Oud 01-11-2015, 14:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zie hier geen enkel bezwaar in. Zowel mijn voormalige serieuze partners als mijn kortstondige scharrels zijn vrij om mijn hele vriendenkring te daten, moeten ze zelf weten. Ik doe leuke mensen en ik heb leuke vrienden dus tof voor hun.
Advertentie
Oud 01-11-2015, 14:53
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Van goede vriendinnen doe ik het niet, tenzij het een betekenisloze one night stand was. Ik kijk gewoon een beetje wat er heeft gespeeld en hoe zij er over denken.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 01-11-2015, 20:27
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
De aanleiding voor dit topic meldt overigens net dat hij terug gaat naar zijn ex hahahahaha.

Famous last words: "Misschien tot ooit dan hè, lieve rooie rotzak! X"

Ik heb hem heel veel geluk gewenst.

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-11-2015, 08:06
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
De aanleiding voor dit topic meldt overigens net dat hij terug gaat naar zijn ex hahahahaha.

Famous last words: "Misschien tot ooit dan hè, lieve rooie rotzak! X"

Ik heb hem heel veel geluk gewenst.



Wat een doofus.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 02-11-2015, 10:06
df
Avatar van df
df is offline
Lieve rooie rotzak
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 02-11-2015, 13:38
Hazel
Hazel is offline
Ik vind het absoluut not done. Ik ben wat dit betreft ouderwets.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 14:36
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik vind het absoluut not done. Ik ben wat dit betreft ouderwets.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 02-11-2015, 14:37
Hazel
Hazel is offline
Vind je me op andere vlakken ook ouderwets? Ben wel benieuwd welke dan. HAP HAP
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 14:44
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ik weet nog een vrij progressieve periode van je
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 02-11-2015, 14:48
Hazel
Hazel is offline
Ik denk er tegenwoordig anders over
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 14:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In welke vormen vind je het onacceptabel en waarom?
Oud 02-11-2015, 14:58
Hazel
Hazel is offline
Ik zou het vervelend vinden als een goede vriendin van me een serieuze relatie zou aangaan met een iemand met wie ik ooit een serieuze relatie heb gehad. Ik vind dat een beetje... incestueus. Als het om iemand zou gaan met wie ik alleen heb gescharreld zou het een ander verhaal zijn.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 15:05
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik zou het vervelend vinden als een goede vriendin van me een serieuze relatie zou aangaan met een iemand met wie ik ooit een serieuze relatie heb gehad. Ik vind dat een beetje... incestueus. Als het om iemand zou gaan met wie ik alleen heb gescharreld zou het een ander verhaal zijn.
Maar dat laatste is de vraag van de topictitel Verder ben ik het in elk geval met je eens en vraag ik me af wat daar ouderwets aan is
Oud 02-11-2015, 15:09
Hazel
Hazel is offline
Nou ja, verder vind ik dat iedereen vooral iedereen moet neuken, en maakt het me niet zoveel uit wat mensen met elkaar doen. Maar als het om iemand gaat van wie ik langere tijd veel gehouden heb vind ik het niet zo prettig te weten.

Als iemand een scharrel van mij zou daten zou ik er denk ik wel om kunnen lachen en ervaringen uitwisselen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Maar dat laatste is de vraag van de topictitel Verder ben ik het in elk geval met je eens en vraag ik me af wat daar ouderwets aan is
Ouderwets is niet het goede woord. Achterlijk wel.
Oud 02-11-2015, 18:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ouderwets is niet het goede woord. Achterlijk wel.
Bij Roelof zou ik nog wel happen maar bij jou niet.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 18:16
Verwijderd
Ik meen het toch echt serieus. Wie ben jij om het geluk van een ander tegen te houden omdat je bepaalde herinneringen hebt aan iets of iemand. Grow the fuck up.
Oud 02-11-2015, 18:19
Hazel
Hazel is offline
:')
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 18:37
df
Avatar van df
df is offline
Deadlock heeft een goed punt opzich!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 02-11-2015, 18:38
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Deadlock heeft een goed punt opzich!
Ja, maar man, wat jij en korreltje deelde was ook gewoon op en top brolove.
Jullie gunde het elkaar gewoon.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 02-11-2015, 18:46
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 02-11-2015, 18:55
df
Avatar van df
df is offline
Lullig dat je vergeet te vermelden dat jij daar ook aan mee hebt gedeeld. Maar ik gunde het je..
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 02-11-2015, 18:57
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
:')
Wat is je tegenargument? Het klinkt wel heel egoistisch om mensen een relatie te misgunnen omdat de ene een vriendin van je is en ander iemand waarvan je ooit gehouden hebt.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 02-11-2015, 19:03
Hazel
Hazel is offline
Het is niet echt een kwestie van misgunnen. Ik zou er dan voor kiezen die personen voortaan uit de weg gaan, net zoals je een vriendschap soms verbreekt als die je niet meer aanstaat of in een richting ontwikkelt die je niet bevalt. Tegenhouden zou ik ook niet doen, ik zou gewoon geen behoefte voelen om die vriendschappen nog verder te onderhouden. Het is natuurlijk wel wat genuanceerder dan je nu voorspiegelt.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 19:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Woensdag een date met een jongen die pas drie maanden in Nederland woont. Dat lijkt me een veilig uitgangspunt om niet iemands ex-scharrel te treffen!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-11-2015, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Het is niet echt een kwestie van misgunnen. Ik zou er dan voor kiezen die personen voortaan uit de weg gaan, net zoals je een vriendschap soms verbreekt als die je niet meer aanstaat of in een richting ontwikkelt die je niet bevalt. Tegenhouden zou ik ook niet doen, ik zou gewoon geen behoefte voelen om die vriendschappen nog verder te onderhouden. Het is natuurlijk wel wat genuanceerder dan je nu voorspiegelt.
Lang leve jezelf het moeilijk maken
Oud 02-11-2015, 19:49
Verwijderd
En waar zit de nuance dan?
Oud 02-11-2015, 19:58
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Lang leve jezelf het moeilijk maken
Tsja, zo zie jij dat. Ik zie dat als het mezelf makkelijk maken en mezelf een heleboel drama en gezeik besparen.

Citaat:
En waar zit de nuance dan?
Iedere situatie is natuurlijk weer anders. Als het alleen een scharrel was en die persoon krijgt iets met een vriend/vriendin van mij: prima. Als het iemand is met wie ik een jarenlange relatie heb gehad en die krijgt iets met een hele close vriendin van mij zou ik afstand nemen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 20:00
Verwijderd
Ik snap best dat een relatie wonden achter kan laten maar ik vind jouw reactie ongenuanceerd en kort door de bocht.
Oud 02-11-2015, 20:01
Hazel
Hazel is offline
Dat kan.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 02-11-2015, 21:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Woensdag een date met een jongen die pas drie maanden in Nederland woont. Dat lijkt me een veilig uitgangspunt om niet iemands ex-scharrel te treffen!!
Het wordt zondag en hij neemt zijn hond mee. Nu al leuk!

En niet over Palestina praten en veel over humus, het is een Jood uit Israël.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-11-2015, 22:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hopelijk is het geen gekke zionist! Ik duim voor je.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-11-2015, 23:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Vind je me op andere vlakken ook ouderwets? Ben wel benieuwd welke dan. HAP HAP
Nee dat was idd alleen om je te laten happen
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 02-11-2015, 23:45
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Verder vind ik iedereen die hier zo lichtzinnig over lult of extreem goedhartig of ze hebben gewoon nooit meegemaakt hoe het is iemand waar je gek op bent met een vriend(in) van je aan de gang te zien.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 03-11-2015, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Verder vind ik iedereen die hier zo lichtzinnig over lult of extreem goedhartig of ze hebben gewoon nooit meegemaakt hoe het is iemand waar je gek op bent met een vriend(in) van je aan de gang te zien.
Dit ja
Oud 03-11-2015, 07:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verder vind ik iedereen die hier zo lichtzinnig over lult of extreem goedhartig of ze hebben gewoon nooit meegemaakt hoe het is iemand waar je gek op bent met een vriend(in) van je aan de gang te zien.
Een heel goede vriendin lag een maand nadat een scharrel op wie ik heel verliefd was het had beëindigd met hem te krikken op schoolkamp. In de tent naast me. Natuurlijk deed dat even zeer, ik heb ze ook gevraagd rekening te houden met dat ik het kon horen, maar je komt er echt wel overheen.
Oud 03-11-2015, 08:04
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Verder vind ik iedereen die hier zo lichtzinnig over lult of extreem goedhartig of ze hebben gewoon nooit meegemaakt hoe het is iemand waar je gek op bent met een vriend(in) van je aan de gang te zien.
Of we zijn niet allemaal extreem gevoelige mietjes.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 03-11-2015, 08:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of we zijn niet allemaal extreem gevoelige mietjes.
Dit
Oud 03-11-2015, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Verder vind ik iedereen die hier zo lichtzinnig over lult of extreem goedhartig of ze hebben gewoon nooit meegemaakt hoe het is iemand waar je gek op bent met een vriend(in) van je aan de gang te zien.
Wie zegt dat ik er lichtzinnig over doe, gewoon nee. Het kan best zwaar zijn maar in plaats van gaan huilen als een klein kind kan je ook een ander het geluk gunnen en zelf doorgaan met je eigen leven.
Oud 03-11-2015, 09:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Of we zijn niet allemaal extreem gevoelige mietjes.
Ik dus wel, maar ik own het hoor
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 03-11-2015, 09:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat ik overigens wel onacceptabel zou vinden, is als een vriend of vriendin van me mijn ex zou daten en hem niet goed zou behandelen. Dat hij gelooft dat het serieus is door het gedrag van de ander en dat de ander het vervolgens als scharrel of ONS afdoet. Maar dat zou ik ook niet okay vinden van een vreemde, beter doe je lief tegen chille mensen. Serieus, als mijn ex me belt dat zijn vriendin hem niet goed behandelt kom ik haar met liefde in elkaar kloppen. Niet omdat ze van hem heeft gehouden maar juist omdat ze dat niet heeft gedaan en hij wel van haar.
Oud 03-11-2015, 10:06
Hazel
Hazel is offline
Daarvan vind ik dan weer dat je er niets meer mee te maken hebt.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 03-11-2015, 10:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom niet? Verdedig jij je vrienden niet tegen schadelijke partners?
Oud 03-11-2015, 10:16
Hazel
Hazel is offline
Ik zou er hooguit mijn mening over geven, ik zou zeker niet iemand "in elkaar kloppen".
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 03-11-2015, 10:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik word ook wel pissig als mensen mijn exen waar ik nog goed mee omga/ niet rot mee uit elkaar ben gegaan slecht behandelen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-11-2015, 10:25
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Hoeveel jongens heb jij eigenlijk wel niet versleten, Eline?
Oud 03-11-2015, 10:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou er hooguit mijn mening over geven, ik zou zeker niet iemand "in elkaar kloppen".
Bij wijze van spreken he. Ik zou best een gesprek met die slechte partner aangaan als mijn vriend/in of ex dacht dat dat nodig was.
Oud 03-11-2015, 10:41
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Hoeveel jongens heb jij eigenlijk wel niet versleten, Eline?
Het voelt inmiddels als een kroket door een open raam gooien /sjeord
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-11-2015, 11:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoeveel jongens heb jij eigenlijk wel niet versleten, Eline?
In groep 7 had ik een half jaar vriendje gehad waarmee ik vooral met de lego speelde.

In de derde klas een "relatie" van twee weken. Hele lieve jongen, maar een vriendin (die verliefd was op een vriend van hem) had ons gekoppeld en wij waren daar eigenlijk nog helemaal niet aan toe.

In de vierde klas een vriendje via internet, maar ik zag hem vrijwel nooit. We hebben een tijd geen contact gehad, maar gaan nu weer goed met elkaar om en spreken nog wel regelmatig af om bij te praten.

In/ net na mijn examenjaar maakte een jongen het uit terwijl het bij mijn weten niet aan was We spraken vaak af maar hij had een angststoornis, waardoor hij flipte als we close werden. Dan maakte hij het uit, was hij weer super relaxed en gezellig, en wilde hij daarna gelijk weer met me afspreken. Mijn moeder was toen nog enorm verbaasd dat ie me als afscheid nooit een kus gaf, maar dat deed ie überhaupt niet

Met m'n huidige vriend ben ik alweer anderhalf jaar samen.

Beantwoordt dat je vraag, Axel11?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-11-2015, 11:27
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ja hoor, Eline, meer dan ik had durven hopen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 12:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.