Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 08:04
one.
one. is offline
Citaat:
superduck schreef op 14-06-2006 @ 23:17 :
als je het te moeilijk vind moet je de slider gewoon naar links zetten.
O ja.
__________________
.
Advertentie
Oud 15-06-2006, 10:01
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik ben nu bij Mystery at Harlun's Watch.. van de fighters guild..

maar ik krijg die willwisps maar niet dood ik dood er steeds maar 2.. van de 4 ofzo.. en dan ben ik dood..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 15-06-2006, 22:11
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Vanmorgen gaf mijn monitor het op, dus heb er nu een te leen, een 15 inch TFT waar ik hoofdpijn van krijg , ik gok dat er weinig gegamed gaat worden.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 16-06-2006, 12:24
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Meadow schreef op 15-06-2006 @ 23:11 :
Vanmorgen gaf mijn monitor het op, dus heb er nu een te leen, een 15 inch TFT waar ik hoofdpijn van krijg , ik gok dat er weinig gegamed gaat worden.
wrom krijg je hoofdpijn van een tft? ik krijg hoofdpijn van die koelkast van mij
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 16-06-2006, 23:50
Verwijderd
Gister begonnen. Na 15 minuten een Elven sword en Orc equipment.
Oud 17-06-2006, 01:08
Verwijderd
Dat is serieus ziek snel. Ik heb na 100 uur pas 2 orc items gevonden ofzo.....

(maar wel een paar ebony warhammers )
Oud 17-06-2006, 08:40
Verwijderd
Lol.

Ik ging naar die Imperial City zegmaar, want ik had geen idee wat ik moest doen. Toen kwam ik bij winkels, en zag ik 'A Fighting Chance', nja, klonk interessant. Ik stap die winkel binnen, en zie een gave Adventurer. Zijn equipment wilde ik wel! Dus ik save het spel, en val hem aan met een powerattack. Twee keer wist hij te ontsnappen, door zo'n powerattack naar voren, vloog ie de deur uit en was er gelijk een guard. Maarja, ik dus weer laden, de derde keer bleef ik voor hem staan, toen was ie dood. Ik snel z'n equipment pakken, transformeert die shopkeeper ineens in een soort engel ofzo.
Het was in ieder geval raar. Maar het kon ook een spell zijn, dat weet ik niet.
Nja, ik heb haar ook gedood, en toen snel alle items gepakt.
Even later kwam de guard en moest ik naar de cel, maar mijn items werden niet afgepakt, misschien omdat het nog tutorial was ofzo?
Oud 17-06-2006, 13:17
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 16-06-2006 @ 13:24 :
wrom krijg je hoofdpijn van een tft? ik krijg hoofdpijn van die koelkast van mij
Geen idee, maar mijn crt was 100x relaxter. Deze TFT spiegelt veel meer, ik krijg er koppijn van, en als je er schuin naar kijkt zie je geen fuck (ik kijk graag film vanaf mijn bed). Still, beter dan niets, maar als ik zelf iets ga uitzoeken wordt het geen TFT.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 17-06-2006, 13:26
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
k heb een vraag; als je je spells of gewoonweg met pijnenboog/zwaard tegen van die dingen slaat waar je ook wel eens npc tegen ziet vechten (zo'n oefending), gaan je skills dan wel omhoog? of is dat gewoon compleet zinloos?

Net ben ik me echt doodgeschrokken, ik zat in een gate en was boven in de toren, en zat onder die trappen (die rooie tandentrap zegmaar) en zag dat zo'n gast/beest me gezien had, dus ik kijk naar het begin van de trap, waar hij af zou moeten komen, en richt mn boog alvast daarheen, valt hij achter me en doordat hij viel was hij wel dood, maar hij maakte echt een fukking maf geluid. Dus ik schrok me echt de kanker ghehe.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 17-06-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
MikeyMo schreef op 17-06-2006 @ 14:26 :
k heb een vraag; als je je spells of gewoonweg met pijnenboog/zwaard tegen van die dingen slaat waar je ook wel eens npc tegen ziet vechten (zo'n oefending), gaan je skills dan wel omhoog? of is dat gewoon compleet zinloos?

Net ben ik me echt doodgeschrokken, ik zat in een gate en was boven in de toren, en zat onder die trappen (die rooie tandentrap zegmaar) en zag dat zo'n gast/beest me gezien had, dus ik kijk naar het begin van de trap, waar hij af zou moeten komen, en richt mn boog alvast daarheen, valt hij achter me en doordat hij viel was hij wel dood, maar hij maakte echt een fukking maf geluid. Dus ik schrok me echt de kanker ghehe.
Pijnenboog?



Ehh, ik schrik me ook dood telkens, ik vind het eng en ben fucking paranoia.
Oud 17-06-2006, 19:04
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 17-06-2006 @ 14:26 :
k heb een vraag; als je je spells of gewoonweg met pijnenboog/zwaard tegen van die dingen slaat waar je ook wel eens npc tegen ziet vechten (zo'n oefending), gaan je skills dan wel omhoog? of is dat gewoon compleet zinloos?

Net ben ik me echt doodgeschrokken, ik zat in een gate en was boven in de toren, en zat onder die trappen (die rooie tandentrap zegmaar) en zag dat zo'n gast/beest me gezien had, dus ik kijk naar het begin van de trap, waar hij af zou moeten komen, en richt mn boog alvast daarheen, valt hij achter me en doordat hij viel was hij wel dood, maar hij maakte echt een fukking maf geluid. Dus ik schrok me echt de kanker ghehe.
ik heb een heeele lange tijd geoefend op (zo'n oefending) maar volgens mij heeft het geen zin, want daarna deed ik het tegen een beest die ik op had geroepen en toen ging mijn skill wel omhoog...
dus als je wilt trainen doe het dan met een slap beest die je zelf kunt oproepen
Oud 17-06-2006, 19:27
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Shit... er is een tweede gate to oblivion geopend, echt eng. wie heeft er al meer?
Oud 18-06-2006, 09:11
Verwijderd
Heb ze even voor je geteld, ben er al 20 tegen gekomen.
Oud 18-06-2006, 13:09
one.
one. is offline
Ik heb er 10 gesloten en ben al klaar met de main quest, net zoals die van de dark brotherhood, thieves guild en de mages guild. Ben inmiddels level 31 dark elf met een mastery in blade, heavy armor en sneak.
__________________
.
Oud 18-06-2006, 13:47
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
ik ben er nu 6 tegengekomen waarvan ik er één heb gesloten.
ik zit in level 21 en ik ben een master in conjuration. maar ik kan zelfs één stormatronach niet aan.. het is veel te moeilijk man
Oud 18-06-2006, 13:57
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
De computer van mijn vriend kan het niet aan, maar hij is ook verliefd en dus speelt hij het hier. Het is zo geweldig om te zien hoe onze speelstijlen verschillen. Hij ziet de quests als een bij-ding, en gaat elke cave, ruin en shrine die hij tegenkomt integraal bekijken. Ik ben vooral met mijn quests bezig, en houd me niet echt bezig met adventurer uithangen. Hij sneakt alles, heeft hoge marksman skills en is dus een echt sniper, ik ren overal op af om het in de pan te hakken.

Bij MW was dit zo, bij shooters is dit zo, enz enz. Zo grappig .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 18-06-2006, 15:03
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Zijn de fighters guild quests een beetje leuk in Oblivion? Ben nu een lvl 25 mage.
En wil wat meer quests doen, die niet te belangrijk zijn, zodat ik een beetje vaker het land rond kan zonder maar 1 objective te hebben.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 18-06-2006, 17:14
Noir
Noir is offline
Echt een erg vet spel. Heb een trage kut computer dus helemaal goed werken doet ie niet maar als er niet te veel zooi overal rond loopt gaat t allemaal best snel. Bestaan er patches die de boel iets sneller maken?
__________________
.
Oud 19-06-2006, 11:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Noir schreef op 18-06-2006 @ 18:14 :
Echt een erg vet spel. Heb een trage kut computer dus helemaal goed werken doet ie niet maar als er niet te veel zooi overal rond loopt gaat t allemaal best snel. Bestaan er patches die de boel iets sneller maken?
je kan je pc optimimalizen ofzo. bestaan wel wat progs voor geloof ik? Verder graphs etc op laag zetten en zorg dat alle achtergrondprog's uit staan
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-06-2006, 17:02
Noir
Noir is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 19-06-2006 @ 12:03 :
je kan je pc optimimalizen ofzo. bestaan wel wat progs voor geloof ik? Verder graphs etc op laag zetten en zorg dat alle achtergrondprog's uit staan
Alles staat al zo laag mogelijk, lager kan niet. Achtergrondprog's uitzetten maakt het inderdaad sneller gelukkig. En dat optimimalizen, daar moet ik me dan maar eens een keer in gaan verdiepen.
__________________
.
Oud 19-06-2006, 20:34
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
er blijven maar gates komen... er zijn er nu ongeveer 15 en ik heb er net een gesloten. heeft iemand dat ook gehad dat er steeds meer gates komen?
Oud 20-06-2006, 17:07
one.
one. is offline
Nadat je met de main quest bent begonnen (na Kvatch) openen zich op verschillende plekken Oblivion gates. Je kan ze gewoon laten staan. Wanneer je klaar bent met de main quest komen er geen gates meer. Ik ben gewoon heel laat begonnen met de main quest waardoor ik niet veel gates ben tegengekomen.
__________________
.
Oud 21-06-2006, 18:54
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 20-06-2006 @ 18:07 :
Nadat je met de main quest bent begonnen (na Kvatch) openen zich op verschillende plekken Oblivion gates. Je kan ze gewoon laten staan. Wanneer je klaar bent met de main quest komen er geen gates meer. Ik ben gewoon heel laat begonnen met de main quest waardoor ik niet veel gates ben tegengekomen.
ik vind het ook wel handig, want ik ben nu bezig met de 4e gate te sluiten en dan vind je allemaal daedric armor en wapens. dus je verdiend er wel een hoop geld mee. en de sigilstones zijn ook handig.
Oud 22-06-2006, 00:17
Twistingg
Twistingg is offline
Heej,

Ik ben helemaal nieuw met oblivion.
Welke mods zijn leuk om te gebruiken.
Heb gezien : No-Compas , No Fast travel , Iets met items en lvl.
Iemand advies voor welke mods ik zou gebruiken?
En hoe moet ik ze instaleren
mvg
Oud 22-06-2006, 00:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Twistingg schreef op 22-06-2006 @ 01:17 :
Heej,

Ik ben helemaal nieuw met oblivion.
Welke mods zijn leuk om te gebruiken.
Heb gezien : No-Compas , No Fast travel , Iets met items en lvl.
Iemand advies voor welke mods ik zou gebruiken?
En hoe moet ik ze instaleren
mvg
Speel het eerst zonder mods. Als je dan je ergens aan ergert of het gaat vervelen kun je altijd mods zoeken.


Echt, veel leuker om eerst ook het spel te kunnen zien zoals bedoeld.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-06-2006, 12:11
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
moet nu die steen vinden van bruma's chapel.. klote ogre's
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 22-06-2006, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 22-06-2006 @ 01:28 :
Echt, veel leuker om eerst ook het spel te kunnen zien zoals bedoeld.
No Compass and No Fast Travel, zo is TES bedoeld.
Verder zijn er mods die alleen werken als je een hele nieuwe game start, niet leuk als je die wilt gebruiken op je full daedric armor lvl 40 character.

Mods installeer je door, zodra autorun start, op Plugins(zoiets iig) te klikken, en daar de mod aan te vinken
Oud 22-06-2006, 18:46
Verwijderd
die poster van de Arena, btw.......is dat niet de cover van TES I?
Oud 22-06-2006, 23:31
Twistingg
Twistingg is offline
Welke no-compass gebruiken jullie?
Ik heb er 2 maar die werken niet.
of moet ik dan een nieuwe game beginnen?
Oud 23-06-2006, 00:51
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
superduck schreef op 22-06-2006 @ 17:53 :
No Compass and No Fast Travel, zo is TES bedoeld.
Eh, nee.
De game is door de developer bedoeld zoals hij is zonder de mods. Dus alles waar je een mod voor nodig hebt is een toevoeging anders zou het geen mod zijn maar een feature.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 24-06-2006, 10:20
Verwijderd
Bij TES hoort gewoon geen GPS systeem.
Oud 24-06-2006, 21:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 22-06-2006 @ 17:53 :
[B]No Compass and No Fast Travel, zo is TES bedoeld.
/B]
Nonsens
In elke TES zat Fast Travel, élke. En dat men niet kon vinden waar men nou heen moest voor een quest was een van de grootste klachten bij Morrowind, dus dat kompas is ook zo slecht nog niet.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-06-2006, 00:05
Verwijderd
Arena en Daggerfall besloegen heel Tamriel, dan is het niet te doen zonder fast travel. Morrowind en Oblivion beslaan echter maar 1 provincie. Silt Striders zijn imo geen vorm van fast travel, omdat het niet van deur tot deur is, maar alleen op bepaalde plaatsen.
Oud 27-06-2006, 08:43
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oblivion heeft ook alleen fast-travel naar bepaalde plaatsen waar je al geweest bent (en Daggerfall speelt in de Iliac Bay )
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-06-2006, 22:27
Verwijderd
Een quest als "Allies for Bruma" is zeker essentieel voor de storyline, maar dan eigenlijk alleen maar als je daadwerkelijk al die steden te paard afgaat. Fast travel-->kasteel-->volgende stad vernaggelt die hele quest.....

(Daggerfall was niet in heel Tamriel? )
Oud 04-07-2006, 20:01
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Yuy, Arena Grand Champion! En maar weer eens verder aan de mainquest. Ik ben la lvl 24, maar ik ben nu net met die mythic dawn quest begonenn .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 10-07-2006, 18:54
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Er staat als ik wil trainen: You've reached the training limit for your current level. (in het rood) en dan bij times trained oid: 5/5 (dus 5 van de 5 keer), en dus kan ik niet verder trainen.
Hoe kan ik die skills verder trainen dan bij zo'n iemand??
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 10-07-2006, 19:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 10-07-2006 @ 19:54 :
Er staat als ik wil trainen: You've reached the training limit for your current level. (in het rood) en dan bij times trained oid: 5/5 (dus 5 van de 5 keer), en dus kan ik niet verder trainen.
Hoe kan ik die skills verder trainen dan bij zo'n iemand??
Dat kan pas weer na een levelup
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 10-07-2006, 20:38
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Yuy, een kickass ebony claymore gevonden, met dmg 26/27 met een health van 125%. Ik voel me zeer dodelijk ineens .

Hebben jullie ook dat bij lvl 28/29 de levelscaling minder uit lijkt te maken? In het begin was ik echt nog kwetsbaar enzo, en nu banjer ik overal onbeschadigd doorheen. Ik wordt überhaupt nouwelijks nog gewond, laat staan dat het echt nog een uitdaging is. Binnenkort de difficulty slider maar weer eens iets opschuiven denk ik zo...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 10-07-2006, 22:26
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-07-2006 @ 20:31 :
Dat kan pas weer na een levelup
level up for die skill of level up van mn character?
Level up voor die skill wil ik juist krijgen door te trainen
En level up voor mn character; dat kan pas nadat die skills zijn getraind
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."

Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 22:28.
Oud 11-07-2006, 11:37
one.
one. is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 10-07-2006 @ 23:26 :
level up for die skill of level up van mn character?
Level up voor die skill wil ik juist krijgen door te trainen
En level up voor mn character; dat kan pas nadat die skills zijn getraind
Level up voor character.
Citaat:
Meadow schreef op 10-07-2006 @ 21:38 :
Yuy, een kickass ebony claymore gevonden, met dmg 26/27 met een health van 125%. Ik voel me zeer dodelijk ineens .

Hebben jullie ook dat bij lvl 28/29 de levelscaling minder uit lijkt te maken? In het begin was ik echt nog kwetsbaar enzo, en nu banjer ik overal onbeschadigd doorheen. Ik wordt überhaupt nouwelijks nog gewond, laat staan dat het echt nog een uitdaging is. Binnenkort de difficulty slider maar weer eens iets opschuiven denk ik zo...
Inderdaad, daar heb ik ook last van. Ik moet alleen de Fighters Guild nog doen en wat quests van die steden en dan heb ik alle quests gedaan, ben nu level 33 en ik hoef amper restoration spells oid te casten. Elke tegenstander is nu zo dood. (mastery in blade en heavy armor + sneak en security)
__________________
.
Oud 12-07-2006, 10:34
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
yay fighter's guild ben ik nu Master.. ben nu de Mage's Guild gejoined.. Me broer heeft trouwens tijdje terug de official game guide gekocht.. gaaf ding
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 13-07-2006, 16:29
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Need...to..play...oblivion....
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 14-07-2006, 21:56
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 13-07-2006 @ 17:29 :
Need...to..play...oblivion....
Consume.. Conform.. Obey!!




( was mijn grafische kaart maar ietsje beter, ik heb verdomde nog steeds niet genoeg geld)
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 14-07-2006, 22:00
Verwijderd
Klaar met de MQ. Ik vind die reward nu niet echt denderend...
Oud 15-07-2006, 07:44
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
K-pax schreef op 14-07-2006 @ 22:56 :
Consume.. Conform.. Obey!!




( was mijn grafische kaart maar ietsje beter, ik heb verdomde nog steeds niet genoeg geld)
k kan m op bijna volle res spelen

ben nu bij de mages guild met die stomme pilaar
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-07-2006, 16:38
Verwijderd
Hoe level je je char? Ik heb nu een level erbij ofzo, maar ik heb geen idee hoe ik het moet toevoegen aan mijn skills en shit. En het boekje ben ik kwijt.
Oud 18-07-2006, 16:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 18-07-2006 @ 17:38 :
Hoe level je je char? Ik heb nu een level erbij ofzo, maar ik heb geen idee hoe ik het moet toevoegen aan mijn skills en shit. En het boekje ben ik kwijt.
Ga slapen, dan merk je het wel
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 18-07-2006, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 18-07-2006 @ 17:54 :
Ga slapen, dan merk je het wel
Ach zo.
Oud 19-07-2006, 23:54
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Whoohoo! Ik heb mijn oma's 19 inch flatscreen geeerft . Dit gamed echt superdalux, kan nu eindelijk fatsoenlijk alles uit mijn nieuwe videokaart trekken en t spelen op 1024 bij 768. Congratulate me . Straks ga ik gamen tot diep in deze te hete nacht .

Whoohoo, kickass!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.