Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2001, 19:22
thisbe
thisbe is offline
Wat vinden jullie van je leraar Latijn?
Vorig jaar had ik een onwijs leuke gozer die zich voordoet of ie 25 is terwijl ie 39 is. Whatever! Hij was tenminste aardig! Mijn nieuwe leraar is echt vaag. Loopt ie met een soort koksjasje door de school of met een bontmuts van een konijn!!!?
Graag reacties...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2001, 20:39
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Mijn leraar Latijn van vorig jaar (nu mijn Grieks-leraar) vind ik wel een grappige man. Zijn garderobe is niet zo groot en ook niet erg nieuw.
Hij heeft vaak sterke opmerkingen, je kunt ermee lachen.
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 14-02-2001, 20:49
Artemis-oud
Artemis-oud is offline
Mijn leraar is minstens 59 jaar oud. Volgens mij is hij zelfs al 60. Ik vond hem altijd een leuke man, maar de laatste tijd doet hij heel erg raar. Hij is heel snel op z'n teentjes getrapt en dat soort dingen. Wel jammer eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2001, 21:02
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
ik heb een lerares, heel aardig, maar rommelig, we doen bijna niets, ik heb dan ook niet echt veel met haar.
Mijn leraar Grieks is veel leuker, wel strenger, maar wel heel gezellig.
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Met citaat reageren
Oud 14-02-2001, 21:47
Sizzm
Sizzm is offline
onze lerares, VAN GOCH, is echt een superbitch... zit iedereen altijd ontzettend in de zeik te nemen, gunt niemand hoger dan een 6 en vindt zichzelf heeeeeel erg goed

------------------
Mango rulezzz!! -=Mango-Squad=- Life sucks, just like you.. (sorry)
__________________
-=-*the beauty of silence*-=-
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 10:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Mijn Latijn leraar is een lopend mysterie. Niemand mocht hem en daarvan is nu het resultaat dat er nog 2! leerlingen over zijn.
Hij heeft een beetje sarcastische humor, en maakt graag spottende opmerkingen, maar het leuke daarvan is dat je het bij hem terug kunt doen
Wat ik ook fantastisch vind is dat hij zeer boeiend kan voorlezen en dat maakt de les een plezier.
Uitleg is wat minder helaas, vooral in de 2e en de 3e waren het schriften vol aantekeneingen, maar niemand snapte er iets van.
Eigenlijk is de les geen Latijn, we zijn altijd met hem aan het discussieren. Dan heeft hij weer een fantastisch boek gelezen dat we moeten lezen, dan heeft hij weer een mening over de onvoldoende veiligheidsmaatregelen in café's...je kunt het zo gek nog niet bedenken..
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 20:40
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Artemis schreef:
Mijn leraar is minstens 59 jaar oud. Volgens mij is hij zelfs al 60. Ik vond hem altijd een leuke man, maar de laatste tijd doet hij heel erg raar. Hij is heel snel op z'n teentjes getrapt en dat soort dingen. Wel jammer eigenlijk.
Ik zal dit nog even aanvullen.
(hij is overigens 60)

Tot en met de vierde was ik erg enthousiast over hem. Hij is uiterst intelligent en kan uitstekend uitleggen, maar vanaf vorig jaar is de sfeer in de klas bij latijn helemaal niet leuk meer (hoewel de klas op zich vrij goed met elkaar overweg kan). Deels lag het er misschien aan omdat we Tacitus vertaalden wat misschien wat te moeilijk voor ons was. Het steeds akelig stil en naar. Dit jaar gaat het wat beter, maar het is nog niet optimaal. Hij gaat dit jaar met pensioen.

Lerares Grieks: aardig, maar kan slecht uitleggen en dwaalt nogal gemakkelijk een heel eind af van het onderwerp, met als gevolg dat het vrij slecht gesteld is met de kennis van het grieks (ik moet nog veel doen voor het examen...), maar de sfeer in de klas is in ieder geval beter dan bij latijn.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 21:30
thisbe
thisbe is offline
Ik hoorde net bij een voorlichtingsavond over de werkweek naar Rome in mei, dat die leuke leraar Latijn meegaat. Beter!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 18:14
hey
hey is offline
Onze leraar latijn? Hebben jullie een uurtje?
Hij is oud, lelijk en stinkt uren in de wind!!! Hij draagt weken het zelfde hemd en jaren het zelfde kostuum!!!
__________________
opschrift WC-deur: Do you want a cold surprise, pull the chain before you rise
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 21:27
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Citaat:
hey schreef:
Onze leraar latijn? Hebben jullie een uurtje?
Hij is oud, lelijk en stinkt uren in de wind!!! Hij draagt weken het zelfde hemd en jaren het zelfde kostuum!!!

Komt ongeveer overeen met den Abbi (onze leraar Latijn). Stinkt uit z'n bek da het nie erger kan, en trekt met kerstmis eens een andere trui aan...! Ohhh help!


------------------
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn! GREETZ TO SeCond ChoiCe and *blue angel* !!

[Dit bericht is aangepast door girlspider (12-05-2001).]
__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 02:21
Sly
Sly is offline
Hmm ik heb in schooljaar 1999/2000 examen gedaan in dat vak, maar mijn leraar latijn was wel cool zolang je hem naar de mond praatte. Of zolang je hem beviel.

Hij heeft in ieder geval ALTIJD de pik op 1 persoon in de klas. Nouja, ik kon wel met hem lachen en een beetje leuk ouwehoeren, en hij was niet heel slecht ofzo.
Hij paste overigens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed op wat er over hem in de schoolkrant kwam te staan, maar daar kan Optima jullie volgens mij meer over vertellen.

Hij wist van zichzelf dus wel dat hij regelmatig foute uitspraken deed, zoals dat je als VWO-leerling niet mag praten met de werkster thuis, of zoiets.

[Dit bericht is aangepast door Sly (17-02-2001).]
__________________
´Boe!´ Tegen de respectloze behandeling van onze dieren.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 17:06
hey
hey is offline
Citaat:
girlspider schreef:

Komt ongeveer overeen met den Abbi (onze leraar Latijn). Stinkt uit z'n bek da het nie erger kan, en zijn grote liefde is natturlijk Caesar! Ohhh help!


Die van ons heb ik heel kort beschreven, want er zijn geen woorden voor. Hij lijkt een beetje op een trol. Echt! Een van zijn helden is Cotta, en hij heeft de ziekelijke neiging om dat heel luid te roepen op een stil moment!! Slecht voor het hart hoor, zo schrikken!
__________________
opschrift WC-deur: Do you want a cold surprise, pull the chain before you rise
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 21:18
thisbe
thisbe is offline
Zijn er ook nog verhalen over leuke leraren Latijn???
Met citaat reageren
Oud 18-02-2001, 00:20
Sly
Sly is offline
Ja! Het leuke aan mijn leraar was dat hij op een driedaagse excursie naar Trier naast je zat te kijken terwijl je 's nachts ziek van de drank over je nek ging. En nee ik had niet gezien dat-ie er zat, als je teveel op hebt en je staat op het punt over je nek te gaan let je niet zo heel erg meer op je omgeving........
__________________
´Boe!´ Tegen de respectloze behandeling van onze dieren.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2001, 14:39
Sinne
Sinne is offline
die van mij is ook heel tof.
hij gaat altijd met z'n klas mee naar het volgende jaar, zodat je hem normaal gezien 6 jaar hebt.
hij geeft enorm veel huiswerk, maar hij zorgt er wel voor dat we alles kennen.
en als we met Caesar bezig zijn, begint hij altijd te vertellen en zo, heel tof!

Met citaat reageren
Oud 18-02-2001, 14:40
Sinne
Sinne is offline
Citaat:
girlspider schreef:

Komt ongeveer overeen met den Abbi (onze leraar Latijn). Stinkt uit z'n bek da het nie erger kan, en zijn grote liefde is natturlijk Caesar! Ohhh help!


den Abbi? hoe noemt hij echt? toch niet Abts of zo hé? die heb ik in 't eerste jaar gehad, als vervanger
dat was echt vreselijk

Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 20:43
Verwijderd
De afgelopen jaren had ik een iets mindere leraar Latijn. Ik kon wel goed met hem opschieten en hij leefde helemaal op als hij achtergrondverhalen vertelde, maar vertalen ho, maar! Er is bovendien in de 4e ergens iets mis gegaan, waardoor de sfeer totaal verpest werd (hij liep zomaar de klas uit, enz.) Toch was het wel tof, maar ik kan nu dus niet vertalen. Maar hij is halverwege dit jaar naar een andere school gegaan en nu hebben we een nieuwe lerares. Supertof!!!!!!!! Supergezellig mens van 26 jaar, we kunnen onwijs met haar lachen, we weten ongeveer alles van haar prive-leven en toch voeren we wat uit in de les: ik begin te kunnen vertalen (nooit gedacht dat het ooit zou gebeuren). De lagere klassen vinden haar wat minder, ze is daar vrij streng en dat is een overgang vergeleken met de vorige leraar, waar zij geen problemen mee hebben gehad. Maar wij hebben het echt errug naar ons zin, komt misschien omdat we maar met zijn achten zijn. We mogen zelfs op haar bruiloft komen volgend jaar (zijn we al lang geslaagd, maargoed)!!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 21:14
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
*E.T.* schreef:
Er is bovendien in de 4e ergens iets mis gegaan, waardoor de sfeer totaal verpest werd (hij liep zomaar de klas uit, enz.)
Dat hebben wij dus ook gehad. Het begon in de vierde en in de vijfde werd het helemaal erg. Nou ja, nu gaat het wel weer wat beter.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2001, 14:16
thisbe
thisbe is offline
[QUOTE]*E.T.* schreef:
Er is bovendien in de 4e ergens iets mis gegaan, waardoor de sfeer totaal verpest werd (hij liep zomaar de klas uit, enz.)

Zit je soms op het Revius College in Doorn?
Onze nieuwe leraar (sinds dit schooljaar) is ook al een keer weggelopen uit de klas.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2001, 18:47
Verwijderd
Goh, dat zo veel mensen dit herkennen, zeg!!
Nee, ik zit niet in Doorn op school. gebeurde op ISW in 's-Gravenzande...

Oh..enne...hoe heet de leraar in kwestie?? Misschien is het dezelfde, want hij is dit jaar bij ons weg gegaan???

[Dit bericht is aangepast door *E.T.* (21-02-2001).]
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 12:31
thisbe
thisbe is offline
Hij heet, zoals ie zelf altijd uitdrukkelijk zegt, menéer Zondervan. Klinkt dat misschien bekent in de oren?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 16:31
Johan
Johan is offline
Ze is errug cool, Miss Diamant geweest dus ook wel knap en ze kan goed lesgeven
__________________
-Johan
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 16:31
Verwijderd
nope, is hem niet...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 19:35
thisbe
thisbe is offline
Er lopen dus gewoon een heleboel 'weglopende'leraren rond!
Arme ons...al hoewel, hebben wij weer een keertje geen les, maar ja, wel veel gezeik achteraf.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 20:28
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Onze leraar van Grieks is vorig jaar ook kwaad de les uitgelopen. Was best wel grappig, vond hij niet, maarja..
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2001, 14:46
Verwijderd
de beste en leukste leraar van de school!!!!
en grappig en aardig enz, enz.....
Hij geeft grieks en latijn en KCV en filosofie
dus ik zie hem ook vaak, ik heb, vind ik , meer met hem dan met andere leraren!!!


kusjes Jo

[Dit bericht is aangepast door Jo (23-02-2001).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2001, 17:12
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Citaat:
Sinne schreef:
den Abbi? hoe noemt hij echt? toch niet Abts of zo hé? die heb ik in 't eerste jaar gehad, als vervanger
dat was echt vreselijk

nee hoor wees gerust, hij heet Vandenabbeele, echt helemaal getikt die vent!



------------------
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn! GREETZ TO SeCond ChoiCe and *blue angel* !!
__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 27-02-2001, 10:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
wij hebben en best wel aardige latijnse leraar, maar hij heeft een beetje moeite met orde houden, in het begin v/h jaar is ie de krant gaan lezen (een blokuur!!), nou ik von het niet zo erg ik had die les met een goede vriend 3 teksten vertaald (nog nooit zo hard gewerk!). ook heeft ie een andere klas er helemaal uitgestuurd, iedereen had corvee.
nu is ie bij ons bezig er groepjes uit te sturen, heel flauw, maar het werkt wel...

mn griekse leraar is echt een vreemde vogel, hij is oud, kaal en heeft 13 kids, hij heeft elke dag zo'n oud ouderwets jasje aan en daaronder zo'n vestje van FILA... nu heeft ie een bondmuts en wordt "onze reporter uit Rusland genoemd...

------------------
Many friends will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 10:52
bezoeker
Mijn lerares Latijn is heel cool, ze gooit met mandarijnen naar leerlingen. Echt heel cool. Tenzij een mandarijn tegen je kop krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 11:23
WU-rulezzz
Avatar van WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
hij is heel erg slim.. hij weet echt al die woorden en rijtjes etc. Maar hij scheld mij nog al regelmatig uit voor hypocriet eikeltje hij is wel flex
__________________
I guess a diamond ain't nothing but a rock with a name ... I guess love ain't nuttin but emotion and game
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 13:12
nemesiz
nemesiz is offline
Lerares Latijn (Gaatske) is echt super ze is nog maar 22 net afgestudeert en hardstikke gezellig. Je kunt ontzettend goed met haar praten gewoon tof
Mijn leraar grieks is errug vaag. Best wel een excentrieke man, hij heeft vaak erg harde opmerkingen en kan absoluut niet uitleggen maar hij is wel tof.
__________________
Soep zei de vlieger...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 21:39
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
bezoeker schreef:
Mijn lerares Latijn is heel cool, ze gooit met mandarijnen naar leerlingen. Echt heel cool. Tenzij een mandarijn tegen je kop krijgt.
ehhh, dit is toch niet 'de bezoeker'??

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 21:39
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
nemesiz schreef:
Lerares Latijn (Gaatske) is echt super ze is nog maar 22 net afgestudeert en hardstikke gezellig. Je kunt ontzettend goed met haar praten gewoon tof
Mijn lerares Grieks heeft al vijf keer aangeboden mij haar telefoonnummer te geven, omdat ik Grieks en Latijn wil gaan studeren en zij Gaatske dus eerst heeft lesgegeven. Ze is een keer bij een les van ons aanwezig geweest.


[Dit bericht is aangepast door Onbekende (05-05-2001).]
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 23:33
Peorth
Peorth is offline
Over mijn leraar latijn zijn de meningen zwaar verdeeld, hij is een sarcast en hij is echt heel scherp, dus ik mag hem wel. Voor de mensen die zijn humor niet snappen ( zijn er echt te veel!)/ die er nie tegen kunnen is het minder. Maar omdat hij zo scherp is , wil ik niks missen, dus let ik op, dus werkt het. En zo is het bij anderen ook, en dat maakt de sfeer goed. Er kan veel, maar je moet weten hoever je kunt gaan. En hij stinkt ontzettend.
__________________
'Let me talk to him, he's had a near-death experience' 'We all have, it's called living.'
Met citaat reageren
Oud 07-05-2001, 05:52
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
wij hebben voo latin een lerres, die nog nooit haar bovenlip onthaart heeft en wiens haar precies ontploft is, ze is 40 ongeveer en iedereen haat haar

voor grieks hebben we sinds dit jaar een echte toffe lerares van 24, waar we op ons gemak doen en niet veel huiswerk
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 07-05-2001, 18:21
nemesiz
nemesiz is offline
Citaat:
Onbekende schreef:
Citaat:
nemesiz schreef:
Lerares Latijn (Gaatske) is echt super ze is nog maar 22 net afgestudeert en hardstikke gezellig. Je kunt ontzettend goed met haar praten gewoon tof
Mijn lerares Grieks heeft al vijf keer aangeboden mij haar telefoonnummer te geven, omdat ik Grieks en Latijn wil gaan studeren en zij Gaatske dus eerst heeft lesgegeven. Ze is een keer bij een les van ons aanwezig geweest.


[Dit bericht is aangepast door Onbekende (05-05-2001).]
Grappig, ze is tegenwoordig ook mijn mentrix

__________________
Soep zei de vlieger...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2001, 18:46
Sacha
Sacha is offline
Citaat:
*E.T.* schreef:
De afgelopen jaren had ik een iets mindere leraar Latijn. Ik kon wel goed met hem opschieten en hij leefde helemaal op als hij achtergrondverhalen vertelde, maar vertalen ho, maar! Er is bovendien in de 4e ergens iets mis gegaan, waardoor de sfeer totaal verpest werd (hij liep zomaar de klas uit, enz.) Toch was het wel tof, maar ik kan nu dus niet vertalen. Maar hij is halverwege dit jaar naar een andere school gegaan en nu hebben we een nieuwe lerares. Supertof!!!!!!!! Supergezellig mens van 26 jaar, we kunnen onwijs met haar lachen, we weten ongeveer alles van haar prive-leven en toch voeren we wat uit in de les: ik begin te kunnen vertalen (nooit gedacht dat het ooit zou gebeuren). De lagere klassen vinden haar wat minder, ze is daar vrij streng en dat is een overgang vergeleken met de vorige leraar, waar zij geen problemen mee hebben gehad. Maar wij hebben het echt errug naar ons zin, komt misschien omdat we maar met zijn achten zijn. We mogen zelfs op haar bruiloft komen volgend jaar (zijn we al lang geslaagd, maargoed)!!!
Het enige wat ik even wilde melden is dat E.T. helemaal gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 16:03
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Citaat:
hey schreef:
heel luid te roepen op een stil moment!! Slecht voor het hart hoor, zo schrikken!
Damn dit IS gewoon een dubbelganger ofzow. Hoe vaak ik me al een hartaanval geschrokken heb dit jaar, ik kan het niet tellen!!!

__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 16:04
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Citaat:
bezoeker schreef:
Mijn lerares Latijn is heel cool, ze gooit met mandarijnen naar leerlingen. Echt heel cool. Tenzij een mandarijn tegen je kop krijgt.

HEHEHE
shit man

__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 17:24
eefpeef
eefpeef is offline
onze lerares latijn (Buwalda) is asl mens wel oke, maar als lerares kan ze heel lullig doen. Door de klas heen schreeuwen dat je nu moet ophouden met in je agenda kladden omdat je anders de volgende keer alwwwweeeeeeeeeeeer een 3 haalt...
Ook zegt ze heel veel 'euh' en dat is dat echt een soort gekreun. Dus aan het eind van een woord ofzo... Je kan wel met dr lachen over andere leraren en ze gaat volgend jaar met pensioen. Ik hoop dat we dan ook een beetje een jong persoon krijgen, lijkt me wel kick!
-X- Eef
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 18:46
Oh-BOEMah D-Lux
Oh-BOEMah D-Lux is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Mijn leraar Latijn van vorig jaar (nu mijn Grieks-leraar) vind ik wel een grappige man. Zijn garderobe is niet zo groot en ook niet erg nieuw.
Hij heeft vaak sterke opmerkingen, je kunt ermee lachen.
Tja Jasper, als je HIER op hem gaat zitten afgeven, dan zou je het een stuk moeilijker krijgen dit jaar met Grieks...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2001, 20:50
DE bezoeker
DE bezoeker is offline
Citaat:
Oh-BOEMah D-Lux schreef:
Tja Jasper, als je HIER op hem gaat zitten afgeven, dan zou je het een stuk moeilijker krijgen dit jaar met Grieks...
Met dat soort ideeën, Oh-BOEMah D-Lux, bof je volgens mij, dat JIJ niet in zijn klas zit....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2001, 13:18
*black rose*
Avatar van *black rose*
*black rose* is offline
nou ik heb me toch een chagerijnig mens voor latijn,ik en nog 3 anderen mogen nog geen woord zeggen of ze begint al te dreigen,maja
niemand moet haar.....
__________________
Don't need no-one that's no good for me..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2001, 14:58
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
DE bezoeker schreef:
Met dat soort ideeën, Oh-BOEMah D-Lux, bof je volgens mij, dat JIJ niet in zijn klas zit....
Ehmm, dat was niet zo bedoeld, maar er staat toch ook een hoop positiefs!?

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 17-05-2001, 21:24
kiezel
Avatar van kiezel
kiezel is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Ehmm, dat was niet zo bedoeld, maar er staat toch ook een hoop positiefs!?

Ha, je grenzeloos ende overweldigend zelfvertrouwen komt weer om de hoek kijken...

Die bontmuts van thisbe was trouwens helemaal niet zo'n slecht idee (hint-hint!)
__________________
We are not striving for elegance
Met citaat reageren
Oud 17-05-2001, 22:15
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Ok, heb je even?

Mijn leraar Latijn is een eikel. Hij ontzettend duf, kan niet uitleggen, kan geen orde houden en durft niemand eruit te sturen. Ik weet nog dat ik naast een jongen zat, we zaten vreselijk te klooien enzow en hij durfte er gewoon niks van te zeggen. Toen die jongen een hele erge beledigende opmerking maakte, zette hij ons alleen maar uit elkaar.

De miet.
__________________
I'll keep the ring, till I die...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2001, 22:18
DE bezoeker
DE bezoeker is offline
Citaat:
kiezel schreef:
Die bontmuts van thisbe was trouwens helemaal niet zo'n slecht idee (hint-hint!)[/B]
Voor wie, kiezel? Voor Jasper of voor zijn vroegere leraar Latijn met zijn beperkte garderobe?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2001, 15:06
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
DE bezoeker schreef:
Voor wie, kiezel? Voor Jasper of voor zijn vroegere leraar Latijn met zijn beperkte garderobe?
Okay dan, U wint (alweer..):
Sorry meneer, ik zal nooit meer iets negatiefs zeggen!

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2001, 15:28
kiezel
Avatar van kiezel
kiezel is offline


[Dit bericht is aangepast door kiezel (18-05-2001).]
__________________
We are not striving for elegance
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Categoriale gymnasia: goed of slecht?
Musliston
50 07-10-2000 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.