Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2011, 18:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Volgens mij een gouwe ouwe: wat is er vandaag gebeurd waarbij jij oprecht WTF?! dacht.

Hier een brief van de tnt:

Geachte mevrouw,
Hartleijk gefeliciteerd met uw inschrijving op de unieke postzegelserie Vogels! Wij zijn zeer verheugd dat u deze unieke collectie bij ons wilt verzamelen.

Blabla, heel verhaal...

Hoe werkt het precies
U ontvangt van ons automatisch iedere maand een zending met 2 postzegelvelletjes en 2 schitterende bewaarbladen met de prachtige vogels die Nederland rijk is. U betaalt slechts 15 euro per maand en wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. De totale collectie bestaat uit 72 unieke postzegelvelletjes.



Nou, dat was dus een heeeel grote WTF?!
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 27-02-2011, 10:33
Verwijderd


Come on, dit is gewoon een meisje :/
Oud 27-02-2011, 10:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
HAAL HET WEG! HAAL HET WEG! *panisch in ogen wrijft*

Oud 27-02-2011, 11:30
Verwijderd
gedverdemme, die kleuter verziekt t forum nog, hij is gewoon besmettelijk, de een na de ander wordt fan en ze lopen als mummies door de school en kunnen het de hele dag alleen maar over hun ''yummyboy'' hebben die voor mij toch echt ''ik heb het gevoel dat ik ziek wordt boy'' heet.

OT: mijn wtf moment is die flashmob in de jublieumuitzending van je zal het maar hebben, ik heb echt respect voor die mensen maar dan staan daar allemaal toeschouwers van de flashmob en zeggen ze dat ze respect hebben terwijl ze normaal gesproken zeker weten je allemaal nagestaard hadden.
Oud 27-02-2011, 11:34
Verwijderd
het is toch ook niet zo raar dat die mensen worden aangestaard? Sommige zien er nou eenmaal extreem anders uit dan andere mensen. Een cybergothic krijgt minstens evenveel aandacht. Ik draai ook mijn hoofd om als ik een heel jong iemand in bijv. een rolstoel zie. Niet om diegene belachelijk te maken maar omdat het mij nieuwsgierig maakt en het me vreselijk lijkt voor zo iemand, zeker als ze jong zijn.
Niet iedereen kijkt naar zo iemand om lekker leedvermaak te hebben.
Oud 27-02-2011, 11:50
Verwijderd
@Pippeloen, nee idd, niet dat ik zelf nooit nieuwsgierig ben, maar dan kijk ik gewoon net zo lang naar die mensen als naar ieder ander.
Ik heb wel ns met mn broertje gehad dat mensen hem daarna dan na gingen doen ofzo en dan denk ik echt van wtf? hebben die mensen nou niet meer verstand?
Oud 27-02-2011, 13:06
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wakker worden en denken dat het 3 uur is, het was 11 uur.
Dit terwijl ik dacht dat het vandaag maandag zou zijn, hallo zondag.

wtfje
Oud 27-02-2011, 13:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
HAAL HET WEG! HAAL HET WEG! *panisch in ogen wrijft*

Dat denken wij ook altijd als we jouw Tokio Hotel gedoe zien, weet je ook eens hoe dat voelt.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-02-2011, 13:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat denken wij ook altijd als we jouw Tokio Hotel gedoe zien, weet je ook eens hoe dat voelt.
Wees maar blij dat je niet meedoet met het weerwolfspel (en ik denk dat mensen liever naar TH kijken dan naar JB)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-02-2011, 13:32
Verwijderd
Ik snap niet dat jullie hem zo erg vinden. ik vindt hem best ....uh ....jta hij kan hoog zingen.
Kan ik niet.
Oud 27-02-2011, 13:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wees maar blij dat je niet meedoet met het weerwolfspel
Dat ben ik ook.

Zo, en nu genoeg offtopic!
__________________
you're not my demographic
Oud 27-02-2011, 13:42
Verwijderd
das waar. oké mijn wtf moment was dat ik om kwart voor 8 uur naar beneden ging en mijn broer zat achter de playstation. WTF waarom zit je zo vroeg achter dat ding!
Oud 27-02-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Wees maar blij dat je niet meedoet met het weerwolfspel (en ik denk dat mensen liever naar TH kijken dan naar JB)
Weet je nog van mijn U2-fan versus Coldplay-fan-anecdote?
Oud 28-02-2011, 22:14
luoluo
luoluo is offline
Mijn WTF moment vandaag?

Ik sta daar op de gang in school gaat opeens iedereen zeggen dat ik en een meisje iets hebben, ik d8 echt van zoooo kinderachtig

Groets
Oud 01-03-2011, 07:09
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat mijn moeder om half acht Tina Turner staat te zingen in haar badjas.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 01-03-2011, 07:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
het is toch ook niet zo raar dat die mensen worden aangestaard? Sommige zien er nou eenmaal extreem anders uit dan andere mensen. Een cybergothic krijgt minstens evenveel aandacht. Ik draai ook mijn hoofd om als ik een heel jong iemand in bijv. een rolstoel zie. Niet om diegene belachelijk te maken maar omdat het mij nieuwsgierig maakt en het me vreselijk lijkt voor zo iemand, zeker als ze jong zijn.
Niet iedereen kijkt naar zo iemand om lekker leedvermaak te hebben.
Dat je iemand in een rolstoel aankijkt is één ding, maar omkijken doe ik echt nooit. Niet dat de gehandicapte het ziet, maar ik vind dat toch heel aso om iemand na te staren.
Oud 01-03-2011, 07:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
das waar. oké mijn wtf moment was dat ik om kwart voor 8 uur naar beneden ging en mijn broer zat achter de playstation. WTF waarom zit je zo vroeg achter dat ding!
Mijn WTF-moment van vandaag is dat iemand van 16 zich daarover verbaast.
Oud 01-03-2011, 11:51
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline

I’M A LITTLE TEAPOT, SHORT AND STOUT
HIER IST MEIN HANDLE, HIER IST MEIN SPOUT

Oh internet, you never cease to amaze me.
Ads door Google
Oud 01-03-2011, 11:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het wwspel
En bovenstaande post
__________________
Tsja
Oud 01-03-2011, 12:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

I’M A LITTLE TEAPOT, SHORT AND STOUT
HIER IST MEIN HANDLE, HIER IST MEIN SPOUT

Oh internet, you never cease to amaze me.
Oud 01-03-2011, 15:33
Verwijderd
Ik mag geen toetjes meer van de dokter en mijn moeder heeft chocoladevlapudding met slagroom...

Ze dacht dat ik bij een vriendin ging eten.
Oud 01-03-2011, 17:27
Verwijderd
trots op mezelf .. hmyeah.
en ik voel me wijs, of ik het ben of niet; het voelt fijn.
wel wtf
Oud 01-03-2011, 18:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik had ochtendshift. Ik kwam om 5:30u in de ochtend onderweg naar werk iemand (in een auto) tegen die compleet in paniek was. Hij kon zichzelf nauwelijks verstaanbaar maken in NL maar sprak wel engels. Op zijn auto stond reclame voor een uitzendbureau. Hij liet zijn visitekaartje (waar op stond dat hij voor het uzb werkte) zien en wekte de indruk dat hij de weg wilde weten. Hij stelde voor om een flinke som geld te betalen als ik voorop zou fietsen en hem de weg zou wijzen. Alsof hij verdwaald was en op tijd op zijn bestemming moest zijn. Die op hooguit 5 minuten rijden lag.

Door het werken in ploegendienst reis ik op de meest gekke tijdstippen naar huis of naar werk en ik heb al meer van dit soort verhalen

Jammer genoeg had ik een belangrijke afspraak op werk. Ik ben erg benieuwd hoeveel geld hij nou werkelijk geboden zou hebben.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-03-2011, 18:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had ochtendshift. Ik kwam om 5:30u in de ochtend onderweg naar werk iemand (in een auto) tegen die compleet in paniek was. Hij kon zichzelf nauwelijks verstaanbaar maken in NL maar sprak wel engels. Op zijn auto stond reclame voor een uitzendbureau. Hij liet zijn visitekaartje (waar op stond dat hij voor het uzb werkte) zien en wekte de indruk dat hij de weg wilde weten. Hij stelde voor om een flinke som geld te betalen als ik voorop zou fietsen en hem de weg zou wijzen. Alsof hij verdwaald was en op tijd op zijn bestemming moest zijn. Die op hooguit 5 minuten rijden lag.

Door het werken in ploegendienst reis ik op de meest gekke tijdstippen naar huis of naar werk en ik heb al meer van dit soort verhalen

Jammer genoeg had ik een belangrijke afspraak op werk. Ik ben erg benieuwd hoeveel geld hij nou werkelijk geboden zou hebben.
Als het maar 5 minuten rijden was had ik het gedaan voor een mooi bedrag! Heb je hem wel de weg gewezen?
Oud 01-03-2011, 18:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mijn reactie aan de tnt:
Beste lezer,Ik heb een heel rare brief gekregen van de tnt over een postzegelverzameling waar ik me voor zou hebben ingeschreven. Dit is beslist niet het geval. Ik heb de brief gescand, maar ik kan geen mailadres vinden. Als u mij terugmailt zal ik de bijlage sturen.Ik hoor graag z.s.m. van u.

Hun reactie daarop:
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb van u een e-mail ontvangen dat u een vraag heeft over een abonnement van de vogelserie. Tot mijn spijt kan ik uw vraag hierover niet beantwoorden. U kunt de opzeglijn van de Collect Club bereiken via telefoonnummer (0900) 222 777 6. Uw abonnement wordt dan meteen stopgezet en uw gegevens worden uit het bestand gehaald.
Mocht u in verband met de grote drukte op deze lijn geen contact kunnen krijgen, dan verzoek ik u vriendelijk om het later nogmaals te proberen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,


Ja, WTF?! Dan moet ik dus 10 cent pm betalen om me uit te schrijven voor iets waarvoor ik me überhaupt nooit heb opgegeven! En WTF postzegels met vogels?!
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 01-03-2011, 18:39
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
U kunt de opzeglijn van de Collect Club bereiken via telefoonnummer (0900) 222 777 6.

[...]

Mocht u in verband met de grote drukte op deze lijn geen contact kunnen krijgen, dan verzoek ik u vriendelijk om het later nogmaals te proberen.`
Ze hebben het druk bij de opzeglijn?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-03-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn reactie aan de tnt:
Beste lezer,Ik heb een heel rare brief gekregen van de tnt over een postzegelverzameling waar ik me voor zou hebben ingeschreven. Dit is beslist niet het geval. Ik heb de brief gescand, maar ik kan geen mailadres vinden. Als u mij terugmailt zal ik de bijlage sturen.Ik hoor graag z.s.m. van u.

Hun reactie daarop:
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb van u een e-mail ontvangen dat u een vraag heeft over een abonnement van de vogelserie. Tot mijn spijt kan ik uw vraag hierover niet beantwoorden. U kunt de opzeglijn van de Collect Club bereiken via telefoonnummer (0900) 222 777 6. Uw abonnement wordt dan meteen stopgezet en uw gegevens worden uit het bestand gehaald.
Mocht u in verband met de grote drukte op deze lijn geen contact kunnen krijgen, dan verzoek ik u vriendelijk om het later nogmaals te proberen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,


Ja, WTF?! Dan moet ik dus 10 cent pm betalen om me uit te schrijven voor iets waarvoor ik me überhaupt nooit heb opgegeven! En WTF postzegels met vogels?!
Ik heb een reclame gezien over die postzegels; er zitten ook een soort streepjescodes op die je met een speciale pen kan 'aflezen' en die pen maakt dan het geluid van die bijbehorende vogel
Kun je geen pissige mail terugsturen met 'ik vind het absurd dat ik nu die telefoonkosten moet gaan betalen terwijl ik me nergens voor heb opgegeven, graag zou ik per direct uitgeschreven willen worden, als u dant niet kunt, vertrouw ik erop dat u deze e-mail doorstuurt naar iemand die dat wel kan' oid? Zo ben ik ooit eens van de ECI afgekomen
Oud 01-03-2011, 18:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Heb ik idd gedaan, ben benieuwd.
__________________
Tsja
Oud 01-03-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een reclame gezien over die postzegels; er zitten ook een soort streepjescodes op die je met een speciale pen kan 'aflezen' en die pen maakt dan het geluid van die bijbehorende vogel
Dit is wel een beetje mijn WTF-moment van vandaag. Maar wel een positieve 'wtf'.
Oud 01-03-2011, 20:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Deze advertentie: http://kind-baby.marktplaats.nl/kind...1#photoGallery
__________________
Tsja
Oud 01-03-2011, 20:46
Verwijderd
opnieuw verliefd worden dmv oude berichten lezen
Oud 01-03-2011, 21:16
Verwijderd
Syori en haar laatste stoot in het WW-spel.
Oud 01-03-2011, 21:37
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik luister wel veel naar Klassiek. Maar vind ik het mooi? Nee. Sommige stukken ook wel, maar heb er ook dingen bij zitten, van nou.. Laat maar Ik luister er ook naar omdat ik het knap vind van de mensen die het bedacht hebben, ik zou het niet zomaar 1, 2, 3 kunnen.
Oud 01-03-2011, 21:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
opnieuw verliefd worden dmv oude berichten lezen
Ik hou ook van jou hoor, Rape-l.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-03-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik hou ook van jou hoor, Rape-l.
Oud 01-03-2011, 22:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je kunt je verbazing niet voor mij verbergen. Ik zie alles.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 01-03-2011, 22:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Als het maar 5 minuten rijden was had ik het gedaan voor een mooi bedrag! Heb je hem wel de weg gewezen?
Met de fiets is het een stuk langer plus een deel waar je als fietser niet mag rijden, en het lag niet in mijn route. Ik heb hem wel de weg gewezen, maar of hij eruit is gekomen zal ik nooit weten.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 02-03-2011, 13:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF ik heb een boze brief van mijn werk waarin ze ontzettend informeel tegen met razen dat 'je hebt je werkgever voorgelogen' en 'het ergst van al' en dat mijn contract niet verlengd wordt en ze mijn loon niet meer uitbetalen en tegelijk heb ik een formulier gekregen van het nieuwe ziektebeleid waarin volgens de sancties ik met mijn overtredingen helemaal niet al mijn loon kwijt ben maar maar een paar uur, en ik heb een paar boze woorden dat ik geen contact heb opgenomen met de bedrijfsarts en een oproep dat ik dat moet doen, maar nergens contactinformatie, ook niet in mijn contract, en toen ik een maand geleden belde voor dat nummer kreeg ik het niet want dan had ik maar thuis moeten zijn om de post te ontvangen. Oh en het is allemaal ook nog naar het verkeerde adres gestuurd. WTF.
Oud 02-03-2011, 14:31
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
WTF ik heb een boze brief van mijn werk waarin ze ontzettend informeel tegen met razen dat 'je hebt je werkgever voorgelogen' en 'het ergst van al' en dat mijn contract niet verlengd wordt en ze mijn loon niet meer uitbetalen en tegelijk heb ik een formulier gekregen van het nieuwe ziektebeleid waarin volgens de sancties ik met mijn overtredingen helemaal niet al mijn loon kwijt ben maar maar een paar uur, en ik heb een paar boze woorden dat ik geen contact heb opgenomen met de bedrijfsarts en een oproep dat ik dat moet doen, maar nergens contactinformatie, ook niet in mijn contract, en toen ik een maand geleden belde voor dat nummer kreeg ik het niet want dan had ik maar thuis moeten zijn om de post te ontvangen. Oh en het is allemaal ook nog naar het verkeerde adres gestuurd. WTF.
ik snap het niet? WTF
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Oud 02-03-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Je kunt je verbazing niet voor mij verbergen. Ik zie alles.
zeg, ik gaf je geen digitale hengel om bot te vangen
Oud 02-03-2011, 18:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb vandaag mijn eerste fanmail gekregen, briefpost uit Duitsland



(achterkant)



Er staat in:
Spoiler
Oud 02-03-2011, 18:21
Verwijderd
@Noedel: Haha, wat tof
Oud 02-03-2011, 18:34
Verwijderd
Dat Beyoncé echt supergoed live zingt, ik wist dat helemaal niet!



Niet normaal.
Oud 02-03-2011, 20:43
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/...n/m1fzxgjfv8mt faal
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 02-03-2011, 20:59
Verwijderd
Mijn plant beweegt De sneaky bastard.
Oud 02-03-2011, 21:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]

I’M A LITTLE TEAPOT, SHORT AND STOUT
HIER IST MEIN HANDLE, HIER IST MEIN SPOUT

Oh internet, you never cease to amaze me.
Ik moest hardop lachen vooral door dat liedje eronder
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-03-2011, 21:02
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Tof, Noedels!

Mijn wtf moment was vandaag in de bus. Twee meisjes van dertien (waarbij je in eerste instantie denkt dat ze geen seks hebben), over hun relatie en vriendjes.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 03-03-2011, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag mijn eerste fanmail gekregen, briefpost uit Duitsland

[afbeelding]


(achterkant)

[afbeelding]


Er staat in:
Spoiler
Waaauuw! Dat is ZO gaaf.
Oud 03-03-2011, 09:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Noedel: wauw, wat cool!

OT: de uitslag van de verkiezingen. Hoewel dat WTF-moment niet zo groot was als het eigenlijk zou horen te zijn bij zo'n uitslag.
__________________
Tsja
Oud 03-03-2011, 10:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik krijg geen kwijtschelding voor de gemeentelijke belastingen (dat zouden ze automatisch weer checken), terwijl ik amper boodschappen kan doen. Ik heb ook niet te veel op mijn spaarrekening staan, dus ik snap echt niet hoe ze hierbij komen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Wat is jouw WTF moment van vandaag? #2
Verwijderd
500 27-07-2011 10:52
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.