Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2016, 22:04
Verwijderd


Ouch
Advertentie
Oud 17-11-2016, 22:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Story of my liiiiiife!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-11-2016, 22:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vriendje en ik zijn samen uitgenodigd op een bruiloft van vrienden van hem. Dan voelt het ineens toch wel heel officieel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-11-2016, 00:05
Verwijderd

aww
Oud 18-11-2016, 15:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Het was gisteren weer heel fijn! Ik moet gewoon niet mutsen! Ik heb alleen wel een veto uitgesproken op zijn wekkerringtone, die ontneemt echt alle lust tot ochtendseks!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-11-2016, 17:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha, wat is dat dan voor ringtone?

De mijne is een willekeurig nummer van flight of the conchords, wat resulteerde in een half-slapende meezing-partij.
En gezien zijn zangkwaliteiten werd ik daar ook niet heel blij van.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 17:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha, wat is dat dan voor ringtone?

De mijne is een willekeurig nummer van flight of the conchords, wat resulteerde in een half-slapende meezing-partij.
En gezien zijn zangkwaliteiten werd ik daar ook niet heel blij van.
Een of ander tekno-nummer. Iets waar ik heel agressief van word in elk geval!

Helemaal omdat ik tot vanochtend nog niet wist hoe ik zijn telefoon kon laten snoozen en hij er niet wakker van wordt.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-11-2016, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Een of ander tekno-nummer. Iets waar ik heel agressief van word in elk geval!

Helemaal omdat ik tot vanochtend nog niet wist hoe ik zijn telefoon kon laten snoozen en hij er niet wakker van wordt.
Hahaha dat kan ik ook écht niet hebben. Takkenherrie in de ochtend.. veel beter een rustig zachtig liedje waar je dan fijn, zacht bij wakker wordt
Oud 18-11-2016, 18:02
Obelise
Obelise is offline
...

Maybe im better single
Oud 18-11-2016, 18:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
...

Maybe im better single
Dat lijkt mij voor de rest van de wereld ook beter ja
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 18:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een of ander tekno-nummer. Iets waar ik heel agressief van word in elk geval!

Helemaal omdat ik tot vanochtend nog niet wist hoe ik zijn telefoon kon laten snoozen en hij er niet wakker van wordt.
Hij luistert naar Techno? Dan zou ik 'm sowieso aan de kant schoppen. #snob
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Hij luistert naar Techno? Dan zou ik 'm sowieso aan de kant schoppen. #snob
Tekno. Is iets anders.
Oud 18-11-2016, 19:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Tekno. Is iets anders.

?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Hij luistert naar Techno? Dan zou ik 'm sowieso aan de kant schoppen. #snob
openminded zeg, mensen beoordelen op muzieksmaak
Oud 18-11-2016, 19:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
openminded zeg, mensen beoordelen op muzieksmaak
Hee, in mijn tinderprofiel staat dat ik een muzieksnob ben, dus als ik iemand date moet die persoon niet raar opkijken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Hee, in mijn tinderprofiel staat dat ik een muzieksnob ben, dus als ik iemand date moet die persoon niet raar opkijken.
Muzieksnob. Leg uit.
Oud 18-11-2016, 19:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Muzieksnob. Leg uit.
Nee, dat kan je zelf ook wel verzinnen. Ik weet dat je wel enige vorm van intelligentie bezit, plokje.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Muzieksnob. Leg uit.
Oud 18-11-2016, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat kan je zelf ook wel verzinnen. Ik weet dat je wel enige vorm van intelligentie bezit, plokje.
Mijn definitie van muzieksnob is iemand die achterlijk veel weet van heel veel soorten muziek, inclusief Nederlandstalige meuk en stijlen waar hij of zij eventueel niet zoveel mee heeft.
Oud 18-11-2016, 19:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een snob is natuurlijk niet per se iemand die veel van iets weet. Dat zou ik eerder een muziekgeek noemen.
Ik vind dat ik ook wel aardig wat weet van muziek, maar als iemand serieus zegt dat ze bijv. Mumford & Sons de beste band evar vinden dan beoordeel ik ze daar wel op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-11-2016, 19:48
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
maar als iemand serieus zegt dat ze bijv. Mumford & Sons de beste band evar vinden dan beoordeel ik ze daar wel op.
Door ze dood te schieten of hun oren af te snijden?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 19-11-2016, 01:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hee, in mijn tinderprofiel staat dat ik een muzieksnob ben, dus als ik iemand date moet die persoon niet raar opkijken.
Als je het verschil tussen tekno en techno niet kent, dan vind ik dat predikaat een tikkie mwahhhhh.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-11-2016, 08:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als je het verschil tussen tekno en techno niet kent, dan vind ik dat predikaat een tikkie mwahhhhh.
Het is allebei kutherrie.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-11-2016, 08:54
Verwijderd
Ik weet van heleboel muziekgenres wel aardig wat, maar ik heb ook wat blank spots, zoals techno/techno
Oud 19-11-2016, 10:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb zoveel zin in vakantie volgende week. Door allerlei verplichtingen enzo elkaar wat weinig gezien de afgelopen weken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-11-2016, 15:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Als je het verschil tussen tekno en techno niet kent, dan vind ik dat predikaat een tikkie mwahhhhh.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 19-11-2016, 15:38
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Wat is het verschil? Ik ben geen muzieksnob trouwens
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 19-11-2016, 19:13
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ik heb altijd alleen maar op Tinder gezeten voor de grap maar ik denk ook dat online daten voor mij niet echt werkt. Ik ken iemand liever al langer zodat het vertrouwd voelt.
Oud 19-11-2016, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd alleen maar op Tinder gezeten voor de grap maar ik denk ook dat online daten voor mij niet echt werkt. Ik ken iemand liever al langer zodat het vertrouwd voelt.
Maar je kan toch niet beslissen dat je verliefd wordt op iemand die je al kent?
Oud 19-11-2016, 19:25
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Maar je kan toch niet beslissen dat je verliefd wordt op iemand die je al kent?
Nee klopt. Je beslist sowieso niet echt op wie je verliefd wordt denk ik, ook niet als het via het internet is. Zelf word ik niet echt makkelijk verliefd maar ben ik nu wel verliefd en heb ik een heel leuk vriendje dus het is ook niet meer echt relevant.
Oud 19-11-2016, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Nee klopt. Je beslist sowieso niet echt op wie je verliefd wordt denk ik, ook niet als het via het internet is. Zelf word ik niet echt makkelijk verliefd maar ben ik nu wel verliefd en heb ik een heel leuk vriendje dus het is ook niet meer echt relevant.
Nee maar dat is juist het hele punt, via het internet, of in een bar, ontmoet je nieuwe mensen waar je dan allicht verliefd op wordt Ineens verliefd worden op iemand uit de groep mensen die je al heel lang kent zou best wel vreemd zijn, in mijn persoonlijke geval in ieder geval
Oud 19-11-2016, 20:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is toch juist wel normaal dat mensen iets krijgen als ze veel in contact komen met elkaar? Zoals collega's en vriendengroepen etc.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-11-2016, 21:32
zion_temp
zion_temp is offline
Man, ik had zo'n leuke date gisteren! Mooi, elegant, slim, lief, alles. Via Tinder, wat ik toch maar weer geïnstalleerd had. We hadden elkaar online niet echt veel gesproken, maar we hadden direct een goede klik en hebben uren fijn gepraat en geflirt. Komt zeker een vervolgdate.
Oud 20-11-2016, 21:34
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Het is toch juist wel normaal dat mensen iets krijgen als ze veel in contact komen met elkaar? Zoals collega's en vriendengroepen etc.
Ik word niet snel verliefd, maar als ik het wel word, weet ik het meestal vrij direct. Denk dat dat voor iedereen anders werkt.
Oud 20-11-2016, 22:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Man, ik had zo'n leuke date gisteren! Mooi, elegant, slim, lief, alles. Via Tinder, wat ik toch maar weer geïnstalleerd had. We hadden elkaar online niet echt veel gesproken, maar we hadden direct een goede klik en hebben uren fijn gepraat en geflirt. Komt zeker een vervolgdate.
Good busy!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-11-2016, 22:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik weet niet zo goed hoe ik me over dit hele gebeuren voel. De keren dat we hebben afgesproken waren superchill, maar tussendoor praten we amper. In den beginne praatten we elke dag uren met elkaar, dus ik vind t wel jammer dat er nu niet meer zo veel uitkomt. Ik zie 'm ook pas weer over een week.
Nou wil ik geen clingy wijf zijn en ik ben ook niet op zoek naar iets serieus, maar iéts meer aandacht zou ik wel leuk vinden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-11-2016, 23:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Neem jij zelf ook initiatief?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-11-2016, 23:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Neem jij zelf ook initiatief?
Ja, ik vraag 'm naar z'n dag enzo en deel af en toe een filmpje waarvan ik weet dat 'ie 't waardeert, maar hij is niet echt van de lange antwoorden. En zoals ik al zei, ik wil geen clingy wijf zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-11-2016, 03:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Lekker rustig op Schiphol. Konden ook mooi vooraan parkeren op de lang parkeren
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-11-2016, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet zo goed hoe ik me over dit hele gebeuren voel. De keren dat we hebben afgesproken waren superchill, maar tussendoor praten we amper. In den beginne praatten we elke dag uren met elkaar, dus ik vind t wel jammer dat er nu niet meer zo veel uitkomt. Ik zie 'm ook pas weer over een week.
Nou wil ik geen clingy wijf zijn en ik ben ook niet op zoek naar iets serieus, maar iéts meer aandacht zou ik wel leuk vinden.
Ik kan niet voor hem spreken natuurlijk, maar persoonlijk, als jullie dit besproken hebben

Citaat:
ik ben ook niet op zoek naar iets serieus
zou voor mij kunnen betekenen dat ik bewust of onbewust wat meer afstand houd en niet te veel contact zoek.

Maar daarnaast ook best kans dat andere zaken spelen. Dat hij überhaupt niet zo veel praat als jij en het in het begin de "verliefdheidsrush", het nieuwe was waardoor hij zo reageerde. Of dat hij het druk heeft en vooral moe is als hij even tijd heeft. Dan kan het zo zijn dat je weinig zin hebt om te praten zonder dat dat iets met de ander te maken heeft. En het kan natuurlijk ook allemaal een combinatie van bovenstaande zaken zijn en vast nog andere zaken die ik nu niet benoemd heb.
Oud 21-11-2016, 08:39
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik ben helemaal niet aan het daten. Ik zit nog in de fase dat ik skype met m'n ex en we gewoon flink aan het ouwehoeren zijn, dat valt te waarderen ondertussen werd ik afgewezen door iemand, maar we praten als we elkaar zien echt een paar uur met elkaar, tot half 7 's ochtends bijvoorbeeld ik ben dan weer zo'n wijf dat dat verwarrend vindt, maar dat maakt het niet minder leuk natuurlijk. Tot nu toe zit er ook niet veel leuks op Tinder
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 21-11-2016, 10:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed hoe ik me over dit hele gebeuren voel. De keren dat we hebben afgesproken waren superchill, maar tussendoor praten we amper. In den beginne praatten we elke dag uren met elkaar, dus ik vind t wel jammer dat er nu niet meer zo veel uitkomt. Ik zie 'm ook pas weer over een week.
Nou wil ik geen clingy wijf zijn en ik ben ook niet op zoek naar iets serieus, maar iéts meer aandacht zou ik wel leuk vinden.
Klinkt alsof jullie allebei willen FWB'en maar verschillende verwachtingen hebben bij het F-gedeelte. Ik zou erover praten en niet bang zijn dat je claimerig bent. Het is oké om dingen te willen. Hij hoeft er ook niet per se meteen aan te voldoen, dit gaat meer om verwachtingen managen en overleg/openheid.

Laatst gewijzigd op 21-11-2016 om 10:48.
Oud 21-11-2016, 10:53
Verwijderd
Ik weet niet wat ik wil. En ik weet ook niet of ik blij word van een wereld waar "FWB-en" een werkwoord is
Oud 21-11-2016, 11:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wat is er mis met fwb'en?
__________________
#JeSuisAldi
Oud 21-11-2016, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met fwb'en?
Nou, niet perse het concept maar het woord an sich en dat ook dat al een label moet hebben. Alle relatievormen zijn toch sowieso hybride en met elke persoon anders. Heb er gewoon een open gesprek over en geef idd allebei aan wat je wil. Ik zou in ieder geval moeten kotsen als ik mezelf ooit zou horen zeggen 'ik ben aan het fwb'en'.
Oud 21-11-2016, 11:40
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het als werkwoord gebruik. Maar het helpt IMHO wel om zulke termen te hebben, juist omdat relatievormen hybride zijn en alle mensen anders. Het helpt om sneller grip te krijgen op waar je 't precies over hebt. Als iemand tegen mij zegt dat hij/zij casual wil daten en regelmatig praten weet ik niet precies wat ze bedoelen. Met 'ik wil een soort FWB maar dan wel echt met een sterk vriendschapselement' weet ik beter waar ik sta.

Maar wellicht ben ik bevooroordeeld want ik ben dol op FWB'tjes en wil geen seks met mensen waar ik weinig mee gemeen heb.
Oud 21-11-2016, 11:41
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Het moet niet een label hebben maar dat helpt wel bij het praten erover toch?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-11-2016, 12:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vult u alstublieft even deze verwachtingen-survey in. Heeft u antwoord A het meest gekozen? Dan kunt u uw relatie bestempelen als FWB. Komt antwoord B het meeste voor? U bevindt zich in een klassieke monogame relatie.

__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-11-2016, 12:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Klinkt alsof jullie allebei willen FWB'en maar verschillende verwachtingen hebben bij het F-gedeelte. Ik zou erover praten en niet bang zijn dat je claimerig bent. Het is oké om dingen te willen. Hij hoeft er ook niet per se meteen aan te voldoen, dit gaat meer om verwachtingen managen en overleg/openheid.
Nou ja, ik ben prima met fwb'en en vind 't ook chill dat we elkaar maar eens in de 2 weken zien, maar ik ben gewoon nog steeds een onzekere Trien en als ik te lang niks hoor denk ik meteen 'okee, hij vind me stom!', terwijl dat irl echt uit niks blijkt (Hij is een enorme kroelkont en vond het vorige keer jammer dat ik al met eten bezig was, omdat hij niet van me af kon blijven).
Dus, het ligt volledig aan mij en ik moet me niet aanstellen, maar hee, dit is nieuw en ik moet al deze shit nog leren.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-11-2016, 12:09
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik ben altijd wel voorstander geweest van 'scharrel'. Lekker Nederlands, lekker kort, al is 'skarrel' nog beter natuurlijk Is nog de vraag of dat nou gelijk staat aan fuckbuddy of fwb maar hey. Boeiend.
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.