Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2009, 00:08
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Hoe ver gaan we nog zakken? Is dit het eindpunt? Kan het nog sneuer.... DNA Onbekend. Bij de NCRV! De NCRV!!! Heel erg....

Onbekende burgers gooien hun intiemste detail op de landelijke TV. Wie beschermt deze mensen tegen zichzelf? Ik hoop dat het opzeggingen regent bij de NCRV.

Wanneer stopt deze reality golf nou eindelijk eens? Tien jaar na Big Brother 1 zou ik zeggen: enough is enough!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2009, 14:28
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Hoe ver gaan we nog zakken? Is dit het eindpunt? Kan het nog sneuer.... DNA Onbekend. Bij de NCRV! De NCRV!!! Heel erg....

Onbekende burgers gooien hun intiemste detail op de landelijke TV. Wie beschermt deze mensen tegen zichzelf? Ik hoop dat het opzeggingen regent bij de NCRV.

Wanneer stopt deze reality golf nou eindelijk eens? Tien jaar na Big Brother 1 zou ik zeggen: enough is enough!!
als die mensen dat zou zelf willen dan??? en jij kan toch naar een andere zender zappen ofzo

why so serious??
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Toen ik het voorfilmpje zag, dacht ik even dat ze naar de vader van Caroline Tensen gingen zoeken, maar zij bleek het te gaan presenteren. Het lijkt me inderdaad een zeer triest programma.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 20:50
Verwijderd
Mensen gaan op zoek naar hun biologische vader en willen weten wie hun familie (werkelijk) is. Big deal.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 18:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Offtopic reacties verwijderd.

Wat vinden anderen van het programma? Is dit iets wat je niet op tv zou moeten uitzenden, te intiem zoals de TS zegt? Of kan het prima in de huidige maatschappij?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 18:42
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ik snap echt niet waarom dit soort dingen op televisie moet worden uitgezonden...
Who cares of Jantje niet de vader is van Pietje...
Ik ben het wel eens met de TS, het is een nieuw dieptepunt!
Dit doe je niet op de nationale televisie!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:19
Verwijderd
Och. Ik heb het programma niet gezien, maar ik denk dat er vooral mensen aan meedoen die het idee hebben dat ze niet kunnen slagen in hun zoektocht zonder hulp. Zo'n programma heeft natuurlijk veel meer middelen om iemand op te sporen dan een individu. Wat kan het jullie schelen wat anderen voor persoonlijke details uit de doeken doen? En waarom vinden jullie het erg als er een paar mensen geluk of afsluiting of whatever vinden met de hulp van een realityprogramma?

Beetje /care allemaal.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 20:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het programma is nu bezig geloof ik, ben snel doorgezapt, want ben het ermee eens dat dit echt een nieuw dipetepunt is. Dat mensen dit willen weten, prima, maar heel Nederland erbij betrekken en dat ook nog eens op de publieke oproep vind ik echt zonde van het geld.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet waarom dit soort dingen op televisie moet worden uitgezonden...
Who cares of Jantje niet de vader is van Pietje...
Ik ben het wel eens met de TS, het is een nieuw dieptepunt!
Dit doe je niet op de nationale televisie!
Nounou, het is gewoon een nieuwe Spoorloos. En het is NCRV, dus het zal wel integer gebracht worden i.t.t. tot sensatiezuchtige commerciële programma's.

Wat een gemiep om niks. En wat dan nog eigenlijk, dan kijk je gewoon niet. Alsof Caroline Tensen er wakker van ligt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 20:13
Verwijderd
Overigens vind ik Carolines Engelse uitspraak wel een dieptepunt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 09:02
Verwijderd
Het is gewoon Spoorloos plus genetica min verre reizen toch?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 14:16
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Overigens vind ik Carolines Engelse uitspraak wel een dieptepunt.
Het valt ook niet mee om te praten met een brandende poppenwagen tussen je benen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 01:51
Verwijderd
Citaat:
Het valt ook niet mee om te praten met een brandende poppenwagen tussen je benen
Eeeh...?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.