Oud 06-06-2018, 12:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb natuurlijk meer met haar gepraat dan de paar zinnen die ik hier even vermeld heb. Daar leek ze een beetje op dezelfde golflengte te zitten (ze is net uit een relatie en zei eerst niks serieus te zoeken).
Heb er verder eerlijk en duidelijk op geantwoord. Vind ze prima, maar ze wil wel vrienden zijn er boven op en niet alleen een eenmalige ONS. Klinkt best wel prima eigenlijk. Hoop alleen dat ze zelf ook helemaal eerlijk is.
Volgende date is ook gepland qua tijd en plek. Gewoon filmpje bij mij
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 07-06-2018, 12:51
Verwijderd
Wat wil jij dan?
Oud 09-06-2018, 19:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Batsen zonder relatie of exclusiviteit.
Ik heb het nu wel letterlijk al 3 keer gezegd en toch maakt ze nog een opmerking misschien ben ik binnenkort je nieuwe lief.
Ach ze weet het en als ze gekwetst wordt niet mijn schuld I guess.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-06-2018, 19:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Batsen zonder relatie of exclusiviteit.
Ik heb het nu wel letterlijk al 3 keer gezegd en toch maakt ze nog een opmerking misschien ben ik binnenkort je nieuwe lief.
Ach ze weet het en als ze gekwetst wordt niet mijn schuld I guess.
Mwah, als je weet dat zij gevoelens voor je krijgt/ heeft en jij vooral ongecompliceerde seks wil zou ik het denk ik toch afkappen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-06-2018, 20:00
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Batsen zonder relatie of exclusiviteit.
Ik heb het nu wel letterlijk al 3 keer gezegd en toch maakt ze nog een opmerking misschien ben ik binnenkort je nieuwe lief.
Ach ze weet het en als ze gekwetst wordt niet mijn schuld I guess.
Straks zit je met een moeimakende stalker opgescheept, zo'n borderline-dramaatje op voeten. Don't stick your dick in crazy.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2018, 20:59
Verwijderd
Wees een vent en kap er mee.
Oud 09-06-2018, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Wees een vent en kap er mee.
Eens met Q en dit.
Oud 09-06-2018, 23:22
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wees een vent en kap er mee.
Ha, ik dacht al dat iemand dit zou posten en dat was ook mijn eerste gedachte!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-06-2018, 00:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik snap alleen echt niet dat je zo al kan doen na 1 date. Dat mens kent me toch helemaal niet om te kunnen denken dat ik leuk ben?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2018, 00:19
Verwijderd
Macrador dit gaat echt gezeik opleveren. Als je zo snel dates kan regelen zou ik er echt mee kappen. Zij wil overduidelijk meer dan alleen seks en FWB ofzo werkt alleen echt als je er beide achter staat.

Als zij wel echt een relatie wil ofzo, dan moet je haar dat gunnen, geen gebungel of whatever.
Oud 10-06-2018, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ik snap alleen echt niet dat je zo al kan doen na 1 date. Dat mens kent me toch helemaal niet om te kunnen denken dat ik leuk ben?
Het is een teken dat ze geestelijk misschien niet heel sterk in haar schoenen staat.
Oud 10-06-2018, 00:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik snap alleen echt niet dat je zo al kan doen na 1 date. Dat mens kent me toch helemaal niet om te kunnen denken dat ik leuk ben?
Sommige mensen worden nu eenmaal snel verliefd, daar komt weinig ratio bij kijken Ik zou lekker op zoek gaan naar iemand die er net zo vrij in staat als jij en die niet gelijk over een relatie begint.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2018, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap alleen echt niet dat je zo al kan doen na 1 date. Dat mens kent me toch helemaal niet om te kunnen denken dat ik leuk ben?
Ze wil graag een relatie met je. Ze klinkt vrij jong ook.

Ze is gewoon verliefd op je en hoopt dat je bijdraait. Gaat dus niet gebeuren.

Als ik bij iemand had aangegeven dat ik een relatie wilde, en die gene geeft aan dat hij dat niet wil, is het over voor me. Dan maar niet. Pijn incasseren en ik kan ook wel wat beters krijgen denk ik dan. Maar niet iedereen snapt dat of denkt dat.

Overigens is het hartstikke goed dat je hebt aangegeven wat je intenties zijn, dat doet ook niet iedereen.
Oud 10-06-2018, 00:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ze is 23 en werkt al. Wel net uit een relatie en moeder 2-3 maand geleden overleden. Dus misschien gewoon mentaal niet echt stabiel.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2018, 00:52
Verwijderd
Belg, zelfs als het voor de seks een heel goed idee zou zijn en je geen care om mensen en hun gevoelens zou hebben is het echt alleen maar een recept voor bakken met drama waar je niet op zit te wachten. Don't pursue.
Oud 10-06-2018, 01:13
Verwijderd
Gaat niks worden Macra, ik dacht ook toen het net uit was met mijn ex dat ik misschien wel een relatie wilde ofzo, was ook allemaal drama drama drama, maar prima rondgeneukt.

Gevoelens had ik helemaal niet, dat dácht ik. Maar dan is FWB prima, maar als ze nu al meteen begint over een lief etc. Ja kweenie hoor, waarschijnlijk wil ze alsnog gewoon seks, maar gaat hoe dan ook kut voor haar worden. Gewoon zeggen van ey, ik wil heel duidelijk maken dat het voor mij alleen seks is (en ook dat we niet aan elkaar gebonden zijn, dus dat het dan ook betekent dat ik met anderen naar bed wil ((ook altijd issue hoor!)) en dat je echt niet moet verwachten dat ik een relatie wil. Als jij dit niet ziet zitten dan gaan we dat niet doen en stopt het hierbij.

Gewoon face to face een volwassen gesprek hierover.
Oud 10-06-2018, 10:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze is 23 en werkt al. Wel net uit een relatie en moeder 2-3 maand geleden overleden. Dus misschien gewoon mentaal niet echt stabiel.
Heel begrijpelijk dat ze dan juist een beetje thuis/ stabiliteit/ relatie zoekt, ook als de insteek misschien wel fun/ afleiding was. Dat soort dingen hakken er flink in en zorgen in mijn ervaring ook dat je je best wel snel te veel aan nieuwe mensen gaat hechten. Wees eerlijk naar haar toe en kap het af, jij hebt helemaal geen zin in een relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2018, 10:29
Verwijderd
Vandaag al negen jaar samen met Jos. Toch niet helemaal wat ik verwachtte toen we net samen waren, maar best netjes vind ik zelf.
Oud 10-06-2018, 10:47
Verwijderd
Ik had gisteren wel een leuke date
Oud 10-06-2018, 11:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze is 23 en werkt al. Wel net uit een relatie en moeder 2-3 maand geleden overleden. Dus misschien gewoon mentaal niet echt stabiel.
Rebound niet aan beginnen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-06-2018, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisteren wel een leuke date
vertel.
Oud 10-06-2018, 12:22
Verwijderd
Citaat:
vertel.
Ik had zowaar mijn romantische kant laten zien, er was een kleedje, wijn, in een zonnig prachtig landgoed tussen de rhodondendrons, er is gezoend.
En hij is lang, aantrekkelijk, zelfstandig, slim.

Hij woont alleen wel een beetje ver weg, maar goed voor in weekenden etc. goed te doen. En ik ben bang dat onze emotionele snelheid nogal wat verschilt, hij kan het niet nalaten om te vertellen hoe geweldig hij het allemaal vind gaan en hoe hij op zoek is naar liefde en ik heb een soort dichtklappende oester reactie als mensen dat soort dingen zeggen.
Oud 10-06-2018, 12:31
Verwijderd
Zolang je je mossel in de weekenden maar niet sluit.
Oud 10-06-2018, 12:31
Verwijderd
Was het de eerste date of al een volgende date?

Maar gewoon van genieten wederom!
Oud 10-06-2018, 15:09
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou er ook mee stoppen, @Macrador. Klinkt alsof ze je grenzen (nu al) niet respecteert.
Oud 10-06-2018, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Was het de eerste date of al een volgende date?

Maar gewoon van genieten wederom!
Ja, eerste date, wel al veel geappt daarvoor. Ik heb gewoon wat meer tijd nodig maar idd geen reden om er nu niet van te genieten. En de komende 3 weken kan ik niet eens afspreken dus gaat het sowieso niet te snel 😜
Oud 10-06-2018, 16:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Rebound niet aan beginnen.
Een rebound zou juist prima zijn he
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2018, 17:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Een rebound zou juist prima zijn he
Klinkt niet alsof jij haar rebound bent.... volgens mij ben je voor haar meer dan dat.

Ik heb de eerste weken als vrijgezel wel even fijne rebounds gehad en nu is alles kalmpjes en rustig
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-06-2018, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, eerste date, wel al veel geappt daarvoor. Ik heb gewoon wat meer tijd nodig maar idd geen reden om er nu niet van te genieten. En de komende 3 weken kan ik niet eens afspreken dus gaat het sowieso niet te snel 😜
Alle dagen al volgepland?

Maar goed zo. Mijn weken staan ook aardig vol, maar ik denk dat er wat spontaans gaat gebeuren in een paar vrije uurtjes. Zo ben ik dan ook wel weer.
Oud 10-06-2018, 19:19
Verwijderd
Oh bovenstaande is trouwens op de Mema/Kristaco-manier.

Zul je zien is het gewoon raak.
Oud 10-06-2018, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Alle dagen al volgepland?

Maar goed zo. Mijn weken staan ook aardig vol, maar ik denk dat er wat spontaans gaat gebeuren in een paar vrije uurtjes. Zo ben ik dan ook wel weer.
Nouja ik ga op vakantie, een bruiloft met overnachten en een weekend naar Vlieland.. en dan is het alweer juli Doordeweeks is niet vol maar dat is gezien de reistijd niet echt praktisch denk ik.
Oud 10-06-2018, 20:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nouja ik ga op vakantie, een bruiloft met overnachten en een weekend naar Vlieland.. en dan is het alweer juli Doordeweeks is niet vol maar dat is gezien de reistijd niet echt praktisch denk ik.
Laat hem dan jouw kant opkomen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-06-2018, 20:35
Verwijderd
Genoeg gedate. Degene die een nieuwe opent is een serialdater.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.