Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2009, 16:53
Marloess.
Marloess. is offline
Hallo,
Ik zag tot mijn verbazing dat er nog geen topic was over NCIS
NCIS is een serie over een team dat moorden op mariniers oplost. Dit team bestaat uit Tony Dinozzo, Ziva David, Timothy McGee, Leroy Jethro Gibbs, Abby Sciuto en Ducky.
Afleveringen zijn op maandag van 20:30 ~ 21:30 op Veronica en op dinsdag van 20:30 ~ 21:30 op SBS6.
Ben jij ook helemaal NCIS-fan? Welke aflevering vind jij het best? Of vind je een personage helemaal te gek? Vertel het hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2009, 19:07
Verwijderd
Lang geleden was er een topic http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1505444 maar niet populair.
Wel een leuke serie, maar volg het niet meer. NCIS LA is kut.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 01:47
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ja, fan meldt zich Al loop ik een beetje achter; ik ben net aan de seizoen 5 dvd-box begonnen terwijl seizoen 7 net in de VS is begonnen. Maar ik was het al aan het kijken toen seizoen 1 net in de VS bezig was.
Ik ben benieuwd hoe NCIS het dit jaar zal doen, want afgelopen tv-seizoen was het de op één na best bekeken niet real-life show in de VS. Alleen CSI deed het beter.
LA heb ik niet veel van gezien, die bewaar ik voor wat later als er ook meer materiaal van is. Het oogt een beetje matig, maar drie afleveringen lijkt mij nog niet voldoende voor een goed oordeel.

Ik ben meer bang van het idee om een spin-off van Criminal Minds te maken
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 11:53
Marloess.
Marloess. is offline
Ik heb nu vanaf seizoen 3 alles gekeken, en wacht met spanning af wat er gaat gebeuren in seizoen 6, op de dinsdagavond
NCIS LA wordt toch pas geintroduceerd in seizoen 7 van de 'gewone' NCIS?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 12:50
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Aan het einde van seizoen 6, in de dubbelaflevering Legend (1 & 2). Dat was afgelopen april/mei in de VS. Legend was één van de productienamen die NCIS LA een tijdje had.
NCIS zelf werd geïntroduceerd aan het einde van seizoen 8 van JAG, in de dubbelafleveringen Ice Queen (1) en Meltdown (2).

Seizoenen 1 & 2 zijn ook zeker de moeite waard om nog te bekijken als je de kans hebt
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 13:20
Marloess.
Marloess. is offline
Ja, ik ben al bezig met seizoen 1 te kijken(online)
De eerste aflevering was erg leuk! En als ik tijd heb, kijk ik er zeker meer
Ik heb ook al een paar afleveringen van seizoen 2 gezien, die waren een tijdje geleden op tv. Toch vind ik vanaf seizoen 3 leuker, Ziva is echt geweldig!
Ook komt McGee wat meer voor zichzelf op, wat grappige momenten oplevert(met vooral verbaasde gezichten van Tony XD)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 15:12
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Aangezien ik gewoon met seizoen 1 ben begonnen was ik ook aan Kate gewend en werd het wel even vreemd met Ziva erbij Toen seizoen 3 in de VS begon (en NCIS hier nog niet eens te zien was volgens mij) moesten veel mensen aan Ziva wennen en was ze niet erg populair; het personage heeft echt in de serie maar ook bij de fans moeten groeien. Nu vier seizoenen verder blijkt dat ze erg goed in het team past (hulde aan de schrijvers), maar Kate deed dat ook. Kate en Ziva zijn twee compleet verschillende en goed uitgewerkte personages, en daarom vind ik de één niet beter dan de ander McGee is duidelijk het meest gegroeid in de show.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 15:15
Verwijderd
Ik vond de voorganger van Ziva heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:15
Marloess.
Marloess. is offline
Citaat:
Ik vond de voorganger van Ziva heel leuk.
Ik vind Ziva ook echt geweldig, vooral in het begin toen ze de hele Engelse taal omboog.
Bijvoorbeeld:
Ziva: It's like searching for a needle in a needlestack.
Tony: Eh, it's a haystack..
Ziva: Well, I thought my version was better

Vooral de uitdrukkingen op hun gezichten waren geweldig, haha! En in het begin zaten er minstens 5 van zulk soort dingen in één aflevering.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 15:14
Marloess.
Marloess. is offline
Wie heeft de aflevering van afgelopen dinsdag gezien? En hoe vonden jullie 'm? Ik vond Ziva wederom geweldig, het verhaal vond ik niet ontzettend spannend.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 14:27
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik heb geen idee welke aflevering er dinsdag op was (of überhaupt wat wanneer op de Nederlandse zenders te zien is ).
Maar serie-gebonden topics lopen hier niet of nauwelijks, daarom liep het vorige topic ook niet storm.

Ik weet dat er op het FOK-forum (soms) ook 2 topics lopen (één voor het Nederlandse uitzendschema en één voor die van de VS). Ik denk dat je daar meer succes hebt.
Er is volgens mij ook crimelab.nl, een Nederlandse site met name voor CSI maar ook een sectie voor NCIS. Alleen doen ze wel alles in het Engels. En als Engels geen probleem is zijn er vast nog wel meer NCIS-fansites
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Serieseizoen 2013/2014
WolterB
56 11-02-2014 19:53
Films, TV & Radio Must See Series
Mr.Act
18 20-12-2010 21:15
Films, TV & Radio Er # 5
Verwijderd
500 14-10-2008 20:18
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio Ncis
Verwijderd
97 05-06-2007 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.