Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2009, 20:31
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline


Nieuwe serie op dinsdagavond op The CW, remake van de jaren '90 serie, obviously.

Citaat:
"In an elegant apartment building on Melrose in Los Angeles, a diverse group of 20-something have formed a surrogate family. Landlady Sydney Andrew is a central figure in the liver of her tenants, especially handsome David Breck, despite her history with David's father, Dr. Michael Mancini. Sydney also plays a pivotal role in the lives of publicist Ella Simms, chef Auggie Kirkpatrick, medical student Lauren Yung, filmmaker Jonah Miller, teacher Riley Richmond, and 18-year-old Violet Foster. When a blood body is found floating in the courtyard pool, the police discover that everyone living at Melrose Place had a reason to want the deceased out of the way."
Ik heb net de series premiere gezien, en hoewel ik alleen slechte geluiden had gehoord vond ik het eigenlijk erg leuk! Het is oppervlakkig en moet het hebben van drama en seks en alcohol en mooie mensen in Los Angeles, maar wat verwacht je dan ook van zo'n serie? Ik dig het wel.

Iemand anders die het ook gaat volgen? Het kon wel eens de nieuwe hippe serie worden net als 90210 vorig seizoen, dus ik vond dat het wel een eigen topic verdiende. (spoilertopic want in NL nog niet op tv. episode discussions - dus met daadwerkelijke spoilers - laat ik nog wel even achterwege tot er daadwerkelijk mensen zijn die het willen bespreken )



__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.

Laatst gewijzigd op 15-09-2009 om 20:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2009, 20:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik kijk dit niet, maar ik had begrepen dat ze de [hyperfixatie] continuiteit [/hyperfixatie] nu al verkloot hebben. Twee of meer acteurs die verschillende rollen spelen in 90210 en Melrose Place

Canon fail.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 21:14
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
2? Ik heb er nog maar eentje ontdekt. Maar dat is idd een beetje fail.
Maargoed, zulke series kijk je natuurlijk niet om de geweldige continuïteit.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 19:16
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Uiteraard gekeken, vond het wel een leuke start. Vanavond 2e episode kijken.
Ben benieuwd of het wat gaat worden uiteindelijk

@Dinalfos/IYR: wie is/zijn dat dan? Heb het niet opgemerkt moet ik eerlijk zeggen...
Edit: Oh ja, die donkere chick natuurlijk uit 90210 Mja, zij had niet echt een vaste rol in die serie, dus dan is t in mindere mate een probleem voor de canon. Voor zover dat überhaupt belangrijk is in deze series haha.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones

Laatst gewijzigd op 16-09-2009 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 21:48
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Ik heb de 2e ep gezien vandaag, en ik ben hooked. Het mag op m'n vaste downloadlijstje.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 10:45
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff, ik kan er eigenlijk niet nog een serie bij hebben om te kijken
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.