Oud 29-06-2005, 19:44
Boate Bob
Avatar van Boate Bob
Boate Bob is offline
En toen was er alleen nog maar saaie ellende. Alsof het doek viel na een theatervoorstelling die eigenlijk toch al kansloos was, de nooduitgangen op slot gingen en de hele zaal in de fik vloog. Hoewel dat tenminste niet saai was, wel ellendig.
Ellendig drijven wolken voorbij waaruit geen regen valt. Laat het dan fakking regenen en onweren, Dat is tenminste iets. Als kleine soldaatjes sluipen de depressieve gedachten mijn hoofd binnen. Een twee drie vier halt! Op de plaats en rust. ‘We have reasons to believe that this person has weapons of mass destruction, and we will fight against that with mind terrorism.’ Zwarte gaten schieten ze in mijn ziel en ergens lijkt het me een goed plan om in bad te gaan zitten en kopje onder te gaan. Niet doen, word je lelijk van, ben je al, laat maar. Ga maar in bed liggen, of op de bank voor het raam.

Mensen komen voorbij, dik en kansloos met teckeltjes. Roodverbrande schouders doen denken aan een topless strand avontuur. Dirty-mind attack, step two of mind-terrorism. Topless Duitse obese toeristen op het strand, smeren elkaar in met.. Golf. Rennen naar de wc is zinloos, toch proberen. De wasbak en het 2e hands ontbijt vormen een mooi beeld van mijn eigenwaarde.
Strompelend terug naar de bank. De vis-bejaarde staart naar binnen en ik kan niet eens een vulgair gebaar maken. Een bliksemschicht op de goede plaats zou een begin zijn. Vlak voor het raam, make him suffer.
Knappe prestatie om zonder verdovende middelen in deze staat te geraken. Het is een gave met een beetje geluk in de vorm van een langharige halfjunk in een blauwe jas.
Langzaam wordt het zwart, de draaikolk zuigt. Ik zwaai even naar de visbejaarde voor ik word opgeslokt.
‘Ladies and gentlemen: We’ve got her.’
__________________
All messed up and I don't care, so come on and take off your underwear!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2005, 20:14
Tovenaar
Tovenaar is offline
Ik hou wel van verhalen met, om het zo te zeggen, ''negatieve emoties''. Maar
Citaat:

Laat het dan fakking regenen en onweren
staat symbool voor je verhaal, dat in mijn optiek zomaar wat opgekropte frustratie is die eruit wordt gesmeten. En niet op een goede manier.
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Die zin van Tovenaar vind ik echt , fakking, wat is dat nu voor een woord? Ik vind sowieso dat er net iets teveel Engels in zit, al past dat wel bij de losse, spreektalerige stijl.
Citaat:
Vlak voor het raam, make him suffer.
Waarom is dat bijvoorbeeld in het Engels?

Hij leest wel lekker door en er zitten echt een paar leuke dingetjes in. En ik vergeet altijd dat jij een meisje bent, met die naam
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:42
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
In tegenstelling tot Tovenaar hou ik absoluut niet van dit soort teksten, maar ook dat is maar een mening. Maar ondanks dat ik het onderwerp niet interessant vind, is je manier van schrijven ook niet je van het. Naar mijn idee is het erg rommelig, ik kwam er moeilijk doorheen.

Verder...
Citaat:
Boate Bob schreef op 29-06-2005 @ 20:44 :
Niet doen, word je lelijk van, ben je al, laat maar.
Volgens mij staat dit beter in twee zinnen;

'Niet doen, word je lelijk van. Ben je al, laat maar.'
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 30-06-2005 @ 15:42 :


Verder...
Volgens mij staat dit beter in twee zinnen;

'Niet doen, word je lelijk van. Ben je al, laat maar.'
Die zin vond ik juist wel leuk zo

Maar over het algemeen houd ik ook niet echt van dit soort teksten, geloof ik.. Ach, toch een beetje een kwestie van smaak?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:25
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-06-2005 @ 15:45 :
Die zin vond ik juist wel leuk zo
Ja, die zin is ook leuk. Maar dan wel in twee delen.
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 18:24
Boate Bob
Avatar van Boate Bob
Boate Bob is offline
Mijn tekst is inderdaad rommelig. Voor een deel expres, helaas moet ik toegeven daarin te ver doorgeschoten te zijn, dat zag ik pas later.
Het engels vond ik op sommige plaatsen mooier staan, het komt op mij agressiever over dan: 'laat hem lijden' oid.

Misschien heb ik teveel van mijn eigen humeur erin gestopt. Het helpt vaak me ook echt depressief te voelen als ik zulke teksten schrijf. Helaas kan ik er dan op dat moment niet helemaal nuchter (als een vrolijke lezer) naar kijken.
Te vroeg geplaatst dus
Maar bedankt voor de reacties.
__________________
All messed up and I don't care, so come on and take off your underwear!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 19:00
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Boate Bob schreef op 30-06-2005 @ 19:24 :
Te vroeg geplaatst dus
Voortaan dus even laten liggen en dan in een vrolijke bui nalezen. Heel eerlijk gezegd zou je, als je deze tekst opnieuw zou lezen, hem niet meer posten. Waarschijnlijk omdat hij zo deprimerend is en je op dat moment vrolijk bent.

Huhm...snap jij 't nog?

Citaat:
Boate Bob schreef op 30-06-2005 @ 19:24 :
Maar bedankt voor de reacties.
Oh, graag gedaan!
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vakantie
Zonnemeisje
22 05-01-2007 00:49
Algemene schoolzaken Wat vind jij de beste verdeling van vakanties over het jaar?
I love stars
37 03-09-2005 21:21
Psychologie vakantie ??? Nej bedankt
Tieneke
18 14-07-2005 14:32
ARTistiek artistieke vakantie [fotos]
stfuktnx
23 22-04-2004 21:29
Liefde & Relatie met z'n allen op vakantie
colors
25 09-02-2004 18:48
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.