Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2011, 17:48
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Hallo Forumleden, ik heb dringend hulp nodig. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik woon in Gouda, en het meisje wat ik leuk vindt gaat verhuizen binnen 4 weken. (afstand tussen ons wordt dan 2 uur rijden) Ik wil nog graag iets ondernemen met haar, want ik kan haar maar niet uit mijn hoofd krijgen. Dag en nacht denk ik aan haar, ik droom over haar, ik kan niet stoppen met denken aan haar vertrek.. Probleem is: ik ben te verlegen. Maar ik heb nog een klein tikje nodig om de stap te maken en haar te vragen. Ik zal hier even wat dingen neerzetten die mij opvielen.
-ze antwoordt snel en open op mails
-ze is altijd aardig tegen me
-op een feest zei een vriendin van haar (die vriendin was dronken) dat dat meisje mij leuk vond
-bij een toets mocht je eerder weg, en toen ik mijn toets inleverde liep ik naar de leraar. Toen ik aan kwam lopen zat zij nog gewoon te schrijven. Toen ik hem inleverde deed ik de deur open en dicht. Toen ik bij de uitgang was was zij daar ook opeens..
-ze schreef aan me(in mail) dat ik altijd bij haar terecht kan met dingen die me dwars zitten
-ze kwam naast me zitten terwijl ze eigenlijk op heel veel andere plekken kon zitten

mijn vraag aan jullie: zal ik er nog energie insteken of is dit hopeloos verloren. ze is hier nog 4 weken, ik zal haar in die 4 weken nog ongeveer 6 keer zien..ik hoop dat iemand mij kan helpen met advies, en geloof me, ik ga echt naar haar toe, ik heb alléén nog een tikje nodig. De tijd dringt, ik wil absoluut niet dat ze weggaat zonder dat ik haar verteld heb wat ik voor haar voel, dan zou ik me voor altijd schuldig voelen..

Gr.

Manson
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2011, 17:54
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik zou gewoon heel eerlijk tegen haar zijn en zeggen wat je voor haar voelt, als zij het zelfde voor jou voelt kunnen jullie voor de tijd nog een paar keer wat met elkaar gaan doen. Als het na die afspraken nog leuk is kunnen jullie toch iets met elkaar overleggen? Bijvoorbeeld om de week een weekend bij elkaar slapen. Voor échte liefde is dit geen belemmering. Hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:56
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Citaat:
Ik zou gewoon heel eerlijk tegen haar zijn en zeggen wat je voor haar voelt, als zij het zelfde voor jou voelt kunnen jullie voor de tijd nog een paar keer wat met elkaar gaan doen. Als het na die afspraken nog leuk is kunnen jullie toch iets met elkaar overleggen? Bijvoorbeeld om de week een weekend bij elkaar slapen. Voor échte liefde is dit geen belemmering. Hoe oud zijn jullie?
ik 18, zij is 16. En wat zegt u/zeg je van de signalen?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:59
Verwijderd
Kan positief zijn, kan gewoon vriendschappelijk zijn. In ieder geval vindt ze je geen vervelende gast ofzo. Ik zou er ook voor gaan, je kunt eigenlijk niet verliezen. Als ze een blauwtje loopt, dan is ze vervolgens verhuisd en dan heb jij daar geen 'last' meer van. En als ze je wél ziet zitten, heb je een goeie reden om contact te houden! 2 uur reizen is niet onoverkomelijk
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:00
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Citaat:
Kan positief zijn, kan gewoon vriendschappelijk zijn. In ieder geval vindt ze je geen vervelende gast ofzo. Ik zou er ook voor gaan, je kunt eigenlijk niet verliezen. Als ze een blauwtje loopt, dan is ze vervolgens verhuisd en dan heb jij daar geen 'last' meer van. En als ze je wél ziet zitten, heb je een goeie reden om contact te houden! 2 uur reizen is niet onoverkomelijk
''kan positief zijn'' kan het ook negatief zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:01
LW
Avatar van LW
LW is offline
Oke, dat is dus wel een serieuze leeftijd. Wat ik van de signalen vind? Als zij jou niet leuk vind gaat ze natuurlijk niet naast jou zitten. En haar vriendin zegt vast ook niet voor niks dat ze jou leuk vind. Waarschijnlijk is zij een beetje terughoudend/angstig, en zou ik tegen jou zeggen stap er op af! Niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:05
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Citaat:
Oke, dat is dus wel een serieuze leeftijd. Wat ik van de signalen vind? Als zij jou niet leuk vind gaat ze natuurlijk niet naast jou zitten. En haar vriendin zegt vast ook niet voor niks dat ze jou leuk vind. Waarschijnlijk is zij een beetje terughoudend/angstig, en zou ik tegen jou zeggen stap er op af! Niet geschoten is altijd mis.
oké, maar wat zou redelijk zijn om te vragen. het gaat om een periode van 3 a 4 weken dat ik haar nog zie.. wat is aan te raden?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:17
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Citaat:
Oke, dat is dus wel een serieuze leeftijd. Wat ik van de signalen vind? Als zij jou niet leuk vind gaat ze natuurlijk niet naast jou zitten. En haar vriendin zegt vast ook niet voor niks dat ze jou leuk vind. Waarschijnlijk is zij een beetje terughoudend/angstig, en zou ik tegen jou zeggen stap er op af! Niet geschoten is altijd mis.
wat ik bedoel te zeggen is: zou het wel handig zijn, ik zie haar nog maar 3 weken..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:24
Verwijderd
Ja het is inderdaad een oplossing om gewoon eerlijk tegen haar te zijn en als het verkeerd valt; ze gaat toch verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:46
Verwijderd
Wat nou zou het wel handig zijn, grapjas, als ze je leuk vindt/verliefd op je is, dan ga je daarna toch gewoon nog steeds afspreken?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 10:44
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Citaat:
Wat nou zou het wel handig zijn, grapjas, als ze je leuk vindt/verliefd op je is, dan ga je daarna toch gewoon nog steeds afspreken?
Maar wat zeg je van de signalen.. Mensen ik heb wat zekerheid nodig, voor mij persoonlijk zijn die signalen heel belangrijk. Ik weet het haast zeker dat ze me leuk vindt, maar ik wil ook de mening van een ander horen over de signalen!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 11:12
Verwijderd
Er is geen zekerheid. Het líjkt positief, maar daar kan niemand behalve zij je een garantie over geven. Als je te bang bent om iets te proberen, dan verdien je eventuele positieve uitkomsten ook niet!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 13:26
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Citaat:
Er is geen zekerheid. Het líjkt positief, maar daar kan niemand behalve zij je een garantie over geven. Als je te bang bent om iets te proberen, dan verdien je eventuele positieve uitkomsten ook niet!
oké bedankt voor je duidelijke antwoord Freyja!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 21:55
gangbang
gangbang is offline
gwoon doen

een nee heb je en een ja kan je krijgen

succes!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Na VMBO-TL verhuizen naar Engeland.
school=fun
6 03-06-2016 22:24
Flora & Fauna Kat naar buitenland verhuizen
fizzle-fluffy
7 21-05-2009 11:58
Liefde & Relatie liefde word verstoort door een feit buiten de relatie
druiveke
12 23-09-2006 12:15
Liefde & Relatie Verhuizen
shameonme
7 27-08-2003 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.