Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2007, 11:52
Verwijderd
ik vroeg me af of mensen nog leuke rampverhalen hebben over die ene lowlands dat hun tent werd gejat, die werchter dat je je slaapzak was vergeten, die groezrock dat het 4 graden vroor of die pinkpop dat de sugarbabes en de black eyed peas op het hoofdpodium stonden?

mijn ergste festival was pinkpop 2000.
het begon al met de trein op heerlen. door wat geweldige vertragingen van de NS kwamen we net op tijd voor de laatste trein richting Landgraaf. die dus vol was. we pasten er met geen mogelijkheid meer bij. en te zien aan het aantal mensen op het perron, zouden we ook niet in de volgende passen, als die al uberhaupt zou komen. gelukkig was de NS niet helemaal debiel, en hadden ze voor noodgevallen speciale pinkpoptreinen klaarstaan. na slechts een uur te moeten wachten (grrr) konden we eindelijk op weg.
aangekomen in landgraaf was een leuk detail dat het continu regende. mijn kleren, schoenen, tas en slaapzak waren al doorweekt voordat ik goed en wel op de camping was. wachtend totdat de comping openging hebben we maar een zeiltje tegen een hek aan gespannen, wat vervolgens door een dronken voorbijganger werd gesloopt. geen zeiltje meer om de nacht onder door te brengen en geen zeiltje meer voor onder onze tent, waarvan natúúrlijk het grondzeil lek was
na een nacht in de druilerige regen te hebben doorgebracht ging om 7 uur 's ochtends eindelijk de camping open. toen moest je echter nog eerst een bandje halen, voordat je de camping op mocht. en in de rij voor de bandjes was het zo ontzettend druk en zo slecht geregeld dat mijn vriendinnetje flauwviel. mijn zusje aarzelde geen moment, gooide haar tassen op de grond en sprong naar haar toe. ik zat ingesloten in de mensenmassa en moest lijdzaam toezien hoe ze samen werden afgevoerd.
elkaar weer vinden was een ramp. maar twee mensen van ons groepje hadden een mobiele telefoon die nog werkte, en we hebben uren rondgelopen voordat we elkaar weer vonden. en toen moesten we weer de camping af om de tassen van mijn zusje en flauwgevallen doos op te zoeken. tot mijn grote verbazing lagen die nog gewoon op dezelfde plek als waar ze waren neergegooid. helaas hadden er wel duizenden mensen overheen gestampt, dus de pakken water waren heerlijk ontploft in de tas...
het hele festival is het blijven regenen en het werd steeds kouder. op een gegeven moment had ik praktisch alle semi-droge kleren aan die ik bij me had. en toen was het nog fucking koud!

op de terugweg was er weer het standaard gezeik met de treinen. je mocht enkel het perron op met een kaartje, maar één of andere debiele vriend van me had alleen een enkeltje gekocht. dat werd dus 4 uur wachten in de rij voor het loket. in de regen. zonder wc en zonder eten. uiteindelijk kreeg ik van iemand een potje koude witte bonen in tomatensaus. ik had nog nooit zoiets lekkers gegeten

op weg naar huis hadden we maar één gedachte: volgend jaar weer?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2007, 11:59
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ik doe het nooit meer. Doffe ellende. Ik pak wel een hotel mocht ik ooit nog naar een festival gaan.

Lowlands een paar jaar terug begon kut. 5 uur in de rij gestaan. Toen ik binnen was, was al het bier op en stond ik om een uur of half 4 een tent op te zetten met m'n lamme kop.

Afgelopen lowlands was dramatisch vond ik. Heb me zelden ergens zo misplaatst gevoeld als daar.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 12:26
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ik zat ooit eens zonder bier op Graspop.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 12:54
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
de laatste paar keer lowlands, ik weet niet waarom ik het nog eens twee keer heb volgehouden. vier keer geweest. ben 1x op vrijdagmiddag heengegaan en dat was de enige keer dat ik niet >3 uur in de rij hoefde te staan. te groot, te massaal, te duur en te niet leuk voor mij.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 12:57
Verwijderd
rock werchter 2005, de eerste dag brak er meteen een wolkbreuk open boven werchter. Al mijn spullen waren meteen zeiknat zo ook ik. Zondag ging ik weer naar huis met een longontsteking en 41 graden koorts.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 14:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 16-02-2007 @ 12:52 :
heel verhaal
Wat leuk zeg, misschien hebben we dan nog onder het zelfde zeiltje gestaan. Dat jaar werd overigens mijn tent gejat toen ik even in de rij ging staan om een bandje te halen. Die regen heeft me niet echt kunnen interesseren, gewoon goed doortanken en je merkt niks .

Tja verder. Groezrock wat ooit bruut koud was + geen slaapzak want we bleven toch maar 1 nacht op de camping en het idee was om alleen maar op de camping te zitten en geen band te zien, uiteindelijk toch nog een stukje heideroosjes gezien maar ik weet niet meer waarom.

Op Sziget 2006 waren we een dag eerder, tentje opgezet etc, in Budapest wezen uiteren en bij terugkomst tent leeggeplunderd. Gelukkig waren de slaapzakken en luchtbedden er nog maar alle kleren waren in principe weg. Verzekering gebeld, bier gehaald, dag erna aangifte proberen te doen. Wegens absurd slechte logistiek van hot naar her gegaan en na n uur of 5 stond het eindelijk op papier. Toen nog kleren gescoord en gewoon doen alsof er niks gebeurd is .



Citaat:
DeadNation schreef op 16-02-2007 @ 12:59 :
Ik doe het nooit meer. Doffe ellende. Ik pak wel een hotel mocht ik ooit nog naar een festival gaan.

Lowlands een paar jaar terug begon kut. 5 uur in de rij gestaan. Toen ik binnen was, was al het bier op en stond ik om een uur of half 4 een tent op te zetten met m'n lamme kop.

Afgelopen lowlands was dramatisch vond ik. Heb me zelden ergens zo misplaatst gevoeld als daar.
Nou ja, na 8 jaar festivals geloof ik het camping verhaal nu ook wel. 2 a 3 dagen is dolle pret, maar zo'n 7 daags iets als Sziget gaat denkik ook een hotelletje worden. iig een echt bed en douche.

Ik snap heel dat beleid hier in NL niet; in land mag je practisch zoveel booze/food meeslepen als je wilt, behalve hier. No way dus dat ik mezelf scheel ga betalen aan lam festivalbier.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 15:01
Verwijderd
hmm ik heb alleen maar kleine rampjes meegemaakt. lekkende tenten enzo.

en voor mijn eerste echte festival (pinkpop ) overleed mijn opa dus toen was ik wat minder vrolijk en moest ik eerder naar huis. achja, die dingen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 15:08
Naft
Avatar van Naft
Naft is offline
Wonderfestival

Wanbetalende organisatie: noch Millionaire, noch Vive La Fête, noch de Frames, noch Girls vs Boys, noch A Brand, noch The Nomads kwamen opdagen. Geen enkele headliner feitelijk. Hoewel beloofd, was er géén camping (het contract was ook verbroken) dus dat werd wildkamperen. Lullig als je voor een campingticket betaald hebt. De security had zich ook last-minute teruggetrokken waardoor ze er niets beter op vonden om een lokale knokploeg in te huren. De organisator mikte op zo'n 20.000 bezoekers, het werden er zo'n 200.

Slotsom: geen festival, geen sfeer, geen headliners, geen camping, geen volk en een organisator die in het niets verdwenen is. Grandioze flop was dat.
__________________
naft.wordpress.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 15:09
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Parkpop 2000/1/2/3/4/5/5/6/7/6/6/, want: Parkpop.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 15:09
M0ss0l
Avatar van M0ss0l
M0ss0l is offline
Lowlands 2004 was
Lowlands 2005 was
Lowlands 2006 was echt een hel.
eerst wilde we met de sixflagsbus (?) naar het terrein (jaja wij dachten slim te zijn.. ) bleek dat je een kaartje nodig had om mee te mogen, stonden we daar voor niks, nou de busman was zo vriendelijk om ons toch weg te brengen, maar dat kostte ons wel (ik dacht) €5 extra.. eenmaal aangekomen bij de 'ingang' werd ons verteld dat we bij de verkeerde ingang stonden (wat al 2x eerder de ingang was geweest, dus dat was al raar) moesten we met al onze bagage, helemaal om lowlands heenlopen, zijn we een modderpad ingestuurd door lowlands-personeel, wat uitkwam op een gesloten hek: fijn. moesten we weer terug door de modder. kwamen we eindelijk na 2 uur lopen bij het einde van de stoet auto's.. moesten we de hele rij auto's langs (als je ooit met de auto naar lowlands bent geweest, weetje dat die rij behoorlijk lang is).. waren we bij de ingang voor de parkeerplaatsen, bleek dat we weer terug moesten naar waar we 3.5 uur (!) geleden begonnen. en daarna stonden we ook nog es 2 uur in de rij -_-
om het sfeertje helemaal compleet te maken kregen 2 vrienden ruzie, waren de bands maar kut, ging mastodon eerder weg (een van de enige die ik wel wilde zien) het weer was klote, en moesten we ook nog een dag eerder weg omdat heel onze tenten onder waren gelopen, en ook onze bagage drijfnat was.



dat was waarschijnlijk mijn laatste lowlands.

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Naft schreef op 16-02-2007 @ 16:08 :
Wonderfestival

Wanbetalende organisatie: noch Millionaire, noch Vive La Fête, noch de Frames, noch Girls vs Boys, noch A Brand, noch The Nomads kwamen opdagen. Geen enkele headliner feitelijk. Hoewel beloofd, was er géén camping (het contract was ook verbroken) dus dat werd wildkamperen. Lullig als je voor een campingticket betaald hebt. De security had zich ook last-minute teruggetrokken waardoor ze er niets beter op vonden om een lokale knokploeg in te huren. De organisator mikte op zo'n 20.000 bezoekers, het werden er zo'n 200.

Slotsom: geen festival, geen sfeer, geen headliners, geen camping, geen volk en een organisator die in het niets verdwenen is. Grandioze flop was dat.
Omg.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 16:11
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ik heb gelukkig geen rampen meegemaakt op festivals, groot of klein.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 16:42
Verwijderd
Ik liet op Groezrock 2004 een joint achter een hekje vallen waardoor ik er met geen mogelijkheid meer bij kon.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 16:47
Verwijderd
Iedereen moet gewoon niet zo zeiken, gristus wat een barbiepopperij.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 16:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vond de busreis van pukkelpop naar maastricht vorig jaar best rampzalig want ik had net drie dagen zonder mijn kat overleefd en toen dacht ik alsnog te sterven toen ik in de bus zat/leunde/ viel/ lag
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 16-02-2007 @ 17:47 :
Iedereen moet gewoon niet zo zeiken, gristus wat een barbiepopperij.
Je moest eens weten hoe kkvol die joint zat.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 17:53
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Fake schreef op 16-02-2007 @ 17:47 :
Iedereen moet gewoon niet zo zeiken, gristus wat een barbiepopperij.
Mijn god, je bent toch niet iemand die festivals verheerlijkt?

-

Mensenmassa's, dronken dertigers en stank is altijd naar. Een specifieke nare ervaring is toen ik met Bep naar Dour 2004 ging en we iemand hadden meegenomen die een enorme crush op haar had en het was niet wederzijds. Verder had ik niks met die arme jongen gemeen en toch zit je dan met zo iemand opgescheept voor 4 dagen.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 17:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 16-02-2007 @ 18:53 :


dronken dertigers
jij bent zeker of straight edge of dood voor je dertigste?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2007, 18:02
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Heel scherp!
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 18:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en dat voor een mbo-er
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 18:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Dance Valley, zonder meer, haalde zelfs de kranten destijds.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:52
Verwijderd
Ik ga alleen naar Wacken, dus ik heb geen kutfestivals meegemaakt. (a)

Vorig jaar hadden we wel iemand mee die eigenlijk een beetje aan was komen waaien. Hij kende niemand, ja, één jongen en dan nog oppervlakkig. Via die jongen is hij ook bij de groep gekomen. Alleen eh, werd iedereen na pak 'm beet tien minuten gek van die kerel, want hij blééf maar praten over allerlei stompzinnige dingen en dan ook nog met allemaal domme uitdrukkingen er doorheen.

Voorbeeldquote:

"He, kijk, ik heb een Children of Bodom shirt gekocht! Hij is leuk, he? Ik houd wel van Children of Bodom. Eigenlijk kom ik hier alleen voor Children of Bodom. Net liep ik over het festivalterrein en ik zag heel veel mensen met Children of Bodom shirts! Zouden zij ook voor Children of Bodom komen? (*headdesk*, red.) Ik wel. Als die mensen met die Children of Bodom shirts ook voor Children of Bodom komen, dan zijn het echt wel mijn mensen! Maar de mensen hier op dit festival zijn sowieso wel mijn soort mensen. Vooral de mensen met de Children of Bodom shirts aan. Als ik straks bij het Children of Bodom concert sta ga ik echt kijken of daar veel mensen shirts aan hebben van Children of Bodom, dat zou echt stoer zijn. Wel grappig dat je aan een shirt kan zien wat de muzieksmaak van iemand is."

En dat dan CONSTANT. Ik overdrijf niet.

Hij was ook de enige die elke nacht z'n klapstoeltje helemaal naar/in z'n tent sjouwde, alhoewel we met vrij veel tenten in een rondje stonden en met lint er omheen en echt in een uithoek dus er kwam helemaal niemand bij ons langs zonder uitnodiging. Laat staan dat ik in de 4 jaar Wacken pas één keer heb gehoord dat er van één iemand iets gejat is.

Maar goed, het maakte het festival verder niet minder leuk, want het gros van de tijd was 'ie weg met z'n oppervlakkige kennis. Of in de tent. Of ergens in z'n eentje aan het rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-02-2007 @ 20:52 :
...want het gros van de tijd was 'ie weg met z'n oppervlakkige kennis.
Haha, wat zal die een kuttijd hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 20:58
Verwijderd
Zo een had ik vorig jaar op Lowlands. Maar ik liep gewoon weg als hij verhalen begon af te steken en hij heeft drie kwart van het festival alleen over het terrein gestruind. Aan het eind vertelde hij wel dat hij een toptijd had gehad. Mooi toch.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 22:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Op Pinkpop 2001 raakte ik mijn schoen kwijt en was ik er nog niet achter dat Radiohead vet is en heb ik dat dus niet gezien. Oh en ik was 14 en met mn moeder.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2007, 23:51
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 16-02-2007 @ 18:53 :
Mijn god, je bent toch niet iemand die festivals verheerlijkt?
Zeker niet, je moet alleen geen hap van een appel nemen en dan raar opkijken als hij niet naar banaan smaakt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 00:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 16-02-2007 @ 23:16 :
Op Pinkpop 2001 raakte ik mijn schoen kwijt en was ik er nog niet achter dat Radiohead vet is en heb ik dat dus niet gezien.
Op die manier ging ik op Graspop een keer niet naar Dillinger Escape Plan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2007 @ 20:54 :
Haha, wat zal die een kuttijd hebben gehad.
Nou, dat dacht ik ook, dus ik deed niet mee met de massive afzeikpartijen die over hem heen kwamen, want dat vond ik zielig. Maar een paar weken geleden kwam ik er achter dat hij het geweldig vond en dat wij 'zijn type mensen' waren en dat de gemiddelde Wacken-ganger ook 'zijn type mens' was en dat hij dolgraag dit jaar weer mee wil.

Dat feest gaat uiteraard niet door, hij neemt zelf maar mensen mee en gooit z'n tent ergens anders neer, maar nu hoef ik me in elk geval niet schuldig te voelen

& ontopic: Ik ben niet naar Twisted Sister geweest omdat ik dacht dat het kut was.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 02:07
Verwijderd
pinkpop vorig jaar was kut, ik zou met 1 vriendin gaan en 3 vrienden daar wel tegenkomen.. wat dus uitliep op dat iedereen opeens zn tent rond die van ons ging bouwen en daarbij ook nog een hoer waar ik echt een hekel aan heb en al had gemeld dat ik niet bij haar in de buurt wou zijn, gevolg: hele groep had heel pinkpop ruzie, die hoer lag de hele tijd te dreigen dat ze naar huis zou gaan en laatste dag roept ze "ik heb snoep in je tent gelegd" en toen zei ik "wtf moet ik met snoep van jou als je niet eens fatsoenlijk tegen me praat dom mens" en toen was ze verontwaardigd en pakte ze dr snoep terug (omg boeiend, ik hoefde t niet eens) en een andere vriendin lag ook de hele tijd te janken dat ze naar huis wou want die had heimwee en dr ex liep er ook rond boehoe en een vriend wou ook weg want was zijn ex ook tegen gekomen en boehoeeeee... en toen begon de vriendin die in mijn tent lag ook nog te zeiken en had ik zoeits van: fuck off allemaal, en toen gingen we concerten kijken en bleven ze maar kkeren en toen gingen die 2 dramaqueens ook nog ruzie zoeken omdat zij gingen en mn beste vriend mee wouden nemen en ik vond dat ie moest blijven, en toen zijn ze alsnog met zn 2en tijdens de RHCP naar huis gegaan omdat ze anders niet meer in oss kwamen. en dat was kut dus ik ga nooit meer met al die mensen ergens heen....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 02:18
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Naft schreef op 16-02-2007 @ 16:08 :
Wonderfestival

Wanbetalende organisatie: noch Millionaire, noch Vive La Fête, noch de Frames, noch Girls vs Boys, noch A Brand, noch The Nomads kwamen opdagen. Geen enkele headliner feitelijk. Hoewel beloofd, was er géén camping (het contract was ook verbroken) dus dat werd wildkamperen. Lullig als je voor een campingticket betaald hebt. De security had zich ook last-minute teruggetrokken waardoor ze er niets beter op vonden om een lokale knokploeg in te huren. De organisator mikte op zo'n 20.000 bezoekers, het werden er zo'n 200.

Slotsom: geen festival, geen sfeer, geen headliners, geen camping, geen volk en een organisator die in het niets verdwenen is. Grandioze flop was dat.
ha! ff googlen
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 02:38
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Fake schreef op 17-02-2007 @ 00:51 :
Zeker niet, je moet alleen geen hap van een appel nemen en dan raar opkijken als hij niet naar banaan smaakt.
Oh zo!
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 03:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Juice schreef op 17-02-2007 @ 01:11 :
Op die manier ging ik op Graspop een keer niet naar Dillinger Escape Plan.
het verschil is dat radiohead niet vet is live.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 10:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ha cvorig jaar radiohead op pukkelpop, thom yorke zong net het gedeelte ' you do it to yourself' toen er een stuk of drie pubermeisjes werden afgevoerd op een brancard. iets minder voor die meisjes maar ik vond het een sterk staaltje 1+1=3
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 16-02-2007 @ 13:57 :
rock werchter 2005, de eerste dag brak er meteen een wolkbreuk open boven werchter. Al mijn spullen waren meteen zeiknat zo ook ik. Zondag ging ik weer naar huis met een longontsteking en 41 graden koorts.
Dat klinkt bekend, alleen had ik dat een jaar eerder. Toen waaide het achterlijk hard en dag 1 kwam er een stortregen neer die je doorweekte vóór je je regenjas kon pakken. Ik werd ziek, mijn tent waaide weg en ik ben zaterdagavond naar huis vertrokken omdat ik niet meer op mijn benen kon staan.

2005 viel voor mij goed mee, alleen het feit dat niets droog kon blijven/worden, zorgde voor open voeten, vochtige bhs en meer van die vervelende dingen.

Vorig jaar vond ik de minst toffe Werchter. Mensen die wc-hokjes omduwden met onbekenden erin, foodtickets die uit je handen aan de kassa gejat werden, bier dat gestolen werd en uiteindelijk nog een voedselvergiftiging.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 17-02-2007 @ 03:38 :
Oh zo!
Het was al laat. Ik bedoel te zeggen dat je dat soort zaken van tevoren kunt verwachten (slecht weer, vervelende mensen, 30+ ers, klote muziek) en dat het ook een beetje doelloos is om daar vervolgens over te gaan zeiken alsof dat iets nieuws is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 11:26
Verwijderd
Voor luxe moet je ook niet naar een festival gaan.
En dan is een festival als lowlands nog goed geregeld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2007, 13:11
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
De dertigers grap is trouwens ook wel weer leuk geweest. Herhaling schmermaling. Niet meer doen dus.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 13:27
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
T_ID schreef op 16-02-2007 @ 19:23 :
Dance Valley, zonder meer, haalde zelfs de kranten destijds.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 13:49
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Fake schreef op 17-02-2007 @ 11:57 :
Het was al laat. Ik bedoel te zeggen dat je dat soort zaken van tevoren kunt verwachten (slecht weer, vervelende mensen, 30+ ers, klote muziek) en dat het ook een beetje doelloos is om daar vervolgens over te gaan zeiken alsof dat iets nieuws is.
Ik snap niet waarom je je druk maakt, zeuren is 9 van de 10 keer doelloos.

Citaat:
Metal schreef op 17-02-2007 @ 14:11 :
De dertigers grap is trouwens ook wel weer leuk geweest. Herhaling schmermaling. Niet meer doen dus.
Welke grap?
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 17-02-2007 @ 14:49 :
Ik snap niet waarom je je druk maakt, zeuren is 9 van de 10 keer doelloos.
My point exactly.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 14:45
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 17-02-2007 @ 11:11 :
ha cvorig jaar radiohead op pukkelpop, thom yorke zong net het gedeelte ' you do it to yourself' toen er een stuk of drie pubermeisjes werden afgevoerd op een brancard. iets minder voor die meisjes maar ik vond het een sterk staaltje 1+1=3
ik had zoiets een keer op werchter. ik werd voorin compleet verdrukt, raakte met m'n voeten de grond niet meer, maar was helemaal tussen mensen ingeplet en toen zong ie "we hope that you choke".
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 15:12
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-02-2007 @ 14:49 :
Ik snap niet waarom je je druk maakt, zeuren is 9 van de 10 keer doelloos.



Welke grap?
Oh, sorry, ik noem het een grap, maar het is eigenlijk gewoon een triest iets. Ik doelde eigenlijk op de imago switch van wijlen tom violence wat nu doorgevoerd onder de user p.til. Alle Ditjes en Datjes, je-weet-wel.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 15:14
Verwijderd
ik volg je niet meer metal
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 15:14
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Ufke schreef op 16-02-2007 @ 17:42 :
Ik liet op Groezrock 2004 een joint achter een hekje vallen waardoor ik er met geen mogelijkheid meer bij kon.
drama!
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 15:16
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Het kostte me verdomme 5 lowlandsen om een keer een chick in mn tent te krijgen.

Die kutkop van me ook .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 17-02-2007 @ 02:34 :
Nou, dat dacht ik ook, dus ik deed niet mee met de massive afzeikpartijen die over hem heen kwamen, want dat vond ik zielig. Maar een paar weken geleden kwam ik er achter dat hij het geweldig vond en dat wij 'zijn type mensen' waren en dat de gemiddelde Wacken-ganger ook 'zijn type mens' was en dat hij dolgraag dit jaar weer mee wil.

Dat feest gaat uiteraard niet door, hij neemt zelf maar mensen mee en gooit z'n tent ergens anders neer, maar nu hoef ik me in elk geval niet schuldig te voelen

& ontopic: Ik ben niet naar Twisted Sister geweest omdat ik dacht dat het kut was.
Ik doelde meer op de oppervlakkige kennis.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 17-02-2007 @ 15:45 :
ik had zoiets een keer op werchter. ik werd voorin compleet verdrukt, raakte met m'n voeten de grond niet meer, maar was helemaal tussen mensen ingeplet en toen zong ie "we hope that you choke".
hahaha ik had ook een bijnadoodervaring op sziget bij radiohead, is idd lekker dramatisch als je dan zulke muziek hoort terwijl je overeind probeert te blijven staan cq hangen.


en carn
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 17:06
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Metal schreef op 17-02-2007 @ 16:12 :
Oh, sorry, ik noem het een grap, maar het is eigenlijk gewoon een triest iets. Ik doelde eigenlijk op de imago switch van wijlen tom violence wat nu doorgevoerd onder de user p.til. Alle Ditjes en Datjes, je-weet-wel.
Ik heb je nooit gevolgd maar het is inderdaad zeer triest allemaal.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 17-02-2007 @ 17:08 :
Ik doelde meer op de oppervlakkige kennis.
Haha, oh. Nee, die had het ook wel leuk, want hij heeft een vriendin waar hij een hekel aan heeft maar hij wil het niet uitmaken omdat zij ooit een relatie van 2 jaar verbroken heeft voor 'm. Schuldgevoel, drama. Dus rondhangen met die vervelende kerel kwam 'm wel mooi uit want dan kon hij haar ontwijken, wat hij over het algemeen zo veel mogelijk probeert te doen. Gezonde relatie hebben die twee
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 17:23
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Metal schreef op 17-02-2007 @ 14:11 :
De dertigers grap is trouwens ook wel weer leuk geweest. Herhaling schmermaling.
turf je dat allemaal in je dagboek?

ik ga nooit naar festivals, niet ergens in een weiland met portapotties in ieder geval.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.