Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2015, 20:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
heh, Torres schiet er 2 in tegen Real. Volgens mij is ie al jaren bezig met een plot om gewoon weer bij Atletico te spelen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 15-01-2015, 22:56
df
Avatar van df
df is offline
Baas Torres
Oud 15-01-2015, 22:58
df
Avatar van df
df is offline
En Gudde wil nu weer een nieuw stadion van max 60K toeschouwers, 'om schaarste te creëeren'. Valt natuurlijk wat voor te zeggen maar waarom vorig jaar dan zo halsstarrig vasthouden aan 63-69K en alle plannen die daaronder zaten afwimpelen
Oud 16-01-2015, 07:43
Verwijderd
Nee saai sukkels bij Feyenoord flikker op met je economische modellen gewoon groot groter grootst

Kom op Ajax dit is de kans om Feyenoord te "dwarfen" zet een stadion neer voor 90.000 man

Overigens kunnen er in de Allianz Arena inmiddels meer dan 75.000 toeschouwers. Bayern had er namelijk spijt van dat ze het te klein hadden gebouwd en probeert al jarenlang op alle mogelijke manieren toch meer plaatsen te creëeren. De capaciteit is al sinds 2012 meer dan 71.000 (was bij opening 66.000 en in de jaren daarna al opgetrokken naar 69.000) dus Gudde hanteert wel heel gemakkelijk verouderde getallen die hem goed uitkomen. Als Bayern iets bewijst, dan is het dat je rekening moet houden/ruimte moet laten voor snelle en goedkope uitbreiding. Opmerkelijk dat hij Bayern als voorbeeld noemt.
Oud 16-01-2015, 08:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja stond laatst een artikel in de VI met Beerens, die concludeerde dat hij zo ongeveer als enige uit die selectie een redelijk normale carrière had gehad - steeds een klein stapje vooruit (NEC, Heerenveen, AZ, Hertha) - en dat er toch wel veel jongens heel jong al hun piek hadden
En Bruins die voor de 3e keer onder contract staat bij Excelsior nadat zijn avonturen hogerop toch te hoog gegrepen waren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-01-2015, 08:48
Verwijderd
Bij Rigters moet ik trouwens wel nuanceren/toegeven dat dat nooit een groot talent is geweest eigenlijk, die speelde destijds bij NAC (nadat hij bij Heerenveen niet doorbrak en via de jupiler league een transfer naar Breda verdiende) en was daar vaak geen basisspeler en kwam pas een paar weken voor het toernooi bij Jong Oranje terecht wegens blessures van andere spitsen. Typisch geval van op het goede moment pieken en opeens sta je in de Premier League. Als hij niet opgeroepen zou zijn voor dat toernooi, wat erg reëel was, zou hij waarschijnlijk jarenlang in de spits hebben gestaan bij de NAC's, Willem II, Go Ahead, VVV's van deze wereld. Heel ander verhaal dan Drenthe bijvoorbeeld, of in mindere mate Bruins, spelers die wel het talent leken te hebben maar verkeerde keuzes gemaakt hebben.
Oud 16-01-2015, 08:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind overigens deze carrière ook wel redelijk opvallend. Toppen tijdens EK -20 in 2005 en daarna een alles behalve stabiele clubspeler.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-01-2015, 16:10
df
Avatar van df
df is offline
Die gast was ik vergeten joh Boavista speelt nog wel een redelijk potje mee in Portugal toch (niet dat t niveau veel voorstelt daar)? Zie ze volgens mij wel s voorbijkomen in de EL.
Oud 16-01-2015, 16:13
Verwijderd
Jaaa Quincy, dat was toch een gigantisch talent dan heb je het dus over het tegenovergestelde van Rigters, Quincy had bakken vol talent maar had zich als 16jarige al onmogelijk gemaakt bij Ajax
Oud 16-01-2015, 16:15
Verwijderd
Wel grappig, als je mensen uit de jeugdopleiding van PSV wel eens hoort (of naja leest, heeft in VI wel vaker wat over gestaan) dan waren spelers als Bakkali en Depay qua gedragsproblemen vergelijkbaar met Quincy en Drenthe in de jeugd. Bakkali vrees ik nu al het ergste voor, als die jongen pas 18, maar Depay lijkt er "doorheen" te zijn gekomen, die voorspel ik wel een gigantische carrière/niveau Van Persie, misschien wel Robben.
Oud 16-01-2015, 20:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die gast was ik vergeten joh Boavista speelt nog wel een redelijk potje mee in Portugal toch (niet dat t niveau veel voorstelt daar)? Zie ze volgens mij wel s voorbijkomen in de EL.
Boavista is dit jaar teruggekeerd van het 3e niveau naar de topliga omdat ze een rechtzaak wonnen tegen het terugzetten naar de 2e divisie in 2008. Dat ze daarna direct degradeerden en 5 keer niet wisten te prmoveren doet er dan blijkbaar niet meer toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-01-2015, 20:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
RKC staat trouwens 3-0 voor tegen Roda JC
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-01-2015, 07:48
Verwijderd
Ja jammer dat NEC ook verliest. Maar als Roda opeens hopeloos uit vorm is en MVV zelfvertrouwen heeft (gisteren gewonnen) dan wordt het over twee weken een legendarische derby .
Oud 17-01-2015, 08:59
Verwijderd
Haha uit leedvermaak het gastenboek van de website van de koempels eens gelezen, daar is echt blinde paniek de gemiddelde kkk redeneert daar zo: de selectie is niet goed genoeg om kampioen te worden en het rommelt. Dus in de play-offs waar alles om vechtlust gaat, zijn we ook kansloos. Met onze schulden zijn we failliet als we niet promoveren, nog een jaar Jupiler League overleven we niet. Dus we moeten nieuwe spelers halen! Dat kost dan wel wat geld, maar als we het niet doen zijn we sowieso failliet!

Genieten, dat oude denken daar. Dat is precies waarom het een kaartenhuis is en ik hoop, smeek, bid dat ze nu en volgende seizoenen niet promoveren want dan is Roda opeens heel snel gereduceerd tot een nietszeggend clubje zoals Fortuna. Of gewoon failliet.
Oud 19-01-2015, 21:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oei

__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-01-2015, 11:39
df
Avatar van df
df is offline
Ertur, jij moet helemaal niet hopen dat Roda failliet gaat joh. Hoe slechter het met ze gaat hoe beter natuurlijk, maar je gaat de derby's en het haten erop/erom lachen sowieso missen als ze niet meer bestaan
Oud 20-01-2015, 14:19
Verwijderd
Ik snap je punt heel, heel goed. Maar als supporter van een grote club heb je gemakkelijk lullen. Op de lange termijn zou het voor MVV erg goed zijn om als enige serieuze profvoetbalclub over te blijven in Zuid-Limburg*. Fortuna is al een natuurlijke dood aan het sterven, trokken in de laatste drie thuiswedstrijden 1575, 1307 en 1425 toeschouwers, waarbij ik van insiders begreep dat die aantallen te hoog ingeschat zijn en er amper 1000 man waren. Die kunnen/mogen alleen hopen op een sportief wonder, een jaar waarvan ze uit het niets promoveren. Roda kan datzelfde pad bewandelen, maar gezien de historie daar, dat moet ik helaas toegeven, zal dat minimaal 15 jaar Jupiler League vereisen. Een big bang - faillisement zonder doorstart - zou daar soelaas kunnen bieden.
Ik besef dat het verdwijnen van die twee clubs niet direct tot gigantische groei bij MVV leidt. Daar moet echt een generatie overheen gaan. Bij eventuele promotie trek je wat meer successupporters: mensen die "voor het voetbal" komen (bah!) maar verder merk je er op korte termijn weinig van. Maar op lange termijn, als MVV voor opgroeiende jeugd in de driehoek Visé - Heerlen (Kerkrade zal meer op Aachen gericht zijn als die de zaken ooit op orde krijgen) - Sittard (of iets verder) de enige serieuze optie is, dan heb je een achterland van 700.000 man en best wel wat leuke bedrijven. Dus ja, vuile hypocriet die ik ben, precies wat men met FC Limburg wil, dat wens ik MVV toe als stand-alone. Maar dan wel met stadion in Maastricht, met de Maastrichter ster in het logo en Mestreechs als voertaal. Een Limbrugse vlag wordt niet toegelaten. Kost dat supporters/sponsoren? So be it



sorry ik kan zo snel geen grotere versie vinden. Uitvak bij Roda - MVV terwijl die randdebielen van Roda het "limburgs volkslied" spelen. Hele uitvak staat met de rug er naar toe te springen.

Dus kortom: ja, ik ga de derby's missen. Maar ik wil MVV terug in de eredivisie als gezonde club en dat zie ik eigenlijk alleen gebeuren als er geen serieuze concurrentie in het zuiden is. Gaan Heerlense en Sittardse bedrijven massaal sponsoren? Nee, vooral Heerlense zeker niet. Maar er ligt een heel gebied tussen in dat zich nu afzijdig houdt of over drie clubs verspreid is. Dat naar MVV/Maastricht trekken op de heel lange termijn, dat is wel interessant

Ok sorry ik draaf door dit gaat helemaal niet meer over wat je zei

*ik impliceer hier dat Maastricht in Limburg ligt. Zoals jullie wellicht weten, is dat natuurlijk niet zo. Althans, door een verbijsterende samenloop van omstandigheden is Maastricht de hoofdstad van de kunstmatige administratieve eenheid Limburg. Cultuurhistorisch heeft Maastricht niets met Limburg te maken. Waarvan akte. Vanwege de kunstmatige administratieve indeling en de competitieopzet is het verzorgingsgebied van MVV grofweg Zuid-Limburg (al komen er erg veel Belgen kijken hoor, commercieel is die markt toch lastig aan te boren).
Oud 20-01-2015, 21:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Roda voor in de verlenging tegen PSV
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-01-2015, 21:13
df
Avatar van df
df is offline
Kak dat had ik niet willen lezen
Oud 20-01-2015, 21:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Excuus

Overkomt mij ook te vaak dat ik hier dingen lees die ik niet wil lezen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-01-2015, 21:20
df
Avatar van df
df is offline
Excuus is niet nodig, meer alsin dom van mezelf om t voetbaltopic aan te klikken als ik de uitslag niet wil weten

Is vanavond de samenvatting nog ergens te zien?
Oud 21-01-2015, 12:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Open net van FOX zendt de samenvattingen uit blijkbaar.

PSV is ook zo'n beetje de enige ploeg die ik het gun om van Roda te verliezen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-01-2015, 12:56
Verwijderd
Nou ik niet. Maar goed, nu hebben ze een drukke week voor de derby, hopelijk schopt excelsior twaalf spelers van roda de knie over
Oud 21-01-2015, 15:35
Verwijderd
Was dit al voorbijgekomen?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6635...2014_2015.html
Oud 21-01-2015, 15:38
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Haha ,net zo makkelijk als het plaatje van de CL loting dit jaar

__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Oud 22-01-2015, 20:14
df
Avatar van df
df is offline
Verweer van Kargbo over waarom ie wel mailcontact had met gokmaffia, maar zegt nooit met ze afgesproken te hebben of erop in te zijn gegaan;

'Het is onbeleefd om niet op e-mails te antwoorden.'

Oud 23-01-2015, 13:33
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Chinese overname ADO eindelijk helemaal rond
ADO Den Haag is definitief in Chinese handen. Vrijdagochtend werd in twee delen de betaling vanuit het sportmarketingbedrijf United Vansen voltooid. Binnen drie dagen zal de aandelenoverdracht plaatsvinden.
Vorige week vrijdag kwam het eerste deel van het overnamebedrag, dat naar verluidt in totaal ongeveer tien miljoen euro bedraagt, binnen bij grootaandeelhouder Mark van der Kallen. De deal ging echter alleen door als de volledige som binnen zou zijn. Vanochtend vroeg werd een deel gestort op de rekening van Van der Kallen, waarna enkele uren later ook het laatste deel bij de notaris binnenkwam.

Daarmee is het lange wachten beloond. Sinds het ondertekenen van de contracten, half juli vorig jaar, was ADO in afwachting van het geld. Verschillende deadlines werden overschreden maar vandaag is de deal alsnog beklonken.

Begin volgende week wordt de aandelenoverdracht verwacht, waarna Hui Wang aan het einde van de week bij de aandeelhoudersvergadering in Den Haag aanwezig zal zijn.
Duurt lang is blijkbaar ook een chinees!
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 24-01-2015, 14:24
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Dat is alleen de overname. Ben benieuwd hoeveel vertraging er gaat zitten in injecties/transfers
Oud 25-01-2015, 14:16
df
Avatar van df
df is offline
Verschrikkelijk
Oud 25-01-2015, 15:20
Verwijderd
Steven Defour met Anderlecht op bezoek in Liège. Spandoek voor de wedstrijd:



Citaat:

Standard-fans hangen E40 vol anti-Defour-spandoeken
Vandaag Om 13u59 -
Door Jürgen Geril

De terugkeer van Steven Defour in het shirt van aartsvijand Anderlecht naar Standard zal vandaag allerminst onopgemerkt voorbijgaan. Op de bruggen van de E40 van Brussel naar Luik hingen overal anti-Defour-spandoeken en onze reporter kwam onderweg auto's tegen met het shirt van Defour achteraan de wagen.
Gaan we naar de wedstrijd.

Citaat:
Alsof er nog niet genoeg nervositeit, spanning en passieve agressiviteit rond de kraker tussen Standard en Anderlecht hing, heeft Steven Defour al na zeven minuten in de tweede helft een rode kaart gekregen. De 26-jarige middenvelder van Anderlecht trapte de bal keihard in de tribune en daar kon ref Alexandre Boucaut niet mee lachen, de Rode Duivel had in de eerste helft ook al geel gekregen voor het wegtrappen van het leer. De potjes kookten meteen zwaar over en Defour bleef nog een tijdje op het veld om zijn uitsluiting aan te vechten terwijl de fans van de Rouches uitzinnig waren van vreugde. Minder pret in het kamp van de paars-witte aanhang natuurlijk waar het ongeloof resulteerde in het afbreken van de zitjes. De kapotte stoeltjes werden als klap op de vuurpijl ook nog in de richting van de Standard-fans gekatapulteerd.
Oud 25-01-2015, 22:58
df
Avatar van df
df is offline
Da's nog eens wat anders dan een fluitconcertje voor Vermeer.. best gaaf doek eerlijk gezegd
Oud 26-01-2015, 07:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Het scheelde weinig of ik had vandaag voor het eerst een oude column gekopieerd en opnieuw laten plaatsen op deze plek in de krant. Half december schreef ik ook al over Colin Kazim-Richards, de spits van Feyenoord die niet zo makkelijk scoort. Hij was goed als aanspeelpunt en ging voorop in de strijd. Maar Kazim had geen neusje voor de goal, hij had een neus voor incidenten. Het liefst stond Kazim in het middelpunt van de belangstelling als er een relletje is.

Tijdens Ajax-Feyenoord zag ik mijn oude column weerspiegeld op het veld: Kazim als vechtjas, als stormram, als aanjager, als onverzettelijke kolos met een Ajacied in zijn rug, als ruziezoeker. Maar vooral ook, als kansenmisser.

Ik had het kunnen doen, mijn oude column nog een keer laten afdrukken. Maar in de 74ste minuut van de Klassieker zag ik een tafereel dat perfect verbeeldde hoe Kazim in het veld staat.

Ik moest het voorval noteren, voor mijn Kazim-archief.

Feyenoord viel aan in de tweede helft. Jens Toornstra had aan de zijkant van het veld de bal aan zijn voet. Hij zette hoog voor. De bal leek iets te hard. Kazim stond vlak bij Ajax-keeper Cillessen. Met zijn kont – een fantastisch model, dat moet ik de spits nageven – duwde Kazim de keeper in een swingende heupbeweging over de doellijn. Cillessen viel achterover. Jean-Paul Boëtius stond iets voorbij de tweede paal klaar. Hij kon vrij inkoppen.

Kazim lette op alles, behalve de bal.

Op het moment dat Boëtius kopte, zocht Kazim een nieuwe tegenstander om tegenaan te beuken. Deze keer was verdediger Mike van der Hoorn het slachtoffer van de Feyenoordspits.

De bal van Boëtius ging ondertussen richting het doel.

Kazim waande zich winnaar in het doelgebied. Cillessen en Van den Hoorn waren immers uitgeschakeld. Totdat de bal zijn kant opkwam. Door zijn trek- en duwwerk zag de spits ’m te laat. De bal kwam tegen zijn schoen die op de doellijn stond.

Zo werd Kazim de spits die een doelpunt van een collega voorkwam.

Geheel in de traditie van de Kazim-praatjes achteraf richtte hij zijn pijlen niet op zichzelf maar op de Ajax-keeper met wie hij in aanvaring kwam. Cillessen was een aansteller. Kazim: „He’s a baby. Know what I’m sayin’?”

Naderhand had Kazim grootse plannen. Hij wilde de keeper nog wel eens even binnen zien, in de catacomben. Hij trok op het veld alvast zijn shirt uit. Het stierf van de spannende spreuken en plaatjes op zijn huid.

The Bull versus The Baby.

Ik weet zeker dat Kazim in een kooigevecht wint van Cillessen. Voor wat het waard is, als je voetbalspits bent. Hij is beresterk. Kazim heeft eigenlijk maar één ding te vrezen: zijn getroebleerde zelfbeeld.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-01-2015, 07:38
Verwijderd
Was die kopbal niet voorlangs gegaan anders? Kazim had hem binnen moeten tikken.

Wel typisch dat de twee reddende verdedigende acties die een Feyenoord-doelpunt voorkwamen, van spitsen kwamen: Milik en Kazim
Oud 26-01-2015, 07:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Volgens mij was die bal over de lijn gerold maar ik had gedronken!
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-01-2015, 07:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ook 2x niet echt bewust, die milik kreeg m ook maar tegen zijn kop
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-01-2015, 07:42
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Steven Defour met Anderlecht op bezoek in Liège. Spandoek voor de wedstrijd:

[afbeelding]




Gaan we naar de wedstrijd.



Goed doekje
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-01-2015, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Standard Luik-voorzitter neemt afstand van macaber spandoek

Foto: Hollandse Hoogte


Gepubliceerd: 26 januari 2015 08:43Laatste update: 26 januari 2015 08:48

Voorzitter Roland Duchâtelet van Standard Luik neemt afstand van het lugubere spandoek dat enkele fans van zijn club zondag ontrolden voor aanvang van het competitieduel met Anderlecht.
*blabla knip*
Nou als je nog meer bewijs wilt dat het spandoek prima was: Duchatelet vond het niets, dat zegt genoeg
Oud 26-01-2015, 10:53
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Oud 26-01-2015, 12:31
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Duidelijk geel inderdaad.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-01-2015, 21:51
df
Avatar van df
df is offline
Van Praag kandidaat voor fifa voorzitterschap.

Ben benieuwd, heel Oceanie en Azië hebben al verklaard weer voor Blatter te gaan dacht ik
Oud 27-01-2015, 11:55
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Afrika ook al, df. Dus die verkiezing is in de tas
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Oud 27-01-2015, 14:07
df
Avatar van df
df is offline
Hypocriet kutgezeik. Het is gvd Jason Voorhees op dat doek:

De tifo van de Standardfans tegen Steven Defour gaat zeker een vervolg krijgen. Terwijl de beelden van het spandoek de wereld rondgaan, nemen verschillende instanties maatregelen.

Zowel de voetbalbond, Binnenlandse Zaken als de stad Luik kondigden zondag aan stappen te zullen ondernemen tegen de club en/of de harde supporterskern.

“Wij zeggen neen tegen deze oproep tot haat en moord”, reageerde een verbolgen burgemeester Willy Demeyer van Luik. Hij roept deze week de club en de fans op het matje. Ook Ludwig Sneijers, CEO van de Jupiler Pro League, sprak gisteren schande van het spandoek over ‘verrader’ Steven Defour, gemaakt door de harde kern van Standard Luik. De Voetbalcel van Binnenlandse Zaken laat de zaak niet onbestraft: “Iedereen die hieraan meegewerkt heeft, riskeert een stadionverbod tot vijf jaar en een geldboete tot 5.000 euro.” De politie van Luik zal zo veel mogelijk processen-verbaal opstellen. Standard nam gisteravond afstand van het spandoek en zei op voorhand van niets te hebben geweten.
Oud 27-01-2015, 14:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
pfff ik moest aan eminem denken stelletje zeikerds; volgende keer maar weer stadion en fans van de tegenstander slopen dan
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 27-01-2015, 14:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
of de profeet belachelijk maken
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 28-01-2015, 10:33
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Oud-Ajacied Jody Lukoki, inmiddels spelend voor PEC Zwolle, moet volgende week voor de Amsterdamse rechtbank verschijnen. Hij wordt verdacht van heling van een kostbaar horloge.

Volgens het OM werkte de 22-jarige Lukoki tussen november 2013 en mei 2014 mee aan het verhandelen van een exclusief horloge van het merk Audemars Piguet, terwijl hij had moeten weten dat het horloge door een misdrijf was verkregen. De Congolees-Nederlandse Lukoki was toen nog contractspeler van Ajax en verhuurd aan sc Cambuur.

Lukoki betaalde volgens het OM tussen de 10.000 en 12.000 euro aan de 23-jarige Dustin B. uit Amsterdam-Zuidoost. B. zou in ruil voor de betaling het horloge voor Lukoki regelen. Het type horloge heeft - afhankelijk van het model - een veel hogere nieuwwaarde dan de prijs die Lukoki er voor betaalde.
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Oud 28-01-2015, 10:33
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Wat een sukkel :')
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Oud 28-01-2015, 14:13
Verwijderd
Klaarblijkelijk zijn er plannen om het uitvak komende zondag te bestormen. Ik hoop dat dit loos gedreig is. Toch was er al iemand zo snugger om er een plaatje bij te maken, en daar moest ik dan weer wel om gniffelen



Mooi detail is Professor Zonnebloem die rechts achteraan het zwaar te verduren heeft
Oud 28-01-2015, 14:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Beetje een raar plaatje!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-01-2015, 15:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Forbidden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2015, 12:10
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline




Arbitrage is al die schwalbes ook zat
__________________
Welcome to your mom's house!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.