zich niet door hun reacties liet weerhouden).
Zoals ik het zag, was ze meteen stil(ler).
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik het zag, was ze meteen stil(ler).
Stiller ja, maar ze hield wel voet bij stuk vond ik, ze liet zich niet gewoon maar wegsturen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 10:05
Verwijderd
Nou, ik vond van niet. Ze probeerde de gèneschade te beperken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 10:30
Verwijderd
't Is ook heel genant om tegenover twee 19-jarigen te staan waarvan er één huilt als een kind van 3 en de ander een belachelijk grote mond heeft
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 13:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 20:56
Verwijderd
Eerst kon ik de humor nog wel inzien van Chantal, maar nu gaat het gewoon te ver. Bah, wat een kuthoer is ze, echt vreselijk!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 21:03
fractuur
fractuur is offline
'Zij krijgt een duurder ijsje.' 'Hij staart naar haar kont.' Dat kind is rijp voor de psychiatrie, echt waar. Iets met een afhankelijke persoonlijkheidsstoornis.

verder vind ik Deniz nogal kinderachtig, maar over het algemeen heel goed met kinderen, idem voor Daphne en Raiko. De vriend van Proshat moet haar eerst zelf nog wat volwassenheid bijbrengen en Matthijs en Charlotte zijn mij wat te boers en Matthijs vind ik wat weinig ruggengraat hebben, maar ze doen het wel goed.

En laat Chantal geen kinderen krijgen. Alsjeblieft.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 22:21
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat "kind" dat niet met die andere 3 gastkinderen leuk mee wilde moet ook eens een flink pak respect en slaag krijgen.

Ik ergerde me nog meer aan haar dan aan chantal, en dat zegt wat.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 10:36
Verwijderd
Ik heb die van a.s. zondag ook alvast gezien.

Raiko tegen die oma, toen ze een nieuwe blouse ging kopen:
'Kleurt mooi bij uw ogen!'
Zeg dat nou niet waar Chantal bij is...!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 15:56
darkwesley
Avatar van darkwesley
darkwesley is offline
charlote is echt een irritant wijf dat die rijco nog met haar heb deniz vind ik wel het normaalste
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 15:57
darkwesley
Avatar van darkwesley
darkwesley is offline
bedoel chantal
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 07:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is duidelijk, Raiko en Chantal moeten geen kinderen nemen, maar gewoon later hun ouders in huis nemen, dat zal vast een stuk beter gaan

En Charlotte moet echt verpleegster worden, weet zeker dat ze dat prima zou kunnen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 09:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Raiko en Chantal zijn uit elkaar hoor
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 20:48
Verwijderd
Haha die Chantal is echt rijp voor het gesticht! 'ZO KEEK JE VROEGER OOK NAAR MIJ'. Omg, jaloers zijn op een meisje van 12
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Raiko en Chantal zijn uit elkaar hoor
Is dat inside info? op de hyveses staat dat ze nog bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 00:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Nee hoor. Geen inside info. Stond op de site van BNN, maar misschien is het een leugentje .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 00:50
Verwijderd
Matthijs is een held.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 09:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Matthijs is een held.
Ik vond Matthijs afgelopen aflevering ook echt geniaal Eerst had hij helemaal de slappe lach toen hij navertelde over dat drinken en later stonden zowat de tranen in zijn ogen toen hij vertelde over dat die man zo eenzaam was...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 10:21
Verwijderd
Matthijs is grappig ja toen hij ook vertelde dat hij wel zin had om weer naar huis te gaan om iedereen een slag voor de harses te geven

Vanmiddag komen er trouwens filmpjes online hoe het nu gaat met de koppels van de vorige seizoenen, ben ik wel benieuwd naar!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 10:25
Verwijderd
Ik dacht aan het begin van de aflevering nog; 'hm, volgens mij valt Chantal best wel mee nu ze dat huis uit is', maar helaas begon ze al snel weer te moeilijken. Wat een jankwijf zeg, echt niet normaal. En dat ze dan nog steeds bij elkaar zijn! Echt niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 14:31
Verwijderd
Ik vond het ook zo grappig dat Chantal zei dat ze nog geen kinderen wilde en Raiko toen zei dat zij nog geen kinderen wilde.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 14:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Argh die Chantal weer. Ik had verwacht dat ze wel veel van zichzelf geleerd had na het zien van de uitzendingen, maar ze is nog steeds hetzelfde. Bovendien wijst ze Raiko alleen maar op zijn fouten, alsof alle ruzies aan hem lagen. Tering wat een bord voor d'r kop
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 16:01
Verwijderd
Dat inderdaad. En toen hij dat zei zag je haar gezicht echt vertrekken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 17:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja, haar gezicht steeds. Alsof er elk moment stoom uit haar oren kon komen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 11:29
Verwijderd
Raiko moet echt koorddansen bij haar, een half verkeerd woord en haar gezicht betrekt à la "maak dat goed of ik ga huilen"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 21:27
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ook zo mooi, loops ze jankend weg.

Die vent is echt machosistish
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:02
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Chantal Is het geen ingehuurde actrice? Iemand die zo manisch is, hoort niet vrij rond te lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Let the sun sjaain! *O* 667 *O*
Verwijderd
500 08-08-2009 02:49
De Kantine Baby te saai #657
Verwijderd
500 25-07-2009 22:08
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ogen
Ieke
0 31-01-2004 15:01
Lifestyle Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete)
Feilsiyeve
92 05-04-2003 15:00
Verhalen & Gedichten [verhaal] Australische Griep
Type
3 09-10-2002 22:26
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht
5 10-06-2001 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.