Oud 13-05-2020, 22:14
stillemeisje12
stillemeisje12 is offline
Heyy allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik snap dus al 2 maanden met een jongen en in het begin was het echt leuk alleen de laatste tijd geeft hij zulke verschillende tekens. De ene dag stuurt ie hele lieve dingen en geven we elkaar hele tijd complimentjes en sturen we hartjes en noemen we elkaar schatje en liefje. En een dag later spreken we elkaar amper en sturen we alleen kus smileys en noemt ie me geen schatje of liefje als ik t gesprek start en laat ie me na een tijdje ook op geopend staan en reageert pas de volgende dag weer als hij of ik t gesprek start.
Kan iemand mij uitleggen wat deze tekens betekenen? En of ik nog hoop moet houden dat t iets gaat worden met z'n tweeën?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2020, 22:59
Verwijderd
Ken je hem ook in het echt? Hoe kennen jullie elkaar?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 00:13
stillemeisje12
stillemeisje12 is offline
Citaat:
Ken je hem ook in het echt? Hoe kennen jullie elkaar?
ja we hebben 4 jaar bij elkaar in de klas gezeten, alleen ik ben sinds dit jaar een niveau omlaag gegaan dus zit nog wel op dezelfde school. alleen het vervelende is, is dat we met elkaar zijn gaan snappen toen de scholen dicht gingen dus hebben elkaar sindsdien niet meer in het echt gezien
Met citaat reageren
Oud 14-05-2020, 09:34
Verwijderd
Het kan zijn dat hij gewoon een beetje druk is soms.
Ik zou er niet te veel mee zitten eerst, jullie kunnen elkaar toch niet zien... en nu hoeven jullie ook niet besluiten wat jullie "van elkaar zijn". Vriendje en vriendinnetje, gewoon vrienden etc.

Soms is iemand even door zijn repertoire heen qua digitale communicatie. misschien wil hij niet te eager overkomen, digitaal cimmuniceren is niet voor iedereen makkelijk! Als jullie wel leuk contact hebben, wanneer jullie dat hebben, dan is dat wel oke.

Maar ik snap je heel goed hoor! Maar zo zou ik er mee omgaan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2020, 19:01
stillemeisje12
stillemeisje12 is offline
Citaat:
Het kan zijn dat hij gewoon een beetje druk is soms.
Ik zou er niet te veel mee zitten eerst, jullie kunnen elkaar toch niet zien... en nu hoeven jullie ook niet besluiten wat jullie "van elkaar zijn". Vriendje en vriendinnetje, gewoon vrienden etc.

Soms is iemand even door zijn repertoire heen qua digitale communicatie. misschien wil hij niet te eager overkomen, digitaal cimmuniceren is niet voor iedereen makkelijk! Als jullie wel leuk contact hebben, wanneer jullie dat hebben, dan is dat wel oke.

Maar ik snap je heel goed hoor! Maar zo zou ik er mee omgaan.
dankjee )))
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware MSN doet het niet meer (windows 7)
freakinaround
7 09-08-2010 06:46
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie rare tekentjes voor de y-as
Jopies
2 02-01-2009 16:22
Software & Hardware getallenstelsels in visual basic.net
Land_of_spirits
25 25-09-2006 18:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Japanese learning circle
Verwijderd
28 02-09-2006 00:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gedonder om Cartoons III
Gatara
501 10-02-2006 16:39
Software & Hardware [CD's] Beperkte lengte filenames
hhendrikxx
7 28-09-2004 12:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.