Oud 06-09-2003, 23:19
Supervixen
Avatar van Supervixen
Supervixen is offline
nou kijk,ik zat laatst eens te denken...hoe zou dat nou zijn?...'het'doen met zo'n condoom met van die ribbeltjes,of dingetjes..nou jullie weten wak bedoel...jah ik ga t zoiezo ook wel zelf proberen,maar ben benieuwd naar jullie ervaringen,so spit it out!
__________________
It's got to be rock 'n' roll music if you wanna dance with me.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:22
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Supervixen schreef op 06-09-2003 @ 23:19:
nou kijk,ik zat laatst eens te denken...hoe zou dat nou zijn?...'het'doen met zo'n condoom met van die ribbeltjes,of dingetjes..nou jullie weten wak bedoel...jah ik ga t zoiezo ook wel zelf proberen,maar ben benieuwd naar jullie ervaringen,so spit it out!
dan ben ik wel een jongen ... maar mssn kan ik dr wel wat over vertelle als je logisch nadenkt ... als jongen zijnde is de lul (als je een normale jongen bent ) gewoon glad, dus geen ribbels ... als meisje voel je een staaf naar binne glijde met lekker gevoel wat langs je klit schuift en heerlijk je vagina opvult zeg maar ...

wat ik denk, is met ribbels....veel meer prikkeling in je klit omdat het een _-_-_-_ beweging geeft, hij raakt je klit, dan weer niet dan weer wel ... lekkerder gevoel dus
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
freakin schreef op 07-09-2003 @ 00:22:
dan ben ik wel een jongen ... maar mssn kan ik dr wel wat over vertelle als je logisch nadenkt ... als jongen zijnde is de lul (als je een normale jongen bent ) gewoon glad, dus geen ribbels ... als meisje voel je een staaf naar binne glijde met lekker gevoel wat langs je klit schuift en heerlijk je vagina opvult zeg maar ...

wat ik denk, is met ribbels....veel meer prikkeling in je klit omdat het een _-_-_-_ beweging geeft, hij raakt je klit, dan weer niet dan weer wel ... lekkerder gevoel dus
mja, aan de andere kant lijkt het me weer giga schuren lang de ingang zeg maar... En dat lijkt me ook weer niet zo'n fijn idee...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 01:13
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Supervixen schreef op 06-09-2003 @ 23:19:
nou kijk,ik zat laatst eens te denken...hoe zou dat nou zijn?...'het'doen met zo'n condoom met van die ribbeltjes,of dingetjes..nou jullie weten wak bedoel...jah ik ga t zoiezo ook wel zelf proberen,maar ben benieuwd naar jullie ervaringen,so spit it out!

Deze bedoel je?

Mijn ervaring was dat ik wel iets meer voelde dan net met een gewoon condoom, maar toch minder dan zonder. Leuk experiment, maar niet voor herhaling.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 01:14
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2003 @ 00:33:
mja, aan de andere kant lijkt het me weer giga schuren lang de ingang zeg maar... En dat lijkt me ook weer niet zo'n fijn idee...
Schat, het is geen schuurpapier.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 02:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 07-09-2003 @ 01:14:
Schat, het is geen schuurpapier.
Zeg toch ook LIJKT mij... Niet dat het zo is... Kan me voorstellen dat sommigen het niet prettig vinden.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 04:57
Verwijderd
Wa's dat voor onzin over klit wel raken en niet raken, je moet je geen dikke bobbels gaan voorstellen op een condoom tenzij je echt een nepding gaat kopen ofzo.
Voorzover ik weet is een condoom met 'extra texture" of met ribbeltjes gewoon een condoom met kleine lijntjes/randjes over het oppervlak.
(de mijne hebben zeg maar lijntjes drover heen lopen... )
Je kunt het goed voelen met sex maar als je er naar kijkt zie je nu niet bepaald dikke 'ribbels'
Anyway, als meisje is mijn ervaring dat ik wat meer voel, vooral de eerste keer wel interessant mijn reactie was "hihi dat voelt vaag" (en ik zei het ook nog hardop )
Mjah het voelt wel dus, heel wat anders dan een gewoonglad condoom.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:11
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ribbeltjes zijn wel leuk.

best wel leuk eigenlijk
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:43
Verwijderd
Vriendin vond het best wel leuk, voor de jongen maakt het geen reet uit (tussen condooms onderling uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 13:58
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
Citaat:
freakin schreef op 07-09-2003 @ 00:22:
dan ben ik wel een jongen ... maar mssn kan ik dr wel wat over vertelle als je logisch nadenkt ... als jongen zijnde is de lul (als je een normale jongen bent ) gewoon glad, dus geen ribbels ... als meisje voel je een staaf naar binne glijde met lekker gevoel wat langs je klit schuift en heerlijk je vagina opvult zeg maar ...

wat ik denk, is met ribbels....veel meer prikkeling in je klit omdat het een _-_-_-_ beweging geeft, hij raakt je klit, dan weer niet dan weer wel ... lekkerder gevoel dus
als het in en uit je vagina gaat raakt het de clitoris niet hoor. Ik weet niet hoe jij je een vagina voorstelt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 07-09-2003 @ 13:58:
als het in en uit je vagina gaat raakt het de clitoris niet hoor. Ik weet niet hoe jij je een vagina voorstelt.
Ik wou net zeggen... hij moet wel heel erg hoog op me liggen wil 'ie langs m'n clitoris schuren...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:57
paranoid
paranoid is offline
ik vind dat het hoord te zijn zoals god het geschapen heeft.. dus zonder rare ribbels..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
doowz schreef op 07-09-2003 @ 14:57:
ik vind dat het hoord te zijn zoals god het geschapen heeft.. dus zonder rare ribbels..
heeft god het condoom geschapen???
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:29
Supervixen
Avatar van Supervixen
Supervixen is offline
nou...ik zal t maar eens gaan proberen dan...

na gebruik uitgebreid verslag hier te lezen natuurlijk
__________________
It's got to be rock 'n' roll music if you wanna dance with me.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 17:45
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
doowz schreef op 07-09-2003 @ 15:57:
ik vind dat het hoord te zijn zoals god het geschapen heeft.. dus zonder rare ribbels..
hihi, dit is een leuke discussie. God heeft ervoor gezorgt dat wij
a. een condoompje maakten en
b. een condoompje met ribbeltjes ontwiepen.
God zorgt toch voor alles?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 17:58
Verwijderd
Hij voelde er niets van en ik ook niet. Gelukkig was het gratis.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:55
Supervixen
Avatar van Supervixen
Supervixen is offline
Citaat:
never mind schreef op 07-09-2003 @ 17:45:
hihi, dit is een leuke discussie. God heeft ervoor gezorgt dat wij
a. een condoompje maakten en
b. een condoompje met ribbeltjes ontwiepen.
God zorgt toch voor alles?

__________________
It's got to be rock 'n' roll music if you wanna dance with me.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:57
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Geen ervaring mee... Misschien maar een keer proberen!

Al ben ik niet zo voor condooms, ik voel liever zijn warme stijve lid puur in me... (omg, ik sla door)
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 11-09-2003 @ 20:57:
Geen ervaring mee... Misschien maar een keer proberen!

Al ben ik niet zo voor condooms, ik voel liever zijn warme stijve lid puur in me... (omg, ik sla door)
oeh
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:22
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 07-09-2003 @ 01:14:
Schat, het is geen schuurpapier.
ik kom niet meer bij
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 07-09-2003 @ 01:13:
[afbeelding]
[afbeelding] Deze bedoel je?

Mijn ervaring was dat ik wel iets meer voelde dan net met een gewoon condoom, maar toch minder dan zonder. Leuk experiment, maar niet voor herhaling.
Pfffffff wat een kut ding zeg, dat helpt echt niet hoor.
De zogenaamde extra ribbels of puntjes zie je niet of nauwlijks laat staan voelen, nee echt zonde van je gleld. Koop dan performce, daarmee kan je bijna niet meer klaar komen, dus lang plezier
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 09:05
DeSSie
Avatar van DeSSie
DeSSie is offline
JE VOELT ER GEEN KLOTE VAN!

Ik en me vriendin kregen zo een nopjes/ribbeltjes condoom gratis bij zo een pakje durex wij denken maybe is het lekkerder ofzo naja je voelt er dus niks van althans wij dan niet

Dus vind maar zonde van je geld als je 3 euro meer neer telt je voelt niks ervan
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 11-09-2003 @ 20:57:
..
Al ben ik niet zo voor condooms, ik voel liever zijn warme stijve lid puur in me... (omg, ik sla door)
Hou nou toch eens op
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 11:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
klikorat schreef op 07-09-2003 @ 13:58:
als het in en uit je vagina gaat raakt het de clitoris niet hoor. Ik weet niet hoe jij je een vagina voorstelt.
Ik denk dat het probleem is dat hij zich een vagina alleen maar voor kan stellen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:50
poesiefox
poesiefox is offline
Ontopic: wij hadden ze van de Rutgersstichting gehaald ooit, fun condooms.

Het deed zo verrekte pijn! Het leek wel of er mesjes aanzaten in plaats van ribbeltjes. Ik hield het een paar minuten vol, en toen smeekte ik om genade. Drie keer geprobeerd, tot het pakje leeg was, en drie keer helse pijnen doorstaan. Maar ja, het werd geacht lekker te zijn, dus we deden vast iets fout, dachten we.

Ik doe het gewoon meer op druk dan op oppervlakkige wrijving, maar dat wiste ik toen nog niet.

Dus: als iets niet meteen lekker voelt voor jou, dan is het iets wat jij niet lekker vindt, en dan moet je iets anders doen. Je hoeft misschien maar een detail te veranderen, maar als DIT het niet is, dan blijft dat zo.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
DeSSie schreef op 12-09-2003 @ 09:05:
JE VOELT ER GEEN KLOTE VAN!
Dus het lag niet aan ons. Durex moet gewoon betere funcondooms maken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 23:49
paranoid
paranoid is offline
Citaat:
never mind schreef op 07-09-2003 @ 17:45:
hihi, dit is een leuke discussie. God heeft ervoor gezorgt dat wij
a. een condoompje maakten en
b. een condoompje met ribbeltjes ontwiepen.
God zorgt toch voor alles?
hm nee ik denk dat god alleen de mens heeft geschapen en hun hersens.. mensen zijn zelf zo ziek om ribbels te creeeren.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 01:53
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
doowz schreef op 12-09-2003 @ 23:49:
hm nee ik denk dat god alleen de mens heeft geschapen en hun hersens.. mensen zijn zelf zo ziek om ribbels te creeeren.
Ziek? eerder creatief
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:14
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
freakin schreef op 07-09-2003 @ 00:22:
als jongen zijnde is de lul gewoon glad, dus geen ribbels ...
Dat heeft niks met gewoon te maken. En ik weet niet of je wel eens jezelf hebt onderzocht, een lul heeft wel degelijk kleine bobbels, te vertalen in "ribbels". Immers kan je zwellichaam nooit 100% rond zijn, tuurlijk voelt ie wel zacht of glad, ook in erecte vorm, maar zou ik dan de enige man zijn met oneffenheden in mijn piemel? Denk het niet.

En Poesiefox... Die rubbers van Durex met ribbels zijn ook een slachting voor een man met een gevoelige piemel.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:50
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
doowz schreef op 12-09-2003 @ 23:49:
hm nee ik denk dat god alleen de mens heeft geschapen en hun hersens.. mensen zijn zelf zo ziek om ribbels te creeeren.
ja maar god zorgt toch voor alles? dus ook voor wat de mensen doen en maken?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 23:15
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
never mind schreef op 18-09-2003 @ 21:50:
ja maar god zorgt toch voor alles? dus ook voor wat de mensen doen en maken?

PRIJS DE HEER! HALLELUJA!

btje ontopic mag wel weer.. als je over 'God' wil praten moet je in een ander topic zijn..

ontopic: heb ze wels gebruikt en mn (ex) vriendin vond het wel grappig maar t maakte voor haar niet zoveel uit....
ze had t liever zonder
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 00:03
paranoid
paranoid is offline
god kan niet altijd opletten.. het condoom met ribbels heeft n freak uitgevonden toen god ff niet keek...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 02:09
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik vond de excitas best wel aangenaam voelen. Met andere condooms voel ik vaak niet eens of zijn penis er wel in zit.
Performas daarentegen hebben op mijn vriend erg weinig effect. Niet dat het lang moet duren, hoe eerder het gebeurd is, hoe eerder zijn tong in actie komt
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Waarom is God dan zo gruwelijk tegen condooms als ie ze zelf gemaakt heeft?

Boeiend ook trouwens... NOT. Over God discussieren we wel of F&L ofzow... Hier hebben we het puur en alleen over de condooms. Zullen we het daar ook maar bij houden? Dank u zeer.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 20:41
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
het stroefde heel wat meer en daarom was het lekkerder er was meer gevoel. sommige vinden het heel fijn sommige een hel
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:15
Hyperke
Avatar van Hyperke
Hyperke is offline
Citaat:
freakin schreef op 07-09-2003 @ 00:22:
dan ben ik wel een jongen ... maar mssn kan ik dr wel wat over vertelle als je logisch nadenkt ... als jongen zijnde is de lul (als je een normale jongen bent ) gewoon glad, dus geen ribbels ...
WTF mijn penis is anders wel een beetje geribbeld, echt waar, als je eraan voelt natuurlijk , het is niet echt zichtbaar
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:27
miss_mistiQue
miss_mistiQue is offline
ik hou meer van performence, duurt langer
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:47
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
kinagirl schreef op 22-09-2003 @ 15:27:
ik hou meer van performence, duurt langer
voor de gene die het geklaag zat zijn ja
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 01:38
Cthulhu
Cthulhu is offline
Citaat:
Hyperke schreef op 21-09-2003 @ 21:15:
WTF mijn penis is anders wel een beetje geribbeld, echt waar, als je eraan voelt natuurlijk , het is niet echt zichtbaar
Mijn vriend heeft wel een soort harde puistjes onderaan zijn penis, maar daar voel ik niets van. Zijn penis voelt verder ook wel wat geribbeld, maar alleen als ik er heel zachtjes over wrijf. Dan voel ik de excitas toch beter.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 07:52
Hyperke
Avatar van Hyperke
Hyperke is offline
Citaat:
Cthulhu schreef op 23-09-2003 @ 01:38:
Mijn vriend heeft wel een soort harde puistjes onderaan zijn penis, maar daar voel ik niets van. Zijn penis voelt verder ook wel wat geribbeld, maar alleen als ik er heel zachtjes over wrijf. Dan voel ik de excitas toch beter.
srry hoor maar ik heb geen vettige vuisten op mijn lul !!!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 23:52
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Niet echt een aanrader...je voelt het niet/ een klein beetje/ voelt raar, pijnlijk. Tja en wat HEM betreft: hij heeft er natuurlijk al helemaal niks aan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 07:45
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
never mind schreef op 18-09-2003 @ 21:50:
ja maar god zorgt toch voor alles? dus ook voor wat de mensen doen en maken?
God zorgt zeker ook dat iedereen de pijp uitgaat. Kom jij met ' God zorgt toch voor alles'
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:16
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik heb ooit in een blad gelezen, dat als je een condoom gebruikt met echt hele prularia erop, dat het dan juist gevaarlijk kan zijn...

Ribbeltjes zullen echt geen kwaad kunnen, maar ik denk dat je misschien wel moet oppassen met 1 of ander beest vastgeplakt aan het topje van het condoom
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:27
Kaboon
Kaboon is offline
Ik heb geen ervaring met Durex Sensation dus daar kan ik niets over zeggen.

Wel heb ik ervaring met de Durex Performa, en persoonlijk vind ik die voor de afwisseling wel leuk om te gebruiken (normaal gesproken doen we zonder). Ze doen bij mij wat ze moeten doen, orgasme uitstellen.

En om on-topic te blijven, de ribbel condooms van Condomi waren een groot success! Geen pijn, geen moeilijkheden, veel plezier en genot.


Citaat:
condomi stimulation
Geribbeld en met noppen
Uiterst gevoelig voor de vrouw. Geribbeld en met noppen - nooit meer stoppen. Aan deze fijne ribbels beleeft elke vrouw heel wat plezier.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:25
Snoep
Snoep is offline
het zal vast niet veel uitmaken
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ribbeltjes
Yannickje
5 30-08-2014 20:38
De Kantine Ecnelis is saai? A:ja B:nee #697
Verwijderd
500 22-09-2009 13:23
Drugs & Alcohol Het IZSADC-topic #66
Mephisto
500 26-07-2006 17:07
Lifestyle ribbels in spijkorbroeken
mi-au
18 27-06-2004 23:09
Lichaam & Gezondheid tampon- pijn
Steefjuh
24 10-02-2004 22:22
Seksualiteit geribbelde...
City2000
9 11-04-2003 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.