Oud 16-01-2016, 18:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had van de week blauwe nek/rugwervels van de yoga Toch maar een extra dekentje onder leggen, de volgende keer.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 16-01-2016, 18:17
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Nice, ik heb mn hele auto schoongemaakt, van binnen en buiten, het was ook wel behoorlijk nodig tering zeg
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 16-01-2016, 18:17
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik had van de week blauwe nek/rugwervels van de yoga Toch maar een extra dekentje onder leggen, de volgende keer.
Hoe doe je dit met yoga
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 16-01-2016, 18:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe doe je dit met yoga
Eh nou, bridge, easy plow, shoulderstand, dat zijn er vast drie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-01-2016, 18:21
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Eh nou, bridge, easy plow, shoulderstand, dat zijn er vast drie
Oh ik had niet helemaal goed gelezen, combi van zwaartekracht en een harde ondergrond ja?
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 16-01-2016, 18:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jup. Ik heb geen hele fancy yogamat, dus dan is de vloer eronder blijkbaar toch een beetje hard.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-01-2016, 18:24
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Mijn katten vinden het altijd heel gezellig als ik na het rennen nog wat yoga doe. Dan komen ze lekker met me mee rollebollen over de vloer.
Lijkt me een grappig gezicht.

Bij welke les van 10K Runner ben jij nu?
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 17-01-2016, 02:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Lijkt me een grappig gezicht.

Bij welke les van 10K Runner ben jij nu?
Ik ben van de 5 hè! De 10 is voor de tweede helft van dit jaar pas!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-01-2016, 09:59
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ja, 5K bedoel ik ook.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 17-01-2016, 10:00
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ai, de smiley des doods.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 17-01-2016, 10:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren bijna anderhalf uur gewandeld van opa en oma naar mijn schoonouders. Straks proberen te ergometeren met mijn rug.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-01-2016, 11:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja, 5K bedoel ik ook.
Ik ben einde week 3 nu. Moet echt wel stevig aan de bak om het te kunnen halen. Doordat er een draaiing in m'n rug zit moet ik me heel erg concentreren om goed te lopen, daardoor kost het allemaal wat meer moeite. Maar het voelt heel goed om er aan te werken.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-01-2016, 11:33
Verwijderd
Sneeeuuuw, dan kan ik niet op de baan trainen. Dan maar een goed rondje uitstippelen voor de intervallen..
Oud 17-01-2016, 14:28
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ben net ook weer wezen zwemmen: 100 banen in 64 minuten.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 17-01-2016, 14:36
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Ik ben einde week 3 nu. Moet echt wel stevig aan de bak om het te kunnen halen. Doordat er een draaiing in m'n rug zit moet ik me heel erg concentreren om goed te lopen, daardoor kost het allemaal wat meer moeite. Maar het voelt heel goed om er aan te werken.
Goed bezig!

Ik heb nu even een klein stapje terug gedaan met hardlopen en ik ben weer met een schema aan het lopen en ik heb ineens helemaal nergens meer last van. Geen spierpijn of pijn aan mijn gewrichten.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.

Laatst gewijzigd op 17-01-2016 om 21:14.
Oud 17-01-2016, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net ook weer wezen zwemmen: 100 banen in 64 minuten.
Waaaat
Oud 18-01-2016, 12:22
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Alleen maar schoolslag in een constant tempo, dan lukt dat wel.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 18-01-2016, 13:39
Verwijderd
Nou ik doe ook schoolslag in een constant tempo en ik zwem toch de meeste andere schoolslagzwemmers die er tegelijk waren eruit, maar dat lukt me toch echt verre van hoor

Je hebt talent denk ik!

@rne naamzoek hoe snel zwem jij?
Oud 18-01-2016, 14:00
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nou ik doe ook schoolslag in een constant tempo en ik zwem toch de meeste andere schoolslagzwemmers die er tegelijk waren eruit, maar dat lukt me toch echt verre van hoor

Je hebt talent denk ik!

@rne naamzoek hoe snel zwem jij?
Over @rne gesproken. Is hij al een man inmiddels? Of nog steeds een jongen?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-01-2016, 14:48
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Nou ik doe ook schoolslag in een constant tempo en ik zwem toch de meeste andere schoolslagzwemmers die er tegelijk waren eruit, maar dat lukt me toch echt verre van hoor

Je hebt talent denk ik!

@rne naamzoek hoe snel zwem jij?
Ik was wel de snelste in de 'schoolslag snel' baan inderdaad en ook sneller dan de mensen in de 'borstcrawl langzaam' baan naast me.

Ik wil eigelijk wel een keertje een borstcrawlcursus doen, zodat ik daar ook een goede techniek voor leer. Ik zwem wel af en toe een paar baantjes borstcrawl tussendoor, maar ik kom steeds in de knoei met mijn ademhaling.

Overigens heb ik ontdekt dat je als student voor 60 euro per jaar onbeperkt kan zwemmen in Utrecht.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 18-01-2016, 17:30
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Zo, 10K Runner W7D1 gedaan. Weer rustig aan gedaan, weer nergens last van.

Ik vind het overigens echt heel fijn om met dit weer hard te lopen.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 18-01-2016, 17:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Zo, 10K Runner W7D1 gedaan. Weer rustig aan gedaan, weer nergens last van.

Ik vind het overigens echt heel fijn om met dit weer hard te lopen.
Ik ook! Lekker koud en dan langzaam warm worden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-01-2016, 20:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wij vonden het te koud en hebben maar een Walk at Home filmpje meegedaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-01-2016, 08:23
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Het was mooi weer voor krachttraining
Oud 19-01-2016, 10:07
Verwijderd
Pff mijn lichaam is stom. Voorheen nooit blessures en het laatste halfjaar van het ene naar het andere pijntje
Oud 19-01-2016, 10:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is stom

Mijn lijf gaat juist best goed, weekend heel veel gewandeld en moest gisteren noodgedwongen met de trap op werk omdat de lift kapot is maar dat ging ook
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-01-2016, 09:00
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ben al 3 dagen heel verkouden, dus ik ben deze week pas één keer wezen hardlopen.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 23-01-2016, 10:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het wordt weer trainen geblazen, want komende zomer gaat ondertekende weer een huttentocht lopen in Oostenrijk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-01-2016, 10:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk

Ik heb donderdag gesport en nog steeds spierpijn in mijn kont
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-01-2016, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Leuk

Ik heb donderdag gesport en nog steeds spierpijn in mijn kont
'Nog steeds' is niet zo gek toch, spierpijn is juist vaak het ergste de 2e dag.

Ik ga buiten racefietsen, ben benieuwd of ik als ijsklontje terugkom. Mag even niet hardlopen.
Oud 24-01-2016, 13:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in idd Krista!

Vandaag voor het eerst in een paar maanden weer buiten geroeid met een vriend van me. Onze vuurdoop samen in glad want de B-boot was buiten gebruik. Ging lekker en ook best lekker weer. Misschien moet ik maar een wedstrijd mix2x roeien want we hadden nu wel echt meer power
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2016, 14:54
Verwijderd
Ruim 2 uur in de fitness, bovenlichaam De hardloopspieren die overbelast waren beginnen echt steeds beter te voelen, maar ik houd toch nog even rust.
Oud 24-01-2016, 21:51
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Tijd om te gaan rennen!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-01-2016, 21:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Tinder en 5K Runner gaan trouwens niet lekker samen. Ik ging een loopje dien in Maastricht en ik vond het allemaal al zo overdreven lang duren. Maar dat kwam omdat de app stopt als je een Tinderbericht binnenkrijgt.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-01-2016, 11:49
Verwijderd
Het zwemmen gaat ineens stukken beter! Vandaag kon ik elk 3e baantje borstcrawl doen, terwijl ik een tijd geleden niet eens een baantje fatsoenlijk kon volmaken Ik was mezelf toen zo aan het vermoeien met op de verkeerde manier ademen en inefficient rondspatteren. Ik merkte nu ook duidelijk verschil in snelheid tussen borstcrawl en schoolslag. Een duikbrilletje en badpak ipv afzakkende bikini zou nog wel helpen

Hopelijk zaterdag weer lopen..
Oud 28-01-2016, 12:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maandag woensdag en nu vrijdag weer hardlopen

Binnenkort ook maar weer eens skaten, want het is daar echt fijn weer voor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-01-2016, 22:22
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Yes, voldoening! Lekker gerend en daarna 45 min yoga. Fijnnnn!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-01-2016, 18:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik denk dat ik tegen minder erg vind om in te rennen dan deze miezer. Zo toch maar weer de deur uit!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-01-2016, 19:42
Verwijderd
Goed bezig T!


Ik heb vanochtend 2.5 uur gekrachttraind met mijn vriend, nu al spierpijn!

Was wel gaaf, squatten met bijna 2x mijn lichaamsgewicht, oefenen met snatchen Weet alleen niet of ik dat in mijn eentje ook durf.
Oud 02-02-2016, 00:36
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Hier ook kracht gedaan 2x lichaamsgewicht red ik niet dan moet ik eerst weer afvallen
Oud 02-02-2016, 07:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Drie keer per week hardlopen bevalt prima (alweer)! Nu zien dat schema aan te houden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-02-2016, 08:27
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Vanmiddag:
- squats
- bench press
- deadlift
- dips

En nog ff kijken wat nog meer
__________________
Time is Illmatic
Oud 02-02-2016, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Hier ook kracht gedaan 2x lichaamsgewicht red ik niet dan moet ik eerst weer afvallen
Ik deed altijd met 50-60kg maar mijn vriend ging me leren écht krachttrainen ipv de bezigheidstherapie die ik normaal blijkbaar doe, dus we gingen van 70 naar 90 naar 110 naar 115.. Nog niet helemaal 2x lichaamsgewicht, dat zou 124 zijn Ik ga dan wel wat minder diep maar dan pak ik het wel meer op mijn bovenbenen. Nog steeds heb ik na alle squats, frontsquats, deadlifts en leg pressen alleen spierpijn in mijn schouders/bovenarmen en heb ik mijn benen geen moment gevoeld

Vandaag weer proberen de baantraining te doen!
Oud 02-02-2016, 09:17
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik deed altijd met 50-60kg maar mijn vriend ging me leren écht krachttrainen ipv de bezigheidstherapie die ik normaal blijkbaar doe, dus we gingen van 70 naar 90 naar 110 naar 115.. Nog niet helemaal 2x lichaamsgewicht, dat zou 124 zijn Ik ga dan wel wat minder diep maar dan pak ik het wel meer op mijn bovenbenen. Nog steeds heb ik na alle squats, frontsquats, deadlifts en leg pressen alleen spierpijn in mijn schouders/bovenarmen en heb ik mijn benen geen moment gevoeld

Vandaag weer proberen de baantraining te doen!
Oh ja, jij bent wel wat lichter ik zit op ~100 kg zelf, 200 is me nog net even te veel

Dat je squats minder diep gaan, is niet zo erg. Voelt misschien als "vals spelen" als het gaat om je max, maar voor je loopbeweging heb je het niet nodig. Diepe squats zijn vooral leuk als je uit startblok moet.
Oud 02-02-2016, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, jij bent wel wat lichter ik zit op ~100 kg zelf, 200 is me nog net even te veel

Dat je squats minder diep gaan, is niet zo erg. Voelt misschien als "vals spelen" als het gaat om je max, maar voor je loopbeweging heb je het niet nodig. Diepe squats zijn vooral leuk als je uit startblok moet.
Ja dat merk ik ook heel erg, met roeien is juist het eerste gedeelte van die legdrive heel belangrijk dus toen kon ik dat ook veel beter. Nu ook met leg press; het eerste stukje gaat heel moeizaam, maar als ik eenmaal voorbij de 90 graden ben kost het bijna geen kracht meer.
Ook wel grappig om te merken is hoe sterk je voeten worden van hardlopen. We deden standed calf raises, op zo'n steps blokje met ik geloof 80kg. Mijn vriend moest ermee stoppen omdat hij bij het naar beneden zakken het gevoel had dat zijn voeten doormidden braken

Ik begin het krachttrainen wel steeds leuker te vinden. Maar toch hopelijk binnenkort weer opbouwen naar 4-5x lopen..
Oud 02-02-2016, 10:02
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Leukste van kracht vind ik dat het niet zo vorm-gevoelig is. Het is hard werken en loon naar werken. Progressie komt eigenlijk altijd (als je de juiste dingen doet).
Oud 02-02-2016, 14:23
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ben ein-de-lijk weer kunnen gaan hardlopen na twee weken niet te hebben gesport i.v.m. een heftige verkoudheid.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 03-02-2016, 12:08
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Helaas werd ik vanochtend weer wakker met een behoorlijk pijnlijke keel.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 03-02-2016, 13:19
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
beterschap
Oud 03-02-2016, 13:21
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Dank je!

Twee weken lang hoesten en keelpijn is toch niet normaal?
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.