Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 21:13
Verwijderd
Wie wordt er ook zo ziek van dat fabrikanten altijd en eeuwig hun produchten 'verbeteren' en 'vernieuwen' door de samenstelling van de ingrediënten te veranderen?

Hebben ze nou echt niet door dat ze mensen met een voedselallergie/-intolerantie hier soms super mee hebben?

Zou er iets aan te doen zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 22:37
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Ik denk niet dat het nog te stoppen is. It's allready out there.. Maar wat wel haalbaar is, is dat er naast dat gemodificeerde voedsel ook nog 'puur natuur' voedsel verkrijgbaar blijft denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 05:05
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Maar wat wel haalbaar is, is dat er naast dat gemodificeerde voedsel ook nog 'puur natuur' voedsel verkrijgbaar blijft denk ik.
Hmm, dat is er ook, alleen hebben sommige mensen daar net zo weinig aan als aan dat gemodificeerde voedsel...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 10:06
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
ik denk niet dat daar iets aan te veranderen is, mensen zijn continu bezig met het verbeteren van dingen...en op zich is dat natuurlijk ook niet slecht voor het grootste gedeelte van de bevolking

__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.