Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 20:26
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Nee, dit is niet het zoveelste 'ben jij een echte <hokje*>?' topic..

Maar:

Ben jij jezelf op het forum of voor je een toneelstukje op? Antwoord jij op het forum zoals jij in het dagelijks leven ook zou doen of is dit je 2e persoonlijkheid..?

Wil jij de waarheid nog wel eens verbloemen, zo ja met wat voor redenen?
(denk aan shockeren, grappig zijn etc..)

Ik heb dit topic gemaakt, omdat ik niet geloof dat iedereen hier volledig zichzelf is.. Er zijn zat mensen die wel waarheidsgetrouw antwoorden, maar bij sommige mensen heb ik echter mn twijfels.. (ik noem geen namen btw)
Sommige mensen komen namelijk nogal bot, kinderachtig of dom over..


* Vul hier zelf maar wat in..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 20:30
Verwijderd
*vult in*

ik ben vaak gewoon mezelf (voor zover ik "vaak" op het forum zit), maar bij sommige dingen ook weer niet. als ze erg persoonlijk zijn. niet iedereen hoeft van me te weten hoe ik me op sommige momenten ben. of hoe ik ergens mee omga.
ik kom toch al anders over irl dan over internet enzo
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik dacht altijd dat ik anders was dan in het echt, omdat ik hier echt heel bot en chagrijnig uit de hoek kan komen als iets me niet aanstaat, maar ik ben erachter gekomen dat ik zo ook in het echt ben *kijkt onschuldig* ben hier misschien minder verlegen, that's all

maar 1 ding: liegen doe ik hier echt niet. True he
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:30
Mysterons
Mysterons is offline
ik antwoord gewoon dingen die zo zijn, die ik vind, mn mening enz. maar ik heb buien dat ik me echt zwaar aan iedereen irriteer en dan ga ik hele botte dingen zeggen enz. en als ik in een sarcastische bui ben ga ik dus sarcastische opmerkingen maken.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:35
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Ik ben hier net zo kinderachtig als in het echt .
__________________
...and if I die today, I'll be the HappyPhantom, and I'll go chasing the nuns out of the yard.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ja ik ben mezelf hier,ik reageer zoals ik in het echt leven ook zou reageren.
Ik denk dat ik ook over kom hier op andere mensen zoals in het echt.

Al zeg ik bepaalde dingen hier op het forum,en i-net in algemeen,wel makkelijker...er zijn geen ogen op je gericht,en er is een mogelijkheid tot wissen van bepaalde opmerkingen enzo.
Ik heb behoorlijk wat persoonlijke dingen besproken via i-net die ik in het echt niet ter sprake zal brengen omdat ik dat gewoon niet kan.

Als ik irl heel pissed ben,verdrietig whatever,dan merken de mensen het in mijn omgeving het ook.
Ik probeer mezelf hier niet in te houden,of het meisje met het perfecte leventje etc. te spelen,want ik weet dat het niet zo is.

Ik heb geen behoefte om een rolletje te spelen,want als puntje bij paaltje komt ben jezelf de enige die voor de gek gehouden word,want andere mensen prikken wel door dat masker heen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik denk zoiezo,dat mensen hier niet snel gaan toegeven dat ze een rol spelen,of niet echt zichzelf zijn.
Als die mensen uberhaupt al weten van zichzelf dat ze hier iemand anders zijn dan irl.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik ben heel slecht in liegen.

Maar waarom zou ik niet de waarheid vertellen. Ooit kom je jezelf tegen en je wordt gewoon meer gerespecteerd als je je zelf blijft.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:40
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Vice schreef:


Maar waarom zou ik niet de waarheid vertellen.
Kan me best voor stellen,dat iemand die in irl een kutleven heeft en niet word geaccepteerd door de mensen op zich heen,i-net gebruikt om die acceptatie wel te vinden,maar bang is om zichzelf te zijn en om dan weer afgezeken te worden,en daarom zichzelf een beetje 'aanpast'.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:41
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ik heb mijn hele internet reputatie bij mekaar gelogen


ook dit
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Jawel ik ben wel gewoon mezelf hier hoor, waarom zou ik me anders voordoen. Alleen als ik me heel kut voel ga ik niet internetten, dus jullie maken me meer vrolijk mee
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja ik ben mezelf hier,ik reageer zoals ik in het echt leven ook zou reageren.
Ik denk dat ik ook over kom hier op andere mensen zoals in het echt.

Al zeg ik bepaalde dingen hier op het forum,en i-net in algemeen,wel makkelijker...er zijn geen ogen op je gericht,en er is een mogelijkheid tot wissen van bepaalde opmerkingen enzo.
Ik heb behoorlijk wat persoonlijke dingen besproken via i-net die ik in het echt niet ter sprake zal brengen omdat ik dat gewoon niet kan.

Als ik irl heel pissed ben,verdrietig whatever,dan merken de mensen het in mijn omgeving het ook.
Ik probeer mezelf hier niet in te houden,of het meisje met het perfecte leventje etc. te spelen,want ik weet dat het niet zo is.

Ik heb geen behoefte om een rolletje te spelen,want als puntje bij paaltje komt ben jezelf de enige die voor de gek gehouden word,want andere mensen prikken wel door dat masker heen.
Dit is verder geen aanval hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.. Waarom heb je je leeftijd dan veranderd?

---
Ontopic: Ik gedraag me bijna hetzelfde als irl, behalve misschien dat ik hier wat beter uit m'n woorden kom en iets meer durf te zeggen omdat er idd geen 'echte' mensen zijn waar je tegenover zit en waar je tegen moet praten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:55
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Mja, ik kan soms wel anders op het internet overkomen, omdat ik vaak dingen bot zeg maar als mensen me irl zie, zien ze dat ik er een glimlach bij maak, kun je je wel rot gaan smiley-en, maar heeft niet echt hetzelfde effect denk ik. Verder ga ik ook in irl vaak discussies uit de weg, wat ik ook op het forum vaak doe. Of ik wil antwoorden, maar dan zegt een stemmetje: 'Ah joh, laat toch, krijg je niet veel goeds mee' Toch kom ik face-to-face minder gauw met iemand in discussie en irriteer ik me sneller 'getypt' dan 'gesproken-met-een-gezichtsuitdrukking'
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:58
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Ik frons niet op het forum

Maar voor de rest gedraag ik me (naar mijn weten dus verbeter me als ik het mis heb ) hetzelfde p het forum als irl...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
ik heb mijn hele internet reputatie bij mekaar gelogen


ook dit
met andere woorden
je spreekt de waarheid op dit forum
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik denk zoiezo,dat mensen hier niet snel gaan toegeven dat ze een rol spelen,of niet echt zichzelf zijn.
Nou waarom zouden ze niet? ZOals ik, wie ken ik hier nou? dr zou niets gebeuren als ik nu zei dat ik in het echt heel anders ben en dat ik eigenlijk helemaal niet hip ben (). Ik vraag me niet alleen of waarom ze het niet zouden toegeven, ik vraag me ook af waarom ze het wel zouden doen dat heb je toch wel snel door denk ik.

Ik denk dat er echt niemand is die helemaal een andere rol speelt waarvan de rest dat niet merkt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
rosi schreef:
Jawel ik ben wel gewoon mezelf hier hoor, waarom zou ik me anders voordoen. Alleen als ik me heel kut voel ga ik niet internetten, dus jullie maken me meer vrolijk mee
volgens mij moet je Roos niet chagrijnig meemaken grapje hoor
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:05
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
IRL "hap" ik meer. Ik ga snel discussies aan, en blijf ook langer doordrammen. Ik heb vaak op het forum dat ik iets wil zeggen, maar het toch maar niet doe. Ik heb echter geen 'masker' op hier ofzo, ik post niet iets anders als wat ik IRL zou zeggen/denken.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2002, 21:08
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Dit is verder geen aanval hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.. Waarom heb je je leeftijd dan veranderd?
Same over here, en ook over het kopiëren van die gedichten... Beetje jammer.
__________________
...and if I die today, I'll be the HappyPhantom, and I'll go chasing the nuns out of the yard.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
HappyPhantom schreef:
Same over here, en ook over het kopiëren van die gedichten... Beetje jammer.
gaan jullie nu in ieder topic tegen cemslut zeuren? Hebben jullie niets beters te doen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:21
Verwijderd
Op het forum ben ik heel aardig maar in het echte leven ben ik een klootzak.

Of andersom...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:21
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Idd, kappen met die onzin.. Ik houd mn topics graag schoon en netjes..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:21
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Citaat:
bertbart schreef:
gaan jullie nu in ieder topic tegen cemslut zeuren? Hebben jullie niets beters te doen ofzo?
Nee, ik wil alleen al heel lang weten waarom ze dat heeft gedaan. Sorry?
__________________
...and if I die today, I'll be the HappyPhantom, and I'll go chasing the nuns out of the yard.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:22
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
HappyPhantom schreef:
Nee, ik wil alleen al heel lang weten waarom ze dat heeft gedaan. Sorry?
Maak dan lekker je eigen topic.. Delete die niks toevoegende posts van je aub..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:25
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Maak dan lekker je eigen topic.. Delete die niks toevoegende posts van je aub..
Hmm, nee... Dit topic gaat over true-zijn. Maartje zegt dat ze true is. En dan zou ik wel willen weten waarom ze die gedichten kopieerde en haar leeftijd veranderde.
Wat verder eigenlijk niet tegen Maartje persoonlijk bedoeld is. Dat zou ik bij ieder ander ook vragen.
__________________
...and if I die today, I'll be the HappyPhantom, and I'll go chasing the nuns out of the yard.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
gaan jullie nu in ieder topic tegen cemslut zeuren? Hebben jullie niets beters te doen ofzo?
Jezus man, ik ben gewoon benieuwd. Mag dat? Ik heb er verder toch geen bedoelingen mee ofzo. Bovendien, iedereen weet onderhand wel dat maartje haar leeftijd verandert heeft, dat geeft ze zelf ook gewoon toe.. Ik vraag me gewoon af waarom.

Citaat:
Sorry?
..en ik zal dit ook heus wel veranderen als het offtopic-gelul zo irritant bevonden wordt. Ook al snap ik niet waarom - het is nog redelijk ontopic, IMO.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Nee, dit is niet het zoveelste 'ben jij een echte <hokje*>?' topic..

Maar:

Ben jij jezelf op het forum of voor je een toneelstukje op? Antwoord jij op het forum zoals jij in het dagelijks leven ook zou doen of is dit je 2e persoonlijkheid..?

Wil jij de waarheid nog wel eens verbloemen, zo ja met wat voor redenen?
(denk aan shockeren, grappig zijn etc..)

Ik heb dit topic gemaakt, omdat ik niet geloof dat iedereen hier volledig zichzelf is.. Er zijn zat mensen die wel waarheidsgetrouw antwoorden, maar bij sommige mensen heb ik echter mn twijfels.. (ik noem geen namen btw)
Sommige mensen komen namelijk nogal bot, kinderachtig of dom over..


* Vul hier zelf maar wat in..

Hier geef ik juist mijn mening, meer dan ik in het echt doe juist...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:37
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
..volgens mij word er nu eerst gekeken WIE iets heeft gepost, ipv WAT diegene gepost heeft. Niet alleen bij Cemslut, maar ook bij Paranoide.

EN DAT IS EEN SLECHTE ZAAK!!

dus nu gaan we gewoon weer onze mening geven, en niet iemand schoppen als hij/zij iemand van de overkant "aanvalt" .. toch?
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:42
Verwijderd
blergh.. make love not war!

(en trouwes: ik vind niet dat Paranoide aan het zeuren was ze vroeg gewoon wat)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:44
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Sooz schreef:
..volgens mij word er nu eerst gekeken WIE iets heeft gepost, ipv WAT diegene gepost heeft. Niet alleen bij Cemslut, maar ook bij Paranoide.

EN DAT IS EEN SLECHTE ZAAK!!!
dus nu gaan we gewoon weer onze mening geven, en niet iemand schoppen als hij/zij iemand van de overkant "aanvalt" .. toch?
ja!
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:46
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
ja!
Je was toch niet toevallig aan het kijken wie dat postte hè?

maar ik ben het ook met ...... eens!
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:50
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
Je was toch niet toevallig aan het kijken wie dat postte hè?

maar ik ben het ook met ...... eens!
*fluit onschuldig om zich heen*

Maar gelijk heeft ze wel!!!

- dus vecht voortaan je ruzies op het schoolplein uit -
__________________
" watch your eyeballs tuup"

Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:51
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
irl ben ik ook zo achterlijk bezig
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:54
luckyleo
luckyleo is offline
voor zover ik weet ben ik gewoon mezelf, misschien dat je op het forum iets sneller verteld dan dat je tegen je 2 buurvrouwen zou doen, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Nee, dit is niet het zoveelste 'ben jij een echte <hokje*>?' topic..

Maar:

Ben jij jezelf op het forum of voor je een toneelstukje op?
Ik ben eigenlijk de geadopteerde tweelingbroer van Brad Pitt , maar ik ben er ook van overtuigd dat er over mijn leven een toneelstuk geschreven moet worden.
Citaat:

Antwoord jij op het forum zoals jij in het dagelijks leven ook zou doen of is dit je 2e persoonlijkheid..?
Ik ben even ziekelijk bijdehand in het echt als hier op het forum. In het echt wellicht erger, daar durf ik meer, want daar zijn geen forumbazen

Citaat:

Wil jij de waarheid nog wel eens verbloemen, zo ja met wat voor redenen?
(denk aan shockeren, grappig zijn etc..)
De waarheid is al grappig genoeg, verbloemen leidt tot overkill.
Citaat:

Ik heb dit topic gemaakt, omdat ik niet geloof dat iedereen hier volledig zichzelf is..
Moet dat dan? En dan?...

Citaat:

Er zijn zat mensen die wel waarheidsgetrouw antwoorden, maar bij sommige mensen heb ik echter mn twijfels.. (ik noem geen namen btw)
Hoe weet je dat ze al dan niet wel of niet de waarheid spreken?
Citaat:

Sommige mensen komen namelijk nogal bot, kinderachtig of dom over..
Wellicht omdat ze dat ook zijn. Sommigen verbergen dit in het echte leven, anderen laten het niet dus ook niet op het internet. Hoe je het ook wendt of keert, je hebt het in je, en dat merk je aan degenen die stiekem toch lachen om de kinderachtige/botte/domme opmerkingen.


Citaat:
* Vul hier "zelf maar wat" in..
"zelf maar wat"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:01
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben mezelf. Ik post alleen niet altijd wat ik eigenlijk zou willen zeggen omdat ik ooit heb gehoord dat uit elke post mijn onzekerheid zo verschrikkelijk naar voren komt en mijn minderwaardigheidscomplex gaat niet iedereen aan en ik wil ook niet dat mensen me zielig vinden of denken dat ik aandacht vraag.
__________________
.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2002, 22:02
nenne
nenne is offline
Citaat:
HappyPhantom schreef:
Hmm, nee... Dit topic gaat over true-zijn. Maartje zegt dat ze true is. En dan zou ik wel willen weten waarom ze die gedichten kopieerde en haar leeftijd veranderde.
Wat verder eigenlijk niet tegen Maartje persoonlijk bedoeld is. Dat zou ik bij ieder ander ook vragen.
en ze reageert niet, en ze reageert niet...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:02
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
in het echt ben ik veel liever /minder agrresief
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:03
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
in het echt ben ik veel liever /minder agrresief
Liegbeest
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:03
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
nenne schreef:
en ze reageert niet, en ze reageert niet...
Nee omdat ze niet online is.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:15
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
prototype schreef:
Liegbeest
*rent naar mammie*
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:23
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik ben best mezelf hier hoor... ik ben net zo wisselvallig als irl en kan op verschillende momenten totaal tegen over gestelde meningen hebben over zaken.. en dat komt hier ook wel terug denk ik.... en verders als ik echt kwaad of super sjago ben gak niet puteren dus dat zal hier nie zo overkomen.... dus uh zo goed als
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:36
maar
Avatar van maar
maar is offline
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een onwaarheid heb verteld, dus eerlijk ben ik in ieder geval wel . Ik zie ook niet in waarom je de waarheid zou verbloemen of zou liegen, omdat het enige voordeel zou kunnen zijn dat je vaak gekozen wordt in de belangrijke forumverkiezingen (dit betekent niet dat alle verkozenen liegen). Ik kan zonder. In het echt maak ik misschien alleen meer opmerkingen naar mensen individueel, wat ik hier uiteraard niet doe om de sfeer lekker te houden en ontopic te blijven
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 06:54
nenne
nenne is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Nee omdat ze niet online is.
'Haar' gedichten staan toch al heeel erg lang op het DoP forum? En die reacties erop toch ook? En die opmerking over haar leeftijd is gisteren middag ofzo gemaakt, terwijl ze volgens mij daarna nog in een ander topic heeft gereageerd....

Maargoed....

Ik reageer op het forum wel zoals ik in het dagelijkse leven ook zou reageren. Ik antwoord altijd zoals ik ook echt denk.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 07:12
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
nenne schreef:
'Haar' gedichten staan toch al heeel erg lang op het DoP forum? En die reacties erop toch ook? En die opmerking over haar leeftijd is gisteren middag ofzo gemaakt, terwijl ze volgens mij daarna nog in een ander topic heeft gereageerd....

Maargoed....

Ik reageer op het forum wel zoals ik in het dagelijkse leven ook zou reageren. Ik antwoord altijd zoals ik ook echt denk.

Hoewel jullie misschien denken dat ik 24/7 op het forum zit,dat is dus niet zo.
En als ik in een ander topic reageer wil dat niet zeggen dat ik gelijk alle topic in het hele forum nog een doorlees,het was me dus niet opgevallen.
De reden dat ik mn geboortedatum heb verandert heeft niks te maken met het feit dat ik 16 wil lijken(volgens mij weet iedereen hier ook gewoon dat ik 15 ben),maar met iets anders,wat jullie gewoon geen fuck aan gaat.
Over die gedichten,ik heb het destijds op Dop uitgelegd,ik heb mezelf tig keer verantwoord aan geschokeerde mensen op msn,het is wel weer genoeg geweest.

Daarbij komt dat ik jullie geen enkele verantwoording verschuldigt ben.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 09:15
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ben hier minder verlegen dan ik in het echt ben. Want hier zit je 'veilig' verscholen achter je computertje enzow... Maar ik antwoord wel eerlijk en ben verder niet anders dan in 'real life' vind ik
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 09:23
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Over die gedichten,ik heb het destijds op Dop uitgelegd,
Oh?
__________________
...and if I die today, I'll be the HappyPhantom, and I'll go chasing the nuns out of the yard.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:30
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
irl ben ik eigenlijk helemaal niet aardig

mwah ik antwoord toch wel eerlijk vind ik zelf, soms idd wat grappiger (nouja.. naar mijn mening dan) maar verder spui ik gewoon wat er in me opkomt.. zoals dit.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:40
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
* Vul hier zelf maar wat in..
ik antwoord hier net zoals irl
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
HappyPhantom schreef:
Oh?
Meid,ga jij ff lekker ergens anders peter r de vries misdaad verslaggever spelen.
Find yourself a new victim.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet
Eliyahu
58 20-09-2010 18:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Broeikaseffect is uit, Global Cooling de nieuwe hype
Verwijderd
75 25-09-2006 17:29
Psychologie Muziektopic #4
coopergirl
487 05-03-2006 20:23
Verhalen & Gedichten Nothing can compare to you.
Verwijderd
4 02-10-2005 14:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Nationalisme moet bevorderd worden
Verwijderd
168 26-11-2004 19:40
Eten & Drinken McDonalds, verantwoord?
nps
68 23-06-2004 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.