Oud 26-07-2001, 19:56
15 mei.

Lief dagboek.

Vandaag werd ik 15 jaar! De hele familie was op mijn verjaardag, oma heeft me zelfs 75 gulden gegeven. Daar ga ik morgen in de stad de nieuwe cd van de backstreet boys van kopen, samen met Annet. Van mijn ouders kreeg ik een boek en die hele dure schoenen die ik al zou lang wou hebben. Ze passen precies! En dit dagboek heb ik gehad van tante Simone.
Ik ben echt blij dat ik 15 ben, het klinkt veel beter als 14. Nu ben ik net zou oud als Steven. Steven heeft me trouwens gefeliciteerd vandaag op school, maar ik ging natuurlijk weer blozen. Ik heb verder niet met hem gepraat, maar hij heeft me tenminste opgemerkt.

21 mei.

Tja dagboek,

de vorige keer dat ik schreef was ik nog blij. Nu wat minder. Steven schijnt een vriendin te hebben in een andere klas. Ik heb haar gezien, Annet wees haar aan. Ze is echt heel mooi, veel mooier als ik. En ze rookt, en ze hoort bij de groep. Ik denk niet dat ik nog een kans maak.
Bovendien is mijn ratje dood. Gisteren lag hij helemaal verstijft in zijn kooitje. Pap en ik hebben hem begraven in de tuin en daarna heb ik in tranen Annet gebeld. Arm ratje...

3 juni.

Ik heb gerookt! Het was echt vies, maar wel heel stoer en ik heb niet gehoest. Ik voel me echt goed, ik heb vandaag met Simon gepraat, een vriend van Steven. Na schooltijd was dat. Ik begon zomaar ergens over en hij deed nog aardig ook! Terwijl ik helemaal niet populair ben zoals hun. En toen ging het hele groepje roken en toen kreeg ik er ook een. Ik heb ze voorgehouden dat ik al vaker rookte maar niet op school. Ik vond het jammer dat Steven er niet bij stond.

12 juni.

Stomme lerares geschiedenis had me eruit gestuurd. Ik moest huilen bij de rector en ik schaamde me heel erg. Ik had alleen maar zitten praten met Annet. Nou mag ik morgen het plein aanvegen, echt super eng. Sta ik daar in mijn eentje tussen al die mensen met die bezem.

14 juni.

Ik denk erover om een wenkbrauwpiercing te laten zetten. Pap en mam zullen er wel boos om worden en zeggen dat het niks voor mij is maar ik vind het al heel lang mooi. Ik heb er ook geld voor want ik heb de cd van bsb niet gekocht, vind die muziek een beetje saai worden. Zou dat erg pijn doen, zo'n piercing? Annet gaat vast wel mee om mijn hand vast te houden...
Ik rook nu trouwens bijna elke dag na schooltijd een sigaret en heb gisteren een pakje gekocht. Duur zeg. Ik kijk er tijdens de laatste lessen zelfs naar uit. Natuurlijk niet alleen de sigaret, maar ook omdat ik dan bij het groepje sta. Steven staat er ook vaak bij maar durf hem niet aan te spreken. Ik praat wel veel met Simon en die is eigenlijk bestwel aardig.

20 juni.

Ik heb hem laten zetten!!! Ik ben met Annet naar de winkel geweest en ik heb nu een wenkbrauwpiercing! Het was wel even doorbijten maar ik kan niet wachten tot ze hem zien morgen op school!

30 juni.

Iedereen vond mijn wenkbrauwpiercing mooi, behalve mijn groepje. Ze vonden het ordinair en verweten me dat ik populair wilde zijn. Maar ik wil gewoon doen wat ik leuk vind. Isabel negeert me al een tijdje omdat ik rook.
Ik vind Steven niet leuk meer, hij stond met zijn vriendin te zoenen vlak voor mijn neus. Simon zag het en bood me nog een sigaret aan. Ik denk eigenlijk dat ik Simon nu leuker vind. Ik rook nu ook af en toe stiekem thuis, maar pap en mam mogen dat niet weten natuurlijk. Ze waren al boos om mijn piercing, maar gelukkig hoefde 'ie er niet uit.

9 juli.

Ik heb vakantie, en ik verveel me al een tijdje. Tot net dan, want Simon belde me, hij wil dat ik mee uit ga! Een date dus, en ik heb volgend weekend afgesproken! Hij komt me ophalen, en ik ben nu al zenuwachtig. Hij en de rest van zijn groepje gaan wel vaker uit, maar ik nooit. Ik kijk weleens een film bij Annet of zij bij mij.

20 juni.

Pap is er net achter gekomen dat ik rook en hij was heel boos en ik moest huilen. Maar toch ben ik heel erg blij, want ik ben uitgeweest met Simon, naar de bioscoop! De film was heel saai en we zaten steeds zachtjes te praten. En na de pauze heb ik met hem gezoend! Was echt heel fijn en Simon was echt heel lief voor me. Gisteren heb ik hem weer gezien en hebben we weer gezoend en hij zei dat hij me een heel mooi meisje vond! Hij kiest mij gewoon boven die populaire meisjes die er al heel lang bij horen, de meisjes op wie ik wou lijken. En hij noemde ze sletten! Hij zei zelfs, dat hij me ook al leuk vond toen ik nog niet rookte en geen piercing had, maar dat hij zag dat ik Steven leuk vond. Het gaat hem gewoon om mij, om wie ik ben, niet op mijn piercing of omdat ik rook. Ik hoef niet meer bij dat groepje 'sletten' te horen... ik voel me gewoon goed.
Advertentie
Oud 26-07-2001, 22:17
DaDude
Avatar van DaDude
DaDude is offline
kee leuk maar over wie gaat dit nu over een gefantaseerd meisje of over jou.

btw kvind het wel een leuk verhaal

ps ga een boek schrijven ofzow

[Dit bericht is aangepast door DaDude (26-07-2001).]
__________________
Non Human prescense detected.......
Oud 27-07-2001, 08:32
MAS187
MAS187 is offline
Hmmm, een verhaal in de vorm van een dagboek. Weer eens iets anders

Ik vond het leuk om te lezen

MAS187
Just be yourself...
Oud 27-07-2001, 18:28
Citaat:
DaDude schreef:
kee leuk maar over wie gaat dit nu over een gefantaseerd meisje of over jou.
Het gaat juist over een meisje dat heel anders is als ik en daarom was het een uitdaging om te schrijven.

Oud 27-07-2001, 19:09
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
coel mooi geschreven
mooie gedachte gelukkig zijn er ook meisjes die niet zo zijn als jouw creatie
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 27-07-2001, 20:13
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Kewl! Het las echt lekker, ik heb ook een keer zoiets geschreven trouwens. Echt leuk!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 28-07-2001, 19:10
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
wel leuk, maar wat wil je er nou precies mee zeggen?
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 29-07-2001, 13:18
Fuzzy
Fuzzy is offline
Beetje cliché, het moraal ligt er een beetje dik bovenop. Maar wel leuk geschreven!
Oud 30-07-2001, 00:22
K vind het echt een leuk idee en heel leuk enzo maar k heb het idee dat het niet klopt, dat kan ook aan mij liggen.
Ik vind haar kinderachtig, of ligt dat aan mij? is dit zeg maar een doorsnee 15 jarige? Ik vind de gedachten een beetje te.. te aan gegeven , kweeni hoe ik het moet uitleggen.

Maar joh; leuk idee en niet op mijn vage gedachten letten
Oud 05-08-2001, 19:04
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
killah_babe schreef:
K vind het echt een leuk idee en heel leuk enzo maar k heb het idee dat het niet klopt, dat kan ook aan mij liggen.
Ik vind haar kinderachtig, of ligt dat aan mij? is dit zeg maar een doorsnee 15 jarige? Ik vind de gedachten een beetje te.. te aan gegeven , kweeni hoe ik het moet uitleggen.

Maar joh; leuk idee en niet op mijn vage gedachten letten

mee eens, ze is een beetje 'raar'
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Oud 05-08-2001, 19:58
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
mee eens, ze is een beetje 'raar'


wat is er mis met rrrraarrr?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 06-08-2001, 00:17
flurry
flurry is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
mee eens, ze is een beetje 'raar'


beetje kinderachtig inderdaad, maar zo zijn zommige mensen ook gewoon kweenie wat ik ervan vind, leest wel goed trouwens..
verhaal vind ik ook ok verder..
__________________
GROTE KNOEI
Oud 07-08-2001, 12:48
OsoNke
Avatar van OsoNke
OsoNke is offline
ik vind het verhaal wel goed en het leest heel makkelijk, maar het ligt er allemaal wel dik bovenop. daardoor vind ik het een beetje een carrie slee verhaal in dagboekvorm worden...

X
__________________
Tot mijn dood blijf ik geloven dat ik alles overleef.
Oud 07-08-2001, 12:50
Citaat:
OsoNke schreef:
carrie slee
En wie mag dat nou weer zijn...

Oud 07-08-2001, 13:29
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
OsoNke schreef:
carrie slee
En wie mag dat nou weer zijn...

Een irritante doch succesvolle kinderboeken schrijfster

__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 07-08-2001, 17:16
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
dystopia schreef:
wat is er mis met rrrraarrr?


daar bedoelde ik mee dat haar persoonlijkheid moeilijk te volgen is, wat soms een pluspunt is maar ik vin het in dit verhaal(nog) minder

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Oud 07-08-2001, 22:08
OsoNke
Avatar van OsoNke
OsoNke is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
Citaat:
dystopia schreef:
wat is er mis met rrrraarrr?


daar bedoelde ik mee dat haar persoonlijkheid moeilijk te volgen is, wat soms een pluspunt is maar ik vin het in dit verhaal(nog) minder

sorry hoor, maar vind je haar persoonlijkheid moeilijk te volgen?? hier ben ik het echt NIET mee eens, ik vind het eerder voorspelbaar...

X

__________________
Tot mijn dood blijf ik geloven dat ik alles overleef.
Oud 07-08-2001, 22:16
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
het was wel een beetje een verhaal met een overduidelijke moraal, maar verder las het wel lekker, zo van in één adem uit
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Ads door Google
Oud 08-08-2001, 15:50
tampaszta
tampaszta is offline
Ik denk dat het sterker kan, het komt een beetje flauw over. Hoewel ik dit moeilijk kan zeggen, omdat het de bedoeling is dat dat meisje het schrijft in feite en zij komt niet over als een zelfverzekerd persoon.
Ik denk dat je wat gevoelens betreft toch wat dieper had kunnen gaan, hoewel het aan de andere kant heel sterk laat zien hoe mensen ook zichzelf voorliegen. Hoe mensen dingen niet willen zien en ze dus ook niet in een dagboek opschrijven...

Hmmm, dubbel dus. Dit is moeilijk te beoordelen.
__________________
...Catch me flying in your Sun...
Oud 08-08-2001, 16:08
Citaat:
tampaszta schreef:
...
Hier heb je helemaal gelijk
Ik vind het zelf nl ook een vrij zwak verhaal. Bedoeling was een onzeker, braaf meisje neer te zetten en er een echt 'kinder' verhaal van te maken. Op zich wel gelukt, maar het is mijn stijl gewoon niet eigenlijk... dus het mist iets.

Cat

Oud 08-08-2001, 20:48
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
ja, heeft wel wat. leuk geschreven!
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 16-08-2001, 14:58
metzondernix
metzondernix is offline
Schattig! Enne... stopt dat meisje nou met roken? Een piercing is heel wat anders, vinnik, dat is niet ongezond. Ik wil er al heel lang een in mijn neus maar dat mag pas als ik het huis uit ben .
Mooi verhaal!
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Oud 17-08-2001, 00:35
sheba
sheba is offline
Vervolg!!!
Ik vind het goed, leuk geschreven!
__________________
There's a sparkel on the horizon,a strange glow in the sky.Nobody seems to know where you go and what does it mean,or is it a dream...
Oud 19-08-2001, 10:46
John Sickbock
John Sickbock is offline
he... gaaf! vervolg!
__________________
Do one thing that scares you every day ~ De wereld is niet vastgeroest, al lijkt dat soms zo ~ We ontwikkelen allemaal op een andere manier, gelukkig!
Oud 24-08-2001, 10:32
Midian
Midian is offline
typisch zo'n huppel die erbij wil horen.
Misschien is het een idee om dit in een dagboek te posten? Dan lijkt het een beetje 'echter'.
check :
www.livejournal.com www.diary-x.com

Ik heb er ook 1tje. www.livejournal/~keyrin
Advertentie
Oud 26-08-2001, 20:45
Halloiedereen
Halloiedereen is offline
Ik vind het een mooi verhaal.
Het leest leuk.
Oud 26-08-2001, 20:49
Halloiedereen
Halloiedereen is offline
Ik vind het een mooi verhaal.
Het leest leuk.
Oud 29-08-2001, 00:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm ik vind hem niet zo eerlijk gezegd, ik denk dat iedereen dit wel kan, er zit weinig gevoel in, het is kortaf geschreven... je had het net zo goed zelf ff in je dagboek kunnen schrijven. het leven is ook te standaard...
Oud 29-08-2001, 12:06
Citaat:
*RainBow* schreef:
je had het net zo goed zelf ff in je dagboek kunnen schrijven.
Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat het verhaal over mij zou gaan! Dat is namelijk niet het geval.

Dit is het meest slechte verhaal dat ik ooit op het forum heb neergezet en vreemd genoeg blijven de mensen juist hierop reply-en.

Maar goed, binnenkort een weer nieuw verhaal.

Cat
Oud 29-08-2001, 23:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
*RainBow* schreef:
je had het net zo goed zelf ff in je dagboek kunnen schrijven.
Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat het verhaal over mij zou gaan! Dat is namelijk niet het geval.

Dit is het meest slechte verhaal dat ik ooit op het forum heb neergezet en vreemd genoeg blijven de mensen juist hierop reply-en.

Maar goed, binnenkort een weer nieuw verhaal.

Cat

ik bedoel ermee dat het te kortaf, te snel, te standaard geschreven is. niet speciaal genoeg voor een echt "verhaal"

Oud 30-08-2001, 00:05
BlackLion
BlackLion is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
15 mei.

Lief dagboek.

Vandaag werd ik 15 jaar! De hele familie was op mijn verjaardag, oma heeft me zelfs 75 gulden gegeven. Daar ga ik morgen in de stad de nieuwe cd van de backstreet boys van kopen, samen met Annet. Van mijn ouders kreeg ik een boek en die hele dure schoenen die ik al zou lang wou hebben. Ze passen precies! En dit dagboek heb ik gehad van tante Simone.
Ik ben echt blij dat ik 15 ben, het klinkt veel beter als 14. Nu ben ik net zou oud als Steven. Steven heeft me trouwens gefeliciteerd vandaag op school, maar ik ging natuurlijk weer blozen. Ik heb verder niet met hem gepraat, maar hij heeft me tenminste opgemerkt.

21 mei.

Tja dagboek,

de vorige keer dat ik schreef was ik nog blij. Nu wat minder. Steven schijnt een vriendin te hebben in een andere klas. Ik heb haar gezien, Annet wees haar aan. Ze is echt heel mooi, veel mooier als ik. En ze rookt, en ze hoort bij de groep. Ik denk niet dat ik nog een kans maak.
Bovendien is mijn ratje dood. Gisteren lag hij helemaal verstijft in zijn kooitje. Pap en ik hebben hem begraven in de tuin en daarna heb ik in tranen Annet gebeld. Arm ratje...

3 juni.

Ik heb gerookt! Het was echt vies, maar wel heel stoer en ik heb niet gehoest. Ik voel me echt goed, ik heb vandaag met Simon gepraat, een vriend van Steven. Na schooltijd was dat. Ik begon zomaar ergens over en hij deed nog aardig ook! Terwijl ik helemaal niet populair ben zoals hun. En toen ging het hele groepje roken en toen kreeg ik er ook een. Ik heb ze voorgehouden dat ik al vaker rookte maar niet op school. Ik vond het jammer dat Steven er niet bij stond.

12 juni.

Stomme lerares geschiedenis had me eruit gestuurd. Ik moest huilen bij de rector en ik schaamde me heel erg. Ik had alleen maar zitten praten met Annet. Nou mag ik morgen het plein aanvegen, echt super eng. Sta ik daar in mijn eentje tussen al die mensen met die bezem.

14 juni.

Ik denk erover om een wenkbrauwpiercing te laten zetten. Pap en mam zullen er wel boos om worden en zeggen dat het niks voor mij is maar ik vind het al heel lang mooi. Ik heb er ook geld voor want ik heb de cd van bsb niet gekocht, vind die muziek een beetje saai worden. Zou dat erg pijn doen, zo'n piercing? Annet gaat vast wel mee om mijn hand vast te houden...
Ik rook nu trouwens bijna elke dag na schooltijd een sigaret en heb gisteren een pakje gekocht. Duur zeg. Ik kijk er tijdens de laatste lessen zelfs naar uit. Natuurlijk niet alleen de sigaret, maar ook omdat ik dan bij het groepje sta. Steven staat er ook vaak bij maar durf hem niet aan te spreken. Ik praat wel veel met Simon en die is eigenlijk bestwel aardig.

20 juni.

Ik heb hem laten zetten!!! Ik ben met Annet naar de winkel geweest en ik heb nu een wenkbrauwpiercing! Het was wel even doorbijten maar ik kan niet wachten tot ze hem zien morgen op school!

30 juni.

Iedereen vond mijn wenkbrauwpiercing mooi, behalve mijn groepje. Ze vonden het ordinair en verweten me dat ik populair wilde zijn. Maar ik wil gewoon doen wat ik leuk vind. Isabel negeert me al een tijdje omdat ik rook.
Ik vind Steven niet leuk meer, hij stond met zijn vriendin te zoenen vlak voor mijn neus. Simon zag het en bood me nog een sigaret aan. Ik denk eigenlijk dat ik Simon nu leuker vind. Ik rook nu ook af en toe stiekem thuis, maar pap en mam mogen dat niet weten natuurlijk. Ze waren al boos om mijn piercing, maar gelukkig hoefde 'ie er niet uit.

9 juli.

Ik heb vakantie, en ik verveel me al een tijdje. Tot net dan, want Simon belde me, hij wil dat ik mee uit ga! Een date dus, en ik heb volgend weekend afgesproken! Hij komt me ophalen, en ik ben nu al zenuwachtig. Hij en de rest van zijn groepje gaan wel vaker uit, maar ik nooit. Ik kijk weleens een film bij Annet of zij bij mij.

20 juni.

Pap is er net achter gekomen dat ik rook en hij was heel boos en ik moest huilen. Maar toch ben ik heel erg blij, want ik ben uitgeweest met Simon, naar de bioscoop! De film was heel saai en we zaten steeds zachtjes te praten. En na de pauze heb ik met hem gezoend! Was echt heel fijn en Simon was echt heel lief voor me. Gisteren heb ik hem weer gezien en hebben we weer gezoend en hij zei dat hij me een heel mooi meisje vond! Hij kiest mij gewoon boven die populaire meisjes die er al heel lang bij horen, de meisjes op wie ik wou lijken. En hij noemde ze sletten! Hij zei zelfs, dat hij me ook al leuk vond toen ik nog niet rookte en geen piercing had, maar dat hij zag dat ik Steven leuk vond. Het gaat hem gewoon om mij, om wie ik ben, niet op mijn piercing of omdat ik rook. Ik hoef niet meer bij dat groepje 'sletten' te horen... ik voel me gewoon goed.

OPzich kan ik je er wel in plaatsten meid.
__________________
Sometimes the only thing that is more dangerous than the question is an answer
Oud 30-08-2001, 14:22
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Dit is het meest slechte verhaal dat ik ooit op het forum heb neergezet en vreemd genoeg blijven de mensen juist hierop reply-en.
Dat is jouw mening waarmee ik het niet eens ben.

Wat ik er goed aan vind is dat de boodschap heel duidelijk en een dagboek lezen doe je ook niet elke dag.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 31-08-2001, 20:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Wat ik er goed aan vind is dat de boodschap heel duidelijk en een dagboek lezen doe je ook niet elke dag.


ik weet niet of dit de bedoeling was of het een boek is?? laat ik maar zeggen... want dat het duidelijk is, ok, maar je moet het zien of het goed genoeg is voor een boek (zo keur ik ze dan) en dan zeg ik nee, omdat het té kortaf is...

Oud 01-05-2002, 17:25
katrientjuh
katrientjuh is offline
leuk om te lezen maar ik denk dat ik in real life dat meisje een enorme trut zou vinden.
Oud 01-05-2002, 19:00
dreamer
dreamer is offline
Hey leuk man! Het leest heel lekker vind ik, hoewel het wel een beetje te kinderlijk geschreven vind voor 15 jaar, of niet? (Zal ns kijken hoe mijn dagboeken geschreven zijn toen ik 15 was). Als je t niet erg vind ga ik je idee gebruiken en zelf ook proberen zoiets te schrijven.
__________________
daydreambeliever.
Oud 03-05-2002, 11:55
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Hallohóóó? Dit verhaal was al bijna een jaar oud!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Ads door Google
Oud 03-05-2002, 13:01
dreamer
dreamer is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Hallohóóó? Dit verhaal was al bijna een jaar oud!
Nu je 't zegt ja Had ik niet eens gezien.. toen zat ik hier nog niet eens. waarom heeft die Katrien 'm dan ge-upt??
__________________
daydreambeliever.
Oud 04-05-2002, 15:04
epsie
epsie is offline
Citaat:
Darkcat schreef:

Ik hoop niet dat je hiermee bedoeld dat het verhaal over mij zou gaan! Dat is namelijk niet het geval.

Dit is het meest slechte verhaal dat ik ooit op het forum heb neergezet en vreemd genoeg blijven de mensen juist hierop reply-en.

Maar goed, binnenkort een weer nieuw verhaal.

Cat
het slechtste. Goed maar ook. De stijl is kinds en doordeweeks. BTW, het is groter DAN en even groot ALS. Als je een boek gaat uitgeven, zorg er dan voor dat je een goede eindredacteur hebt...

Niet slecht bedoeld. Ik ben over t algemeen recht voor de raap.
Oud 05-05-2002, 16:21
Sommetje
Sommetje is offline
Leuk stukje, goed geschreven. Het komt echt over.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 05-05-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
epsie schreef:


het slechtste. Goed maar ook. De stijl is kinds en doordeweeks. BTW, het is groter DAN en even groot ALS. Als je een boek gaat uitgeven, zorg er dan voor dat je een goede eindredacteur hebt...

Niet slecht bedoeld. Ik ben over t algemeen recht voor de raap.
*joins the club, ook met *Rainbow**
Oud 06-05-2002, 10:48
dystopia
dystopia is offline
Oude topic; dicht
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Dagboek Van Anne Frank blijkt literair bedrog.
Folkmann
24 17-07-2005 23:50
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Verhalen & Gedichten verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient
littlegurl
17 02-07-2004 00:43
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Dagboek van een Engel
sublime
14 03-07-2003 21:50
ARTistiek Dagboek van een pester.
Anne
12 09-10-2001 16:17
ARTistiek Iemand gelezen? Het onkruid en de bloem; dagboek van een verslaafd meisje
13 27-08-2001 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.